Epiphone 1957 Les Paul Junior Reissue P100quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef ibaneX het volgende:
Ja
@PJ kijk hier eens tussen: http://www.guitar24.de/
Dat wel, maar het doet je geluid lang niet altijd recht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n semi-akoestische gitaar, is die gewoon aan te sluiten op een normale versterker?
PA?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat wel, maar het doet je geluid lang niet altijd recht.
Over de PA of over een speciale akoestische versterker is toch meestal mooier.
Ja het geluid in de zaal dus, via de mengtafelquote:
Ja en dan wel een gitaar met een werkende pre-amp en niet denken dat via de versterker beter is als ik zeg dat het meteen op de PA mooier/beter/makkelijker is, bitte sehr.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja het geluid in de zaal dus, via de mengtafel
Dude, die SG, die RG, man.. 1,5 jaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:43 schreef UncleSam het volgende:
Zo, na jaren lurken ga ik nu toch maar eindelijk eens posten in dit topic![]()
Zelf speel ik al 1.5/2 jaar elektrische gitaar. Op mijn Gibson SG(gesigneerd) of mijn superstrakke Ibanez RG (de rechter)
Ik zal binnenkort een filmpie posten![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klinkt vet man![]()
Eindelijk eens niet geschreeuw
quote:
Dank jullie allemaal voor de reacties!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef Maaark het volgende:
[..]
Vet! Wie heeft het allemaal ingespeeld?
Klinkt lekker!
editje; als je wilt masteren moet je Yamaha's Final Master VST es proberen.
Te dauwnlood'n en werkt perfect.
hee cool, vertel eens wat meer over die combi V-drums en hihat! Krijg je geen overspraak met V-drum tikjes op de mic waarmee je de hihat doet? En doe je ook de andere bekkens akoestisch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie allemaal voor de reacties!![]()
Is ingespeeld door een bandje uit Eindhoven (Dawncast) welke ik nog kende van de middelbare school, hele gave gasten met een sterk gevoel voor songwriting.
Twas wel een redelijk groot project met zo'n 50-55 sporen, gitaren waren van gibson en ibanez ingespeeld met ENGL Sovereign en Line6 vetta amps gemict met een sm57 en een royer 121. De bas was direct en de drums zijn via V-drums en met een echte hi-hat ingespeeld.
Ik zal die final master vst es downloaden, ben benieuwd!
Klinkt goed!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hier is mijn mix dan! Ik ben over de mix en sounds wel tevreden, alleen je merkt dat de timing niet overal even strak is. O ja en je moet dus je speakers wat harder zetten, want de file is niet gemastered ofzo, dus hij klinkt wat zachter!
http://media.putfile.com/Fearinjectiontest
O ja, ik ben vooral trots op de bridge
ja je krijgt wel overspraak maar met een noise gate krijg je er een hoop uit. Tevens gebruik je bij de hi-hat bijna alleen maar frequenties boven de 500hz waardoor je die tikken al bijna niet meer hoort. tevens zijn die tikken dna ok gelijk met de snare. ze zijn er dus wel, maar dat hoor je in zo'n mix helemaal niet meer! de ride was ook acoestisch, de crashes zijn elektronisch. het moeilijkste is alleen een reverb vinden die je op de hi-hat zet die het meest overeenkomt met de rest van de kit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
hee cool, vertel eens wat meer over die combi V-drums en hihat! Krijg je geen overspraak met V-drum tikjes op de mic waarmee je de hihat doet? En doe je ook de andere bekkens akoestisch?
Onze drummer heeft ook een v-drum setje, en nu gebruiken we die nog in z'n geheel.
dankje, wie weet!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
Kun je ons ook wel eens opnemen dan. Vriendenprijsje enzo![]()
man dit topic gaat hard, -^ suggestie titel voor volgend topic!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, als zelfs gitaar niet lukt, kun je altijd nog gaan bassen...![]()
dacht dat je een grap maakte xD...quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef ibaneX het volgende:
iemand nog een blender kopen?
http://muziek.marktplaats(...)blender-z-g-a-n.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |