Ik ben er zelf pas net en heel even vanmiddagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste OP van vandaag hoor, heb je me niet gemist!?![]()
BTW, even wat rechtgezet in de OP...
Vanwege de PRACHTIGE andere COSsen![]()
![]()
Hij is veel te druk bezig om die zalm van daarnet te verterenquote:
Brainless heeft van de redaktie te horen gekregen wat Huub en Eric gedaan hebben een paar dagen terug. Dus Brainless is nu even z`n script uit het hoofd aan het leren en na 23:00 gaan hij en Jaap dat tegen Huub gebruiken. Brainless kwam al spontaan klaar bij de gedachte om Huub te bashen.quote:
Wil je dat weten dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe Jaap zingt.
Ow dat is nog wel reden om even te blijven kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless heeft van de redaktie te horen gekregen wat Huub en Eric gedaan hebben een paar dagen terug. Dus Brainless is nu even z`n script uit het hoofd aan het leren en na 23:00 gaan hij en Jaap dat tegen Huub gebruiken. Brainless kwam al spontaan klaar bij de gedachte om Huub te bashen.
Lijkt mij heel erg sterk..........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brainless heeft van de redaktie te horen gekregen wat Huub en Eric gedaan hebben een paar dagen terug. Dus Brainless is nu even z`n script uit het hoofd aan het leren en na 23:00 gaan hij en Jaap dat tegen Huub gebruiken. Brainless kwam al spontaan klaar bij de gedachte om Huub te bashen.
Mij duurt het ook te lang hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Duurd t mij iets te lang die zanglessen....
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien schuilt er een groot zangtalent in hem.quote:
thanks (voor de toevoeging)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste OP van vandaag hoor, heb je me niet gemist!?![]()
BTW, even wat rechtgezet in de OP...
Vanwege de PRACHTIGE andere COSsen![]()
![]()
Ehm.....quote:
Dat is eigenlijk de taak van Ericquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:38 schreef Lieve het volgende:
Wel schattig dat Amanda dat ene zinnetje ( blijf bij mij) steeds moet blijven nalezen.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Brain moet erg langzaam begrijpen dat hij de seks van Huub en Eric niet tegen ze mag gebruiken. Zelfs niet als hij boos is. Zelfs niet als hij grappig wil proberen te zijn. Zelfs niet uit een misplaatste vorm van humor. Want ' achter' weet heel goed dat ze vreselijk fout zitten. Dat dit gebeuren echt niet kan! Eric en Huub verkeren beide in een afhankelijkheidspositie en Huub is door ' achter' in een psycjhologische afhankelijkheidspositie geplaatst. Bewust! En de daarop volgende ontwikkelingen kunnen dus als strafbaar worden aangemerkt.
Een aantal van de mensen die daar werken weten heel goed dat dit klassiekers zijn! En dat ze daarmee dus de grens van het toelaatbare hebben overschreden.
Los van het feit of Huub er ( nu binnen zijn status en positie hier en nu ) op dit moment moeite mee heeft, het is gebeurt terwijl de dader in een daderspositie is geplaatst en Huub in een afhankelijke rol is gedwongen.
Dat is het spel waarbinnen het gebeuren absoluut ontoelaatbaar is!
Dus nu moet die rat leren dat hij meezwijgt! Aboe Ghraib in de gouden kooi?
Ik krijg er tranen in mijn ogen van maar niet omdat ik het mooi vind...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat steeds beter zingen...
Het klinkt veel beter dan vorige week, maar tis wel een zeurderige stem, alsof ze het er door haar neus naarbuiten perst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat steeds beter zingen...
Interessante theorie. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
-knip-
Ik vind 't zó raar dat homoseksuele handelingen blijkbaar worden ervaren als iets ergs, iets negatiefs of iets genants. Hoe kun je hier nou iemand mee 'bashen'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien schuilt er een groot zangtalent in hem.
Ja hij zal toch wel iéts goed kunnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Misschien schuilt er een groot zangtalent in hem.
De redaktie vindt het wel ok, zolang het maar NA 23:00 is om een of andere reden...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:40 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt.
Een mooi verhaal, maar om 11 uur gaat het los!! Dan mogen ze het er over hebben, Jaap wilde al aantekeningen gaan maken van de scherpe opmerkingen die hij zou kunnen gaan makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Brain moet erg langzaam begrijpen dat hij de seks van Huub en Eric niet tegen ze mag gebruiken. Zelfs niet als hij boos is. Zelfs niet als hij grappig wil proberen te zijn. Zelfs niet uit een misplaatste vorm van humor. Want ' achter' weet heel goed dat ze vreselijk fout zitten. Dat dit gebeuren echt niet kan! Eric en Huub verkeren beide in een afhankelijkheidspositie en Huub is door ' achter' in een psycjhologische afhankelijkheidspositie geplaatst. Bewust! En de daarop volgende ontwikkelingen kunnen dus als strafbaar worden aangemerkt.
Een aantal van de mensen die daar werken weten heel goed dat dit klassiekers zijn! En dat ze daarmee dus de grens van het toelaatbare hebben overschreden.
Los van het feit of Huub er ( nu binnen zijn status en positie hier en nu ) op dit moment moeite mee heeft, het is gebeurt terwijl de dader in een daderspositie is geplaatst en Huub in een afhankelijke rol is gedwongen.
Dat is het spel waarbinnen het gebeuren absoluut ontoelaatbaar is!
Dus nu moet die rat leren dat hij meezwijgt! Aboe Ghraib in de gouden kooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |