tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Even over het laatste discussiepunt:
Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden...
ja dat zeg ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
maar het kan wel als je dus echt teveel hebt gegeten dat je die week langzamer afvalt of helemaal nietquote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik dus ook. Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen?
.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego![]()
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef Viking84 het volgende:. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om
.
ja, dat 'smerig' had ik weg moeten laten, bedacht ik me ook. Ik bedoel meer in de zin van: ze doen net alsof vrouwen een vleeskeuring moeten ondergaanquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen![]()
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijdHier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
![]()
Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandachtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz
de lol van de zomer gaat er wel af![]()
wat zieligquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz
de lol van de zomer gaat er wel af![]()
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummerquote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht![]()
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof![]()
haha nou ik voel me wel ongemakkelijk danquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
dat zijn meestal niet bouwvakkersquote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed![]()
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
volgens mij wonen jullie dan in betere buurten of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch![]()
Wat je krijgt mag je heus wel afslaanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad. Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè
. Zal zo eens gaan koken. Oosters
.
mijn maag zegt dat het etenstijd isquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat je krijgt mag je heus wel afslaan![]()
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen![]()
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?![]()
freelance voor een schoolboekenuitgeverij. Ik beheer de onderdelen 'Nederlands' en 'Literatuur' op hun forum en af en toe krijg ik de opdracht om bijv spellingsinformatie te updaten, examentips te schrijven etc. Zo simpel als wat (je moet een beetje op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in het vakgebied en het onderwijs) en ik vang er een leuk zakcentje voorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
wat voor freelance doe je dan?
k heb vandaag de halve dag door Burgers Zoo gebanjerd, heerlijk! zeker met dit weer.
hardlopen voor het goede doel is echt superquote:Op maandag 26 maart 2007 17:29 schreef Thrilled het volgende:
nou vanavond weer sporten, ik ben de laatste tijd erg stabiel in mn gewicht, komt omdat ik mn cardio wat minder actief doeik krijg steeds last van mn benen tijdens het hardlopen omdat ik ze niet laat rusten van het jumpen
ik ben van plan meer RPM lessen te volgen, binnenkort die marathon voor het goede doel, nieuwe lessen van rpm, komt wel goed... moet nog wat vet weg
het is een fiets marathonquote:Op maandag 26 maart 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hardlopen voor het goede doel is echt super. Dat wil ik ooit ook nog eens doen. Maar eerst maar eens beginnen met hardlopen
.
Oh, dat is ook cool, hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
het is een fiets marathon6 uur fietsen, mag je maximaal met 3 personen doen dus dat doen wij dan ook
ieder fietst 2 uur, is voor de Roparun ofzo..
nja snelheid, je kent misschien wel gewoon een standaard rpm les? die duurt een uur, waarin je 800 calorieen verbrand, dit is met klimmen, snelheid fietsen (aero-racing) , hoge weerstand, lage weerstand, staande klim, zittende klim, staande aanvallen.. van alles wat er wel voor zorgt dat je gaat zweten.. en dat dan 6x achter elkaar.. dit dan van 12 uur smiddags tot 6 uur 's avondsquote:Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook cool, hoor. En voor mij ook sneller haalbaar. Is er ook een minimumsnelheid aan verbonden? Anders fiets ik hier even de straat op en neer met 1 km/u
.
-edit-, ik ben echt te dom voor woorden. Ik vergeet áltijd dat een marathon 42 km is
.
klinkt leuk, al ben ik er niet zo in thuis!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
freelance voor een schoolboekenuitgeverij. Ik beheer de onderdelen 'Nederlands' en 'Literatuur' op hun forum en af en toe krijg ik de opdracht om bijv spellingsinformatie te updaten, examentips te schrijven etc. Zo simpel als wat (je moet een beetje op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in het vakgebied en het onderwijs) en ik vang er een leuk zakcentje voor.
Burgers Zoo. Ik ben daar nog eens bijna door een aap de kooi in getrokken
.
en dat mag ook wel eensquote:Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Tangarine het volgende:
vandaag lekker hardgelopen en minstens een uur gewandeld
En gezond gegeten! Vandaag was mijn vlees dag - Ik eet niet zo veel vlees, maar soms moet het even om ijzer binnen te krijgen... Niet omdat ik vegetarisch ben ofzo, maar ik houd meer van groente enzo![]()
Nu ben ik lui
Hey, iets doen is beter dan niets!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dat mag ook wel eens.
Ik voel me maar een luilak vergeleken met al die sporters hier. Ik doe nog steeds niets meer dan 40 min lopen. Ik wil morgen of woensdag gaan fietsen, maar ik hoop niet dat het te hard waait. Ik heb liever dat het wat frisser is en dan windstil dan andersom
.
Ik weet nog niet waar ik heen ga fietsen. Heb vandaag een kaart gekocht, maar ik snap er niet heel veel vanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hey, iets doen is beter dan niets!En bij mij is het ook voor een belangrijk deel studieontwijkend gedrag
![]()
(m'n scriptieopdracht van vorige week is trouwens goedgekeurd, ik mag nu verder gaan)
waar ga je heen fietsen? Ik heb morgen pas om 15.00u college, dus ik en een studiegenote hadden het plan om naar Assen te fietsen (dan moeten we natuurlijk wel optijd weg), maar niet als het heel hard waait
ik wou net zeggen.. vet jaloers hoor, een BMI wat tegen ondergewicht aan zitquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef Cerubo het volgende:
Mijn BMI is 18,96 *iedereen jaloers maakt*. Nee, bij mij mogen er wel wat kilootjes bij. Maar ik wens jullie succes met afvallen!
daar ben ik gelukkig ook niet jaloers opquote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik wou net zeggen.. vet jaloers hoor, een BMI wat tegen ondergewicht aan zit
nou als 'ie op lange stukken van west komt, terwijl ik naar het noorden rijd vind ik het minder erg dan wanneer 'ie uit het noorden komtquote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
hangt van de route af, maar via haren-glimmen-vries is het iets van 25-30, via bijvoorbeeld zuid-laren kun je de langere toeristische route nemen
maarre, wat maakt het uit van welke kant de wind komt? als je wind mee hebt, heb je altijd ook wind tegen
anders ga je lekker met mij fietsenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef Tangarine het volgende:
Mooi weer
Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag![]()
ja, 5 minuten gefietst. En even mensen die van zichzelf vinden dat ze heel sportief zijn gepwnd door ze keihard voorbij te racenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!
@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
moet je doen, kan je je even uitleven na je tentamens (succes daarna!)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef BlaZ het volgende:
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
1,5km is wel een aardig stukje lopen
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!
Ik loop ook ongeveer die afstand naar mijn stage, dus 40 minuten per dag. Zeer goed te doen, hoor. Ik was vanochtend op de fiets en ik liep zonet naar huis... *shit, fiets vergeten*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
1,5km is wel een aardig stukje lopen
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
ja lopen is goed voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
dat zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.![]()
Mooie foto in het dieettopic!
positief denken doe ik genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:42 schreef Tangarine het volgende:
*hug* ahh, je ging zo goed met hardlopen, het zal vast mee vallen (positief denker)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef Tangarine het volgende:
Zooo weer thuis van college enzo!
Heb vanmiddag 40 km gefietst, naar Assen met een omweg... Daar mijn hybride naar de fietsenmaker gebracht voor een beurt, en toen met de trein weer terug gegaan... en hier op de markt heeel veel lekker fruit gekocht voor heel weinig geld
En na college nog een uurtje gewandeld![]()
Ennuh Renske, is goed hoor
Ik heb niet eens geskeelerd vandaag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef conleche het volgende:
Heb nieuwe skeelers gekocht (in de uitverkoop van 130 voor 79 euro) Heb echt zin om weer te gaan beginnen. Heb al een stukje geprobeerd hier in de huiskamer en volgens mij gaat het nog wel. Moet nog wel even polsbeschermers kopen, die vorige kan ik nergens meer vinden.
Haha ja ik duik ook vaak de stad in als ik toch lopend ben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.
Waar staat LV voor? En rekent ie verwachte gewicht en vetmassa nou zelf uit of heb je dat er bij geschreven? Ik heb namelijk ook die bonnetjes maar dan zoals die onderste.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef zwahiel het volgende:
Ben er nog steeds, half jaar was voormij een goede beheersingsoefening...
Jammer genoeg lokken in de keuken waar ik werk genoeg lekkere dingen![]()
Back to the diet voor een maandje. Vanmiddag een uurtje bij mij dieëtiste geweest. Lekker drie weken volop doen, daarna drie weken afbouwen. Tijdens die drie weken afbouw, bouw ik de sportieve activiteiten met mijn sportcoach weer op en zo vult het een 't ander aan. Weg met de negatieve energie en hallo positieve energie (spierkracht)
Voel me stiekem als een stuk klei wat nu de laatste fase in gaat van de vorming. En ik heb er zin in! (en al helemaal in de zomer!)
Komende vier weken weer 10 kilo afvallen, en daarna in 2 weken nog 's 2 / 3 kg en daarna keihard 15 kg aan komen aan spieren. Dan is 't eind resultaat er wel denk ik zo. Een jaar werk is dan klaar.
Bon van begin september 2006
[afbeelding]
Bon van afgelopen week:
[afbeelding]
ik doe het wel zonder polsbeschermersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef Sukilove het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geskeelerd vandaag.Wel gefietst, ook leuk.
Maar polsbeschermers zijn wel belangrijk ja. Ik vind het sowieso onprettig skeeleren zonder polsbeschermers. Het idee.
ja, al eens aan meegedaan. Niet zo'n succes. Wel toen we binnen bleven, maar toen ik echt de straat op moest kreeg ik het Spaans benauwd en ben ik teruggekeerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
je hebt hier en daar ook leuke cursussen! moet je eens kijken in je omgeving
vaart minderen hoeft niet bij mij. Kom toch al heel langzaam vooruitquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
tja, het hobbelt inderdaad wel een beetje, zeker op de mindere wegen. misschien toch nog eens een keertje proberen?
ik wil het ook wel eens doen. ik heb namelijk nooit een cursus gehad, en kan dan ook niet remmen... ik ben echt een soort ongeleid projectiel op de wegwanneer er een kans is op auto's in een bocht bijvoorbeeld minder ik altijd al vaart
Hoe heb je je streef lichaamsvetpercentage bepaald? (Ik heb zelf namelijk geen flauw idee wat voor mij een goed percentage zou zijn).quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:23 schreef zwahiel het volgende:
LV: Lichaamsvet percentage.
Ja ik weet 't ook niet precies, ik toverde altijd van die bovenste bonnetjes uit het apparaat, maar dat lukt me nu niet meer, terwijl 't ding gewoon precies 't zelfde is. Je moest aangeven welk percentage je wilde hebben en op de bon kwam het advies eruit. (ik geloof streefgewicht of streef percentage) Je moet normaal gesproken 15 euro betalen voor zo'n complete meting. Maar hij staat gewoon in dezelfde ruimte als de zonnebank (volledig afsluitbaar) dus ik heb 't 's uitgevogeld en toen kreeg ik bonnen als de bovenste eruit.
Voor de liefhebber, de eerdere bonnen (begonnen @ 97kg, toen nog geen bonnen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Half jaartje niks gedaan, ook niet gesport vanwegen stage in een ver land.
Ik denk niet dat ie bedoeld dat je dat precies kunt bepalen, maar dat het apparaat precies bepaalt hoeveel kilo je moet afvallen om een bepaald lichaamsvetpercentage te behalen. Verder vind ik het uitprinten van die bonnetjes 1 keer in de zoveel tijd persoonlijk een veel betere methode dan om de dag op de weegschaal staan en alleen naar het aantal kilo's te kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
1) ik snap de helft vd posts van die zwahiel niet.
2) ja, je kunt precies bepalen hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode. Sorry hoor, maar je hebt ook nog een lijf dat mee of juist tegen kan werken. Jij bepaalt niet voor je lijf hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode
.
3) je hebt geen goede diëtiste als ze geen vraagtekens zet bij 10 kilo afvallen in 4 weken.
zo, dat was het.
o ja, goedemorgen trouwens.
Hier ook iemand die elke lantaarnpaal van Amsterdam wel eens omhelst heeft.quote:en kan dan ook niet remmen...
bij inline sport?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Tangarine het volgende:
Ik had me opgegeven voor die skatecursus, maar heb er niks meer van gehoord, bla
hahaha, klinkt zo bekendquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier ook iemand die elke lantaarnpaal van Amsterdam wel eens omhelst heeft.(en van New York, want 12 jaar geleden had ik een vriendje van daar en was ik daar vaak aan het skeeleren, mèn, best eng eigenlijk als ik er zo over nadenk!)
dr is ook een toetscombinatie die dat doet, alleen weet ik niet welke... ik druk m ook wel eens in, zijn ook mn instellingen weer weg. misschien dat iemand op DIG raad weet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:, er heeft iemand met de computers zitten prutsen hier en nu schieten de toetsenbordinstellingen steeds terug
ik dacht al: huh, sylvana?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:03 schreef Sylvana het volgende:
Na 2 weken en 1 dag heb ik weer internet en tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En show van Sara Kroos was echt super gaaf![]()
![]()
en het slechte nieuws: die 1,5 kg die ik pas was afgevallen zit er weer aan![]()
Voor een beetje fietsen hoef je toch niet te wachten met eten? Ik eet onderweg ook gewoon brood enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Bleh ik zit me te vervelen hier. Er is niemand. Denk dat ik het maar voor gezien houd voor vandaag. Vrijdagochtend (en evt middag) hier weer heen. Dan zijn er wel weer mensen, hoop ik. Even bij H&M langs en de uni langs en even boodschappen doen. Dan naar huis en dan ga ik fietsen. Heb net m'n boterhammetjes weggewerkt, dus ik mag om 13:30 fietsen. Spannend hoor, voor het eerst alleen op de fiets in onbekend gebied. Routekaart en mobieltje mee, voor het geval ik verdwaal en Mark me met de auto op moet komen pikken. Maar dat valt vast wel mee
.
Gisteren buikspieroefeningen gedaan. Een paar dagen geleden kwam ik met moeite tot twee keer 15 en gisteren heb ik iets van 100 gedaan waarvan 1 set zelfs 30. Heb ook geen spierpijn meer, dus dat scheelt. Het voelde heel lekker, dus ik doe het vanavond weer
.
nope, mag helemaal niks, zelfs niet zwemmen ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
mag jij dat soort dingen ook helemaal niet doen Sylvana? buikspieroefeningen en zo?
oh, das balen... zul je altijd zien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, mag helemaal niks, zelfs niet zwemmen ofzo
qua eten gaat het wel goed hier, alleen kwam ik er net achter dak ipv 20+ smeerkaas, 48+ heb gekocht, en dan 4 kuipjes
haha dat lukt wel, gister eerst naar Sara Kroos geweest en daarna nog dvd van Najib Amhali gekeken en heb verder ook wel veel cabaretdvd'squote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh, das balen... zul je altijd zien.
dan moet je maar veel comedies kijken, lachen is ook goed voor de calorien
ja, vroeger kwam m'n eten omhoog als ik ging sporten (maar dan heb je het ook over buikspieroefeningenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:46 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Voor een beetje fietsen hoef je toch niet te wachten met eten? Ik eet onderweg ook gewoon brood enzo.
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb 30 km gefietst
Je trapt wel door bij het schakelen he? Bij fietsen met een derailleur is dat net iets anders dan met stadsfietsen. Bij stadsfietsen moet je terugtrappen, bij mountainbikes enzo moet je doortrappen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, onderweg had ik de schrik van m'n leven, want de fiets blokkeerde steeds tijdens het schakelen. Schrok me helemaal rot. Ik dacht: daar sta ik in the middle of nowhere
. Maar na wat prutsen kwam het toch nog goed. *Pfiew*
.
Ja ik trap door ja. Ik vergeet het wel eens, omdat ik het niet gewend ben (de ketting van m'n vorige MTB is naar de klote gegaan, omdat m'n pa zei dat ik moest stoppen met trappen als ik schakelde), maar ik denk er steeds beter aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Je trapt wel door bij het schakelen he? Bij fietsen met een derailleur is dat net iets anders dan met stadsfietsen. Bij stadsfietsen moet je terugtrappen, bij mountainbikes enzo moet je doortrappen.
Dat betekent dus dat jij een betere conditie hebt hè? Als ik het goed begrepen heb tenminste.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef Sylvana het volgende:
Zo, dat is zeker een eind weg, 30 km, goed hoor
En een hartslag van 170 haal ik op de fiets niet, dan zit ik meestal rond de 140-150, op de crosstrainer haal ik wel de 160-170
En dat lijkt me zeker schrikken ja, als je fiets steeds blokkeert, maar gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen
geen idee, mijn fiets heeft er 3quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als je op de 21e versnelling zou fietsen, zou je dan ook geen 170 halen?
quote:
ow dat red ik ook wel en in de sportschool zit ik ook altijd op 20-25 km per uur, met een hartslag van rond de 130-140 dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dan moet je met flink doortrappen ook wel op 20 km/u kunnen komen, hoor. Mark fietste laatst met me mee toen ik 25 km/u fietste en toen kon hij me nog bijhouden, maar wél met veel moeite.
Maar 20 km/u moet te doen zijn op een gewone fiets.
dat wil ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ow dat red ik ook wel en in de sportschool zit ik ook altijd op 20-25 km per uur, met een hartslag van rond de 130-140 dus
dat komt idd vanzelf wel als je wat langer bezig bentquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat wil ik ook. Maar goed, m'n conditie zal wel vooruitgaan als ik elke week 3 keer zo'n stuk fiets
. Zondag weer
. Weet nog niet waarheen. Zit te denken om een stukje richting Drachten te gaan. Leek / Boerakker.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
van het weekend bij mn ouders een klein zakje Doritos nacho cheese gegeten
gister in de supermarkt kon ik het toch niet laten om een grote zak te kopen
en dies nu in 1 keer leeg![]()
![]()
oepsie
Van de week met mnquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
Maarre, hoe kun jij met je zere beentje trouwens boodschappen doen? Op krukken? Ben gewoon ff nieuwsgierig.
Ideaaal! Maar wel zorgen dat je GEEN chips meer koopt he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Van de week met mnhuisgenoot
samen voor een maand boodschappen ingeslagen ( de houdbare dingen) zodat ik zelf op mn krukken en met mn rugtas alleen nog verse groenten en kleine dingetjes hoef te halen
Supermarkt zit 2 minuten lopen hier vandaan, dus dat scheelt wel
![]()
En mn huisgenoot is lief, want kan zelf dus geen grote dingen meenemen, en nou gaat hij morgen ook een magnetron ophalen voor me( gebruikte nu altijd de zijne, maar een eigen is wel makkelijk)
stout stout stout!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
van het weekend bij mn ouders een klein zakje Doritos nacho cheese gegeten
gister in de supermarkt kon ik het toch niet laten om een grote zak te kopen
en dies nu in 1 keer leeg![]()
![]()
oepsie
En als je toch te veel wilt snoepen (beetje mag wel), dan moet je het hier ff posten, dan houden we je tegen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol![]()
krijg ik nou billenkoek?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
stout stout stout!!!
Je zal het zelf waarschijnlijk wel weten maar toch ga ik het er even inwrijvenNu je zo "veel" stil zit (in tegenstelling tot je actieve periode) kom je natuurlijk veel makkelijker aan, dus moet je echt niet gaan snacken omdat je het gewoon niet meer verbrand.. ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol
![]()
*proest* even water van mn beeldscherm afhalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
krijg ik nou billenkoek?
maar ik weet het ja
dat wordt tarzan maar weer harder neuken om extra cal te verbranden
iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
Ja, dan had jij maar niet met leuke meisjes in de sportschool moeten flirten, dan zou Sylvana d'r Tarzan-boy wel met rust laten![]()
nah die pakt ze er toch wel bij geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
Ja, dan had jij maar niet met leuke meisjes in de sportschool moeten flirten, dan zou Sylvana d'r Tarzan-boy wel met rust laten![]()
oww...quote:
Foei! Af! *Sylvana krijgt tik op vingers*quote:
er mag ook wel een leuke jongen voorbij vliegen hoor, dat heb ik nog liever dan chocolaquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Foei! Af! *Sylvana krijgt tik op vingers*
Oke, je mag dan misschien niet sporten, maar ga jij het eerstvolgende uur maar gewoon afwisselend je buik en je bilspieren aanspannen, das toch ook een soort oefening en dan doe je tenminste iets anders dan hopen dat er chocolade voorbij vliegt!![]()
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine sluit zich aan bij eerdere posts
en rofl @ Sylvana, je zorgt iig voor een glimlach hier![]()
met de tarzan ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn.
ik wacht nog even met updatenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen
.
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wacht nog even met updaten. Ga niet ieder onsje updaten
.
-edit- ik update gewoonquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
superquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
super.
Oh, of komt dat door je ziek zijn?. Dan zit het er zo weer aan helaas
. Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was
.
Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle overquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen
en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
Oehquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg
alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas
ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weegquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over. En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
zelfs al zou dat zo zijn maakt me weinig uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
heb ik er zo'n ongelofelijk zin inquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Mezel het volgende:
Ohjee, ik moet even uit de buurt van de Kruidvat blijven: Oldtimersdrop is in de aanbieding en ik vind die Stoofpeertjesdrop zo lekker!![]()
ruilen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.
Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.
Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.
Bijna dan.
Zo leert ie het natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan) dus nou zelf maar gedaan
Ja, nou, ik heb wel tegen hem gezegd dak ervan baalde dattie het niet gedaan had, hij moest de kueken/wc/badkamer doen en had alleen de keuken gedaan. Maar als er bezoek komt die het huis nog niet gezien heeft dan wil ik wel dat alles schoon is, en dan doek het zelf maar voor een keer dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo leert ie het natuurlijk nooit he![]()
Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen![]()
Hier sluit ik me bij aan, maar vooral ook omdat er een lijst bijgehouden wordt van al je updates, zodat je later terug kan zoeken hoe zwaar je op welk moment was. Die lijst kun je vinden in een van de menu opties.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsolequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole. Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk
.
En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren. Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!"
. Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt
.
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij
het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
omdat ze mij daar niet meer willen aan horen en ik nog wel mijn verhaal kwijt wilquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares?.
een chocolade workshop klinkt wel leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshopkun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan
morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vullingquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
klinkt goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef _Boo_ het volgende:
Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden![]()
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdtquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
Toch heb ik het idee dat het aan mij nog steeds niet goed te zien is. Ik ben verdorie al ruim 8 kilo kwijt en alleen m'n moeder zegt er uit zichzelf iets vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebt
Ik heb net Music and Lyrics gezien... Hij viel meeNiet hoogstaand, maar iig vermakelijk
euhm, fietsbel van 3euro kopen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdt.
Same here trouwens, ik houd ook niet van vullingen (zeker niet als ze vloeibaar zijn). De enige chocola die ik écht lekker vind is die van Milka, met nootjes. Al een hele tijd geleden dat ik die gehad heb, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel
.
Ik heb trouwens spierpijn in m'n armen. Van dat boksen op de Wii natuurlijk
. Maar wel mooi dat ik nu ook een training voor m'n armen heb
.
Mijn buik wordt steeds platter trouwens. Echt een bizarre ervaring. Vroeger had ik ook opzij vetrollen en nu is het daar gewoon glad en heb ik alleen voor nog een vetrol.
Ga zondag weer een stuk fietsen.
Wat ik wel vervelend vind: als er andere mensen op het fietspad zijn en ik wil ze inhalen. Ik heb geen bel op m'n fiets, dus ik moet altijd roepen. Hoe doen jullie dat? Ik wil er niet rakelings langscheren. Heb ik één keer gedaan en toen had ik twee gillende dametjes die enorm schrokken van mij.
ligt wel erg voor de hand hèquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
euhm, fietsbel van 3euro kopen?
Op een MTB of racefiets zit wel degelijk een bel hoor, juist om hetgene wat jij nu noemt te voorkomen! Het zijn alleen vaak van die ping-bellen, zo'n dingetje waar je aan moet trekken en dat dan tegen het metaal aanschiet, in plaats van van die tring-bellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ligt wel erg voor de hand hè.
Maar ik kan me niet herinneren ooit een bel te hebben gezien of MTB / racefiets, vandaar m'n vraag. Dan moet ik maar de eerste zijn die dat doet. Wel zo praktisch. Hopelijk kan ik naast alle toeters en bellen nog een plekje voor een echte bel inruimen op m'n stuur
.
ah, okquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:17 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Op een MTB of racefiets zit wel degelijk een bel hoor, juist om hetgene wat jij nu noemt te voorkomen! Het zijn alleen vaak van die ping-bellen, zo'n dingetje waar je aan moet trekken en dat dan tegen het metaal aanschiet, in plaats van van die tring-bellen.
Als je snapt wat ik bedoel.
O wat is biogarde met muesli en aardbeien toch goddelijk lekker!![]()
Zometeen lekker nieuwe kleertjes kopen.![]()
Ik heb inmiddels ervaring met het kopen van fietsbellen (ze worden steeds gejatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:09 schreef Viking84 het volgende:
ligt wel erg voor de hand hè.
Maar ik kan me niet herinneren ooit een bel te hebben gezien of MTB / racefiets, vandaar m'n vraag. Dan moet ik maar de eerste zijn die dat doet. Wel zo praktisch. Hopelijk kan ik naast alle toeters en bellen nog een plekje voor een echte bel inruimen op m'n stuur
.
Okquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:45 schreef Plukie86 het volgende:
[afbeelding]
Joepie, mijn eerste plaatje dat ik o Fok post!
Zoeentje moet je dus hebben.
die hebben ze echt bij de meest banale fietsenmakerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok. Ik ga vanmiddag even kijken of ze dat hebben bij Halfords en anders even naar de fietsspeciaalzaak
. Ik ben echt opgelucht dat ik niet meer hoef te roepen
.
toen ik 98 kilo woog had ik maat 42 en nu nog steeds ik begrijp nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat het aan mij nog steeds niet goed te zien is. Ik ben verdorie al ruim 8 kilo kwijt en alleen m'n moeder zegt er uit zichzelf iets van.
Ik heb ook nog geen kleinere maat. Ik hoop met 75 kg in maat 42 te kunnen. Zo zie je maar: wellicht pas ik pas met 65 kg in maat 40, terwijl veel andere mensen dan al maat 36 / 38 hebben.
Het ligt ook aan je bouw, jij hebt een hele smalle taille, dus sommige kleding van maat 42 die wat wijder op de heupen zit kon je aan toen je 98 woog, maar niet alles toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toen ik 98 kilo woog had ik maat 42 en nu nog steeds ik begrijp niet
of die maten worden ook kleiner of......
ja klopt toen kocht ook geen truitjes die langer warenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ligt ook aan je bouw, jij hebt een hele smalle taille, dus sommige kleding van maat 42 die wat wijder op de heupen zit kon je aan toen je 98 woog, maar niet alles toch?
ik ben best blij met 73 nuquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef conleche het volgende:
Heb nu maat 40. Als ik 65 weeg heb ik maat 38 en onder de 60 maat 36/38. zo ongeveer. Toen ik begon (bijna 73 kilo) had ik maat 42. Dat vond ik op zich niet eens zo erg, maar ik ben behoorlijk klein en dan ziet maat 42 er toch een stuk minder uit dan bij iemand van pak 'm beet 1m78. Ik was zo'n gezellige molligerd geworden met overal een laagje vet. Zo wil ik helemaal niet zijn, in mijn hoofd ben ik nl. atletisch en slank. Dus, ja, daar werken we nu aan. Ik sta weer een paar dagen stil terwijl ik alles hetzelfde doe, vreemd hoor.
je kan misschien ook proberen je eten te veranderen als je het weer op gang wil brengenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta al tijden stil hoor, en ach, ik vind het wel goed. Er komt ook niks bij, zo kan je t ook zien. En het gaat wel weer goedkomen, wanneer ik gewoon weer iets meer ga sporten
nee, ik denk niet dat het daaraan ligt. ik ben door drukte even iets minder moeten gaan sporten, dus ja, ik denk dat ik wel weet waar de oorzaak ligtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je kan misschien ook proberen je eten te veranderen als je het weer op gang wil brengen
lijkt wel of maat 42 erg populair isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Ja, bizar hè, die kledingmaten. Ik baal ervan dat ik niet meer weet hoeveel ik op m'n 18e woog en hoe zwaar ik was. Ik heb wel twee maat 40 broeken in de kast van m'n ouders liggen (en die mogen ze niet weggooien, want ik wil ze ooit weer aan). Ik schat dat ik tussen 65 en 70 kg maat 40 had. Ik draag al sinds mensenheugenis 42. 44 is iets van de laatste 2 jaar. Ik ben nu lichter dan ik 2 jaar geleden was, maar toch pas ik nog niet echt in 42. Het zit wat te strak.
ik heb je etenspatroon op je weblog gezien en daar zou je nog wel wat dingen eventueel kunnen aanpassenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat het daaraan ligt. ik ben door drukte even iets minder moeten gaan sporten, dus ja, ik denk dat ik wel weet waar de oorzaak ligt
er staat ook een zak bij mij op de gang.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijkt wel of maat 42 erg populair is
ik ga dit weekend maar weer eens mijn kleding uitzoeken
het meeste staat me echt niet meer
en altijd een goed excuus om te gaan winkelen
bij mij is het juist andersomquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er staat ook een zak bij mij op de gang.
Ik droeg altijd wijde truien om m'n figuur te verbloemen, maar nu word ik steeds zelfverzekerder, dus hoeft dat niet meer zo nodig. Dus alle lompe truien en shirts heb ik in die zak gedaan en de vrijgekomen plekjes in de kast opgevuld.
Ja, 42 is idd populair, maar ik wil ooit wel weer 40 hebben, hoor. Kan me voorstellen dat ik voor m'n bovenlijf 42 houd voorlopig, maar ik ga jeansmaat 40 voor Sinterklaas vragen, dit jaar
.
tja, ik heb nu eenmaal grote borsten die ook in een shirtje moeten passenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij mij is het juist andersom
jeans zal wel lang 42 blijven en topjes gaan nu toch wel meer richting 40
ik heb altijd strakke kleding aan gehad daarom vind ik het niet mooi dat alles nu te wijd word
ben nog niet helemaal 100% maar ik voel me wel eindelijk weer een beetje goed jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tja, ik heb nu eenmaal grote borsten die ook in een shirtje moeten passen.
Ik ga ze nog wel een keer laten verkleinen, denk ik, maar eerst maar even afvallen. Niet alles tegelijk. Ben je weer beter trouwens?.
Maak je nou een foutje of ben ik weer heel dom?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben nog niet helemaal 100% maar ik voel me wel eindelijk weer een beetje goed ja
ik heb gelukkig geen last van te grote borsten maar wel een rare maat waarin geen bh's te vinden zijn
75E heb er nu een paar bij wehkamp bestelt ben benieuwd of die goed zijn
E is wel groot maar 75E is volgens mij ongeveer net zo groot als 85Bquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maak je nou een foutje of ben ik weer heel dom?
E is toch juist wél groot? Ik heb D.
En 75E is sowieso een rare maat. Ik denk dat je 90A ook niet snel tegenkomt.
inderdaad, in theorie kan wat wel, maar het is een beetje moeizaam, omdat ik hier niet bepaal wat er op tafel komt. zoals gisteren andijviestampot bijvoorbeeld, dat vind ik dan wel lekker, maar wanneer t iets anders is moet ik me ook gewoon daaraan aanpassen. ik doe mn best, maar het wordt me soms niet makkelijk gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb je etenspatroon op je weblog gezien en daar zou je nog wel wat dingen eventueel kunnen aanpassen
het avond eten is volgens mij ook niet het probleemquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
inderdaad, in theorie kan wat wel, maar het is een beetje moeizaam, omdat ik hier niet bepaal wat er op tafel komt. zoals gisteren andijviestampot bijvoorbeeld, dat vind ik dan wel lekker, maar wanneer t iets anders is moet ik me ook gewoon daaraan aanpassen. ik doe mn best, maar het wordt me soms niet makkelijk gemaakt![]()
vandaar dat ik meer op het sporten leun, en wacht tot ik over een jaartje ga verhuizen
iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb (voor zover ik weet nog steeds) maat 44, bij 80 kilo. En bij 85 ook![]()
Ik vraag me af wanneer ik maat 42 heb, dan zal ik echt blij zijn. Als ik gewoon bijna overal in een maat 42 pas, kan ik tenminste ook eens makkelijk broeken kopen voor 'jongeren', daarvan hebben ze altijd wel 40 leuke, en voor maat 44 moet je alweer naar de 'ik ben heus wel een hippe huisvrouw-afdeling', waar misschien 1 of 2 leuke broeken tussen zitten. Zodat ik 3 of 4 dezelfde koop![]()
Yoghurt+banaan=![]()
Ik was net bij de hema om een fietsbel te kopen (was dus weer gejat..) en daar hebben ze ook die kleintjes. Dus halfords oid moet ze zeker wel hebben!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ok. Ik ga vanmiddag even kijken of ze dat hebben bij Halfords en anders even naar de fietsspeciaalzaak
. Ik ben echt opgelucht dat ik niet meer hoef te roepen
.
C&A is zeker een leuke winkel, daar komen ook al mijn broeken vandaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
En C&A is gewoon een leuke winkel, hoor![]()
.
oh nou dan ga ik liever naar de hema, want de prijzen bij halfords...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik was net bij de hema om een fietsbel te kopen (was dus weer gejat..) en daar hebben ze ook die kleintjes. Dus halfords oid moet ze zeker wel hebben!![]()
mijnes ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
C&A is zeker een leuke winkel, daar komen ook al mijn broeken vandaan![]()
Hij kost 2,70quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Viking84 het volgende:
oh nou dan ga ik liever naar de hema, want de prijzen bij halfords....
oeh ja, ze zitten als gegoten en zien er nog leuk uit ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hij kost 2,70![]()
Al mijn broeken zijn van Yessica, die hebben elk halfjaar precies 1 model waarvan het lijkt alsof ze 'm speciaal voor mij hebben gemaakt![]()
En daar koop ik er dan een stuk of 3 van, ben ik weer klaar.
ja, dat probleem ken ik ook jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Susie het volgende:
Wat ik altijd vervelend vind is wanneer ik mijn spijkerbroek gewassen hebt, om die dan weer aan te trekken... oeiiiiiiiiii![]()
En dat zijn dus net die ene paar kilo-tjes die die strijd dan weer makkelijker maken!!![]()
Herkenbaar! En dat heb ik nu dus andersomquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Susie het volgende:
Wat ik altijd vervelend vind is wanneer ik mijn spijkerbroek gewassen hebt, om die dan weer aan te trekken... oeiiiiiiiiii![]()
En dat zijn dus net die ene paar kilo-tjes die die strijd dan weer makkelijker maken!!![]()
hmm, vind het wel ontopic hoor.... tips waar je goede kleding kan kopen voor misschien iets grotere maten??quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oeh ja, ze zitten als gegoten en zien er nog leuk uit ook.
Straks komt er een modje die zegt dat we OT moeten gaan, dus wij moeten ook maar een apart forum aan maken.
En dat is dan ook weer vervelend! Mijn streven is dus wel dat ik ze "normaal" kan aantrekken hoor....en dat ik er ook mee kan zitten....nu trek ik ze voornamelijk aan naar de kroeg, want als ik ermee uit eten zou gaan voel ik mijn tenen niet meer!! Hahaha!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Herkenbaar! En dat heb ik nu dus andersom![]()
Dus hij komt net uit de was, ik trek 'm zonder moeite aan. Als ik 'm dan een paar uurtjes aan heb gehad, begint ie te slobberen![]()
die broodjes doe ik inderdaad niet zo vaak meer. dat was vaak luiigheid, te laat uit bed = broodje op het station. nu kom ik er iets eerder uit en eet ik thuis iets. je merkt het ook in je portemonnee overigens...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het avond eten is volgens mij ook niet het probleem
ik vind alleen zeker in het begin dat je vaak luxe broodjes at
en ook elke dag die sultana's
en toch ook bijna wel elke dag iets van snoep ofzo de laatste tijd
maar is dat dan ook je enige tussendoortje?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
als ik dan een sultana op zak heb, en voor mezelf stel dat dat mijn enige dagelijkse tussendoortje is, is het veel beter vol te houden.
ik wil een stoere belquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
@Renske: een bel bij de HEMA iswant waarschijnlijk met leuke prints
zoals een donkerrode ribfluwelen broek bij London voor 90 euro?quote:ik heb alleen maar ondergoed van de HEMA (= HEMA-girl) en verder alleen maar 'alternatieve' kledingdie je niet in 'normale' winkels kan kopen.
je valt me niet lastig hoor, je mag van mij best kritisch naar mn eetpartoon kijken. is voor mij ook een beetje een eyeopener.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar is dat dan ook je enige tussendoortje?
en ik wil je niet lastig vallen maar zeg alleen maar wat me opviel
nee, dat niet, maar wel deze kledingquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wil een stoere bel
[..]
zoals een donkerrode ribfluwelen broek bij London voor 90 euro?.
of gewoon zorgen dat je altijd iets van fruit bij hebt voor het geval dat je je gaat vervelenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
je valt me niet lastig hoor, je mag van mij best kritisch naar mn eetpartoon kijken. is voor mij ook een beetje een eyeopener.
want inderdaad, vaak is het niet mn enige tussendoortje. nòg niet in ieder geval. ik probeer het wel, maar het gaat mn nog niet makkelijk af. wel steeds beter, overigens. wanneer ik het aanvul met twee stuks fruit heb ik vaak genoeg op een dag en eet ik de sultana niet eens helemaal op. maar dan moet ik me wel inhouden als vervelingseter...
Wat is er mis met Sultana tussendoor? Ik zie dat 1 stuk (naturel) 56 Kcal bevat, dus 3 stuks 168 kcal, valt op zich toch redelijk mee? Ligt er uiteraard wel aan wat je verder nog eet qua avondeten etc, maar ik vind het nog redelijk. Uiteraard is het beter om een appel te nemen ofzo....maar toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar is dat dan ook je enige tussendoortje?
en ik wil je niet lastig vallen maar zeg alleen maar wat me opviel
Hij was gewoon metaal/zilverkleurig met zwart plasticquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
@Renske: een bel bij de HEMA iswant waarschijnlijk met leuke prints
omdat je al snel die 3 stuks eetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sultana tussendoor? Ik zie dat 1 stuk (naturel) 56 Kcal bevat, dus 3 stuks 168 kcal, valt op zich toch redelijk mee? Ligt er uiteraard wel aan wat je verder nog eet qua avondeten etc, maar ik vind het nog redelijk. Uiteraard is het beter om een appel te nemen ofzo....maar toch.
daar ben ik ook mee bezig nu! je kan zeggen dat ik de appel opnieuw ontdekt hebquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
of gewoon zorgen dat je altijd iets van fruit bij hebt voor het geval dat je je gaat vervelen
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Alcarin het volgende:
Maar ze hebben ook jip en janneke bellen!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
daar ben ik ook mee bezig nu! je kan zeggen dat ik de appel opnieuw ontdekt heb![]()
stiekum weet ik wel hoe het moet, maar het dan ook echt doen is een tweede hequote:
als je weet hoet het moet is tenminste een beginquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
stiekum weet ik wel hoe het moet, maar het dan ook echt doen is een tweede he
Klopt hoor, je gaat echt niet maar 1-tje opeten! Hahaha! (Foei) Ik weet bijvoorbeeld dat ik zo'n 1300-1400 Kcal "nodig" heb, wil ik kunnen afvallen. Ik ben een vreselijke Red Bull verslaafde (ik hoef niet te horen hoe slecht en bla bla, dat weet ik allemaal al), hierdoor weet ik dat door het drinken van 2 blikjes ik dus al 250 Kcal minder mag eten. Op die manier bedoel ik het eigenlijk..... dus als je dat pakje Sultana eet, weet je dat je al 168 Kcal op hebt en dus voor bijvoorbeeld het avondeten weer wat minder mag.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat je al snel die 3 stuks eet
en ik zie het gewoon als koek eigenlijk.....net zoals liga's
en natuurlijk is het een 'redelijk' gezond tussendoortje
maar ik vind niet dat het iets is dat je dagelijks nodig hebt
ja dan begrijp je inderdaad dat je een stuk minder mag etenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Klopt hoor, je gaat echt niet maar 1-tje opeten! Hahaha! (Foei) Ik weet bijvoorbeeld dat ik zo'n 1300-1400 Kcal "nodig" heb, wil ik kunnen afvallen. Ik ben een vreselijke Red Bull verslaafde (ik hoef niet te horen hoe slecht en bla bla, dat weet ik allemaal al), hierdoor weet ik dat door het drinken van 2 blikjes ik dus al 250 Kcal minder mag eten. Op die manier bedoel ik het eigenlijk..... dus als je dat pakje Sultana eet, weet je dat je al 168 Kcal op hebt en dus voor bijvoorbeeld het avondeten weer wat minder mag.....
Anyway, zo werk ik een beetje..... dus euh, zo'n patatje.....hahahahaha!!
ik drink het allebei nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Kan het ook niet helpen...is ook iets psychisch he? Red Bull...maar ik drink geen koffie... dit is zo'n beetje mijn koffie zeg maar...het is een verslaving.
Joh, wees maar blij! Scheelt weer een heleboel Kcal!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik drink het allebei niet
vind het ook echt smerig
ben ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:46 schreef Susie het volgende:
[..]
Joh, wees maar blij! Scheelt weer een heleboel Kcal!!![]()
Het is echt een verslaving inderdaad, maar als je het een tijdje regelmatig drinkt word je er al niet eens meer echt wakker of actief vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Kan het ook niet helpen...is ook iets psychisch he? Red Bull...maar ik drink geen koffie... dit is zo'n beetje mijn koffie zeg maar...het is een verslaving.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Ben blij niet de enige te zijn.... en inderdaad word er ook niet echt meer wakkerder van, maar nog steeds wel lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
medeverslaafde. ik drink ook geen koffie... maar das geen excuus
en ik word er ook niet merkbaar wakkerder van of zo, maar ik vind het gewoon lekker... maar drink het ook wel steeds minder *trots*
zo, hoppaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef -skippybal- het volgende:
Ha, ik ging me net weer eens wegen, ben ik gewoon 5 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen![]()
Ik denk dat het komt doordat het weer mooi weer is, en ik dus meer ga mtb'enquote:
dan doe je er dus wel wat voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat het weer mooi weer is, en ik dus meer ga mtb'en
Oja, toch welquote:
maar niet bewustquote:
ik moet mezelf 3 keer per week op de MTB hijsenquote:
Nee hoor, want ik heb die niet gekochtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dezelfde fietsbel als Alcarine.
oeh dat klinkt idd erg lekker jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu even heel geniaal want ik heb iets ontiegelijk lekkers voor mezelf gefikst! Men neme een stuk of 5 walnoten, even kraken, in bak gooien. Appel in stukjes hakken, ook erbij gooien. Vervolgens yoghurt erover...
En het is nog gezond ook![]()
Dit wordt voortaan mijn ontbijt![]()
Goed hoor!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Susie het volgende:
Ik heb net besloten om te gaan fietsen! Nu denken jullie, goh, lekker belangrijk.... ja, want ik heb een oude versleten fiets! Leuk om naar de kroeg te gaan, maar om daar nou even pak hem beet 20 km mee te gaan fietsen nee....maar ga het toch doen! Meerdere redenen; momenteel even geen beschikking over mijn auto, kan vragen of ik met mijn vader mee kan rijden, maar het is nu in ene zulk lekker weer hier, dus waarom niet?? Ja, die reden kan ik ook wel verzinnen (geen zin, langer over de terugweg etc).
Dus hoppa, zo meteen op mijn oude versleten fiets!!![]()
Festini Perenijsjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Sylvana het volgende:
ik hou van waterijsnet doos raketjes gekocht
stuk gezonder dan een magnum ofzo
volgens mij waren die er wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Festini-ijsjes zijn toch 'verantwoord' ,zeg maar? Ik herinner me van 2 jaar geleden ofzo dat er minder calorieën in zitten dan in een normaal waterijsje.
Da's ook niet veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef teigan het volgende:
in een perenijsje zitten 50 kcal zo uit mijn hoofd...
dus dit is wel iets dat je vaker gaat doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Susie het volgende:
Yahoo!! Fietstocht overleefd!! Phew, de heenreis was makkelijker dan terug (tegenwind). Maar wel lekker hoor, ondanks dat ik op een oud barrel fiets. Mijn vader was helemaal verbaasd dat ik op de fiets was! Hahahaha!!
En nu verzinnen wat we moeten eten.....
Liever niet met die bestemming (ziekenhuisbezoek), maar zeker wel voor herhaling vatbaar ergens anders naar toe. Mijn ouders hebben nog een betere fiets in de schuur staan, die ik zo mag lenen, dus dat zit wel goed! (moet het wel mooi weer zijn he?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus dit is wel iets dat je vaker gaat doen?
zondag wordt het weer goed weerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:58 schreef Susie het volgende:
[..]
Liever niet met die bestemming (ziekenhuisbezoek), maar zeker wel voor herhaling vatbaar ergens anders naar toe. Mijn ouders hebben nog een betere fiets in de schuur staan, die ik zo mag lenen, dus dat zit wel goed! (moet het wel mooi weer zijn he?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |