denk dat dit het is. En Huub is net geld geboden om DGK niet aan te klagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Brain moet erg langzaam begrijpen dat hij de seks van Huub en Eric niet tegen ze mag gebruiken. Zelfs niet als hij boos is. Zelfs niet als hij grappig wil proberen te zijn. Zelfs niet uit een misplaatste vorm van humor. Want ' achter' weet heel goed dat ze vreselijk fout zitten. Dat dit gebeuren echt niet kan! Eric en Huub verkeren beide in een afhankelijkheidspositie en Huub is door ' achter' in een psycjhologische afhankelijkheidspositie geplaatst. Bewust! En de daarop volgende ontwikkelingen kunnen dus als strafbaar worden aangemerkt.
Een aantal van de mensen die daar werken weten heel goed dat dit klassiekers zijn! En dat ze daarmee dus de grens van het toelaatbare hebben overschreden.
Los van het feit of Huub er ( nu binnen zijn status en positie hier en nu ) op dit moment moeite mee heeft, het is gebeurt terwijl de dader in een daderspositie is geplaatst en Huub in een afhankelijke rol is gedwongen.
Dat is het spel waarbinnen het gebeuren absoluut ontoelaatbaar is!
Dus nu moet die rat leren dat hij meezwijgt! Aboe Ghraib in de gouden kooi?
Rustig maar nog effe en je kunt naar de autoRAIquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming C2; 1.6I 16V SENSODRIVE
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1587 cm3
Vermogen 80 KW
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
hey, hey, hey, je hebt een dochter dus ik neem aan ook een vrouw en dus heb je 2 veeeeeeeeeeeeeel specialere vrouwen thuis zitten. Daar kunnen nog geen miljoen Lieke's tegenop tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Judith haalt alles uit de kast om Brainless te motiveren voor haar zanglessen. Haar donderpreek had wel wat effect, maar ze heeft ook gezien dat hij nog steeds niet genoeg tijd stak in het oefenen.
En aangezien Judith mij een vastberaden typje toeschijnt heeft ze dit nummer bewerkstelligd.
En zo te zien was het recht in de roos bij Brainless. Prachtig ook de uitwisseling van blikken tussen Judith en Brainless.
Het is dat mijn ouwe eenzame dikke mannen-hart al helemaal vol is van Lieke, maar anders had ik alleen al hierdoor datzelfde hart helemaal voor Judith gereserveerd.
Het is wel opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja normaal jankt gaat ze na 5 minuten al weer lachen (of schelden), maar dat is vandaag nog niet gebeurd. Je zou bijna gaan denken dat het dit keer echt is.
Ik zei BIJNA.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja normaal jankt gaat ze na 5 minuten al weer lachen (of schelden), maar dat is vandaag nog niet gebeurd. Je zou bijna gaan denken dat het dit keer echt is.
Ik zei BIJNA.
gooi er ff een gedicht tegen aan ....brainquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Brian lult weer als een kip zonder kop.
met 'zoveel' verdriet vraag ik mij toch echt af wat haar intenties zijn. Voorlopig vindt zij het belangrijker om in DGK te zitten. Mijn mening blijft dat ze een slechte moeder is. het huilen van natasja lijkt bijna op het afscheid van angelique. waarschijnlijk ziet ze in dat ze niet echt een goede moeder is. de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasia heeft het er nog steeds zwaar moeilijk mee
Uhmz... heb je de afgelopen 6 maanden wel opgelet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Sug4r het volgende:
Ze kunnen nu beter Natasia aanpakken die heeft heel weinig nodig ..dan vertrekt ze zo![]()
![]()
Die is het geleuter van Brian ook zat. Ze is nu samen met Huub een kindje van god.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Als ik mmmmmmmmmmmmmmm hoor van Natasia, dan interesseert het haar geen ruk....
Maar waag het niet net zoals als Jaap om dat hardop te zeggen want dat maakt Brian toevallig niets uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef solara4 het volgende:
als natas weggaat is B zijn backup kwijt en dat weet hij
die gaat niet weg, weddenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb geen zin in deze ruzie
Ze kunnen nu beter Natasia aanpakken die heeft heel weinig nodig ..dan vertrekt ze zo![]()
![]()
Laat maar niet aan Brian horen want hij maakt er nog een gedicht vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
als de tranen over je wangen stromen, word je sterker.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik heb 3 kids en zorg daar alleen voor, het zou niet in me opkomen om me kids ergens onder te stoppen. Omdat ik tijd aan mezelf moet besteden. Mijn tijd komt wel weer. Als ze ooit de deur uit zijn ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Brian:" als 1 iemand weet wat het opvoeden van kinderen betekent, dan ben jij het".
Ghehehehe dan moet ik ff aan mijn baas vragen of ik zijn bonus dit jaar mag hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Rustig maar nog effe en je kunt naar de autoRAI![]()
ik zeg het midden en zijn .... als het moet hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar waag het niet net zoals als Jaap om dat hardop te zeggen want dat maakt Brian toevallig niets uit![]()
pas maar op. zometeen krijg je weer een hele struisvogequote:
waren zijn eigen woordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Laat maar niet aan Brian horen want hij maakt er nog een gedicht van
Ik denk dat je wel een punt maakt, die kinderen maken een ontwikkeling door zonder hun moeder en dat zal ze best merken. Dat jairo kon lezen bv, dat was nog niets bij wat ze gaat tegenkomen tegen de tijd dat ze weer 'thuiskomt'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef Lieve het volgende:
Ach, een avondje verdriet zijn die moppies ook wel waard! Het is immers al 6 maanden?
Ik denk..... dat ze de afstand heeft gevoeld die ze krijgt naar haar kinderen toe. Begint ze misschien te beseffen dat ze straks met al haar geld in haar uppie zit? Omdat de band die kinderen opbouwen verbroken is? ( de relatie is als glas, laat hem kapot vallen en je blijft altijd de breuk zien. )
Da's toch ook de bedoeling? Brian isoleren? Natasia heeft niet voor niets die stemming zo snel van SHE gekregen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
De slechte peptalk ooit
Ik zou in NatasJa's geval nu keihard wegrennen van Brainless...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |