Ja idd, misschien kan ik het beste een een of ander gaar marshall cab kopen, de speakers er uit halen (eventueel verkopen) en daar dan die GreenBacks in pleuren, maarja, wat is wijsheidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Deansensitized het volgende:
Pro stück? Valt te doen niet?
Kijk, dat zijn berchten!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak er maar 100% van nu. Even over vergaderd.
Begon stiekem een heel klein beetje te twijvelenmaar had het wel goed
![]()
![]()
Fender is niet bijster goed in het akoestische segment. Gibson vooral erg duur. Martin is denk ik wel één van de betere merken (ook erg duur trouwens). Verder doen Takamine en Yamaha het ook erg goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
Martin bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
I Kissed Charles.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hallo Brian![]()
Ik zie je woont redelijk dicht bij me in de buurt, kom er nog wel eens langs met de trein aangezien ik in hgv reperteer: "Metal, station Metal, reizigers voor de trein..."
Band?
En vergeet Ovation niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender is niet bijster goed in het akoestische segment. Gibson vooral erg duur. Martin is denk ik wel één van de betere merken (ook erg duur trouwens). Verder doen Takamine en Yamaha het ook erg goed.
Thuis even checkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
3PT: punkrock (+/- 1997-2000)
BS: hardcore/trash (+/- 2000-2004)
Hogtied: sludge/stoner/deathmetal/rockNroll geeft het maar een naam (nu)
en thuis vooral bezig met rustige nummertjes (indie/singer songwriter)
Hoi Mr. Dean
Daar wil ik het niet over hebben :p (ja ik ben het wel, alleen per ongeluk onder een ander account ingelogd)quote:
Nou ja, de sound is prima. Wat ik vervelend vind is dat je met die bowl achterop niet echt lekker zittend kan spelen, dus je zal er mij ook niet snel mee zien. Als er daarentegen gevraagd wordt om grote spelers in het (semi)acoustische circuit mogen ze wat mij betreft niet ongenoemd blijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef sXe het volgende:
Ze kunnen best leuk klinken, maar ik vind ze zo lelijk met die rare plastic bubbel![]()
Ohja, en ik moet altijd aan Bon Jovi denken als ik Ovation hoor, dat wekt ook niet meteen mijn symapthie opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, de sound is prima. Wat ik vervelend vind is dat je met die bowl achterop niet echt lekker zittend kan spelen, dus je zal er mij ook niet snel mee zien. Als er daarentegen gevraagd wordt om grote spelers in het (semi)acoustische circuit mogen ze wat mij betreft niet ongenoemd blijven.
Nou ja, ik vlak Ibanez toch ook niet direct uit als ik Korn en KISS ermee hoor?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Ohja, en ik moet altijd aan Bon Jovi denken als ik Ovation hoor, dat wekt ook niet meteen mijn symapthie op
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja idd, misschien kan ik het beste een een of ander gaar marshall cab kopen, de speakers er uit halen (eventueel verkopen) en daar dan die GreenBacks in pleuren, maarja, wat is wijsheid![]()
[..]
Kijk, dat zijn berchten!Bedankt Deansentisiedkejajjhdkemkl.
Dat komt omdat er wat mensen op Ibanez gitaren spelen die Korn een beetje compenseren (of nogal compenseren). Ik ken dus alleen Bon Jovi voor Ovation (Queensryche is dan wel weer okay trouwens).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik vlak Ibanez toch ook niet direct uit als ik Korn en KISS ermee hoor?.
Ovations klonken trouwens erg goed op de Queensrÿche Unplugged sessie naar mijn bescheiden mening
Paul Stanley speelt al eeuwen op Ibanez. Google maar eens op de Iceman.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef sXe het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wat mensen op Ibanez gitaren spelen die Korn een beetje compenseren (of nogal compenseren). Ik ken dus alleen Bon Jovi voor Ovation (Queensryche is dan wel weer okay trouwens).
Sinds wanneer speelt KISS op Ibanez trouwens?Dat is toch Gibson en wat andere merken (silverstar ofzo?)
Ohja, dat is ook zo! Nouja, op elk merk spelen eigenlijk wel vreselijke muzikanten, daar kan de fabrikant ook niks aan doen, whehequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paul Stanley speelt al eeuwen op Ibanez. Google maar eens op de Iceman.
Ace Frehley in Kiss is wel een Gibsonspeler natuurlijk.
Hogtied is wel goaf. Jammer van het geschreeuwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
3PT: punkrock (+/- 1997-2000)
BS: hardcore/trash (+/- 2000-2004)
Hogtied: sludge/stoner/deathmetal/rockNroll geeft het maar een naam (nu)
en thuis vooral bezig met rustige nummertjes (indie/singer songwriter)
Hoi Mr. Dean
Crafter is ook wel goed spulquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Dat was het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hogtied is wel goaf. Jammer van het geschreeuw![]()
Hehehe ja sorry jungs, we maken helaas geen popliedjes als blink 182quote:
nou zegquote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Geeft even een seintje als ibaneX weer komt kloten.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:35 schreef Marcel_Vosse het volgende:
Mooie titel, naja staat een goede band![]()
Ja, dat had ik gezien. Na wat googlen blijkt ook dat 'ie vooral positieve reviews krijgt. Dus die Yamaha is een goede kanshebber. Wat ik mooi vind aan die Ibanez is die asymmetrische kast. Maar ja, je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef ibaneX het volgende:
die yamaha is dr ook in het zwart
Maar het zijn wel toffe popliedjesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hehehe ja sorry jungs, we maken helaas geen popliedjes als blink 182
Ik vind em TE vetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef Neidropje het volgende:
apart fendertje:
http://www.youtube.com/watch?v=EslpbFeLF8s
Woei, nog een Drenth!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hallo mensen,
Ik vind het gewoon tof dat het gewoon in een gitaar zitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Niets nieuws trouwens er zijn aljaren dingen als de Roland VG88 V-Guitar System
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |