Verplicht rellen zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Ashrak het volgende:
En nu moet Huub naar achteren ... hmm
Zo overduidelijk gescriptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Ashrak het volgende:
En nu moet Huub naar achteren ... hmm
Ik vind er ook niks aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een lelijk, blerderig liedje.
Ze is qua zang best aardig maar volgens mij zit ze er NU voor haar eigen roem...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een lelijk, blerderig liedje.
Klopt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
ik gok dat dit een gedicht van Brian is?
Het was dan ook een tekst van Brianquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef fredfik het volgende:
wat een kutliedje
het is een gedicht van brian.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee dit heeft ze voor hem geschreven om hem te stimuleren...
Brian heeft het ook geschreven bijkt nu.......vandaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Links of recht, slaan in de wind, blind voor al het moois op deze wereld, liever word ik weggeslagen..
mwoah
Van Brian begrijp ik het nog wel, die komt zelf niet verder dan het bestellen van lolly's, maar Huub heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zo overduidelijk gescript![]()
Ik heb niets tegen scripts, maar als je van te voren weet dat er om 23:00 over het homo-gebeuren gepraat gaat worden, en de 2 hoofdrolspelers gaan vlak daarvoor ook nog even naar "achter" dan is er eigenlijk niets meer aan
Nee, het is logisch. Brainless kreeg het verhaal te horen vlak voordat Judith zou langskomen dus ze wilden het nog even ophouden. Daarom wilden ze dat ze zouden wachten tot Judith weg zou zijn (23:00).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat 23:00-gedoe.
Die restrictie heeft er toch nóóit gezeten op plagerijen over sex? Of het nou de hoerderij van Huub was, of het zogenaamde slettengedrag van Amanda,
Ze heeft het nog op cd gezet ook. "Ik denk dat je hem kan zingen", voegt ze eraan toe. Dus toch. Beetje klef allemaal...quote:
Nee het neuken van amanda en brian zondag middag was toch ook geweoon op de streams. Me kids keken ook toen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat 23:00-gedoe.
Die restrictie heeft er toch nóóit gezeten op plagerijen over sex? Of het nou de hoerderij van Huub was, of het zogenaamde slettengedrag van Amanda, er rustte nooit een dag-censuur op.
Dus waar dit nou op slaat?
Wil de redactie een relletje veroorzaken, door alles "op te laten kroppen" tot 's avonds laat?
Of zouden ze daar in die zuurstofarme caravan van mening zijn dat homosex zo vies is dat dit i.t.t "gewone" sex niet overdag besproken mag worden?![]()
Ik zeg juf Judith als nieuwe bewoner in de kooi!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is qua zang best aardig maar volgens mij zit ze er NU voor haar eigen roem...
![]()
Net zo'n Blof-tekst, ook niet te volgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Links of recht, slaan in de wind, blind voor al het moois op deze wereld, liever word ik weggeslagen..
mwoah
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Ben geen Brian fan maar dit is lief en leuk. Okay.... schop me maar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het nog op cd gezet ook. "Ik denk dat je hem kan zingen", voegt ze eraan toe. Dus toch. Beetje klef allemaal...
Ze gaf wel direct aan dat er nog een paar dingen in de tekst veranderd konden wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
Beetje stomme tekst
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Dutchguy het volgende:
Ben geen Brian fan maar dit is lief en leuk. Okay.... schop me maar.
Inderdaad. Zo zie je maar dat het nog steeds moeilijk is voor vrouwen om assertief/agressief te zijn.quote:
Ja inderdaad heel liefquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
Wat een prachtig kado van Juf Judith. Wat een lief mens.
en stond er geen bewerkstelligen in de tekst?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
Het viel met op aan een zin die begon met BETER: "beter ga ik blabalba doen"
dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vast op haar kop gehad van de redaktie omdat ze hun lievelingetje voor schut gezet heeft...
Ferrari Enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef bosb het volgende:
wat voor auto heeft judith??
dit snap ik niet helemaal?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zie je maar dat het nog steeds moeilijk is voor vrouwen om assertief/agressief te zijn.
We moeten ook niet meer zo hard juichen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vast op haar kop gehad van de redaktie omdat ze hun lievelingetje voor schut gezet heeft...
Ja idd. Wij krijgen het steeds terug op ons bord terwijl brainles overal mee gematst wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We moeten ook niet meer zo hard juichen.
Elke keer als rat op zijn bek gaat.
Dit is nu weer onze straf.
Alsjeblieft niet zeg...doe mij een lol..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zeg juf Judith als nieuwe bewoner in de kooi!![]()
het is een schatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik wordt potdôme echt helemaal soft op mijn ouwe dag.
Ik had al redelijk snel door dat het Brainless eigen tekst was, zeker omdat hij zo ontzettend begon te stralen.
Ik vond het mooi om Brainless nu eindelijk eens echt ontspannen en blij te zien lachenen kijken.
Judith heeft hem hiermee recht in zijn ziel geraakt, echt geweldig van haar!
Wat een topwijf is Judith!
Zo gaat het vaak met mensen van buitenaf: de meest onbegaafden krijgen het meest. Brian en Natasia mogen ook het vaakst meezingen/doen als er bands komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik dacht,weer een veer voor Brian![]()
![]()
![]()
![]()
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe sommige streamers DGK volgen. Emotieloos? Kraak alles af wat met BAN te maken heeft?
Dit is toch gewoon een prachtig lief kado.
het is een lief kado inderdaad, maar helaas niet verdiendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe sommige streamers DGK volgen. Emotieloos? Kraak alles af wat met BAN te maken heeft?
Vind ik ook hoor. Ze heeft toch maar mooi de moeite genomen. En dat met Brian poetry als basismateriaal!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Oh, nou dat maakt weer wat goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:59 schreef Dark het volgende:
Leuke opmerking van Juf Judith:" Dit was het enige gedicht waar ik wat mee kon!".
Brainless is een vuile rat, hij verdient geen kado's. Over kado's gesproken... Wanneer gaan we te horen krijgen dat.. Laat maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Die fase hebben wij ook gehad. Een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kijk je met haat. Ik zie dat mensen emoties en dus hun zwaktes tonen. Mooi voor het spel en mooi om te zien. Beter dan die dronken agressieve kop van Huub. Ondertussen maalt het straks weer mooi in Brains kop,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.
alsjeblieft zeg, ik vind het een draak van een wijfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een poging om de goede ziel weer op het rechte pad te krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Was dit een goedmakertje voor Brian ofzo?
het wordt tijd dat Brian eens iets goed gaat maken. Hij verdient dit totaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Was dit een goedmakertje voor Brian ofzo?
Misschien moeten we een andere tactiek toepassen? BANJ ophemelen of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd. Wij krijgen het steeds terug op ons bord terwijl brainles overal mee gematst wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |