Waar het hart vol van is ....quote:Op maandag 26 maart 2007 20:33 schreef ibaneX het volgende:
totaly gay!
nog nooit in een pit geweest he ?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef ibaneX het volgende:
ik denk dat ik maar even een moshpit ga houden, incl spikbanden om kisten tot de knien en banden om de armen
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losersquote:Op maandag 26 maart 2007 20:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik schat jou echt zo 15 jaar middelbare school lbo ofzo![]()
ja anders jaquote:Op maandag 26 maart 2007 20:38 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jij zeker, moshen op een industrial of gindcore pit is anders dan zo domme pogo pit.
Zo 18 al, en geestelijk?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef ibaneX het volgende:
[..]
fout 18 jaar n00b. nou vaarwel stelletje losers
Ben geen afzeiker, maar moet je hier wel gelijk in gevenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja anders jaik zie er echt niet het nut van in wat er grappig is keihard op iemand af te rennen je poot te strekken en vervolgesn recht in iemand vliegen
daarna woest met je armen iedereen neermaaien die je tegenkomt en vervolgens SLAYEERRR gaat roepen
![]()
aan zijn vaarwel post te zien hangt ie nu in zn kleerkast.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef punkjunk het volgende:
Wat een rare vent die Ibanezx in 1 keer!![]()
Idd, zo slap bazelen doet ie maar ergens anders.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn 1e aanraking met alchohol.
Maargoed we zijn al aardig offtopic dus zullen we met ze allen dit onderwerp maar sluiten![]()
ik denk dat er niks overblijft van het vermogen. maar ik weet weinig van buizenamps.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Idd, zo slap bazelen doet ie maar ergens anders.
Maar uit het vorige topic: heeft iemand ervaring met een epi valve junior head?
Iederene prijst hem echt de hemel in!
Is zo'n 5watt versterker eigelijk aan te sluiten op een groot cab? Dus 5watt amp op een 100watt Cab ofzo? Of krijg je dan een enorm kut geluid?
Ohwowhwowhoww dr Philquote:Op maandag 26 maart 2007 21:11 schreef Deansensitized het volgende:
Dr. Phil![]()
Daar gaan we nog eens een nummer aan opdragen!![]()
Nu alleen nog een tekst...
heb je daar nou 7 dagen voor gewerktquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand Pandora PXD4 kopen?
Vrienden prijsje 100¤
Maar als je een 5watt 8ohm op een 100watt 8ohm hangt blijft 5watt gewoon 5watt hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik denk dat er niks overblijft van het vermogen. maar ik weet weinig van buizenamps.
Ik heb nu een LAG, dus speel daar thuis eigenlijk alleen maar opquote:Op maandag 26 maart 2007 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je daar nou 7 dagen voor gewerkt![]()
waarom ben je em zat ?
We kunnen ook geen sein geven en dan loopt hij zo niks vermoedend het spoor op en dan hihihihih gniffelquote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Geeft even een seintje als ibaneX weer komt kloten.
Geniaal! Dank!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohwowhwowhoww dr Phil
neuck me in m'n bil
je bent een stomme aanverwant
don't blame me i'm from friesland
Ik hou van frietjes en kroketten
met limburgers maak ik korte metten
mac kfc of burgerking het kan niet op
maar het liefst heb ik een whop
per menu met cola
pas op straks krijg je ebola
zoetis
Omdat we van je houdenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Soms snap ik niet waarom ik hier nog post
Ik voorzie een uitgefikte versterker, want dat ding moet nu constant volgas geven om je speakers een beetje degelijk te voeden. Zou het persoonlijk niet doen. Zoek/bouw er dan een 50 of liever een 20-25 watter cabinetje bij met een enkele 10 of 12 inch speaker.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Weet jij dat toevallig van die Epi valve junior op een 100watt cab?
Ik ga weer zoeken en doen. Weet jij een site waar een zoot speakers op staan? Mainmusic heeft er geen, tone factory alleen van die zware dingenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik voorzie een uitgefikte versterker, want dat ding moet nu constant volgas geven om je speakers een beetje degelijk te voeden. Zou het persoonlijk niet doen. Zoek/bouw er dan een 50 of liever een 20-25 watter cabinetje bij met een enkele 10 of 12 inch speaker.
Just my 2 cents
heb je ergens samples ? ben wel erg neiuwsgierig gewordne nuquote:Op maandag 26 maart 2007 22:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik ga weer zoeken en doen. Weet jij een site waar een zoot speakers op staan? Mainmusic heeft er geen, tone factory alleen van die zware dingen.
Ik wordt wel enthousiast over die valve junior! Klinkt echt geweldig en is precies wat ik zoek!
1 |
Ik heb er net 2 gedownloadquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je ergens samples ? ben wel erg neiuwsgierig gewordne nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |