morgen hoop ikquote:
Nah het was z'n stagaire die het stuurdequote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Misschien heeft die vent gelogen en na dat mailtje zelfmoord gepleegd
tvp
Dan ben ik de überbaggeraar, want wij spelen punkmetal!quote:
Leuk trouwens, dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Ik neem aan dat je de solo van comfortably numb al in de vingers hebt? Of in ieder geval probeert.
Gretsch en Takamine ken ik, schijnen enkelen der besten te zijn. Verder ben ik niet echt bekend in die dingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
Ja idd, misschien kan ik het beste een een of ander gaar marshall cab kopen, de speakers er uit halen (eventueel verkopen) en daar dan die GreenBacks in pleuren, maarja, wat is wijsheidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:11 schreef Deansensitized het volgende:
Pro stück? Valt te doen niet?
Kijk, dat zijn berchten!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak er maar 100% van nu. Even over vergaderd.
Begon stiekem een heel klein beetje te twijvelenmaar had het wel goed
![]()
![]()
Fender is niet bijster goed in het akoestische segment. Gibson vooral erg duur. Martin is denk ik wel één van de betere merken (ook erg duur trouwens). Verder doen Takamine en Yamaha het ook erg goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn trouwens de Fenders, Gibsons en Ibanezzen van de akoestische gitaren? Zijn dezelfde merken ook top in het bouwen van akoestische gitaren of zijn er nog andere grote spelers op die markt?
Martin bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Sloggi het volgende:
I Kissed Charles.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hallo Brian![]()
Ik zie je woont redelijk dicht bij me in de buurt, kom er nog wel eens langs met de trein aangezien ik in hgv reperteer: "Metal, station Metal, reizigers voor de trein..."
Band?
En vergeet Ovation niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender is niet bijster goed in het akoestische segment. Gibson vooral erg duur. Martin is denk ik wel één van de betere merken (ook erg duur trouwens). Verder doen Takamine en Yamaha het ook erg goed.
Thuis even checkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
3PT: punkrock (+/- 1997-2000)
BS: hardcore/trash (+/- 2000-2004)
Hogtied: sludge/stoner/deathmetal/rockNroll geeft het maar een naam (nu)
en thuis vooral bezig met rustige nummertjes (indie/singer songwriter)
Hoi Mr. Dean
Daar wil ik het niet over hebben :p (ja ik ben het wel, alleen per ongeluk onder een ander account ingelogd)quote:
Nou ja, de sound is prima. Wat ik vervelend vind is dat je met die bowl achterop niet echt lekker zittend kan spelen, dus je zal er mij ook niet snel mee zien. Als er daarentegen gevraagd wordt om grote spelers in het (semi)acoustische circuit mogen ze wat mij betreft niet ongenoemd blijvenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef sXe het volgende:
Ze kunnen best leuk klinken, maar ik vind ze zo lelijk met die rare plastic bubbel![]()
Ohja, en ik moet altijd aan Bon Jovi denken als ik Ovation hoor, dat wekt ook niet meteen mijn symapthie opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, de sound is prima. Wat ik vervelend vind is dat je met die bowl achterop niet echt lekker zittend kan spelen, dus je zal er mij ook niet snel mee zien. Als er daarentegen gevraagd wordt om grote spelers in het (semi)acoustische circuit mogen ze wat mij betreft niet ongenoemd blijven.
Nou ja, ik vlak Ibanez toch ook niet direct uit als ik Korn en KISS ermee hoor?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef sXe het volgende:
[..]
Ohja, en ik moet altijd aan Bon Jovi denken als ik Ovation hoor, dat wekt ook niet meteen mijn symapthie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |