Waar het hart vol van is ....quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef ibaneX het volgende:
totaly gay!
nog nooit in een pit geweest he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef ibaneX het volgende:
ik denk dat ik maar even een moshpit ga houden, incl spikbanden om kisten tot de knien en banden om de armen
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losersquote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzo![]()
ja anders jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
Zo 18 al, en geestelijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef ibaneX het volgende:
[..]
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losers
Ben geen afzeiker, maar moet je hier wel gelijk in gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja anders jaik zie er echt niet het nut van in wat er grappig is keihard op iemand af te rennen je poot te strekken en vervolgesn recht in iemand vliegen
daarna woest met je armen iedereen neermaaien die je tegenkomt en vervolgens SLAYEERRR gaat roepen
![]()
aan zijn vaarwel post te zien hangt ie nu in zn kleerkast.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Idd, zo slap bazelen doet ie maar ergens anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.
Maargoed we zijn al aardig offtopic dus zullen we met ze allen dit onderwerp maar sluiten![]()
ik denk dat er niks overblijft van het vermogen. maar ik weet weinig van buizenamps.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, zo slap bazelen doet ie maar ergens anders.
Maar uit het vorige topic: heeft iemand ervaring met een epi valve junior head?
Iederene prijst hem echt de hemel in!
Is zo'n 5watt versterker eigelijk aan te sluiten op een groot cab? Dus 5watt amp op een 100watt Cab ofzo? Of krijg je dan een enorm kut geluid?
Ohwowhwowhoww dr Philquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Dr. Phil![]()
Daar gaan we nog eens een nummer aan opdragen!![]()
Nu alleen nog een tekst...
heb je daar nou 7 dagen voor gewerktquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand Pandora PXD4 kopen?
Vrienden prijsje 100¤
Maar als je een 5watt 8ohm op een 100watt 8ohm hangt blijft 5watt gewoon 5watt hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik denk dat er niks overblijft van het vermogen. maar ik weet weinig van buizenamps.
Ik heb nu een LAG, dus speel daar thuis eigenlijk alleen maar opquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je daar nou 7 dagen voor gewerkt![]()
waarom ben je em zat ?
We kunnen ook geen sein geven en dan loopt hij zo niks vermoedend het spoor op en dan hihihihih gniffelquote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Geeft even een seintje als ibaneX weer komt kloten.
Geniaal! Dank!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohwowhwowhoww dr Phil
neuck me in m'n bil
je bent een stomme aanverwant
don't blame me i'm from friesland
Ik hou van frietjes en kroketten
met limburgers maak ik korte metten
mac kfc of burgerking het kan niet op
maar het liefst heb ik een whop
per menu met cola
pas op straks krijg je ebola
zoetis
Omdat we van je houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Soms snap ik niet waarom ik hier nog post
Ik voorzie een uitgefikte versterker, want dat ding moet nu constant volgas geven om je speakers een beetje degelijk te voeden. Zou het persoonlijk niet doen. Zoek/bouw er dan een 50 of liever een 20-25 watter cabinetje bij met een enkele 10 of 12 inch speaker.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Weet jij dat toevallig van die Epi valve junior op een 100watt cab?
Ik ga weer zoeken en doen. Weet jij een site waar een zoot speakers op staan? Mainmusic heeft er geen, tone factory alleen van die zware dingenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik voorzie een uitgefikte versterker, want dat ding moet nu constant volgas geven om je speakers een beetje degelijk te voeden. Zou het persoonlijk niet doen. Zoek/bouw er dan een 50 of liever een 20-25 watter cabinetje bij met een enkele 10 of 12 inch speaker.
Just my 2 cents
heb je ergens samples ? ben wel erg neiuwsgierig gewordne nuquote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik ga weer zoeken en doen. Weet jij een site waar een zoot speakers op staan? Mainmusic heeft er geen, tone factory alleen van die zware dingen.
Ik wordt wel enthousiast over die valve junior! Klinkt echt geweldig en is precies wat ik zoek!
1 |
Ik heb er net 2 gedownloadquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je ergens samples ? ben wel erg neiuwsgierig gewordne nu![]()
Kan ook altijd adres staat in profiel als je ze niet meer terugvindquote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb er net 2 gedownloadik weet niet meer waar van daan, ik kan ze wel ff sturen met msn ofzo. Ik zoek nu ook wel ff voor samples!
Die head kan op 4, 8 en 16 ohm dus dan kan je toch ook andere speakers nemen? Ik weet hier echt te weinig van afquote:Op maandag 26 maart 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je zelf ook goed doen hoor. Gewoon van dat 18mm multiplex [plywood]. Werkt wel relaxed. MDF kan ook eventueel, maar multiplex is beter.
Multiplex:
[afbeelding]
En 25 watt kan wel denk ik hoor. Wel 4 ohm pakken
Ja, dat kan dan inderdaad. Maar raad je dan toch 4 of 8 aanquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Die head kan op 4, 8 en 16 ohm dus dan kan je toch ook andere speakers nemen? Ik weet hier echt te weinig van af.
1 |
Als dat zo is kan jij er gerust een 50 watter in stoppenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
Op de epi site staat het cab er bij. Er zit één 16ohms 70watt speaker in?![]()
http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=283&CollectionID=13quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als dat zo is kan jij er gerust een 50 watter in stoppen
Link?
http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=269&CollectionID=13quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
Specially designed Eminence speaker. Zullen dus wel met de gevoeligheid hebben zitten spelen
Ja, of je koopt zo'n compleet setje [budget?]
Voor goed advies heb ik eigenlijk de waardes van dat ding nodig...
En de head is 16 ohm uit, en de speaker is ook 16 ohm, hij is dus niet schakelbaar
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers dat je verstand hebt van dat soort dingen. Ik snap er echt helemaal niks van, ik zorg gewoon dat het schakelaartje op mijn versterker op hetzelfde getalletje staat als op mijn cabs vermeld staatquote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef Deansensitized het volgende:
Specially designed Eminence speaker. Zullen dus wel met de gevoeligheid hebben zitten spelen
Ja, of je koopt zo'n compleet setje [budget?]
Voor goed advies heb ik eigenlijk de waardes van dat ding nodig...
En de head is 16 ohm uit, en de speaker is ook 16 ohm, hij is dus niet schakelbaar
Haha ik ook! Ook van die gasten die zelf pedaaltjes maken of hun amp modden, echt, ftw!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers dat je verstand hebt van dat soort dingen. Ik snap er echt helemaal niks van, ik zorg gewoon dat het schakelaartje op mijn versterker op hetzelfde getalletje staat als op mijn cabs vermeld staat![]()
Elke keer als ik 'm luister denk ik weer.. AARGH waarom was ik niet ouder en wijzer toen ze hier in NL op Dynamo speelden... ofzo.quote:
Dan krijg je inderdaad 16 ohm. Serie is optellen, parrallel is halverenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef punkjunk het volgende:
Tonefactory heeft van die GreenBacks van 25watt op 8 Ohm. Als ik deze in serie plaats krijg je toch 50watt op 16 Ohm? (had ik nou maar beter opgelet bij natuurkunde vorig jaar!) . Dat zou dan nog een optie zijn om in te bouwen in een leeg cabinet, zelf een cabinet bouwen vind ik toch wat link omdat ik niet zo precies ben (dus met het uitzagen van de perfecte circel in het mdf).
Die GreenBacks zijn "echte blues rock" speakers. Dit betekend dat ze wat vettig klinken ofzo? Is er zoveel verschil te merken met verschillende speakers of is het horen van zulke verschillen alleen onder de hardcore audiofielen mogelijk?
Klinkt beide keren goed, maar 8 ohm gaat harder [om in leek termen te spreken]. Minder ingangsweerstand, dus meer uitgangsvermogen.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:54 schreef Cynic het volgende:
trouwens, als mijn versterker de keuze heeft tussen 8 ohm en 16 ohm, en mijn cabinet ook, welke moet ik dan kiezen? of maakt dat voor het geluid niet uit?
Dus een Epi Valve Head op 2x 25Watt 8 ohm's versterkers gaat het 100% zeker weten goed doen (mag ook wat minder zeker natuurlijk!) ?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad 16 ohm. Serie is optellen, parrallel is halveren
Je kan het horen, maar denk dat die GreenBacks het best gaan doen hoor, zijn wel redelijke allround speakers dacht ik zo:
The Greenback has a loud and assertive character that sounds great through a valve amp pushed into overdrive. The speaker has evolved over the decades and still presents that instantly familiar woody tone, delivered with a knockout punch.
Doen!
90% zeker goed genoeg?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus een Epi Valve Head op 2x 25Watt 8 ohm's versterkers speakers in serie gaat het 100% zeker weten goed doen (mag ook wat minder zeker natuurlijk!) ?
90 Euroquote:Op maandag 26 maart 2007 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
90% zeker goed genoeg?
Wat kosten die GreenBacks?
Vind je het gek het is een fries, die eten alleen kaas en graan en melkquote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef punkjunk het volgende:
Oh en 90% van jouw is genoeg want jij hebt er wel kaas van gegeten volgens mij!
Verdomme, zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind je het gek het is een fries, die eten alleen kaas en graan en melk
leg em ff uit, ik snap je nietquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zie ook de daaropvolgende post![]()
hij zegt:quote:
ah wachtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zegt:
1. ik ga luisteren
2. het zuigt
jij zegt daarna
1. ok
2. wacht op reactie, terwijl hij al zei dat het zuigt.
my point exactly.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ah wachtdie laaste post had ik niet gezien!
ik spam helemaal niksquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
wordt weer veel gespamd hier!
Maak er maar 100% van nu. Even over vergaderd.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef punkjunk het volgende:
Oh en 90% van jouw is genoeg want jij hebt er wel kaas van gegeten volgens mij!
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik ben een drummer die ook gitaar speelt. Voornamelijk powerchord punk. Mag ik nu ook posten hier hehe !?
Vandaag de demo binnen gekregen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagt
morgen hoop ikquote:
Nah het was z'n stagaire die het stuurdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Misschien heeft die vent gelogen en na dat mailtje zelfmoord gepleegd
tvp
Dan ben ik de überbaggeraar, want wij spelen punkmetal!quote:
Leuk trouwens, dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Ik neem aan dat je de solo van comfortably numb al in de vingers hebt? Of in ieder geval probeert.
Gretsch en Takamine ken ik, schijnen enkelen der besten te zijn. Verder ben ik niet echt bekend in die dingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |