Wat is er nou weer mis met deze foto? Is toch een heel leuke foto?quote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Gwyneth, Naomi, Kate en Liv op een party van Tom Ford:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef Scandalous het volgende:
Paris.... spraytan of in een bak met stront gevallen?
[afbeelding]
Die pijl er ook bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Pierce Brosnan is een paar weekjes niet naar de sportschool geweest.
[afbeelding]
wat zitten dr tepels op een rare plaatsquote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pamela Anderson wordt er ook niet jonger op;
[afbeelding]
andere foto:
[afbeelding]
ghaha inderdaad!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
waar hebben we die blote beckham aan te danken?
Zo heel verkeerd vind ik het niet hoor, de meeste mannen hebben niet zo'n lijfquote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ghaha inderdaad!
Ik had het niet achter hem gezocht.
En in het vervolg mag hij zijn kleren aanhouden wat mij betreft..
Ik vind hem prachtig oud worden! Serene uitstraling, mooie ogen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Patrick Swayze wordt niet mooi oud:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit pakje is écht niet flatteus voor Jessica...
[afbeelding]
Je moet er maar van houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja dat is natuurlijk wel erg
Van der mega-butt.quote:
Wat een prachtfoto. Hoe kan zo'n rijk verwend nest als Kate Moss nou met zo'n vieze aap nemenquote:
quote:Marilyn Manson is in love with a teenager, and he wants the world to know about it!
The rocker, 38, started having an affair with actress/homewrecker Evan Rachel Wood, 19, while he was still married to Dita Von Teese.
OMG! Hij doet me denken aan die kids, je weet wel die extreem bruinen met dat spikey haar en die zoenlippen, die hier zo nu en dan voorbij komen.quote:
Jessica was altijd zo'n sportieve meid, helemaal in shape en zo, gezond eten... Da's ook over zo te zien...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit pakje is écht niet flatteus voor Jessica...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG! Hij doet me denken aan die kids, je weet wel die extreem bruinen met dat spikey haar en die zoenlippen, die hier zo nu en dan voorbij komen.
Dat had toch een speciale naam ofzo...quote:
Pardon?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jolie heeft overduidelijk ook allang haar beste tijd gehad.
John Hottiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat had toch een speciale naam ofzo...
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jolie heeft overduidelijk ook allang haar beste tijd gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |