Verplicht rellen zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Ashrak het volgende:
En nu moet Huub naar achteren ... hmm
Zo overduidelijk gescriptquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:49 schreef Ashrak het volgende:
En nu moet Huub naar achteren ... hmm
Ik vind er ook niks aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een lelijk, blerderig liedje.
Ze is qua zang best aardig maar volgens mij zit ze er NU voor haar eigen roem...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een lelijk, blerderig liedje.
Klopt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
ik gok dat dit een gedicht van Brian is?
Het was dan ook een tekst van Brianquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef fredfik het volgende:
wat een kutliedje
het is een gedicht van brian.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Casshern het volgende:
[..]
nee dit heeft ze voor hem geschreven om hem te stimuleren...
Brian heeft het ook geschreven bijkt nu.......vandaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Links of recht, slaan in de wind, blind voor al het moois op deze wereld, liever word ik weggeslagen..
mwoah
Van Brian begrijp ik het nog wel, die komt zelf niet verder dan het bestellen van lolly's, maar Huub heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zo overduidelijk gescript![]()
Ik heb niets tegen scripts, maar als je van te voren weet dat er om 23:00 over het homo-gebeuren gepraat gaat worden, en de 2 hoofdrolspelers gaan vlak daarvoor ook nog even naar "achter" dan is er eigenlijk niets meer aan
Nee, het is logisch. Brainless kreeg het verhaal te horen vlak voordat Judith zou langskomen dus ze wilden het nog even ophouden. Daarom wilden ze dat ze zouden wachten tot Judith weg zou zijn (23:00).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat 23:00-gedoe.
Die restrictie heeft er toch nóóit gezeten op plagerijen over sex? Of het nou de hoerderij van Huub was, of het zogenaamde slettengedrag van Amanda,
Ze heeft het nog op cd gezet ook. "Ik denk dat je hem kan zingen", voegt ze eraan toe. Dus toch. Beetje klef allemaal...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |