Het was ook ZIJN gedicht dus HIJ moet alle aandacht krijgen hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Toch lijkt er zo weinig nog tussen Natas en Brian te zitten. Brian reageert nauwelijks op haar.
Ik kijk niet met haat, maar ik vind dat hij toch een persoon is die dit niet verdient. Er zitten zat anderen die wel wat verdienen. Kijk Sil of amanda hebben die al een boodschap of iets liefs gehad.????? Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan kijk je met haat. Ik zie dat mensen emoties en dus hun zwaktes tonen. Mooi voor het spel en mooi om te zien. Beter dan die dronken agressieve kop van Huub. Ondertussen maalt het straks weer mooi in Brains kop,
Juf heeft een nieuwe auto.... maar dan moet Brian een cadeautje.... boetedoening omdat ze het lieffie van mevrouw Pannekoek pijn heeft gedaan. En een nieuwe auto is juf Jud wel wat waard.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Was dit een goedmakertje voor Brian ofzo?
Ze heeft niks aan Brian, die lult alleen slijmerig in haar straatje en vindt haar áltijd een sterke vrouw. Aan Huub z'n eerlijkheid -hoe hard soms ook- heeft ze tenminste wat, ze heeft tegengas nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Toch lijkt er zo weinig nog tussen Natas en Brian te zitten. Brian reageert nauwelijks op haar.
Wel zei hij dat of is dat de enige reden waarom hij tegenwoordig nog vrolijk kan zijn ???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Huub iets over Lieke gehoord ofzo?
Ze weet niet waar ze aan begint als ze dit met hem gaat oefenen. De zangleraar heeft ook nog steeds nachtmerries van 'Het Dorp' gezongen door Brian...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
En nu wil Brian weer goed gaan oefenen? Omdat het zn eigen rijmpje is? Wat een onzin...... (was wel heel lief van Judith overigens)
Je zou dr zo willen inlijsten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
En toch is ze mooi zo! Gewoon... een echt mens.
Dus ik moet haar nu alleen toejuichen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die fase hebben wij ook gehad. Een paar maanden geleden.![]()
laat dat trekken maar aan eric over, maar daar horen we zometeen meer over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:01 schreef Sug4r het volgende:
Natasia en Huub trekken steeds meer naar elkaar toe
ja het is 8 over 11 de ruzie moet beginnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef Sug4r het volgende:
De poort gaat al open, ze willen van haar af![]()
Mijn idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
[..]
het wordt tijd dat Brian eens iets goed gaat maken. Hij verdient dit totaal niet.![]()
Ik heb geen flauw idee, daarom vroeg ik het. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het over Lieke ging.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel zei hij dat of is dat de enige reden waarom hij tegenwoordig nog vrolijk kan zijn ???![]()
fuckerdefuck, ze lopen 11 minuten achter op schema! Gaan met die rellen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
ja het is 8 over 11 de ruzie moet beginnen.![]()
Judith haalt alles uit de kast om Brainless te motiveren voor haar zanglessen. Haar donderpreek had wel wat effect, maar ze heeft ook gezien dat hij nog steeds niet genoeg tijd stak in het oefenen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.
btw wel mooi gezongen, maar ik had het liever iemand anders gegund dan brian.
Laat Brian maar emoties tonen dan is ie zwak. Iets waar ie bang voor is. Net als in z'n gedicht...(denk ik voor zover het me lukt te begrijpenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kijk niet met haat, maar ik vind dat hij toch een persoon is die dit niet verdient. Er zitten zat anderen die wel wat verdienen. Kijk Sil of amanda hebben die al een boodschap of iets liefs gehad.????? Nee
Eindelijk!?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
fuckerdefuck, ze lopen 11 minuten achter op schema! Gaan met die rellen!
ik hoop echt dat ze er voor gestraft worden!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Brian maar emoties tonen dan is ie zwak. Iets waar ie bang voor is. Net als in z'n gedicht...(denk ik voor zover het me lukt te begrijpen)
Brian heeft anders nog wel een kadootje voor Sylvia.![]()
Kentekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:09 schreef RSie het volgende:
hehe juf Judith rijdt een gepimpte bak!!
Zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja normaal jankt gaat ze na 5 minuten al weer lachen (of schelden), maar dat is vandaag nog niet gebeurd. Je zou bijna gaan denken dat het dit keer echt is.
Ik zei BIJNA.
Ja dit duurt wel erg lang, anders is ze d'r kinderen na 10 min alweer vergeten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef RSie het volgende:
ow god,.. weer tranen.
nu wordt het saai Natasia,.. je hebt je momentje gehad!!
Bijna..........dus vrees weer weer het ergste.........................quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Mika25 het volgende:
Als Natasja normaal jankt gaat ze na 5 minuten al weer lachen (of schelden), maar dat is vandaag nog niet gebeurd. Je zou bijna gaan denken dat het dit keer echt is.
Ik zei BIJNA.
Ik had hem zo ook al herkendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:11 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming C2; 1.6I 16V SENSODRIVE
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1587 cm3
Vermogen 80 KW
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Jaap heeft nooit les gehad van Juf Judith, dus op zich is het wel een beetje logisch als hij alleen maar een hand krijgt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |