leg em ff uit, ik snap je nietquote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zie ook de daaropvolgende post![]()
hij zegt:quote:
ah wachtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zegt:
1. ik ga luisteren
2. het zuigt
jij zegt daarna
1. ok
2. wacht op reactie, terwijl hij al zei dat het zuigt.
my point exactly.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ah wachtdie laaste post had ik niet gezien!
ik spam helemaal niksquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
wordt weer veel gespamd hier!
Maak er maar 100% van nu. Even over vergaderd.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:23 schreef punkjunk het volgende:
Oh en 90% van jouw is genoeg want jij hebt er wel kaas van gegeten volgens mij!
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:07 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik ben een drummer die ook gitaar speelt. Voornamelijk powerchord punk. Mag ik nu ook posten hier hehe !?
Vandaag de demo binnen gekregen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou vooruit omdat je het zo lief vraagt
morgen hoop ikquote:
Nah het was z'n stagaire die het stuurdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Misschien heeft die vent gelogen en na dat mailtje zelfmoord gepleegd
tvp
Dan ben ik de überbaggeraar, want wij spelen punkmetal!quote:
Leuk trouwens, dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Ik neem aan dat je de solo van comfortably numb al in de vingers hebt? Of in ieder geval probeert.
Gretsch en Takamine ken ik, schijnen enkelen der besten te zijn. Verder ben ik niet echt bekend in die dingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |