het is een schatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik wordt potdôme echt helemaal soft op mijn ouwe dag.
Ik had al redelijk snel door dat het Brainless eigen tekst was, zeker omdat hij zo ontzettend begon te stralen.
Ik vond het mooi om Brainless nu eindelijk eens echt ontspannen en blij te zien lachenen kijken.
Judith heeft hem hiermee recht in zijn ziel geraakt, echt geweldig van haar!
Wat een topwijf is Judith!
Zo gaat het vaak met mensen van buitenaf: de meest onbegaafden krijgen het meest. Brian en Natasia mogen ook het vaakst meezingen/doen als er bands komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik dacht,weer een veer voor Brian![]()
![]()
![]()
![]()
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe sommige streamers DGK volgen. Emotieloos? Kraak alles af wat met BAN te maken heeft?
Dit is toch gewoon een prachtig lief kado.
het is een lief kado inderdaad, maar helaas niet verdiendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe sommige streamers DGK volgen. Emotieloos? Kraak alles af wat met BAN te maken heeft?
Vind ik ook hoor. Ze heeft toch maar mooi de moeite genomen. En dat met Brian poetry als basismateriaal!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Oh, nou dat maakt weer wat goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:59 schreef Dark het volgende:
Leuke opmerking van Juf Judith:" Dit was het enige gedicht waar ik wat mee kon!".
Brainless is een vuile rat, hij verdient geen kado's. Over kado's gesproken... Wanneer gaan we te horen krijgen dat.. Laat maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
Die fase hebben wij ook gehad. Een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zeg juf Judith als nieuwe bewoner in de kooi!![]()
Dan kijk je met haat. Ik zie dat mensen emoties en dus hun zwaktes tonen. Mooi voor het spel en mooi om te zien. Beter dan die dronken agressieve kop van Huub. Ondertussen maalt het straks weer mooi in Brains kop,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Verdient hij het dan ??? Nee hij had niet geoefend en werd uit de les gezet. Hij jat kadootjes, pleurt spullen in de struiken enz enz. Dus NEE hij verdient dit niet.
alsjeblieft zeg, ik vind het een draak van een wijfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zeg juf Judith als nieuwe bewoner in de kooi!![]()
Een poging om de goede ziel weer op het rechte pad te krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Was dit een goedmakertje voor Brian ofzo?
het wordt tijd dat Brian eens iets goed gaat maken. Hij verdient dit totaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Was dit een goedmakertje voor Brian ofzo?
Misschien moeten we een andere tactiek toepassen? BANJ ophemelen of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd. Wij krijgen het steeds terug op ons bord terwijl brainles overal mee gematst wordt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |