Wat deed je dan voor werkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
daar gaat m'n inkomen voor m'n nieuwe versterker
![]()
Haha! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
![]()
crisis, een 0.70 als laagste snaar? Zal-ie dan wel alleen mee in de studio spelen omdat je daar echt niet meer fijn op speeltquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Zakk's settings for Standard, Eb, Dropped D, and Dropped B tuning: Wylde Dunlop Icon Series. (.010 .013 .017 .036 .052 .060) and for Dropped A, Dropped G, and other dropped tunings in a "D" tuning: GBWZLO (.011 .014 .018 .036 .052 .070).(mostly used in the studio)
voor dropped D en dropped B dezelfde snaren, en dropped C overslaan.
dan werken ze in dropped C vast ook wel.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
![]()
mja.. IK WIL GEWOON M'N BEEFY SLINKIES!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
crisis, een 0.70 als laagste snaar? Zal-ie dan wel alleen mee in de studio spelen omdat je daar echt niet meer fijn op speelt![]()
Bekijk het van de positieve kant: nu kun je de hele dag gitarenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Net ontslagen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: nu kun je de hele dag gitaren.
uit principe niet werken!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik werkte 2 dagne, en toen wouden ze dat ik fulltime ging werkenflikker op ofzo alsof ik niks beters te doen heb
eigenlijk niet maarja
[..]
Mja volgende week mag ik 3 dagen werken voor 15 euro per uur wat me toch weer ff 360 euro oplevertquote:
*verwijst naar deel 116 of 117*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
een n00b? zonder iets te vertellen over wat hij in het gitaristentopic te zoeken heeft?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
*verwijst naar deel 116 of 117*
dacht dat ik wel in dit topic thuis hoorde met paar jaartjes gitaar gespeel, posten van een video van een band waarin ik speel (oke, hij is kut, maar dan nog), dus zo n00b ben ik volgens mij nou ook weer niet?
welkomquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
*verwijst naar deel 116 of 117*
dacht dat ik wel in dit topic thuis hoorde met paar jaartjes gitaar gespeel, posten van een video van een band (oke, hij is kut, maar dan nog), dus zo n00b ben ik volgens mij nou ook weer niet?
Koop dan gewoon gelijk een junior, kosten 150-200 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik denk er over om gewoon een simpele Epi te kopen (die special van 260 ofzo) en die te modificeren tot een LP Junior. Want: Gibsons zijn onbetaalbaar en van Epi kan ik ze niet nieuw vinden behalve de sunburst op Thomann. Daarnaast lijk het me ook mega vet om zoiets te maken en dan te kunnen zeggen: ík heb em zo gemaakt. Maar eerst een buizenamp![]()
Nou kijk, je hebt geen avatar, en we kunnen hier alleen maar plaatjes onthouden; dat verklaart ook de snelheid waarmee deze topics vol raken. Als het bijvoorbeeld over een Ibanez RG321 gaat moeten we eerst een plaatje zien, zodat we hem kunnen vergelijken met plaatjes van andere gitaren in prijsklasses ¤1000-¤5000quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:57 schreef Aresdreams het volgende:
dacht dat ik wel in dit topic thuis hoorde met paar jaartjes gitaar gespeel, posten van een video van een band (oke, hij is kut, maar dan nog), dus zo n00b ben ik volgens mij nou ook weer niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nou kijk, je hebt geen avatar, en we kunnen hier alleen maar plaatjes onthouden; dat verklaart ook de snelheid waarmee deze topics vol raken. Als het bijvoorbeeld over een Ibanez RG321 gaat moeten we eerst een plaatje zien, zodat we hem kunnen vergelijken met plaatjes van andere gitaren in prijsklasses ¤1000-¤5000
"iieeeuw, die headstock"quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Eigenlijk zijn we de metrosexuelen van de muziek, wat moeten bijvoorbeeld pianisten en cellisten nou over ons denken? Stelletje flikkers die een goed instrument afwijzen vanwege de vorm of omdat de top niet AAAAA is
iedere mongool kan gitaar spelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:21 schreef Cynic het volgende:
Als je niks anders kan spelen, kom je ook vanzelf bij gitaar terecht.
Yep, als zelfs gitaar niet lukt, kun je altijd nog gaan bassen...quote:
Ja graag, maar Epi junior's kan ik niet vinden op wat Duitse sites na, en dan helemaal niet TV-yellowquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop dan gewoon gelijk een junior, kosten 150-200 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |