Nee ik hou wel van stoner/sludge, vind alleen het geschreeuw niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hehehe ja sorry jungs, we maken helaas geen popliedjes als blink 182
Een "gitaar" met meer electronica als potmeters en pups is een synth in een appart jasjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de punkneanderthalers dat dan niet true vinden. Keeping it real, jeweets.
Ja idd, maar deze stond op MPquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heerlijk!! Alleen dan het liefst nog met een enkel element![]()
Gibson Juniors![]()
[afbeelding]
je bedoelt synth met snaren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een "gitaar" met meer electronica als potmeters en pups is een synth in een appart jasje![]()
nopequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:03 schreef imported_sphinx het volgende:
maar niemand kent dus GHS snaren?
Ja, dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je bedoelt synth met snaren.
gewoon ernie balls (ze bevallen me véél beter als d'ardario's!!)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wat stom.. dan ga ik ze ook niet proberen..
mij ook, maar dat zijn ook de enige 2 merken die ik heb geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
gewoon ernie balls (ze bevallen me véél beter als d'ardario's!!)![]()
Ik weet niet, lijkt wel of ze lekkerder spelen. Ook is de klank echt een stúk beter. Die d'Ardario's zijn wat neutraler. Die ernie balls zijn écht knauwerig op de brug en op de hals klinken ze lekker vol en warm maar toch nog sporen van dat tele geluid. Op me d'Ardario's was dat minder. Met die ernie balls heeft het ook meer zin als ik wat met de knoppen van me amp pruts heb ik het idee maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom bevallen die eigenlijk beter ?
Ach ja ieder z'n keuzequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:49 schreef Blivox het volgende:
De mooiste gitaar blijft de Les Paul Standard Limited Edition in de kleur Manhattan midnight Hello Kitty Stratocaster in roze. No fucking doubt about it!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 05:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Met actieve EMGs hoor je het verschil tussen nieuw en oud toch niet, dus ik geef alleen om durability.
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja weet ik, maar even voor het idee
En posten dat kreng!
Klinkt het een beetje op je nieuwe kast?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:11 schreef Cynic het volgende:
Ik heb een hele tijd geswitched tussen Ernie Ball en D'Addario. Veel verschil heb ik nooit gevoeld of gehoord eigenlijk. Ik gebruik nu D'Addario omdat ik daar mijn gitaar op heb afgesteld. Misschien dat daarom het ene merk bij anderen boven het andere wordt verkozen?
Ja klinkt prima. Heb hem nog niet heel hard gezet, want dan moet ik de hele zooi naar de oefenruimte achter het huis slepen en daar had ik gisteren nog niet zoveel zin inquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klinkt het een beetje op je nieuwe kast?
Klinkt vet manquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!
http://media.putfile.com/Fearinjectiontest
O ja, ik ben vooral trots op de bridge
Klinkt goed manquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!
Heel erg tofquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |