Dat zie ik nooit dan zit ik op mijn werk, maar volgens mij heb ik uit de COS'en begrepen dat Natasia daar niet aan meedoet. . . Dat hoop ik eigenlijk.quote:
Was ook geen duidelijk antwoord van mij. Natasia doet niet mee daaraanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zie ik nooit dan zit ik op mijn werk, maar volgens mij heb ik uit de COS'en begrepen dat Natasia daar niet aan meedoet. . . Dat hoop ik eigenlijk.
Dit is mijn eerste OP van vandaag hoor, heb je me niet gemist!?quote:
Vind ik ook, ik hoor wel verschil met vorige week hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
Erik doet het niet eens zo heel gek.
Haar zangtalent wordt niet opgemerkt door Judithquote:
Troost je dan met de gedachte dat ik zometeen nog even terug zal bladeren naar je desbetreffende posting, en er alsnog even hartelijk om zal lachen. Noekje dan weer blij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooooh, dat was omdat iemand Aman vergeleek met Katja.
Amanda en Brian..maar nu heb ik er één enzo...die precies weet hoe het moet...
Grappen die je uit moet leggen is zo suf.![]()
Als je die OP ook nog even op muziek wilt zetten, dan lijkt het net of we on topic zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste OP van vandaag hoor, heb je me niet gemist!?![]()
BTW, even wat rechtgezet in de OP...
Vanwege de PRACHTIGE andere COSsen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:31 schreef Ning het volgende:
[..]
Was ook geen duidelijk antwoord van mij. Natasia doet niet mee daaraan
gaat hij ook nog een riedeltje zingen?quote:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe Jaap zingt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef proh het volgende:
[Jaap]
gaat hij ook nog een riedeltje zingen?![]()
Ja ik ben er ook wel weer klaar mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Duurd mij iets te lang die zanglessen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |