Waar het hart vol van is ....quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef ibaneX het volgende:
totaly gay!
nog nooit in een pit geweest he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef ibaneX het volgende:
ik denk dat ik maar even een moshpit ga houden, incl spikbanden om kisten tot de knien en banden om de armen
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losersquote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzo![]()
ja anders jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
Zo 18 al, en geestelijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef ibaneX het volgende:
[..]
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losers
Ben geen afzeiker, maar moet je hier wel gelijk in gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja anders jaik zie er echt niet het nut van in wat er grappig is keihard op iemand af te rennen je poot te strekken en vervolgesn recht in iemand vliegen
daarna woest met je armen iedereen neermaaien die je tegenkomt en vervolgens SLAYEERRR gaat roepen
![]()
aan zijn vaarwel post te zien hangt ie nu in zn kleerkast.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Idd, zo slap bazelen doet ie maar ergens anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.
Maargoed we zijn al aardig offtopic dus zullen we met ze allen dit onderwerp maar sluiten![]()
ik denk dat er niks overblijft van het vermogen. maar ik weet weinig van buizenamps.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, zo slap bazelen doet ie maar ergens anders.
Maar uit het vorige topic: heeft iemand ervaring met een epi valve junior head?
Iederene prijst hem echt de hemel in!
Is zo'n 5watt versterker eigelijk aan te sluiten op een groot cab? Dus 5watt amp op een 100watt Cab ofzo? Of krijg je dan een enorm kut geluid?
Ohwowhwowhoww dr Philquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Dr. Phil![]()
Daar gaan we nog eens een nummer aan opdragen!![]()
Nu alleen nog een tekst...
heb je daar nou 7 dagen voor gewerktquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand Pandora PXD4 kopen?
Vrienden prijsje 100¤
Maar als je een 5watt 8ohm op een 100watt 8ohm hangt blijft 5watt gewoon 5watt hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik denk dat er niks overblijft van het vermogen. maar ik weet weinig van buizenamps.
Ik heb nu een LAG, dus speel daar thuis eigenlijk alleen maar opquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je daar nou 7 dagen voor gewerkt![]()
waarom ben je em zat ?
We kunnen ook geen sein geven en dan loopt hij zo niks vermoedend het spoor op en dan hihihihih gniffelquote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Geeft even een seintje als ibaneX weer komt kloten.
Geniaal! Dank!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohwowhwowhoww dr Phil
neuck me in m'n bil
je bent een stomme aanverwant
don't blame me i'm from friesland
Ik hou van frietjes en kroketten
met limburgers maak ik korte metten
mac kfc of burgerking het kan niet op
maar het liefst heb ik een whop
per menu met cola
pas op straks krijg je ebola
zoetis
Omdat we van je houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Soms snap ik niet waarom ik hier nog post
Ik voorzie een uitgefikte versterker, want dat ding moet nu constant volgas geven om je speakers een beetje degelijk te voeden. Zou het persoonlijk niet doen. Zoek/bouw er dan een 50 of liever een 20-25 watter cabinetje bij met een enkele 10 of 12 inch speaker.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Weet jij dat toevallig van die Epi valve junior op een 100watt cab?
Ik ga weer zoeken en doen. Weet jij een site waar een zoot speakers op staan? Mainmusic heeft er geen, tone factory alleen van die zware dingenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik voorzie een uitgefikte versterker, want dat ding moet nu constant volgas geven om je speakers een beetje degelijk te voeden. Zou het persoonlijk niet doen. Zoek/bouw er dan een 50 of liever een 20-25 watter cabinetje bij met een enkele 10 of 12 inch speaker.
Just my 2 cents
heb je ergens samples ? ben wel erg neiuwsgierig gewordne nuquote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik ga weer zoeken en doen. Weet jij een site waar een zoot speakers op staan? Mainmusic heeft er geen, tone factory alleen van die zware dingen.
Ik wordt wel enthousiast over die valve junior! Klinkt echt geweldig en is precies wat ik zoek!
1 |
Ik heb er net 2 gedownloadquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je ergens samples ? ben wel erg neiuwsgierig gewordne nu![]()
Kan ook altijd adres staat in profiel als je ze niet meer terugvindquote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb er net 2 gedownloadik weet niet meer waar van daan, ik kan ze wel ff sturen met msn ofzo. Ik zoek nu ook wel ff voor samples!
Die head kan op 4, 8 en 16 ohm dus dan kan je toch ook andere speakers nemen? Ik weet hier echt te weinig van afquote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je zelf ook goed doen hoor. Gewoon van dat 18mm multiplex [plywood]. Werkt wel relaxed. MDF kan ook eventueel, maar multiplex is beter.
Multiplex:
[afbeelding]
En 25 watt kan wel denk ik hoor. Wel 4 ohm pakken
Ja, dat kan dan inderdaad. Maar raad je dan toch 4 of 8 aanquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die head kan op 4, 8 en 16 ohm dus dan kan je toch ook andere speakers nemen? Ik weet hier echt te weinig van af.
1 |
Als dat zo is kan jij er gerust een 50 watter in stoppenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
Op de epi site staat het cab er bij. Er zit één 16ohms 70watt speaker in?![]()
http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=283&CollectionID=13quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als dat zo is kan jij er gerust een 50 watter in stoppen
Link?
http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=269&CollectionID=13quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
Specially designed Eminence speaker. Zullen dus wel met de gevoeligheid hebben zitten spelen
Ja, of je koopt zo'n compleet setje [budget?]
Voor goed advies heb ik eigenlijk de waardes van dat ding nodig...
En de head is 16 ohm uit, en de speaker is ook 16 ohm, hij is dus niet schakelbaar
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers dat je verstand hebt van dat soort dingen. Ik snap er echt helemaal niks van, ik zorg gewoon dat het schakelaartje op mijn versterker op hetzelfde getalletje staat als op mijn cabs vermeld staatquote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
Specially designed Eminence speaker. Zullen dus wel met de gevoeligheid hebben zitten spelen
Ja, of je koopt zo'n compleet setje [budget?]
Voor goed advies heb ik eigenlijk de waardes van dat ding nodig...
En de head is 16 ohm uit, en de speaker is ook 16 ohm, hij is dus niet schakelbaar
Haha ik ook! Ook van die gasten die zelf pedaaltjes maken of hun amp modden, echt, ftw!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers dat je verstand hebt van dat soort dingen. Ik snap er echt helemaal niks van, ik zorg gewoon dat het schakelaartje op mijn versterker op hetzelfde getalletje staat als op mijn cabs vermeld staat![]()
Elke keer als ik 'm luister denk ik weer.. AARGH waarom was ik niet ouder en wijzer toen ze hier in NL op Dynamo speelden... ofzo.quote:
Dan krijg je inderdaad 16 ohm. Serie is optellen, parrallel is halverenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef punkjunk het volgende:
Tonefactory heeft van die GreenBacks van 25watt op 8 Ohm. Als ik deze in serie plaats krijg je toch 50watt op 16 Ohm? (had ik nou maar beter opgelet bij natuurkunde vorig jaar!) . Dat zou dan nog een optie zijn om in te bouwen in een leeg cabinet, zelf een cabinet bouwen vind ik toch wat link omdat ik niet zo precies ben (dus met het uitzagen van de perfecte circel in het mdf).
Die GreenBacks zijn "echte blues rock" speakers. Dit betekend dat ze wat vettig klinken ofzo? Is er zoveel verschil te merken met verschillende speakers of is het horen van zulke verschillen alleen onder de hardcore audiofielen mogelijk?
Klinkt beide keren goed, maar 8 ohm gaat harder [om in leek termen te spreken]. Minder ingangsweerstand, dus meer uitgangsvermogen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Cynic het volgende:
trouwens, als mijn versterker de keuze heeft tussen 8 ohm en 16 ohm, en mijn cabinet ook, welke moet ik dan kiezen? of maakt dat voor het geluid niet uit?
Dus een Epi Valve Head op 2x 25Watt 8 ohm's versterkers gaat het 100% zeker weten goed doen (mag ook wat minder zeker natuurlijk!) ?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad 16 ohm. Serie is optellen, parrallel is halveren
Je kan het horen, maar denk dat die GreenBacks het best gaan doen hoor, zijn wel redelijke allround speakers dacht ik zo:
The Greenback has a loud and assertive character that sounds great through a valve amp pushed into overdrive. The speaker has evolved over the decades and still presents that instantly familiar woody tone, delivered with a knockout punch.
Doen!
90% zeker goed genoeg?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus een Epi Valve Head op 2x 25Watt 8 ohm's versterkers speakers in serie gaat het 100% zeker weten goed doen (mag ook wat minder zeker natuurlijk!) ?
90 Euroquote:Op maandag 26 maart 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
90% zeker goed genoeg?
Wat kosten die GreenBacks?
Vind je het gek het is een fries, die eten alleen kaas en graan en melkquote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef punkjunk het volgende:
Oh en 90% van jouw is genoeg want jij hebt er wel kaas van gegeten volgens mij!
Verdomme, zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het gek het is een fries, die eten alleen kaas en graan en melk
leg em ff uit, ik snap je nietquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zie ook de daaropvolgende post![]()
hij zegt:quote:
ah wachtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zegt:
1. ik ga luisteren
2. het zuigt
jij zegt daarna
1. ok
2. wacht op reactie, terwijl hij al zei dat het zuigt.
my point exactly.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ah wachtdie laaste post had ik niet gezien!
ik spam helemaal niksquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
wordt weer veel gespamd hier!
Maak er maar 100% van nu. Even over vergaderd.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef punkjunk het volgende:
Oh en 90% van jouw is genoeg want jij hebt er wel kaas van gegeten volgens mij!
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik ben een drummer die ook gitaar speelt. Voornamelijk powerchord punk. Mag ik nu ook posten hier hehe !?
Vandaag de demo binnen gekregen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagt
morgen hoop ikquote:
Nah het was z'n stagaire die het stuurdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Misschien heeft die vent gelogen en na dat mailtje zelfmoord gepleegd
tvp
Dan ben ik de überbaggeraar, want wij spelen punkmetal!quote:
Leuk trouwens, dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Ik neem aan dat je de solo van comfortably numb al in de vingers hebt? Of in ieder geval probeert.
Gretsch en Takamine ken ik, schijnen enkelen der besten te zijn. Verder ben ik niet echt bekend in die dingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
Ja idd, misschien kan ik het beste een een of ander gaar marshall cab kopen, de speakers er uit halen (eventueel verkopen) en daar dan die GreenBacks in pleuren, maarja, wat is wijsheidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Deansensitized het volgende:
Pro stück? Valt te doen niet?
Kijk, dat zijn berchten!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak er maar 100% van nu. Even over vergaderd.
Begon stiekem een heel klein beetje te twijvelenmaar had het wel goed
![]()
![]()
Fender is niet bijster goed in het akoestische segment. Gibson vooral erg duur. Martin is denk ik wel één van de betere merken (ook erg duur trouwens). Verder doen Takamine en Yamaha het ook erg goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
Martin bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
I Kissed Charles.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hallo Brian![]()
Ik zie je woont redelijk dicht bij me in de buurt, kom er nog wel eens langs met de trein aangezien ik in hgv reperteer: "Metal, station Metal, reizigers voor de trein..."
Band?
En vergeet Ovation niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender is niet bijster goed in het akoestische segment. Gibson vooral erg duur. Martin is denk ik wel één van de betere merken (ook erg duur trouwens). Verder doen Takamine en Yamaha het ook erg goed.
Thuis even checkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
3PT: punkrock (+/- 1997-2000)
BS: hardcore/trash (+/- 2000-2004)
Hogtied: sludge/stoner/deathmetal/rockNroll geeft het maar een naam (nu)
en thuis vooral bezig met rustige nummertjes (indie/singer songwriter)
Hoi Mr. Dean
Daar wil ik het niet over hebben :p (ja ik ben het wel, alleen per ongeluk onder een ander account ingelogd)quote:
Nou ja, de sound is prima. Wat ik vervelend vind is dat je met die bowl achterop niet echt lekker zittend kan spelen, dus je zal er mij ook niet snel mee zien. Als er daarentegen gevraagd wordt om grote spelers in het (semi)acoustische circuit mogen ze wat mij betreft niet ongenoemd blijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef sXe het volgende:
Ze kunnen best leuk klinken, maar ik vind ze zo lelijk met die rare plastic bubbel![]()
Ohja, en ik moet altijd aan Bon Jovi denken als ik Ovation hoor, dat wekt ook niet meteen mijn symapthie opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, de sound is prima. Wat ik vervelend vind is dat je met die bowl achterop niet echt lekker zittend kan spelen, dus je zal er mij ook niet snel mee zien. Als er daarentegen gevraagd wordt om grote spelers in het (semi)acoustische circuit mogen ze wat mij betreft niet ongenoemd blijven.
Nou ja, ik vlak Ibanez toch ook niet direct uit als ik Korn en KISS ermee hoor?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Ohja, en ik moet altijd aan Bon Jovi denken als ik Ovation hoor, dat wekt ook niet meteen mijn symapthie op
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja idd, misschien kan ik het beste een een of ander gaar marshall cab kopen, de speakers er uit halen (eventueel verkopen) en daar dan die GreenBacks in pleuren, maarja, wat is wijsheid![]()
[..]
Kijk, dat zijn berchten!Bedankt Deansentisiedkejajjhdkemkl.
Dat komt omdat er wat mensen op Ibanez gitaren spelen die Korn een beetje compenseren (of nogal compenseren). Ik ken dus alleen Bon Jovi voor Ovation (Queensryche is dan wel weer okay trouwens).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik vlak Ibanez toch ook niet direct uit als ik Korn en KISS ermee hoor?.
Ovations klonken trouwens erg goed op de Queensrÿche Unplugged sessie naar mijn bescheiden mening
Paul Stanley speelt al eeuwen op Ibanez. Google maar eens op de Iceman.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef sXe het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat mensen op Ibanez gitaren spelen die Korn een beetje compenseren (of nogal compenseren). Ik ken dus alleen Bon Jovi voor Ovation (Queensryche is dan wel weer okay trouwens).
Sinds wanneer speelt KISS op Ibanez trouwens?Dat is toch Gibson en wat andere merken (silverstar ofzo?)
Ohja, dat is ook zo! Nouja, op elk merk spelen eigenlijk wel vreselijke muzikanten, daar kan de fabrikant ook niks aan doen, whehequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paul Stanley speelt al eeuwen op Ibanez. Google maar eens op de Iceman.
Ace Frehley in Kiss is wel een Gibsonspeler natuurlijk.
Hogtied is wel goaf. Jammer van het geschreeuwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
3PT: punkrock (+/- 1997-2000)
BS: hardcore/trash (+/- 2000-2004)
Hogtied: sludge/stoner/deathmetal/rockNroll geeft het maar een naam (nu)
en thuis vooral bezig met rustige nummertjes (indie/singer songwriter)
Hoi Mr. Dean
Crafter is ook wel goed spulquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Dat was het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hogtied is wel goaf. Jammer van het geschreeuw![]()
Hehehe ja sorry jungs, we maken helaas geen popliedjes als blink 182quote:
nou zegquote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Geeft even een seintje als ibaneX weer komt kloten.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:35 schreef Marcel_Vosse het volgende:
Mooie titel, naja staat een goede band![]()
Ja, dat had ik gezien. Na wat googlen blijkt ook dat 'ie vooral positieve reviews krijgt. Dus die Yamaha is een goede kanshebber. Wat ik mooi vind aan die Ibanez is die asymmetrische kast. Maar ja, je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef ibaneX het volgende:
die yamaha is dr ook in het zwart
Maar het zijn wel toffe popliedjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hehehe ja sorry jungs, we maken helaas geen popliedjes als blink 182
Ik vind em TE vetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef Neidropje het volgende:
apart fendertje:
http://www.youtube.com/watch?v=EslpbFeLF8s
Woei, nog een Drenth!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hallo mensen,
Ik vind het gewoon tof dat het gewoon in een gitaar zitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Niets nieuws trouwens er zijn aljaren dingen als de Roland VG88 V-Guitar System
[afbeelding]
Ruilen voor een ZOOM 505!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand Pandora PXD4 kopen?
Vrienden prijsje 100¤
Jullie hoeven er niks over te zeggen hoor, als jullie niet willen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Kramtried, bitches!!
http://media.putfile.com/Kramtried [verse en klein stukje chorus van No Name, beetje platgeslagen]
http://media.putfile.com/More-Kramtried [chorus van Pool Of Sweat]
En nee, ik sta er niet op![]()
Mijn mening heb je al gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jullie hoeven er niks over te zeggen hoor, als jullie niet willen...
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef -Menn0- het volgende:
Godverdomme dat is gewoon de ultieme strat
Het is een beetje zoals die line6 Variax dingenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Niets nieuws trouwens er zijn aljaren dingen als de Roland VG88 V-Guitar System
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Closer
klinkt nog een beetje mager allemaal gitaren moeten nog stuk meer naar de voorgronden baslijnen moeten nog opnieuw ingespeeld worden
![]()
Voyeur
Zelfde als hierboven, en hij heeft met de stem zitten kloten verlengen
always looking for some goooooooooood![]()
ahja als hij weer in Nederland is gaan we alles afronden voor de eindmix
Broederlief is de drummer en die doet de backingvocals en die gasten hebben gewoon bijna dezelfde stem dus dat klinkt samen heel tof, alleen is het hier niet echt goed uitgekomenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
But I'm the only one who laughs
Ik moest lachen
Klinkt lekker [afbeelding]. Maar die zanger moet echt wat lessen nemen als ie harmonieën wil inzingen, of zijn dat soms andere bandleden die de bezopen biervocals verzorgen? En "I'm not so easily to get" ipv "easy to get" klinkt nogal vreemd, vind ik... maargoed, boeiend!!
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vet!
Closer:
Leuke vrolijke loopjes, zanglijn blijft meteen lekker hangen. Ganz gut!!
Voyeur:
Coole intro! Klinkt lekker! Ook ganz gut!
Klinkt vet!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Closer
klinkt nog een beetje mager allemaal gitaren moeten nog stuk meer naar de voorgronden baslijnen moeten nog opnieuw ingespeeld worden
![]()
Voyeur
Zelfde als hierboven, en hij heeft met de stem zitten kloten verlengen
always looking for some goooooooooood![]()
ahja als hij weer in Nederland is gaan we alles afronden voor de eindmix
Dankje, mja de bas moet overal sowieso opnieuw ingespeeld wordne, lamlulbassist had z'n overdrive beetje hoog gezetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Klinkt vet!!
Wel echt een heel andere stijl dan de demo die ik laatst gemixt heb (lees hardrock), maar ik vind het wel mooi dat hij al lekker luid klinkt. Ik denk dat hij een nette mix heeft gemaakt, alleen zijn de toms in het 1e nummer wel hard tov de rest. Ik denk dat je de gitaren niet makkelijk meer upfront krijgt omdat ze nogal wat frequenties van de bas en de zang dan zullen opvreten!
Dat is wel slim zo ja van die basquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik vind juist dat beetje "grit" wel goed, anders komt de bas moeilijk door. Wat ik vaak doe is een mix maken met de cleane bas en de distorted bas zodat ie redelijk clean doorkomt, maar wel in de mix blijft staan. Je mag iig wel trots zijn! Ik ben ook benieuwd hoe hij de tracks zo luid krijgt. Ik krijg ze wel tot een geheel, maar de laatse mix van me klinkt wel een stuk zachter dan die van jou.............
Ah okee duidelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
Jij hebt tov van HIM bijv +12 dB te pakken. Dat jou uiteindelijk eindproduct op het zelfde volume harder klinkt.
Uhhh hoe leg je dat uit...
Neem een nummer van jezelf en een nummer van HIM op een cd. Zet je volume bijvoorbeeld op 4 en speel beide nummers op dat volume af. Dat klinkt jou nummer harder dan die van hem.
nou 12 dB scheelt het ook weer niet!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
Jij hebt tov van HIM bijv +12 dB te pakken. Dat jou uiteindelijk eindproduct op het zelfde volume harder klinkt.
Uhhh hoe leg je dat uit...
Neem een nummer van jezelf en een nummer van HIM op een cd. Zet het volume van de versterker bijvoorbeeld op 4 en speel beide nummers op dat volume af. Dat klinkt jou nummer harder dan die van hem.
nice!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:10 schreef TeleluvR het volgende:
Oeh, ik kon het niet laten!![]()
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc465/th_08206_270307_Epi_SG_Junior_003_Large_122_465lo.jpg]afbeelding][/URL]
Instant Rock!
Mja klopt beetje nederlands accent dat ver naar voren komtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:39 schreef -Menn0- het volgende:
Wow klinkt echt vet Dribbel_ !!
Jammer dat zn uitspraak soms wat discutabel isen ik vind de drums beetje raar klinken.
Maar verder heel vet
dat geeft echt veel schoonmaakwerk!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het 3e nummer is geworden, ik hoop echt niet voor em dat ie die is vergeten te mixen want dan ga ik o piemand z'n mengtafel schijten
daarom is het ook zo'n goed ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dat geeft echt veel schoonmaakwerk!
Haha ja weet ik, maar even voor het ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
nou 12 dB scheelt het ook weer niet!!!Heb jij ooit de laatste mix gehoord trouwens, ik dacht dat ik em nog niet gedeeld had met jullie..............kan aan mn korsakov liggen
Je luitleg klopt wel idd
AARGH mijn ogen dat behang erachterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:10 schreef TeleluvR het volgende:
Oeh, ik kon het niet laten!![]()
[[url=http://img136.imagevenue.com/loc465/th_08206_270307_Epi_SG_Junior_003_Large_122_465lo.jpg]afbeelding][/URL]
Instant Rock!
Gewoon tactisch pitchshiften per snaar. Wat zeker bij de acoustische Variax kut is, is dat je de originele stemming zelf er doorheen hoort omdat je snaren nog wel geluid maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef imported_sphinx het volgende:
Maar met die ene strat, hoe verandert die zomaar van tuning?
en zonder de snaren te verneuken?
toch wel digitaal dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon tactisch pitchshiften per snaar. Wat zeker bij de acoustische Variax kut is, is dat je de originele stemming zelf er doorheen hoort omdat je snaren nog wel geluid maken.
Toch wel, verdomme, hij legt toch uit het één en al digitaal is :p Hoe kan dat kreng anders in 1x het perfecte tele geluid na boosten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
toch wel digitaal dus.
stom.
ik skipte even door het filmpjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Toch wel, verdomme, hij legt toch uit het één en al digitaal is :p Hoe kan dat kreng anders in 1x het perfecte tele geluid na boosten?Zie je dat kotslelijke piëzo element ook niet dicht bij de brug?
jammer dat ie zo lelijk is alleen he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Mag ik even een doekje, jezus!! Wat ene onwijs lekkere gitaar, precies wat ik zoek!
Hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik skipte even door het filmpje
Da's geen piëzo denk ik, lijkt me een gk3 midi element (Roland)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Toch wel, verdomme, hij legt toch uit het één en al digitaal is :p Hoe kan dat kreng anders in 1x het perfecte tele geluid na boosten?Zie je dat kotslelijke piëzo element ook niet dicht bij de brug?
Kan dat wel, er zit alleen een jack output op?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's geen piëzo denk ik, lijkt me een gk3 midi element (Roland)
kan wel, dan zit er gewoon een processor in en die heeft weer een jack output.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Kan dat wel, er zit alleen een jack output op?
In ieder geval zit er weinig gitaar meer aan imho.
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het heeft snaren, en zelfs passieve elementen, gitaar genoeg toch?
Waarom zie ik steeds dingen van Gitaarnet hier, en vice versa? Werk en privé moet je gescheiden houden, heidenen
Omdat de punkneanderthalers dat dan niet true vinden. Keeping it real, jeweets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het heeft snaren, en zelfs passieve elementen, gitaar genoeg toch?
ik kom daar lekker nooit, dus mij boeit het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Viel me ook al opsoms precies dezelfde posts
punk en 'true'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de punkneanderthalers dat dan niet true vinden. Keeping it real, jeweets.
Ik welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef Cynic het volgende:
Ik heb geen gitaarnet-account, ik voel me niet aangesproken!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef Aresdreams het volgende:
tvp
Heerlijk!! Alleen dan het liefst nog met een enkel elementquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Mag ik even een doekje, jezus!! Wat ene onwijs lekkere gitaar, precies wat ik zoek!
Dat is nog wel het ergste, jaquote:
Ja als je kijkt naar "true" kan ik je niet vertellen wat het is. Beetje vaag begrip ook.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:49 schreef Blivox het volgende:
De mooiste gitaar blijft de Les Paul Standard Limited Edition in de kleur Manhattan midnight. Dean Dime USA Razorback Camo in een flat satin finish. No fucking doubt about it!
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/razorback_camo.htm
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
mijn favoriet verandert nog wel eens, dus ik zal er ff niet over zeuren
Nee ik hou wel van stoner/sludge, vind alleen het geschreeuw niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hehehe ja sorry jungs, we maken helaas geen popliedjes als blink 182
Een "gitaar" met meer electronica als potmeters en pups is een synth in een appart jasjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de punkneanderthalers dat dan niet true vinden. Keeping it real, jeweets.
Ja idd, maar deze stond op MPquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heerlijk!! Alleen dan het liefst nog met een enkel element![]()
Gibson Juniors![]()
[afbeelding]
je bedoelt synth met snaren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een "gitaar" met meer electronica als potmeters en pups is een synth in een appart jasje![]()
nopequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:03 schreef imported_sphinx het volgende:
maar niemand kent dus GHS snaren?
Ja, dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je bedoelt synth met snaren.
gewoon ernie balls (ze bevallen me véél beter als d'ardario's!!)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat stom.. dan ga ik ze ook niet proberen..
mij ook, maar dat zijn ook de enige 2 merken die ik heb geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
gewoon ernie balls (ze bevallen me véél beter als d'ardario's!!)![]()
Ik weet niet, lijkt wel of ze lekkerder spelen. Ook is de klank echt een stúk beter. Die d'Ardario's zijn wat neutraler. Die ernie balls zijn écht knauwerig op de brug en op de hals klinken ze lekker vol en warm maar toch nog sporen van dat tele geluid. Op me d'Ardario's was dat minder. Met die ernie balls heeft het ook meer zin als ik wat met de knoppen van me amp pruts heb ik het idee maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom bevallen die eigenlijk beter ?
Ach ja ieder z'n keuzequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:49 schreef Blivox het volgende:
De mooiste gitaar blijft de Les Paul Standard Limited Edition in de kleur Manhattan midnight Hello Kitty Stratocaster in roze. No fucking doubt about it!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 05:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Met actieve EMGs hoor je het verschil tussen nieuw en oud toch niet, dus ik geef alleen om durability.
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, maar even voor het idee
En posten dat kreng!
Klinkt het een beetje op je nieuwe kast?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:11 schreef Cynic het volgende:
Ik heb een hele tijd geswitched tussen Ernie Ball en D'Addario. Veel verschil heb ik nooit gevoeld of gehoord eigenlijk. Ik gebruik nu D'Addario omdat ik daar mijn gitaar op heb afgesteld. Misschien dat daarom het ene merk bij anderen boven het andere wordt verkozen?
Ja klinkt prima. Heb hem nog niet heel hard gezet, want dan moet ik de hele zooi naar de oefenruimte achter het huis slepen en daar had ik gisteren nog niet zoveel zin inquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klinkt het een beetje op je nieuwe kast?
Klinkt vet manquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!
http://media.putfile.com/Fearinjectiontest
O ja, ik ben vooral trots op de bridge
Klinkt goed manquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!
Heel erg tofquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja. Een snaar heeft een grotere amplitude naar het midden toe (en dus pakken de elementen een sterker signaal op). Een element wat bijv. schuin staat zodat hij onder de hoge snaren verder van de brug af staat dan bij de lage snaren zal dus in vergelijking met een recht element de hoge snaren harder laten horen en dus een wat scheller totaalgeluid opleveren (bij aanslaan van meerdere snaren natuurlijk).quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Stomme vraag vast maar okeeWaarom staan bij sommige gitaren de elementen er schuin in ipv recht ? Heeft het nog nut of iets ?
okquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Een snaar heeft een grotere amplitude naar het midden toe (en dus pakken de elementen een sterker signaal op). Een element wat bijv. schuin staat zodat hij onder de hoge snaren verder van de brug af staat dan bij de lage snaren zal dus in vergelijking met een recht element de hoge snaren harder laten horen en dus een wat scheller geluid opleveren.
kan ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of ze passen de elementen er op aan...
ha-ha.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Deansensitized het volgende:
In een grafstemming. Daarom kijkt ie ook altijd zo blij![]()
Zakk's settings for Standard, Eb, Dropped D, and Dropped B tuning: Wylde Dunlop Icon Series. (.010 .013 .017 .036 .052 .060) and for Dropped A, Dropped G, and other dropped tunings in a "D" tuning: GBWZLO (.011 .014 .018 .036 .052 .070).(mostly used in the studio)quote:
Vet! Wie heeft het allemaal ingespeeld?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Wat deed je dan voor werkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
daar gaat m'n inkomen voor m'n nieuwe versterker
![]()
Haha! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
![]()
crisis, een 0.70 als laagste snaar? Zal-ie dan wel alleen mee in de studio spelen omdat je daar echt niet meer fijn op speeltquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Zakk's settings for Standard, Eb, Dropped D, and Dropped B tuning: Wylde Dunlop Icon Series. (.010 .013 .017 .036 .052 .060) and for Dropped A, Dropped G, and other dropped tunings in a "D" tuning: GBWZLO (.011 .014 .018 .036 .052 .070).(mostly used in the studio)
voor dropped D en dropped B dezelfde snaren, en dropped C overslaan.
dan werken ze in dropped C vast ook wel.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
![]()
mja.. IK WIL GEWOON M'N BEEFY SLINKIES!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
crisis, een 0.70 als laagste snaar? Zal-ie dan wel alleen mee in de studio spelen omdat je daar echt niet meer fijn op speelt![]()
Bekijk het van de positieve kant: nu kun je de hele dag gitarenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: nu kun je de hele dag gitaren.
uit principe niet werken!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik werkte 2 dagne, en toen wouden ze dat ik fulltime ging werkenflikker op ofzo alsof ik niks beters te doen heb
eigenlijk niet maarja
[..]
Mja volgende week mag ik 3 dagen werken voor 15 euro per uur wat me toch weer ff 360 euro oplevertquote:
*verwijst naar deel 116 of 117*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
een n00b? zonder iets te vertellen over wat hij in het gitaristentopic te zoeken heeft?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
*verwijst naar deel 116 of 117*
dacht dat ik wel in dit topic thuis hoorde met paar jaartjes gitaar gespeel, posten van een video van een band waarin ik speel (oke, hij is kut, maar dan nog), dus zo n00b ben ik volgens mij nou ook weer niet?
welkomquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
*verwijst naar deel 116 of 117*
dacht dat ik wel in dit topic thuis hoorde met paar jaartjes gitaar gespeel, posten van een video van een band (oke, hij is kut, maar dan nog), dus zo n00b ben ik volgens mij nou ook weer niet?
Koop dan gewoon gelijk een junior, kosten 150-200 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik denk er over om gewoon een simpele Epi te kopen (die special van 260 ofzo) en die te modificeren tot een LP Junior. Want: Gibsons zijn onbetaalbaar en van Epi kan ik ze niet nieuw vinden behalve de sunburst op Thomann. Daarnaast lijk het me ook mega vet om zoiets te maken en dan te kunnen zeggen: ík heb em zo gemaakt. Maar eerst een buizenamp![]()
Nou kijk, je hebt geen avatar, en we kunnen hier alleen maar plaatjes onthouden; dat verklaart ook de snelheid waarmee deze topics vol raken. Als het bijvoorbeeld over een Ibanez RG321 gaat moeten we eerst een plaatje zien, zodat we hem kunnen vergelijken met plaatjes van andere gitaren in prijsklasses ¤1000-¤5000quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
dacht dat ik wel in dit topic thuis hoorde met paar jaartjes gitaar gespeel, posten van een video van een band (oke, hij is kut, maar dan nog), dus zo n00b ben ik volgens mij nou ook weer niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt geen avatar, en we kunnen hier alleen maar plaatjes onthouden; dat verklaart ook de snelheid waarmee deze topics vol raken. Als het bijvoorbeeld over een Ibanez RG321 gaat moeten we eerst een plaatje zien, zodat we hem kunnen vergelijken met plaatjes van andere gitaren in prijsklasses ¤1000-¤5000
"iieeeuw, die headstock"quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eigenlijk zijn we de metrosexuelen van de muziek, wat moeten bijvoorbeeld pianisten en cellisten nou over ons denken? Stelletje flikkers die een goed instrument afwijzen vanwege de vorm of omdat de top niet AAAAA is
iedere mongool kan gitaar spelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:21 schreef Cynic het volgende:
Als je niks anders kan spelen, kom je ook vanzelf bij gitaar terecht.
Yep, als zelfs gitaar niet lukt, kun je altijd nog gaan bassen...quote:
Ja graag, maar Epi junior's kan ik niet vinden op wat Duitse sites na, en dan helemaal niet TV-yellowquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop dan gewoon gelijk een junior, kosten 150-200 euro.
Epiphone 1957 Les Paul Junior Reissue P100quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef ibaneX het volgende:
Ja
@PJ kijk hier eens tussen: http://www.guitar24.de/
Dat wel, maar het doet je geluid lang niet altijd recht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n semi-akoestische gitaar, is die gewoon aan te sluiten op een normale versterker?
PA?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat wel, maar het doet je geluid lang niet altijd recht.
Over de PA of over een speciale akoestische versterker is toch meestal mooier.
Ja het geluid in de zaal dus, via de mengtafelquote:
Ja en dan wel een gitaar met een werkende pre-amp en niet denken dat via de versterker beter is als ik zeg dat het meteen op de PA mooier/beter/makkelijker is, bitte sehr.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja het geluid in de zaal dus, via de mengtafel
Dude, die SG, die RG, man.. 1,5 jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef UncleSam het volgende:
Zo, na jaren lurken ga ik nu toch maar eindelijk eens posten in dit topic![]()
Zelf speel ik al 1.5/2 jaar elektrische gitaar. Op mijn Gibson SG(gesigneerd) of mijn superstrakke Ibanez RG (de rechter)
Ik zal binnenkort een filmpie posten![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klinkt vet man![]()
Eindelijk eens niet geschreeuw
quote:
Dank jullie allemaal voor de reacties!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Maaark het volgende:
[..]
Vet! Wie heeft het allemaal ingespeeld?
Klinkt lekker!
editje; als je wilt masteren moet je Yamaha's Final Master VST es proberen.
Te dauwnlood'n en werkt perfect.
hee cool, vertel eens wat meer over die combi V-drums en hihat! Krijg je geen overspraak met V-drum tikjes op de mic waarmee je de hihat doet? En doe je ook de andere bekkens akoestisch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie allemaal voor de reacties!![]()
Is ingespeeld door een bandje uit Eindhoven (Dawncast) welke ik nog kende van de middelbare school, hele gave gasten met een sterk gevoel voor songwriting.
Twas wel een redelijk groot project met zo'n 50-55 sporen, gitaren waren van gibson en ibanez ingespeeld met ENGL Sovereign en Line6 vetta amps gemict met een sm57 en een royer 121. De bas was direct en de drums zijn via V-drums en met een echte hi-hat ingespeeld.
Ik zal die final master vst es downloaden, ben benieuwd!
Klinkt goed!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja je krijgt wel overspraak maar met een noise gate krijg je er een hoop uit. Tevens gebruik je bij de hi-hat bijna alleen maar frequenties boven de 500hz waardoor je die tikken al bijna niet meer hoort. tevens zijn die tikken dna ok gelijk met de snare. ze zijn er dus wel, maar dat hoor je in zo'n mix helemaal niet meer! de ride was ook acoestisch, de crashes zijn elektronisch. het moeilijkste is alleen een reverb vinden die je op de hi-hat zet die het meest overeenkomt met de rest van de kit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
hee cool, vertel eens wat meer over die combi V-drums en hihat! Krijg je geen overspraak met V-drum tikjes op de mic waarmee je de hihat doet? En doe je ook de andere bekkens akoestisch?
Onze drummer heeft ook een v-drum setje, en nu gebruiken we die nog in z'n geheel.
dankje, wie weet!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
Kun je ons ook wel eens opnemen dan. Vriendenprijsje enzo![]()
man dit topic gaat hard, -^ suggestie titel voor volgend topic!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, als zelfs gitaar niet lukt, kun je altijd nog gaan bassen...![]()
dacht dat je een grap maakte xD...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef ibaneX het volgende:
iemand nog een blender kopen?
http://muziek.marktplaats(...)blender-z-g-a-n.html
ledje inbouwen 2 minutjes werkquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Die dingen zijn kut omdat ze geen led hebben of die is ingeschakelt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |