Gewoon tactisch pitchshiften per snaar. Wat zeker bij de acoustische Variax kut is, is dat je de originele stemming zelf er doorheen hoort omdat je snaren nog wel geluid maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef imported_sphinx het volgende:
Maar met die ene strat, hoe verandert die zomaar van tuning?
en zonder de snaren te verneuken?
toch wel digitaal dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon tactisch pitchshiften per snaar. Wat zeker bij de acoustische Variax kut is, is dat je de originele stemming zelf er doorheen hoort omdat je snaren nog wel geluid maken.
Toch wel, verdomme, hij legt toch uit het één en al digitaal is :p Hoe kan dat kreng anders in 1x het perfecte tele geluid na boosten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
toch wel digitaal dus.
stom.
ik skipte even door het filmpjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Toch wel, verdomme, hij legt toch uit het één en al digitaal is :p Hoe kan dat kreng anders in 1x het perfecte tele geluid na boosten?Zie je dat kotslelijke piëzo element ook niet dicht bij de brug?
jammer dat ie zo lelijk is alleen he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Mag ik even een doekje, jezus!! Wat ene onwijs lekkere gitaar, precies wat ik zoek!
Hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik skipte even door het filmpje
Da's geen piëzo denk ik, lijkt me een gk3 midi element (Roland)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Toch wel, verdomme, hij legt toch uit het één en al digitaal is :p Hoe kan dat kreng anders in 1x het perfecte tele geluid na boosten?Zie je dat kotslelijke piëzo element ook niet dicht bij de brug?
Kan dat wel, er zit alleen een jack output op?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's geen piëzo denk ik, lijkt me een gk3 midi element (Roland)
kan wel, dan zit er gewoon een processor in en die heeft weer een jack output.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Kan dat wel, er zit alleen een jack output op?
In ieder geval zit er weinig gitaar meer aan imho.
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het heeft snaren, en zelfs passieve elementen, gitaar genoeg toch?
Waarom zie ik steeds dingen van Gitaarnet hier, en vice versa? Werk en privé moet je gescheiden houden, heidenen
Omdat de punkneanderthalers dat dan niet true vinden. Keeping it real, jeweets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het heeft snaren, en zelfs passieve elementen, gitaar genoeg toch?
ik kom daar lekker nooit, dus mij boeit het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Viel me ook al opsoms precies dezelfde posts
punk en 'true'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de punkneanderthalers dat dan niet true vinden. Keeping it real, jeweets.
Ik welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef Cynic het volgende:
Ik heb geen gitaarnet-account, ik voel me niet aangesproken!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef Aresdreams het volgende:
tvp
Heerlijk!! Alleen dan het liefst nog met een enkel elementquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Mag ik even een doekje, jezus!! Wat ene onwijs lekkere gitaar, precies wat ik zoek!
Dat is nog wel het ergste, jaquote:
Ja als je kijkt naar "true" kan ik je niet vertellen wat het is. Beetje vaag begrip ook.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:49 schreef Blivox het volgende:
De mooiste gitaar blijft de Les Paul Standard Limited Edition in de kleur Manhattan midnight. Dean Dime USA Razorback Camo in een flat satin finish. No fucking doubt about it!
http://www.deanguitars.com/dean_winter_07/razorback_camo.htm
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:04 schreef imported_sphinx het volgende:
mijn favoriet verandert nog wel eens, dus ik zal er ff niet over zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |