Zou een leuk stel vormenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:04 schreef supkaa het volgende:
[afbeelding]
Pete Doherty
[afbeelding]
Madonna
Nee, Simon vond het één van de beste optredens.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Mr_Booze het volgende:
De foto was van haar optreden (met "Que Hiciste") op American Idol die Simon & Randy het beste optreden vond die ze ooit hadden gehad.
sjeezus tis echt net een kerelquote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
J-Lo moet poepen
De foto was van haar optreden (met "Que Hiciste") op American Idol die Simon & Randy het beste optreden vond die ze ooit hadden gehad.
Video
http://www.myfoxla.com/myfox/MyFox/pages/sidebar_video.jsp?contentId=2907989&version=1&locale=EN-US
Niet zo zeuren, ze hééft tenminste een slipje aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou vooruit, omdat het zaterdag is.
Paris laat *OEPS* haar slipje zien!het was per slot van rekening al een tijdje geleden
[afbeelding]
ja de vorige keer niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ze hééft tenminste een slipje aan![]()
.
Ook knap hoe ze zo boven de grond zweeftquote:Op zondag 15 april 2007 04:34 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
bleekjes en zonder makeup [afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 08:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Ook knap hoe ze zo boven de grond zweeft![]()
Zou ze niet aan het rennen zijn omdat het regent? En vind het nou niet de meest onflatteuze foto, zo lelijk is ze niet zonder make-up.quote:
Met zulke knokige benen sta je altijd onflatteus op de fotoquote:
Jezus, zag ik er maar zo uit zonder make-up.quote:Op zondag 15 april 2007 04:34 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
bleekjes en zonder makeup [afbeelding]
Wilde het net zeggen...wat een gore viezerik is dat toch zegquote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef Purky het volgende:
Ugh.. ik word gewoon misselijk als ik die foto van Pete Doherty zie![]()
Die handen zijn helemaal geel.. en die nagels... En die neus... brr![]()
Niks mis met deze foto!quote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Gwyneth, Naomi, Kate en Liv op een party van Tom Ford:
[afbeelding]
Ik denk dat ze erg veel lol met hem kan hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 10:27 schreef Miam het volgende:
Ik snap niet wat Kate in die jongen ziet..wat een goorlap is dat toch.
Niet? ik vind het wel een leuke foto eigenlijk!quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Patrick Swayze wordt niet mooi oud:
[afbeelding]
Meen je dat nou? Met dat nekkie lijkt ie wel een bejaardequote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Niet? ik vind het wel een leuke foto eigenlijk!
ik vind het ook niet zo verkeerde fotoquote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Niet? ik vind het wel een leuke foto eigenlijk!
Iedereen ziet er mager uit als je zo'n kop trektquote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ze is echt dun geworden. Beetje freaky vind ik.
Gevalletje p.l.o.r.k.quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pamela Anderson wordt er ook niet jonger op;
[afbeelding]
andere foto:
[afbeelding]
Alt + F4 ZzzZZquote:
Oh, mocht ik dat niet zeggen? Hoewel het zo is?quote:
Lekker laten staan en genieten van het kind zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Lourdes is haar snor vergeten te scheren.
[afbeelding]
Dat is zo, het is wel goed dat Her Madgesty haar daar allemaal nog niet aan onderwerpt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lekker laten staan en genieten van het kind zijnZe heeft nog een heel leven vol epileren en harsen voor de boeg
whaaaaquote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pamela Anderson wordt er ook niet jonger op;
[afbeelding]
andere foto:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |