---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
Wist je dat....
Wist je dat, deze OP misschien mijn laatste is bij gebrek aan reacties?
wist je dat, de vrouwelijke kant van huub vandaag vergeten is dat zij keukendienst heeft?
wist je dat, je TAAS (bij mannen) het gevoelige gedeelte is tussen de anus en het begin van de balzak en dat deze vaak ook behaard is?
Wist je dat, eric 'misbruik' wilde maken van huub zijn TAAS en er niet over pijpen gesproken mag worden?
Wist je dat, 'penis' in het Latijn 'staart' betekent?!
Wist je dat, dat ook amanda gemiddeld 2,2 jaar van haar leven in de badkamer doorbrengt?
Wist je dat, je niet aan je ellebogen kan likken (m.u.v. brian want die heeft het zowiezo achter zijn ellebogen)?
Wist je dat, het geluid dat uit jaap zijn dunne darm komt het de dunne darm is die zichzelf 'schoonveegt'?
Wist je dat, ook de ene helft van de hersenen van amanda slaapt terwijl de ander wakker is?
Wist je dat, amanda soms een gezicht moet trekken alsof ze nadenkt?
Wist je dat bijna iedereen die dit gelezen heeft geprobeerd heeft aan hun ellebogen te likken?
Ik vind mijn OP ook wel goed geluktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Om alle andere userts een enorme last van de schouders te nemen, presenteer ik u met gepaste trots:
Jouw OP was ook prachtig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind mijn OP ook wel goed geluktMaar ik was een seconde te laat...
Katja en klassiekers? Die zijn toch alleen visueel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is een hit van Katja. Ken uw klassiekers.
Klopt, ze doet niet mee aan de cursusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
OP
Begrijp ik goed dat Natasja niet mag meedoen?
Is zeker goed geluktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind mijn OP ook wel goed geluktMaar ik was een seconde te laat...
Ik dacht dat juf judith zei dat het alleen voor het clubje was dat die nummers had geoefend, maar ze mag dus wél meedoen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef Disana het volgende:
Ja, ze vroeg het aan Judith en mocht ook meedoen... jammer he
Maar jij bent er altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw OP was ook prachtig!![]()
En die van Polonium ook!![]()
Waarom doen jullie dat nou niet als ik er NIET ben!
Ooooh, dat was omdat iemand Aman vergeleek met Katja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Katja en klassiekers? Die zijn toch alleen visueel?
Maar ik doelde meer op het laatste zinnetje eigenlijk....
Alleen voor degene met acteerlessenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat juf judith zei dat het alleen voor het clubje was dat die nummers had geoefend, maar ze mag dus wél meedoen?
Dat is wat ik hoorde als antwoord op wat ze vroeg. Nou begin ik bijna weer te twijfelen... ze neemt deze lessen immers ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat juf judith zei dat het alleen voor het clubje was dat die nummers had geoefend, maar ze mag dus wél meedoen?
Die krijgt weer even een peptalk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Brian is naar achteren volgens mij. Ik zag een schim met een wit geval om de nek voorbij schieten 15 minuten geleden.
Ah, het script van 23:00 is eindelijk af (duurde lang), moet natuurlijk wel effe bestudeerd worden want Brainless kan geen spontane discussie houden, hij moet alles effe 10x oefenen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Brian is naar achteren volgens mij. Ik zag een schim met een wit geval om de nek voorbij schieten 15 minuten geleden.
Dat zie ik nooit dan zit ik op mijn werk, maar volgens mij heb ik uit de COS'en begrepen dat Natasia daar niet aan meedoet. . . Dat hoop ik eigenlijk.quote:
Was ook geen duidelijk antwoord van mij. Natasia doet niet mee daaraanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zie ik nooit dan zit ik op mijn werk, maar volgens mij heb ik uit de COS'en begrepen dat Natasia daar niet aan meedoet. . . Dat hoop ik eigenlijk.
Dit is mijn eerste OP van vandaag hoor, heb je me niet gemist!?quote:
Vind ik ook, ik hoor wel verschil met vorige week hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
Erik doet het niet eens zo heel gek.
Haar zangtalent wordt niet opgemerkt door Judithquote:
Troost je dan met de gedachte dat ik zometeen nog even terug zal bladeren naar je desbetreffende posting, en er alsnog even hartelijk om zal lachen. Noekje dan weer blij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooooh, dat was omdat iemand Aman vergeleek met Katja.
Amanda en Brian..maar nu heb ik er één enzo...die precies weet hoe het moet...
Grappen die je uit moet leggen is zo suf.![]()
Als je die OP ook nog even op muziek wilt zetten, dan lijkt het net of we on topic zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste OP van vandaag hoor, heb je me niet gemist!?![]()
BTW, even wat rechtgezet in de OP...
Vanwege de PRACHTIGE andere COSsen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Was ook geen duidelijk antwoord van mij. Natasia doet niet mee daaraan
gaat hij ook nog een riedeltje zingen?quote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe Jaap zingt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef proh het volgende:
[Jaap]
gaat hij ook nog een riedeltje zingen?![]()
Ja ik ben er ook wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Duurd mij iets te lang die zanglessen....
Ik ben er zelf pas net en heel even vanmiddagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hij is veel te druk bezig om die zalm van daarnet te verterenquote:
Brainless heeft van de redaktie te horen gekregen wat Huub en Eric gedaan hebben een paar dagen terug. Dus Brainless is nu even z`n script uit het hoofd aan het leren en na 23:00 gaan hij en Jaap dat tegen Huub gebruiken. Brainless kwam al spontaan klaar bij de gedachte om Huub te bashen.quote:
Wil je dat weten dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe Jaap zingt.
Ow dat is nog wel reden om even te blijven kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless heeft van de redaktie te horen gekregen wat Huub en Eric gedaan hebben een paar dagen terug. Dus Brainless is nu even z`n script uit het hoofd aan het leren en na 23:00 gaan hij en Jaap dat tegen Huub gebruiken. Brainless kwam al spontaan klaar bij de gedachte om Huub te bashen.
Lijkt mij heel erg sterk..........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless heeft van de redaktie te horen gekregen wat Huub en Eric gedaan hebben een paar dagen terug. Dus Brainless is nu even z`n script uit het hoofd aan het leren en na 23:00 gaan hij en Jaap dat tegen Huub gebruiken. Brainless kwam al spontaan klaar bij de gedachte om Huub te bashen.
Mij duurt het ook te lang hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Duurd t mij iets te lang die zanglessen....
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien schuilt er een groot zangtalent in hem.quote:
thanks (voor de toevoeging)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ehm.....quote:
Dat is eigenlijk de taak van Ericquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Lieve het volgende:
Wel schattig dat Amanda dat ene zinnetje ( blijf bij mij) steeds moet blijven nalezen.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Brain moet erg langzaam begrijpen dat hij de seks van Huub en Eric niet tegen ze mag gebruiken. Zelfs niet als hij boos is. Zelfs niet als hij grappig wil proberen te zijn. Zelfs niet uit een misplaatste vorm van humor. Want ' achter' weet heel goed dat ze vreselijk fout zitten. Dat dit gebeuren echt niet kan! Eric en Huub verkeren beide in een afhankelijkheidspositie en Huub is door ' achter' in een psycjhologische afhankelijkheidspositie geplaatst. Bewust! En de daarop volgende ontwikkelingen kunnen dus als strafbaar worden aangemerkt.
Een aantal van de mensen die daar werken weten heel goed dat dit klassiekers zijn! En dat ze daarmee dus de grens van het toelaatbare hebben overschreden.
Los van het feit of Huub er ( nu binnen zijn status en positie hier en nu ) op dit moment moeite mee heeft, het is gebeurt terwijl de dader in een daderspositie is geplaatst en Huub in een afhankelijke rol is gedwongen.
Dat is het spel waarbinnen het gebeuren absoluut ontoelaatbaar is!
Dus nu moet die rat leren dat hij meezwijgt! Aboe Ghraib in de gouden kooi?
Ik krijg er tranen in mijn ogen van maar niet omdat ik het mooi vind...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat steeds beter zingen...
Het klinkt veel beter dan vorige week, maar tis wel een zeurderige stem, alsof ze het er door haar neus naarbuiten perst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat steeds beter zingen...
Interessante theorie. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
-knip-
Ik vind 't zó raar dat homoseksuele handelingen blijkbaar worden ervaren als iets ergs, iets negatiefs of iets genants. Hoe kun je hier nou iemand mee 'bashen'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien schuilt er een groot zangtalent in hem.
Ja hij zal toch wel iéts goed kunnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien schuilt er een groot zangtalent in hem.
De redaktie vindt het wel ok, zolang het maar NA 23:00 is om een of andere reden...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:40 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt.
Een mooi verhaal, maar om 11 uur gaat het los!! Dan mogen ze het er over hebben, Jaap wilde al aantekeningen gaan maken van de scherpe opmerkingen die hij zou kunnen gaan makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Brain moet erg langzaam begrijpen dat hij de seks van Huub en Eric niet tegen ze mag gebruiken. Zelfs niet als hij boos is. Zelfs niet als hij grappig wil proberen te zijn. Zelfs niet uit een misplaatste vorm van humor. Want ' achter' weet heel goed dat ze vreselijk fout zitten. Dat dit gebeuren echt niet kan! Eric en Huub verkeren beide in een afhankelijkheidspositie en Huub is door ' achter' in een psycjhologische afhankelijkheidspositie geplaatst. Bewust! En de daarop volgende ontwikkelingen kunnen dus als strafbaar worden aangemerkt.
Een aantal van de mensen die daar werken weten heel goed dat dit klassiekers zijn! En dat ze daarmee dus de grens van het toelaatbare hebben overschreden.
Los van het feit of Huub er ( nu binnen zijn status en positie hier en nu ) op dit moment moeite mee heeft, het is gebeurt terwijl de dader in een daderspositie is geplaatst en Huub in een afhankelijke rol is gedwongen.
ja geweldige humor hebben die 2 hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Een mooi verhaal, maar om 11 uur gaat het los!! Dan mogen ze het er over hebben, Jaap wilde al aantekeningen gaan maken van de scherpe opmerkingen die hij zou kunnen gaan makenen Brian heeft al lolly's besteld.. hilarisch..
![]()
Huub en Eric zijn slim genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De redaktie vindt het wel ok, zolang het maar NA 23:00 is om een of andere reden...
Als Huub slim is kan hij (en Eric) het zo draaien dat Brainless als homofoob neergezet gaat worden, maar denk niet dat dat bij Huub op zal komen...
Judith zingt op verzoek van Huub... en van mij mag ze!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
Judith zingt weer en wil ontdekt worden. Ik weet nu ondertussen wel dat ze mooi kan zingen.
Welkom bij het nieuwe DGK niveauquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Een mooi verhaal, maar om 11 uur gaat het los!! Dan mogen ze het er over hebben, Jaap wilde al aantekeningen gaan maken van de scherpe opmerkingen die hij zou kunnen gaan makenen Brian heeft al lolly's besteld.. hilarisch..
![]()
Sylvia heeft Huub vanavond vlak voor de zangles nog wel even wat meegegeven ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De redaktie vindt het wel ok, zolang het maar NA 23:00 is om een of andere reden...
Als Huub slim is kan hij (en Eric) het zo draaien dat Brainless als homofoob neergezet gaat worden, maar denk niet dat dat bij Huub op zal komen...
Dus Brian en Jaap willen zich nu gaan opstellen als homofoob en totaal niet openminded...... wat denken ze daar in hemelsnaam mee bereiken. Hun grote vriendin Natasja is ook niet vies van een uitstapje naar haar eigen sexe nu en dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk..het is een show-off maar ik vind dat we wel een beetje echt zingen hebben verdiend na al die pogingen van onze miljonairsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
Judith zingt weer en wil ontdekt worden. Ik weet nu ondertussen wel dat ze mooi kan zingen.
Wat zei sil dan ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia heeft Huub vanavond vlak voor de zangles nog wel even wat meegegeven ....
en dat vind ik nu het mooie van Sylvia. Ze (door)ziet heel veel.
Ik vind het ook prima dat ze zingt hoor, want het is een verademing na de miljonairs, maar het ligt er een beetje te dik bovenop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..het is een show-off maar ik vind dat we wel een beetje echt zingen hebben verdiend na al die pogingen van onze miljonairs
Ik hoor liever Judith dan al die bandjes die elke week langskomen waarvan ik de naam allang vergeten benquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Je hebt gelijk..het is een show-off maar ik vind dat we wel een beetje echt zingen hebben verdiend na al die pogingen van onze miljonairs
Helemaal mee eens al waren de soca boys redelijk memorabel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoor liever Judith dan al die bandjes die elke week langskomen waarvan ik de naam allang vergeten ben
Nou zo mooi vind ik het nu ook weer niet. Veel te gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
over pesten gesproken, want dit valt m.i. niet onder rellen...........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Brian en Jaap willen zich nu gaan opstellen als homofoob en totaal niet openminded...... wat denken ze daar in hemelsnaam mee bereiken. Hun grote vriendin Natasja is ook niet vies van een uitstapje naar haar eigen sexe nu en dan.
Issue ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm.....Maar eerlijk gezegd zag ik 'm een tijdje geleden even dansen, en dat viel me in elk geval erg mee.
Iets in de trant van ... Laat je niet opfokken en zorg dat Eric niets boven je hoofd hangt ...quote:
Misschien dat ze het zo ervaren omdat Huub overwegend hetero is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't zó raar dat homoseksuele handelingen blijkbaar worden ervaren als iets ergs, iets negatiefs of iets genants. Hoe kun je hier nou iemand mee 'bashen'?![]()
Zolang je niet over klassiekers gaat beginnen is dit te pruimen..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens al waren de soca boys redelijk memorabel.
Verplicht rellen zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Ashrak het volgende:
En nu moet Huub naar achteren ... hmm
Zo overduidelijk gescriptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Ashrak het volgende:
En nu moet Huub naar achteren ... hmm
Ik vind er ook niks aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een lelijk, blerderig liedje.
Ze is qua zang best aardig maar volgens mij zit ze er NU voor haar eigen roem...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een lelijk, blerderig liedje.
Klopt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
ik gok dat dit een gedicht van Brian is?
Het was dan ook een tekst van Brianquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef fredfik het volgende:
wat een kutliedje
het is een gedicht van brian.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee dit heeft ze voor hem geschreven om hem te stimuleren...
Brian heeft het ook geschreven bijkt nu.......vandaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Links of recht, slaan in de wind, blind voor al het moois op deze wereld, liever word ik weggeslagen..
mwoah
Van Brian begrijp ik het nog wel, die komt zelf niet verder dan het bestellen van lolly's, maar Huub heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zo overduidelijk gescript![]()
Ik heb niets tegen scripts, maar als je van te voren weet dat er om 23:00 over het homo-gebeuren gepraat gaat worden, en de 2 hoofdrolspelers gaan vlak daarvoor ook nog even naar "achter" dan is er eigenlijk niets meer aan
Nee, het is logisch. Brainless kreeg het verhaal te horen vlak voordat Judith zou langskomen dus ze wilden het nog even ophouden. Daarom wilden ze dat ze zouden wachten tot Judith weg zou zijn (23:00).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat 23:00-gedoe.
Die restrictie heeft er toch nóóit gezeten op plagerijen over sex? Of het nou de hoerderij van Huub was, of het zogenaamde slettengedrag van Amanda,
Ze heeft het nog op cd gezet ook. "Ik denk dat je hem kan zingen", voegt ze eraan toe. Dus toch. Beetje klef allemaal...quote:
Nee het neuken van amanda en brian zondag middag was toch ook geweoon op de streams. Me kids keken ook toen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat 23:00-gedoe.
Die restrictie heeft er toch nóóit gezeten op plagerijen over sex? Of het nou de hoerderij van Huub was, of het zogenaamde slettengedrag van Amanda, er rustte nooit een dag-censuur op.
Dus waar dit nou op slaat?
Wil de redactie een relletje veroorzaken, door alles "op te laten kroppen" tot 's avonds laat?
Of zouden ze daar in die zuurstofarme caravan van mening zijn dat homosex zo vies is dat dit i.t.t "gewone" sex niet overdag besproken mag worden?![]()
Ik zeg juf Judith als nieuwe bewoner in de kooi!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is qua zang best aardig maar volgens mij zit ze er NU voor haar eigen roem...
![]()
Net zo'n Blof-tekst, ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Links of recht, slaan in de wind, blind voor al het moois op deze wereld, liever word ik weggeslagen..
mwoah
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Ben geen Brian fan maar dit is lief en leuk. Okay.... schop me maar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het nog op cd gezet ook. "Ik denk dat je hem kan zingen", voegt ze eraan toe. Dus toch. Beetje klef allemaal...
Ze gaf wel direct aan dat er nog een paar dingen in de tekst veranderd konden wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
Beetje stomme tekst
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Ben geen Brian fan maar dit is lief en leuk. Okay.... schop me maar.
Inderdaad. Zo zie je maar dat het nog steeds moeilijk is voor vrouwen om assertief/agressief te zijn.quote:
Ja inderdaad heel liefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
Wat een prachtig kado van Juf Judith. Wat een lief mens.
en stond er geen bewerkstelligen in de tekst?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Het viel met op aan een zin die begon met BETER: "beter ga ik blabalba doen"
dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vast op haar kop gehad van de redaktie omdat ze hun lievelingetje voor schut gezet heeft...
Ferrari Enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef bosb het volgende:
wat voor auto heeft judith??
dit snap ik niet helemaal?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zie je maar dat het nog steeds moeilijk is voor vrouwen om assertief/agressief te zijn.
We moeten ook niet meer zo hard juichen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vast op haar kop gehad van de redaktie omdat ze hun lievelingetje voor schut gezet heeft...
Ja idd. Wij krijgen het steeds terug op ons bord terwijl brainles overal mee gematst wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We moeten ook niet meer zo hard juichen.
Elke keer als rat op zijn bek gaat.
Dit is nu weer onze straf.
Alsjeblieft niet zeg...doe mij een lol..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zeg juf Judith als nieuwe bewoner in de kooi!![]()
het is een schatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik wordt potdôme echt helemaal soft op mijn ouwe dag.
Ik had al redelijk snel door dat het Brainless eigen tekst was, zeker omdat hij zo ontzettend begon te stralen.
Ik vond het mooi om Brainless nu eindelijk eens echt ontspannen en blij te zien lachenen kijken.
Judith heeft hem hiermee recht in zijn ziel geraakt, echt geweldig van haar!
Wat een topwijf is Judith!
Zo gaat het vaak met mensen van buitenaf: de meest onbegaafden krijgen het meest. Brian en Natasia mogen ook het vaakst meezingen/doen als er bands komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik dacht,weer een veer voor Brian![]()
![]()
![]()
![]()
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe sommige streamers DGK volgen. Emotieloos? Kraak alles af wat met BAN te maken heeft?
Dit is toch gewoon een prachtig lief kado.
het is een lief kado inderdaad, maar helaas niet verdiendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe sommige streamers DGK volgen. Emotieloos? Kraak alles af wat met BAN te maken heeft?
Vind ik ook hoor. Ze heeft toch maar mooi de moeite genomen. En dat met Brian poetry als basismateriaal!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Oh, nou dat maakt weer wat goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:59 schreef Dark het volgende:
Leuke opmerking van Juf Judith:" Dit was het enige gedicht waar ik wat mee kon!".
Brainless is een vuile rat, hij verdient geen kado's. Over kado's gesproken... Wanneer gaan we te horen krijgen dat.. Laat maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Die fase hebben wij ook gehad. Een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kijk je met haat. Ik zie dat mensen emoties en dus hun zwaktes tonen. Mooi voor het spel en mooi om te zien. Beter dan die dronken agressieve kop van Huub. Ondertussen maalt het straks weer mooi in Brains kop,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.
alsjeblieft zeg, ik vind het een draak van een wijfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een poging om de goede ziel weer op het rechte pad te krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Was dit een goedmakertje voor Brian ofzo?
het wordt tijd dat Brian eens iets goed gaat maken. Hij verdient dit totaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moeten we een andere tactiek toepassen? BANJ ophemelen of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd. Wij krijgen het steeds terug op ons bord terwijl brainles overal mee gematst wordt.![]()
Het was ook ZIJN gedicht dus HIJ moet alle aandacht krijgen hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Toch lijkt er zo weinig nog tussen Natas en Brian te zitten. Brian reageert nauwelijks op haar.
Ik kijk niet met haat, maar ik vind dat hij toch een persoon is die dit niet verdient. Er zitten zat anderen die wel wat verdienen. Kijk Sil of amanda hebben die al een boodschap of iets liefs gehad.????? Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan kijk je met haat. Ik zie dat mensen emoties en dus hun zwaktes tonen. Mooi voor het spel en mooi om te zien. Beter dan die dronken agressieve kop van Huub. Ondertussen maalt het straks weer mooi in Brains kop,
Juf heeft een nieuwe auto.... maar dan moet Brian een cadeautje.... boetedoening omdat ze het lieffie van mevrouw Pannekoek pijn heeft gedaan. En een nieuwe auto is juf Jud wel wat waard.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft niks aan Brian, die lult alleen slijmerig in haar straatje en vindt haar áltijd een sterke vrouw. Aan Huub z'n eerlijkheid -hoe hard soms ook- heeft ze tenminste wat, ze heeft tegengas nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Toch lijkt er zo weinig nog tussen Natas en Brian te zitten. Brian reageert nauwelijks op haar.
Wel zei hij dat of is dat de enige reden waarom hij tegenwoordig nog vrolijk kan zijn ???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Huub iets over Lieke gehoord ofzo?
Ze weet niet waar ze aan begint als ze dit met hem gaat oefenen. De zangleraar heeft ook nog steeds nachtmerries van 'Het Dorp' gezongen door Brian...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
En nu wil Brian weer goed gaan oefenen? Omdat het zn eigen rijmpje is? Wat een onzin...... (was wel heel lief van Judith overigens)
Je zou dr zo willen inlijsten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
En toch is ze mooi zo! Gewoon... een echt mens.
Dus ik moet haar nu alleen toejuichen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die fase hebben wij ook gehad. Een paar maanden geleden.![]()
laat dat trekken maar aan eric over, maar daar horen we zometeen meer over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef Sug4r het volgende:
Natasia en Huub trekken steeds meer naar elkaar toe
ja het is 8 over 11 de ruzie moet beginnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
De poort gaat al open, ze willen van haar af![]()
Mijn idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
het wordt tijd dat Brian eens iets goed gaat maken. Hij verdient dit totaal niet.![]()
Ik heb geen flauw idee, daarom vroeg ik het. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het over Lieke ging.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel zei hij dat of is dat de enige reden waarom hij tegenwoordig nog vrolijk kan zijn ???![]()
fuckerdefuck, ze lopen 11 minuten achter op schema! Gaan met die rellen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
ja het is 8 over 11 de ruzie moet beginnen.![]()
Judith haalt alles uit de kast om Brainless te motiveren voor haar zanglessen. Haar donderpreek had wel wat effect, maar ze heeft ook gezien dat hij nog steeds niet genoeg tijd stak in het oefenen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.
btw wel mooi gezongen, maar ik had het liever iemand anders gegund dan brian.
Laat Brian maar emoties tonen dan is ie zwak. Iets waar ie bang voor is. Net als in z'n gedicht...(denk ik voor zover het me lukt te begrijpenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kijk niet met haat, maar ik vind dat hij toch een persoon is die dit niet verdient. Er zitten zat anderen die wel wat verdienen. Kijk Sil of amanda hebben die al een boodschap of iets liefs gehad.????? Nee
Eindelijk!?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
fuckerdefuck, ze lopen 11 minuten achter op schema! Gaan met die rellen!
ik hoop echt dat ze er voor gestraft worden!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Brian maar emoties tonen dan is ie zwak. Iets waar ie bang voor is. Net als in z'n gedicht...(denk ik voor zover het me lukt te begrijpen)
Brian heeft anders nog wel een kadootje voor Sylvia.![]()
Kentekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef RSie het volgende:
hehe juf Judith rijdt een gepimpte bak!!
Zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja normaal jankt gaat ze na 5 minuten al weer lachen (of schelden), maar dat is vandaag nog niet gebeurd. Je zou bijna gaan denken dat het dit keer echt is.
Ik zei BIJNA.
Ja dit duurt wel erg lang, anders is ze d'r kinderen na 10 min alweer vergeten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef RSie het volgende:
ow god,.. weer tranen.
nu wordt het saai Natasia,.. je hebt je momentje gehad!!
Bijna..........dus vrees weer weer het ergste.........................quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja normaal jankt gaat ze na 5 minuten al weer lachen (of schelden), maar dat is vandaag nog niet gebeurd. Je zou bijna gaan denken dat het dit keer echt is.
Ik zei BIJNA.
Ik had hem zo ook al herkendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming C2; 1.6I 16V SENSODRIVE
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1587 cm3
Vermogen 80 KW
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Jaap heeft nooit les gehad van Juf Judith, dus op zich is het wel een beetje logisch als hij alleen maar een hand krijgt...quote:
denk dat dit het is. En Huub is net geld geboden om DGK niet aan te klagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Rustig maar nog effe en je kunt naar de autoRAIquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming C2; 1.6I 16V SENSODRIVE
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1587 cm3
Vermogen 80 KW
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
hey, hey, hey, je hebt een dochter dus ik neem aan ook een vrouw en dus heb je 2 veeeeeeeeeeeeeel specialere vrouwen thuis zitten. Daar kunnen nog geen miljoen Lieke's tegenop tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Judith haalt alles uit de kast om Brainless te motiveren voor haar zanglessen. Haar donderpreek had wel wat effect, maar ze heeft ook gezien dat hij nog steeds niet genoeg tijd stak in het oefenen.
En aangezien Judith mij een vastberaden typje toeschijnt heeft ze dit nummer bewerkstelligd.
En zo te zien was het recht in de roos bij Brainless. Prachtig ook de uitwisseling van blikken tussen Judith en Brainless.
Het is dat mijn ouwe eenzame dikke mannen-hart al helemaal vol is van Lieke, maar anders had ik alleen al hierdoor datzelfde hart helemaal voor Judith gereserveerd.
Het is wel opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Ik zei BIJNA.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Ik zei BIJNA.
gooi er ff een gedicht tegen aan ....brainquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Brian lult weer als een kip zonder kop.
met 'zoveel' verdriet vraag ik mij toch echt af wat haar intenties zijn. Voorlopig vindt zij het belangrijker om in DGK te zitten. Mijn mening blijft dat ze een slechte moeder is. het huilen van natasja lijkt bijna op het afscheid van angelique. waarschijnlijk ziet ze in dat ze niet echt een goede moeder is. de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasia heeft het er nog steeds zwaar moeilijk mee
Uhmz... heb je de afgelopen 6 maanden wel opgelet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Sug4r het volgende:
Ze kunnen nu beter Natasia aanpakken die heeft heel weinig nodig ..dan vertrekt ze zo![]()
![]()
Die is het geleuter van Brian ook zat. Ze is nu samen met Huub een kindje van god.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Als ik mmmmmmmmmmmmmmm hoor van Natasia, dan interesseert het haar geen ruk....
Maar waag het niet net zoals als Jaap om dat hardop te zeggen want dat maakt Brian toevallig niets uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef solara4 het volgende:
als natas weggaat is B zijn backup kwijt en dat weet hij
die gaat niet weg, weddenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb geen zin in deze ruzie
Ze kunnen nu beter Natasia aanpakken die heeft heel weinig nodig ..dan vertrekt ze zo![]()
![]()
Laat maar niet aan Brian horen want hij maakt er nog een gedicht vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
als de tranen over je wangen stromen, word je sterker.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik heb 3 kids en zorg daar alleen voor, het zou niet in me opkomen om me kids ergens onder te stoppen. Omdat ik tijd aan mezelf moet besteden. Mijn tijd komt wel weer. Als ze ooit de deur uit zijn ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Brian:" als 1 iemand weet wat het opvoeden van kinderen betekent, dan ben jij het".
Ghehehehe dan moet ik ff aan mijn baas vragen of ik zijn bonus dit jaar mag hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Rustig maar nog effe en je kunt naar de autoRAI![]()
ik zeg het midden en zijn .... als het moet hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waag het niet net zoals als Jaap om dat hardop te zeggen want dat maakt Brian toevallig niets uit![]()
pas maar op. zometeen krijg je weer een hele struisvogequote:
waren zijn eigen woordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Laat maar niet aan Brian horen want hij maakt er nog een gedicht van
Ik denk dat je wel een punt maakt, die kinderen maken een ontwikkeling door zonder hun moeder en dat zal ze best merken. Dat jairo kon lezen bv, dat was nog niets bij wat ze gaat tegenkomen tegen de tijd dat ze weer 'thuiskomt'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
Ach, een avondje verdriet zijn die moppies ook wel waard! Het is immers al 6 maanden?
Ik denk..... dat ze de afstand heeft gevoeld die ze krijgt naar haar kinderen toe. Begint ze misschien te beseffen dat ze straks met al haar geld in haar uppie zit? Omdat de band die kinderen opbouwen verbroken is? ( de relatie is als glas, laat hem kapot vallen en je blijft altijd de breuk zien. )
Da's toch ook de bedoeling? Brian isoleren? Natasia heeft niet voor niets die stemming zo snel van SHE gekregen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
De slechte peptalk ooit
Ik zou in NatasJa's geval nu keihard wegrennen van Brainless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |