abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47668767

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #145.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 26 maart 2007 @ 12:48:43 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47668807
Even over het laatste discussiepunt:

Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden... Ik was vanochtend weer 2 ons lichter. Hopelijk kom ik deze week onder de 79 en schommel ik niet de hele tijd .

Zonet weer even dik een half uur gelopen. Om 12:10 uur weggegaan, even bij de ANWB een fietsrouteboekje gekocht, daarna moest ik even mijn wekker ophalen (die was stuk) en ben net weer terug . Dus weer ruim 30 minuten extra gelopen naast de 40 min die ik al loop . Zal morgen of woensdag even een mooie fietsroute van een uur of 2 uitstippelen en die fietsen . M'n fiets is er helemaal klaar voor. Stuurtas bevestigd, kilometerteller bevestigd... .
Niet meer actief op Fok!
pi_47668898
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Even over het laatste discussiepunt:

Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden...
tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
  maandag 26 maart 2007 @ 12:52:29 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47668945
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
ja dat zeg ik dus ook . Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47668969
Dat zei ik ook al. Straks lekker sporten en dan zal het morgen hopelijk weer goed zijn.
pi_47668978
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat zeg ik dus ook . Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen? .
maar het kan wel als je dus echt teveel hebt gegeten dat je die week langzamer afvalt of helemaal niet
  maandag 26 maart 2007 @ 12:56:20 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_47669074
tvp in verband met het lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47669097
*gaaap* ik was net aan het lezen in de zon, en ik werd er zooo suf van

vanmorgen wel lekker hardgelopen, en op de weegschaal stond een magische 87.9

nu college...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47672009
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:35:30 #10
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47672292
als je zwaarder bent geworden na heel veel eten dan zit het gewoon nog in je darmen
veni vidi gebanned
  maandag 26 maart 2007 @ 14:55:05 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47672970
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego
. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om .
Niet meer actief op Fok!
pi_47673077
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef Viking84 het volgende:
. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om .
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijd Hier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 26 maart 2007 @ 15:03:35 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47673300
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijd Hier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
ja, dat 'smerig' had ik weg moeten laten, bedacht ik me ook. Ik bedoel meer in de zin van: ze doen net alsof vrouwen een vleeskeuring moeten ondergaan .

En idd, het viel mij ook al op dat al die terraszittende kerels zitten te loeren . Iedereen heeft de zomer in z'n bol .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 maart 2007 @ 15:05:16 #14
romantically challenged
pi_47673371
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz

de lol van de zomer gaat er wel af
veni vidi gebanned
pi_47673466
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
nagestaard
enz

Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof
pi_47673517
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
nagestaard
enz

wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
  maandag 26 maart 2007 @ 15:11:36 #17
romantically challenged
pi_47673614
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed
veni vidi gebanned
  maandag 26 maart 2007 @ 15:12:40 #18
romantically challenged
pi_47673663
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
haha nou ik voel me wel ongemakkelijk dan
maar als dat zielig is
jammer dan
veni vidi gebanned
pi_47673688
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
pi_47675567
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 16:58:22 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_47677866
tvptje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 26 maart 2007 @ 17:04:54 #22
romantically challenged
pi_47678058
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch
volgens mij wonen jullie dan in betere buurten of zo
veni vidi gebanned
  maandag 26 maart 2007 @ 17:10:03 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47678218
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad . Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè . Zal zo eens gaan koken. Oosters .
Niet meer actief op Fok!
pi_47678265
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad . Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè . Zal zo eens gaan koken. Oosters .
Wat je krijgt mag je heus wel afslaan
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?
  maandag 26 maart 2007 @ 17:13:34 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47678332
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat je krijgt mag je heus wel afslaan
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?
mijn maag zegt dat het etenstijd is . Mijn wekker is weer klaar trouwens, dus die zal ik zo ook weer even aansluiten. Kan ik weer heel diep gaan slapen vannacht .

Heb heerlijk gewerkt vandaag. Als het even mee zit krijg ik daar nog een paar honderd euro voor ook. Freelancewerk rules .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 17:15:25 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_47678381
wat voor freelance doe je dan?
k heb vandaag de halve dag door Burgers Zoo gebanjerd, heerlijk! zeker met dit weer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 26 maart 2007 @ 17:19:56 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47678547
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
wat voor freelance doe je dan?
k heb vandaag de halve dag door Burgers Zoo gebanjerd, heerlijk! zeker met dit weer.
freelance voor een schoolboekenuitgeverij. Ik beheer de onderdelen 'Nederlands' en 'Literatuur' op hun forum en af en toe krijg ik de opdracht om bijv spellingsinformatie te updaten, examentips te schrijven etc. Zo simpel als wat (je moet een beetje op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in het vakgebied en het onderwijs) en ik vang er een leuk zakcentje voor .

Burgers Zoo . Ik ben daar nog eens bijna door een aap de kooi in getrokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47678795
heerlijk weer!
ik stap zo weer op de fiets
Voices tell me I'm the shit.
pi_47678887
nou vanavond weer sporten, ik ben de laatste tijd erg stabiel in mn gewicht, komt omdat ik mn cardio wat minder actief doe ik krijg steeds last van mn benen tijdens het hardlopen omdat ik ze niet laat rusten van het jumpen ik ben van plan meer RPM lessen te volgen, binnenkort die marathon voor het goede doel, nieuwe lessen van rpm, komt wel goed... moet nog wat vet weg
  maandag 26 maart 2007 @ 17:32:50 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47678997
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:29 schreef Thrilled het volgende:
nou vanavond weer sporten, ik ben de laatste tijd erg stabiel in mn gewicht, komt omdat ik mn cardio wat minder actief doe ik krijg steeds last van mn benen tijdens het hardlopen omdat ik ze niet laat rusten van het jumpen ik ben van plan meer RPM lessen te volgen, binnenkort die marathon voor het goede doel, nieuwe lessen van rpm, komt wel goed... moet nog wat vet weg
hardlopen voor het goede doel is echt super . Dat wil ik ooit ook nog eens doen. Maar eerst maar eens beginnen met hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47679025
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hardlopen voor het goede doel is echt super . Dat wil ik ooit ook nog eens doen. Maar eerst maar eens beginnen met hardlopen .
het is een fiets marathon 6 uur fietsen, mag je maximaal met 3 personen doen dus dat doen wij dan ook ieder fietst 2 uur, is voor de Roparun ofzo..
  maandag 26 maart 2007 @ 17:47:33 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47679470
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

het is een fiets marathon 6 uur fietsen, mag je maximaal met 3 personen doen dus dat doen wij dan ook ieder fietst 2 uur, is voor de Roparun ofzo..
Oh, dat is ook cool, hoor . En voor mij ook sneller haalbaar. Is er ook een minimumsnelheid aan verbonden? Anders fiets ik hier even de straat op en neer met 1 km/u .

-edit- , ik ben echt te dom voor woorden. Ik vergeet áltijd dat een marathon 42 km is .
Niet meer actief op Fok!
pi_47679598
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat is ook cool, hoor . En voor mij ook sneller haalbaar. Is er ook een minimumsnelheid aan verbonden? Anders fiets ik hier even de straat op en neer met 1 km/u .

-edit- , ik ben echt te dom voor woorden. Ik vergeet áltijd dat een marathon 42 km is .
nja snelheid, je kent misschien wel gewoon een standaard rpm les? die duurt een uur, waarin je 800 calorieen verbrand, dit is met klimmen, snelheid fietsen (aero-racing) , hoge weerstand, lage weerstand, staande klim, zittende klim, staande aanvallen.. van alles wat er wel voor zorgt dat je gaat zweten.. en dat dan 6x achter elkaar.. dit dan van 12 uur smiddags tot 6 uur 's avonds
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 18:01:03 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_47679914
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

freelance voor een schoolboekenuitgeverij. Ik beheer de onderdelen 'Nederlands' en 'Literatuur' op hun forum en af en toe krijg ik de opdracht om bijv spellingsinformatie te updaten, examentips te schrijven etc. Zo simpel als wat (je moet een beetje op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in het vakgebied en het onderwijs) en ik vang er een leuk zakcentje voor .

Burgers Zoo . Ik ben daar nog eens bijna door een aap de kooi in getrokken .
klinkt leuk, al ben ik er niet zo in thuis!
Burgers Zoo is inderdaad heel leuk!!! ze zijn nu wel een groot stuk aan het verbouwen, ben benieuwd hoe t eruit ziet wanneer t klaar is!
pi_47680585
waarom moet ik nu nog steeds ziek zijn en niet kunnen genieten van het lekkere weer
je zal zien als het donderdag regent dat ik me weer goed voel
pi_47680601
Ben er weer! Heb een heerlijk weekend achter de rug! Uitgewaaid op het strand en lekker gegeten, zonder overmatig te "zondigen" 1e dag visje, 2e dag bij familie stoofvlees, groenten en aardappelen, 3e dag ossenhaas met salade en groenten. Bij de koffie 1 paaseitje en wel wat glaasjes wijn. Heel sterk geweest want mensen om me heen namen friet en appeltaart en weet ik wat.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:35:45 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47681118
, heel goed, conleche. Ben trots op je .
Wij hebben net het eten op. Katjes hebben ook de zomer in de bol volgens mij, ze zijn zo actief.
Ik heb ook het idee dat het mooie weer motiverend werkt. Vorige week bakte ik er niks van op stage, maar vandaag ben ik heerlijk actief geweest .
Niet meer actief op Fok!
pi_47681832
vandaag lekker hardgelopen en minstens een uur gewandeld

En gezond gegeten! Vandaag was mijn vlees dag - Ik eet niet zo veel vlees, maar soms moet het even om ijzer binnen te krijgen... Niet omdat ik vegetarisch ben ofzo, maar ik houd meer van groente enzo

Nu ben ik lui
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47683870
Iedereen een goede dag gehad lees ik, ik ook . Ontbeten met Special K en een banaan, twee boterhammen als lunch, 2 liga's rond 3 uur en bami met salade als avondeten. En ben gister al begonnen met sporten . Niet veel, maar toch zo'n 100 kcal verbrand .
  maandag 26 maart 2007 @ 20:07:53 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47684812
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Tangarine het volgende:
vandaag lekker hardgelopen en minstens een uur gewandeld

En gezond gegeten! Vandaag was mijn vlees dag - Ik eet niet zo veel vlees, maar soms moet het even om ijzer binnen te krijgen... Niet omdat ik vegetarisch ben ofzo, maar ik houd meer van groente enzo

Nu ben ik lui
en dat mag ook wel eens .
Ik voel me maar een luilak vergeleken met al die sporters hier. Ik doe nog steeds niets meer dan 40 min lopen . Ik wil morgen of woensdag gaan fietsen, maar ik hoop niet dat het te hard waait. Ik heb liever dat het wat frisser is en dan windstil dan andersom .
Niet meer actief op Fok!
pi_47685841
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en dat mag ook wel eens .
Ik voel me maar een luilak vergeleken met al die sporters hier. Ik doe nog steeds niets meer dan 40 min lopen . Ik wil morgen of woensdag gaan fietsen, maar ik hoop niet dat het te hard waait. Ik heb liever dat het wat frisser is en dan windstil dan andersom .
Hey, iets doen is beter dan niets! En bij mij is het ook voor een belangrijk deel studieontwijkend gedrag
(m'n scriptieopdracht van vorige week is trouwens goedgekeurd, ik mag nu verder gaan )

waar ga je heen fietsen? Ik heb morgen pas om 15.00u college, dus ik en een studiegenote hadden het plan om naar Assen te fietsen (dan moeten we natuurlijk wel optijd weg), maar niet als het heel hard waait
  maandag 26 maart 2007 @ 20:33:56 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47686014
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Hey, iets doen is beter dan niets! En bij mij is het ook voor een belangrijk deel studieontwijkend gedrag
(m'n scriptieopdracht van vorige week is trouwens goedgekeurd, ik mag nu verder gaan )

waar ga je heen fietsen? Ik heb morgen pas om 15.00u college, dus ik en een studiegenote hadden het plan om naar Assen te fietsen (dan moeten we natuurlijk wel optijd weg), maar niet als het heel hard waait
Ik weet nog niet waar ik heen ga fietsen. Heb vandaag een kaart gekocht, maar ik snap er niet heel veel van . Ik denk dat ik even richting Paterswolde ga. Hangt er vanaf van welke kant de wind komt . Harde wind is zó irri hè. Meestal kom ik er pas achter dat het hard waait als ik al op de fiets zit. Windkracht 4 morgen. Is nog best wel hard, of niet? * viking84 geen verstand van wind heeft .

En naar Assen fietsen... hoeveel km is dat? 20-25?
Niet meer actief op Fok!
pi_47687544
hangt van de route af, maar via haren-glimmen-vries is het iets van 25-30, via bijvoorbeeld zuid-laren kun je de langere toeristische route nemen

maarre, wat maakt het uit van welke kant de wind komt? als je wind mee hebt, heb je altijd ook wind tegen
pi_47690781
Ok ik ga er weer tegenaan.
2 kilo erbij door slechte discipline
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 26 maart 2007 @ 22:41:22 #45
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47692427
Hmm, ik dacht even een startticket te bestellen voor de elfstedentocht op de fiets maar ik wacht nog maar even. Het is namelijk op de pinkstermaandag en de dag ervoor ga ik naar een concertje toe in Groningen, aangezien het starten meestal vroeg is in Bolsward zal ik het nog even overwegen. Het is natuurlijk wel tof om te fietsen
tevens verkapte tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_47692642
Mijn BMI is 18,96 *iedereen jaloers maakt *. Nee, bij mij mogen er wel wat kilootjes bij. Maar ik wens jullie succes met afvallen!
pi_47694283
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef Cerubo het volgende:
Mijn BMI is 18,96 *iedereen jaloers maakt *. Nee, bij mij mogen er wel wat kilootjes bij. Maar ik wens jullie succes met afvallen!
ik wou net zeggen.. vet jaloers hoor, een BMI wat tegen ondergewicht aan zit
pi_47695099
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik wou net zeggen.. vet jaloers hoor, een BMI wat tegen ondergewicht aan zit
daar ben ik gelukkig ook niet jaloers op
dan blijf ik liever zoals ik nu ben
  dinsdag 27 maart 2007 @ 07:27:12 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47700353
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
hangt van de route af, maar via haren-glimmen-vries is het iets van 25-30, via bijvoorbeeld zuid-laren kun je de langere toeristische route nemen

maarre, wat maakt het uit van welke kant de wind komt? als je wind mee hebt, heb je altijd ook wind tegen
nou als 'ie op lange stukken van west komt, terwijl ik naar het noorden rijd vind ik het minder erg dan wanneer 'ie uit het noorden komt .
En het is natuurlijk heel leuk om lekker hard te kunnen fietsen, maar om als je terug wilt tegen de wind in te moeten fietsen... .
Tegenwind op heenreis en wind in de rug op terugreis is ook geen optie, want dan ben ik niet geneigd al te ver te gaan .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 08:29:58 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_47700801
goedemorgen!
ik heb mn skates uit het stof gehaald *o* tis zo lekker weer!
pi_47700899
Mooi weer

Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag
pi_47701110
Wat een heeeeeeeeeeeerlijk weertje!
Vanmorgen woog ik 65,9, eindelijk onder de 66. Het afvallen gaat echt met onsjes per week, maar zolang het niet stagneert ben ik happy.

Gisteravond had ik een etentje. Ze hadden helaas niet echt iets gezonds, ik heb lekker vlees met frietjes gehad. Geen toetje, dat heb ik maar wel overgeslagen, cappucino was ook lekker.

Vandaag ga ik weer verder met gezond doen, straks ff lekker hardlopen of skeeleren.

Ik heb alleen een probleem. Nouja, probleem is het niet echt, meer een vraag. Morgen moetik werken van 9 tot 5, en kan ik dus niet sporten. Op mijn werk moet ik echter wel de hele dag op mijn voeten staan, en erg veel heen en weer lopen. Ik werk namelijk in een enorm grote winkel.
Wat verbrandt meer calorieën? Hardlopen (plm 200) of werken? Ik heb geen idee hoeveel kcal je verbrandt met de hele dag staan en lopen?
pi_47702116
In een winkel scheelt het natuurlijk enorm hoe druk het is. Als er niemand komt dan hoeft er ook niet altijd veel te gebeuren!
Wat mij betreft: als ik eens veel dagen moet werken (in het ziekenhuis) dan merk ik het wel in m'n gewicht; dat is eigenlijk wel continu lopen.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:31:40 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47703474
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef Tangarine het volgende:
Mooi weer

Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag
anders ga je lekker met mij fietsen .

Nee, serieus, kunnen we wel eens doen. Moet ik eerst wel een wat betere conditie hebben . Er staat niet een al te harde wind vandaag gelukkig .

Ik liep vanochtend naar stage, was ongeveer op 1/3 toen ik me bedacht dat ik een brief waarmee ik korting krijg op m'n ID-kaart vergeten was (moet straks ID-kaart halen). Dus weer teruggelopen en toen maar met de fiets naar stage, anders kwam ik te laat .
Niet meer actief op Fok!
pi_47703987
ik heb me vanmorgen met kleren aangewogen
en ik weeg nu 74
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 10:50:38 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_47704043
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!

@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:06:45 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47704546
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!

@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
ja, 5 minuten gefietst. En even mensen die van zichzelf vinden dat ze heel sportief zijn gepwnd door ze keihard voorbij te racen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47708423
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens ).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  Moderator dinsdag 27 maart 2007 @ 12:57:26 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_47708515
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens ).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
moet je doen, kan je je even uitleven na je tentamens (succes daarna!)
en ik wil inderdaad vanavond zowiezo ook nog even naar the gym
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:14:58 #60
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_47709216
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:17:53 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47709340
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef BlaZ het volgende:
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
. Kun je beter gaan lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47711484
1,5km is wel een aardig stukje lopen
pi_47711752
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!

Ik ga zometeen hardlopen. Maar eerst lekkere aardbeien opsmikkelen!
Vanavond ga ik een visschnitzel eten. Vis is gezond, maar ik eet het bijna nooit. Ik lust het ook niet echt, alleen kibbeling, lekkerbekje, vissticks, makreel en tonijn uit blik. Ben benieuwd of het te eten is.
pi_47711843
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:32:55 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47711985
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
Ik loop ook ongeveer die afstand naar mijn stage, dus 40 minuten per dag. Zeer goed te doen, hoor. Ik was vanochtend op de fiets en ik liep zonet naar huis... *shit, fiets vergeten* . Zo ver ben ik dus al.

Ik heb even pasfoto's laten maken voor m'n ID-kaart en hoewel ik dacht dat er niet veel meer te zien was van mijn puistje van vorige week, ben ik toch vereeuwigd met een rooie bult op m'n kin . Nou ja, ik zie er verder wel goed uit op de foto .

En nog iets stoms: bij het aanvragen van m'n ID-kaart op het gemeentehuis moest ik m'n handtekening TUSSEN DE LIJNEN zetten en wat doe ik?? Juist . Kon ze een nieuw formulier pakken. Ik heb nogal een lange uithaal naar boven in m'n handtekening zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_47711997
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:36:37 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47712118
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.

Ik stond trouwens voor de spiegel bij de fotograaf en het viel me op dat ik er daar slanker uit zag dan in de spiegel bij ons thuis . Nu hebben we bij ons thuis maar een kleine spiegel waarop je alleen je bovenlijf ziet en bij de fotograaf zag ik mezelf helemaal, maar ik vond het toch wel frappant. Zijn dat nu van die speciale spiegels die je slanker doen lijken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47712358
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
pi_47712625
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
pi_47713035
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
dat zeker
maar ik doe liever ook nog iets van sport waar je echt moe van word
pi_47718589
Heb nieuwe skeelers gekocht (in de uitverkoop van 130 voor 79 euro) Heb echt zin om weer te gaan beginnen. Heb al een stukje geprobeerd hier in de huiskamer en volgens mij gaat het nog wel. Moet nog wel even polsbeschermers kopen, die vorige kan ik nergens meer vinden.
pi_47718636
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
pi_47718739
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.

Mooie foto in het dieettopic!
pi_47718834
Zooo weer thuis van college enzo!

Heb vanmiddag 40 km gefietst, naar Assen met een omweg... Daar mijn hybride naar de fietsenmaker gebracht voor een beurt, en toen met de trein weer terug gegaan... en hier op de markt heeel veel lekker fruit gekocht voor heel weinig geld

En na college nog een uurtje gewandeld

Ennuh Renske, is goed hoor
pi_47718976
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.

Mooie foto in het dieettopic!
dankje

en mijn spieren waarschijnlijk niet zo snel maar mijn hardloop conditie i dont wanna know
pi_47720630
*hug* ahh, je ging zo goed met hardlopen, het zal vast mee vallen (positief denker )
pi_47720744
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:42 schreef Tangarine het volgende:
*hug* ahh, je ging zo goed met hardlopen, het zal vast mee vallen (positief denker )
positief denken doe ik genoeg
jammer genoeg dat ik die spieren niet gebruik bij het hardlopen
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:03:11 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47721395
Straks weer volleybal training, totaal geen zin in! Maar altijd weer lekker als geweest ben, dus uiteraard ga ik (bovendien heb ik een trainer die het niet zou accepteren als ik niet zo komen, dus....een betere stok heb ik niet!! )

Gisteren niet zo'n goede dag, eigenlijk het hele weekend niet, maar de weegschaal viel mee vanmorgen. Mijn weegschaal weegt alleen maar per 0,5 dus onsjes weet ik niet. Ik zal morgen weer even wegen, kijken of het dan echt klopt.... 74 namelijk en dat kan ik mij eigenlijk niet voorstellen!!

tevens tvp, alhoewel het met het gekwebbel hier niet bij te houden is!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:08:16 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47721580
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef Tangarine het volgende:
Zooo weer thuis van college enzo!

Heb vanmiddag 40 km gefietst, naar Assen met een omweg... Daar mijn hybride naar de fietsenmaker gebracht voor een beurt, en toen met de trein weer terug gegaan... en hier op de markt heeel veel lekker fruit gekocht voor heel weinig geld

En na college nog een uurtje gewandeld

Ennuh Renske, is goed hoor
.
Had je geen last van de wind? Ik vond het vandaag iets te hard waaien . Ik bedenk steeds smoesjes, ik weet het. Ik zou vandaag zitten lezen op het balkon, maar ook daar is niks van terecht gekomen. Hoop straks nog even een uurtje te lezen. Morgenmiddag ga ik écht fietsen trouwens. Dan waait het ook minder hard. Kom ik om 13:20 thuis uit stage, omkleden en dan fietsen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:12:11 #80
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_47721737
Een na laatste fase is begonnen voor mij

Door die overal aanwezige voedselbronnen in NL ben ik weer 2kg aangekomen in een maand tijd Tijd om weer terug te gaan naar de basis.

Maand de tijd om de eindsprint te halen, lijf helemaal leeg van vet en daarna gaat 't op naar de sportschool om alle negative energie die eruit is dan aan te vullen met positieve energie, de spieren. Lichaam gaat dan weer opgebouwd worden zoals ik 't wil hebben. Nu nog een maandje afzien en dan ben ik er bijna mee klaar. In mei / juni moet 't klaar zijn en daarna is 't alleen onderhouden en opletten Ik kijk er nu al naar uit!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_47726047
hey zwahiel
ik zag je al niet meer in het lijstje staan
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:32:16 #82
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_47730445
Ben er nog steeds, half jaar was voormij een goede beheersingsoefening...

Jammer genoeg lokken in de keuken waar ik werk genoeg lekkere dingen
Back to the diet voor een maandje. Vanmiddag een uurtje bij mij dieëtiste geweest. Lekker drie weken volop doen, daarna drie weken afbouwen. Tijdens die drie weken afbouw, bouw ik de sportieve activiteiten met mijn sportcoach weer op en zo vult het een 't ander aan. Weg met de negatieve energie en hallo positieve energie (spierkracht)

Voel me stiekem als een stuk klei wat nu de laatste fase in gaat van de vorming. En ik heb er zin in! (en al helemaal in de zomer!)
Komende vier weken weer 10 kilo afvallen, en daarna in 2 weken nog 's 2 / 3 kg en daarna keihard 15 kg aan komen aan spieren. Dan is 't eind resultaat er wel denk ik zo. Een jaar werk is dan klaar.

Bon van begin september 2006

Bon van afgelopen week:
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_47733367
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef conleche het volgende:
Heb nieuwe skeelers gekocht (in de uitverkoop van 130 voor 79 euro) Heb echt zin om weer te gaan beginnen. Heb al een stukje geprobeerd hier in de huiskamer en volgens mij gaat het nog wel. Moet nog wel even polsbeschermers kopen, die vorige kan ik nergens meer vinden.
Ik heb niet eens geskeelerd vandaag. Wel gefietst, ook leuk.
Maar polsbeschermers zijn wel belangrijk ja. Ik vind het sowieso onprettig skeeleren zonder polsbeschermers. Het idee.
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.
Haha ja ik duik ook vaak de stad in als ik toch lopend ben.
Bijkomend voordeel is dat ik daarna nooit meer uren moet zoeken naar waar mijn fiets ook alweer staat.
pi_47734713
Ben weer van de partij!
Ik ben druk bezig met een soort van Atkins dieet.
Veel eiwit, veel sporten en weinig koolhydraten. Probeer niet teveel verzadigde vetten te nuttigen.
pi_47734786
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef zwahiel het volgende:
Ben er nog steeds, half jaar was voormij een goede beheersingsoefening...

Jammer genoeg lokken in de keuken waar ik werk genoeg lekkere dingen
Back to the diet voor een maandje. Vanmiddag een uurtje bij mij dieëtiste geweest. Lekker drie weken volop doen, daarna drie weken afbouwen. Tijdens die drie weken afbouw, bouw ik de sportieve activiteiten met mijn sportcoach weer op en zo vult het een 't ander aan. Weg met de negatieve energie en hallo positieve energie (spierkracht)

Voel me stiekem als een stuk klei wat nu de laatste fase in gaat van de vorming. En ik heb er zin in! (en al helemaal in de zomer!)
Komende vier weken weer 10 kilo afvallen, en daarna in 2 weken nog 's 2 / 3 kg en daarna keihard 15 kg aan komen aan spieren. Dan is 't eind resultaat er wel denk ik zo. Een jaar werk is dan klaar.

Bon van begin september 2006
[afbeelding]

Bon van afgelopen week:
[afbeelding]
Waar staat LV voor? En rekent ie verwachte gewicht en vetmassa nou zelf uit of heb je dat er bij geschreven? Ik heb namelijk ook die bonnetjes maar dan zoals die onderste.
  woensdag 28 maart 2007 @ 01:23:33 #86
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_47736009
LV: Lichaamsvet percentage.

Ja ik weet 't ook niet precies, ik toverde altijd van die bovenste bonnetjes uit het apparaat, maar dat lukt me nu niet meer, terwijl 't ding gewoon precies 't zelfde is. Je moest aangeven welk percentage je wilde hebben en op de bon kwam het advies eruit. (ik geloof streefgewicht of streef percentage) Je moet normaal gesproken 15 euro betalen voor zo'n complete meting. Maar hij staat gewoon in dezelfde ruimte als de zonnebank (volledig afsluitbaar ) dus ik heb 't 's uitgevogeld en toen kreeg ik bonnen als de bovenste eruit.

Voor de liefhebber, de eerdere bonnen (begonnen @ 97kg, toen nog geen bonnen)

Half jaartje niks gedaan, ook niet gesport vanwegen stage in een ver land.
pi_47736888
Pfft kan helemaal niet slapen heb honger als een baksteen (weet ook niet of dat juist veel of weinig is maar ik heb honger )... moet er over 4 uur alweer uit.. ik pak even een boterham
  woensdag 28 maart 2007 @ 07:20:06 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47737249
1) ik snap de helft vd posts van die zwahiel niet .
2) ja, je kunt precies bepalen hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode . Sorry hoor, maar je hebt ook nog een lijf dat mee of juist tegen kan werken. Jij bepaalt niet voor je lijf hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode .
3) je hebt geen goede diëtiste als ze geen vraagtekens zet bij 10 kilo afvallen in 4 weken.

zo, dat was het .

o ja, goedemorgen trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_47737275
Gister niet gefietst
wel 4uur grote schoonmaak gehouden
Vandaag minimaal een uur fietsen (halfuur zo, halfuur vanavond)
Komt wel goed !
pi_47737669
Net lekker geslapen, tijd om te gaan hardlopen
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 09:02:57 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_47738163
het is nog steeds lekker weer vandaag nog maar een keertje skeeleren!!
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef Sukilove het volgende:

[..]

Ik heb niet eens geskeelerd vandaag. Wel gefietst, ook leuk.
Maar polsbeschermers zijn wel belangrijk ja. Ik vind het sowieso onprettig skeeleren zonder polsbeschermers. Het idee.
ik doe het wel zonder polsbeschermers heel slecht, ik weet t... maar ik heb ze nooit gekocht eigenlijk. en altijd denk ik 'hm, moet ik nog eens doen eigenlijk...'
wat voor skates hebben jullie eigenlijk? ik heb deze

Nike N-Dorfin
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:04 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47738371
Ik heb Fila skates. Wit met blauw en lichtgrijs (kan er geen plaatje van vinden ). Alleen ik sta er eigenlijk niet op, want ik krijg altijd erg last van m'n enkels (vandaar dat ik ook niet kan gaan schaatsen). Ik doe ze echter niet in de verkoop. Ooit wil ik toch eens fatsoenlijk leren skaten.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 09:27:11 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_47738727
je hebt hier en daar ook leuke cursussen! moet je eens kijken in je omgeving
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:30:43 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47738821
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
je hebt hier en daar ook leuke cursussen! moet je eens kijken in je omgeving
ja, al eens aan meegedaan. Niet zo'n succes. Wel toen we binnen bleven, maar toen ik echt de straat op moest kreeg ik het Spaans benauwd en ben ik teruggekeerd . Het hobbelde zó. Had achteraf bezien wel even moeten doorzetten, want die kerel kwam terug om mij verder te helpen, maar dat wist ik niet, dus tja...
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 09:38:40 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_47739048
tja, het hobbelt inderdaad wel een beetje, zeker op de mindere wegen. misschien toch nog eens een keertje proberen?
ik wil het ook wel eens doen. ik heb namelijk nooit een cursus gehad, en kan dan ook niet remmen... ik ben echt een soort ongeleid projectiel op de weg wanneer er een kans is op auto's in een bocht bijvoorbeeld minder ik altijd al vaart
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:40:37 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47739111
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
tja, het hobbelt inderdaad wel een beetje, zeker op de mindere wegen. misschien toch nog eens een keertje proberen?
ik wil het ook wel eens doen. ik heb namelijk nooit een cursus gehad, en kan dan ook niet remmen... ik ben echt een soort ongeleid projectiel op de weg wanneer er een kans is op auto's in een bocht bijvoorbeeld minder ik altijd al vaart
vaart minderen hoeft niet bij mij. Kom toch al heel langzaam vooruit . Ik ga het nog wel eens proberen, someday . Eerst even op andere sporten focussen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47741345
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 01:23 schreef zwahiel het volgende:
LV: Lichaamsvet percentage.

Ja ik weet 't ook niet precies, ik toverde altijd van die bovenste bonnetjes uit het apparaat, maar dat lukt me nu niet meer, terwijl 't ding gewoon precies 't zelfde is. Je moest aangeven welk percentage je wilde hebben en op de bon kwam het advies eruit. (ik geloof streefgewicht of streef percentage) Je moet normaal gesproken 15 euro betalen voor zo'n complete meting. Maar hij staat gewoon in dezelfde ruimte als de zonnebank (volledig afsluitbaar ) dus ik heb 't 's uitgevogeld en toen kreeg ik bonnen als de bovenste eruit.

Voor de liefhebber, de eerdere bonnen (begonnen @ 97kg, toen nog geen bonnen)
[afbeelding]
[afbeelding]

Half jaartje niks gedaan, ook niet gesport vanwegen stage in een ver land.
Hoe heb je je streef lichaamsvetpercentage bepaald? (Ik heb zelf namelijk geen flauw idee wat voor mij een goed percentage zou zijn).

Ik ga ook een tijdje naar het buitenland, maar mijn abonnement hier is ook daar geldig. Echt ideaal
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
1) ik snap de helft vd posts van die zwahiel niet .
2) ja, je kunt precies bepalen hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode . Sorry hoor, maar je hebt ook nog een lijf dat mee of juist tegen kan werken. Jij bepaalt niet voor je lijf hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode .
3) je hebt geen goede diëtiste als ze geen vraagtekens zet bij 10 kilo afvallen in 4 weken.

zo, dat was het .

o ja, goedemorgen trouwens .
Ik denk niet dat ie bedoeld dat je dat precies kunt bepalen, maar dat het apparaat precies bepaalt hoeveel kilo je moet afvallen om een bepaald lichaamsvetpercentage te behalen. Verder vind ik het uitprinten van die bonnetjes 1 keer in de zoveel tijd persoonlijk een veel betere methode dan om de dag op de weegschaal staan en alleen naar het aantal kilo's te kijken.

En wat betreft punt 3, goede dietistes zijn heel schaars.
pi_47742039
Ik had me opgegeven voor die skatecursus, maar heb er niks meer van gehoord, bla
pi_47742184
quote:
en kan dan ook niet remmen...
Hier ook iemand die elke lantaarnpaal van Amsterdam wel eens omhelst heeft. (en van New York, want 12 jaar geleden had ik een vriendje van daar en was ik daar vaak aan het skeeleren, mèn, best eng eigenlijk als ik er zo over nadenk!)
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:20:18 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47742196
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Tangarine het volgende:
Ik had me opgegeven voor die skatecursus, maar heb er niks meer van gehoord, bla
bij inline sport?

, er heeft iemand met de computers zitten prutsen hier en nu schieten de toetsenbordinstellingen steeds terug
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:24:05 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47742309
Ik check net hun site. Pas op 9 mei is er weer 1, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 11:25:58 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_47742366
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier ook iemand die elke lantaarnpaal van Amsterdam wel eens omhelst heeft. (en van New York, want 12 jaar geleden had ik een vriendje van daar en was ik daar vaak aan het skeeleren, mèn, best eng eigenlijk als ik er zo over nadenk!)
hahaha, klinkt zo bekend en bomen, doe ik ook wel eens (treehugger!)
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
, er heeft iemand met de computers zitten prutsen hier en nu schieten de toetsenbordinstellingen steeds terug
dr is ook een toetscombinatie die dat doet, alleen weet ik niet welke... ik druk m ook wel eens in, zijn ook mn instellingen weer weg. misschien dat iemand op DIG raad weet?
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:28:01 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_47742413
Rechtsklik op de startbalk, taalbalk, dan naar de instellingen. Daar kun je de toetsencombo's wijzigen.

Verder is het meestal linkeralt + shift of linkercontrol + shift.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:58:15 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47743398
Ja, het is al gelukt, hoor . Dat had ik er misschien ook even bij moeten vermelden

Thanks anyway .
Niet meer actief op Fok!
pi_47743552
Na 2 weken en 1 dag heb ik weer internet en tv

En show van Sara Kroos was echt super gaaf

en het slechte nieuws: die 1,5 kg die ik pas was afgevallen zit er weer aan
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:09:10 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47743738
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:03 schreef Sylvana het volgende:
Na 2 weken en 1 dag heb ik weer internet en tv

En show van Sara Kroos was echt super gaaf

en het slechte nieuws: die 1,5 kg die ik pas was afgevallen zit er weer aan
ik dacht al: huh, sylvana? .

Ja das balen hè. Daarom moet je dus ook nóóit intensief gaan sporten en ook nóóit een blessure krijgen als je intensief gesport hebt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:11:53 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47743818
Bleh ik zit me te vervelen hier. Er is niemand. Denk dat ik het maar voor gezien houd voor vandaag. Vrijdagochtend (en evt middag) hier weer heen. Dan zijn er wel weer mensen, hoop ik. Even bij H&M langs en de uni langs en even boodschappen doen. Dan naar huis en dan ga ik fietsen. Heb net m'n boterhammetjes weggewerkt, dus ik mag om 13:30 fietsen. Spannend hoor, voor het eerst alleen op de fiets in onbekend gebied. Routekaart en mobieltje mee, voor het geval ik verdwaal en Mark me met de auto op moet komen pikken . Maar dat valt vast wel mee .

Gisteren buikspieroefeningen gedaan. Een paar dagen geleden kwam ik met moeite tot twee keer 15 en gisteren heb ik iets van 100 gedaan waarvan 1 set zelfs 30 . Heb ook geen spierpijn meer, dus dat scheelt. Het voelde heel lekker, dus ik doe het vanavond weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_47743884
het is zeker mooi weer om te fietsen ja, en goed van die buikspieroefeningne hoor
pi_47745040
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Bleh ik zit me te vervelen hier. Er is niemand. Denk dat ik het maar voor gezien houd voor vandaag. Vrijdagochtend (en evt middag) hier weer heen. Dan zijn er wel weer mensen, hoop ik. Even bij H&M langs en de uni langs en even boodschappen doen. Dan naar huis en dan ga ik fietsen. Heb net m'n boterhammetjes weggewerkt, dus ik mag om 13:30 fietsen. Spannend hoor, voor het eerst alleen op de fiets in onbekend gebied. Routekaart en mobieltje mee, voor het geval ik verdwaal en Mark me met de auto op moet komen pikken . Maar dat valt vast wel mee .

Gisteren buikspieroefeningen gedaan. Een paar dagen geleden kwam ik met moeite tot twee keer 15 en gisteren heb ik iets van 100 gedaan waarvan 1 set zelfs 30 . Heb ook geen spierpijn meer, dus dat scheelt. Het voelde heel lekker, dus ik doe het vanavond weer .
Voor een beetje fietsen hoef je toch niet te wachten met eten? Ik eet onderweg ook gewoon brood enzo.
Trust me, I know what I'm doing.
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 12:49:20 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_47745180
mag jij dat soort dingen ook helemaal niet doen Sylvana? buikspieroefeningen en zo?
pi_47745309
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
mag jij dat soort dingen ook helemaal niet doen Sylvana? buikspieroefeningen en zo?
nope, mag helemaal niks, zelfs niet zwemmen ofzo

qua eten gaat het wel goed hier, alleen kwam ik er net achter dak ipv 20+ smeerkaas, 48+ heb gekocht, en dan 4 kuipjes
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:33 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_47745407
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nope, mag helemaal niks, zelfs niet zwemmen ofzo

qua eten gaat het wel goed hier, alleen kwam ik er net achter dak ipv 20+ smeerkaas, 48+ heb gekocht, en dan 4 kuipjes
oh, das balen... zul je altijd zien.
dan moet je maar veel comedies kijken, lachen is ook goed voor de calorien
pi_47745556
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

oh, das balen... zul je altijd zien.
dan moet je maar veel comedies kijken, lachen is ook goed voor de calorien
haha dat lukt wel, gister eerst naar Sara Kroos geweest en daarna nog dvd van Najib Amhali gekeken en heb verder ook wel veel cabaretdvd's
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 15:13:24 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_47750793
gisteren trouwens het hotel geboekt voor de zomer
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:58:16 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47752837
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:46 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Voor een beetje fietsen hoef je toch niet te wachten met eten? Ik eet onderweg ook gewoon brood enzo.
ja, vroeger kwam m'n eten omhoog als ik ging sporten (maar dan heb je het ook over buikspieroefeningen ).

Ik heb 30 km gefietst en dat is héél veel voor mijn doen. Had iets van 15 - 20 km verwacht, maar ik kwam steeds verder van huis en moet ook weer terug hè . Nu moeten jullie zeggen hoe geweldig ik ben .

Voor de mensen die bekend zijn in Groningen en omgeving: ik ben langs de Hoornsche Plas richting Eelde-Paterswolde gegaan, vervolgens door naar Peize. Toen wilde ik eigenlijk richting Donderen fietsen, maar toen ik de bocht om ging voelde ik de harde wind al, dus ben ik toch maar rechts gegaan en zo kwam ik via een omweg weer in Groningen terecht.

Ik heb wel vrij veel last gehad van tegenwind. Dan haalde ik maar 15 km/u waar ik stevig van baalde . Heb er nu 1,5 uur over gedaan en dat had sneller moeten kunnen. Maar goed, dat komt wel. Ga dit weekend (zondag denk ik) weer

Ik had m'n hartslagmeter ook om, maar ik zat al in m'n vetverbrandingszone voor ik de trap hier eenmaal af was . Zat tijdens het fietsen rond de 170 bpm, dus dat is wel te hoog, maar ik had zelf niet het idee dat ik te intensief bezig was, hoor.

Ik heb trouwens enorm zoute vingers merk ik net. Zo ver als mijn tong over mijn gezicht kan komen ( ) is het zout.

Oh ja, onderweg had ik de schrik van m'n leven, want de fiets blokkeerde steeds tijdens het schakelen . Schrok me helemaal rot. Ik dacht: daar sta ik in the middle of nowhere . Maar na wat prutsen kwam het toch nog goed. *Pfiew* .

[ Bericht 8% gewijzigd door Viking84 op 28-03-2007 16:17:02 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_47756171
Zo, dat is zeker een eind weg, 30 km, goed hoor

En een hartslag van 170 haal ik op de fiets niet, dan zit ik meestal rond de 140-150, op de crosstrainer haal ik wel de 160-170

En dat lijkt me zeker schrikken ja, als je fiets steeds blokkeert, maar gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 28-03-2007 17:32:18 ]
pi_47756570
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb 30 km gefietst
Je bent geweldig!
pi_47757470
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, onderweg had ik de schrik van m'n leven, want de fiets blokkeerde steeds tijdens het schakelen . Schrok me helemaal rot. Ik dacht: daar sta ik in the middle of nowhere . Maar na wat prutsen kwam het toch nog goed. *Pfiew* .
Je trapt wel door bij het schakelen he? Bij fietsen met een derailleur is dat net iets anders dan met stadsfietsen. Bij stadsfietsen moet je terugtrappen, bij mountainbikes enzo moet je doortrappen.
Trust me, I know what I'm doing.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:09:57 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47757957
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Je trapt wel door bij het schakelen he? Bij fietsen met een derailleur is dat net iets anders dan met stadsfietsen. Bij stadsfietsen moet je terugtrappen, bij mountainbikes enzo moet je doortrappen.
Ja ik trap door ja. Ik vergeet het wel eens, omdat ik het niet gewend ben (de ketting van m'n vorige MTB is naar de klote gegaan, omdat m'n pa zei dat ik moest stoppen met trappen als ik schakelde), maar ik denk er steeds beter aan . Ik ben ook gewend om als ik stil sta, de trapper dan iets naar achteren te doen, zodat ik weer in de startpositie sta, zeg maar, maar dat durf ik nu ook niet meer .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:12:16 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47758039
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef Sylvana het volgende:
Zo, dat is zeker een eind weg, 30 km, goed hoor

En een hartslag van 170 haal ik op de fiets niet, dan zit ik meestal rond de 140-150, op de crosstrainer haal ik wel de 160-170

En dat lijkt me zeker schrikken ja, als je fiets steeds blokkeert, maar gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen
Dat betekent dus dat jij een betere conditie hebt hè? Als ik het goed begrepen heb tenminste.
Hoe beter je conditie is, hoe meer moeite je moet doen om je hartslag met een bepaalde activiteit omhoog te krijgen?

Maar als je op de 21e versnelling zou fietsen, zou je dan ook geen 170 halen?

Wel grappig dat ik dus al op 130 zat toen ik de trap net was afgelopen . Ik zal m'n hartslagmeter morgen ook even om doen als ik naar stage loop. Moet 's middags nog een half uur naar m'n ouders lopen vanaf het station daar, dus heb wel weer flink wat loopminuten .
Niet meer actief op Fok!
pi_47758103
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar als je op de 21e versnelling zou fietsen, zou je dan ook geen 170 halen?
geen idee, mijn fiets heeft er 3
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:15:44 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47758134
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

geen idee, mijn fiets heeft er 3
. Dan moet je met flink doortrappen ook wel op 20 km/u kunnen komen, hoor. Mark fietste laatst met me mee toen ik 25 km/u fietste en toen kon hij me nog bijhouden, maar wél met veel moeite.
Maar 20 km/u moet te doen zijn op een gewone fiets .
Niet meer actief op Fok!
pi_47758169
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Dan moet je met flink doortrappen ook wel op 20 km/u kunnen komen, hoor. Mark fietste laatst met me mee toen ik 25 km/u fietste en toen kon hij me nog bijhouden, maar wél met veel moeite.
Maar 20 km/u moet te doen zijn op een gewone fiets .
ow dat red ik ook wel en in de sportschool zit ik ook altijd op 20-25 km per uur, met een hartslag van rond de 130-140 dus
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:17:03 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47758177
Ik zit te wachten tot Maarten hier post, want hij zou gaat controleren of ik wel echt gefietst heb, zei hij gisteravond .
Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb . Ik ben iemand van de goede voornemens, maar ik voer ze zelden uit. Nu weet ik hoe het is om te fietsen, hoe mooi de omgeving hier is, hoe lekker het is (vooral achteraf, tegenwind is minder leuk ) en is de drempel om weer te gaan fietsen een stuk lager geworden .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:19:26 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47758235
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ow dat red ik ook wel en in de sportschool zit ik ook altijd op 20-25 km per uur, met een hartslag van rond de 130-140 dus
dat wil ik ook . Maar goed, m'n conditie zal wel vooruitgaan als ik elke week 3 keer zo'n stuk fiets . Zondag weer . Weet nog niet waarheen. Zit te denken om een stukje richting Drachten te gaan. Leek / Boerakker.
Niet meer actief op Fok!
pi_47758323
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat wil ik ook . Maar goed, m'n conditie zal wel vooruitgaan als ik elke week 3 keer zo'n stuk fiets . Zondag weer . Weet nog niet waarheen. Zit te denken om een stukje richting Drachten te gaan. Leek / Boerakker.
dat komt idd vanzelf wel als je wat langer bezig bent
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:21:23 #127
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47760426
Ik heb geen versnellingen op m'n stadsfiets en haal daar ook wel met gemak gemiddeld 20 km/u op, ik heb dan ook altijd haast omdat ik te laat vertrek maar goed
Het is trouwens heerlijk weer om te fietsen, deze week alleen nogal veel verjaardagen enzo (5) dus het komt er niet echt van en dat eten ook niet
Ik merk wel dat je het goed te pakken hebt Viking leuk om te horen dat je ook wel plezier hebt
Bernie en ik zijn tof.
pi_47760915
yay Renske

nu ga ik eerst avondeten maken
  Moderator woensdag 28 maart 2007 @ 20:11:13 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_47762447
terug van spinning! t was warm vandaag!
pi_47765136
Sylvana: Leuk dat je weer internet hebt!

Viking: Ik ken ook wel mensen die regelmatig van Groningen naar Drachten fietsen, het is een dikke twee uur fietsen. Op zich denk ik dat je dat zo wel doen kunt, met een pauze tussendoor. De exacte route kan ik je helaas niet vertellen, maar ik kan het wel eens navragen.

Ben weer terug van een dagje hard werken.
20 minuten op toppspeed gefietst vanmorgen, ik dreigde namelijk te laat te komen. De beweging voor vandaag ook weer gehad dus.

Met eten gaat alles ook verder goed, niks bijzonders.
Ik merk aan mezelf dat ik als ik thuis-thuis ben wel af en toe zondig, een paasei ofzo, maar ik blijf nog steeds afvallen. Het gaat wel erg langzaam, met onsjes per week, maar zolang het gestaag doorgaat ben ik enorm happy. Ik pas zelf alweer bijna in een broek die ik niet meer paste .
pi_47765683
Ik zit nu afvallen met de sterren te kijken en djeez, wat is die Renee een verschrikkelijk mens zeg. Ze wil niks en het lijkt wel of ze alles zelf beter weet. Doe dan niet mee met zo'n programma en doe het lekker zelf.
pi_47765976
Ik heb vandaag een beetje zitten lezen in het plantsoen... nog wel een uurtje gewandeld!
Had wat last van m'n knieën, dus heb het verder lekker rustig aan gedaan... Ben wel lekker verkleurd

Avondeten was groentesoep met een tosti, heel spannend
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:34:24 #133
romantically challenged
pi_47766686
Ik wil m'n nieuwe broek aan die-wel-dicht-kan-maar-niet-lekker-zit
veni vidi gebanned
pi_47766798

van het weekend bij mn ouders een klein zakje Doritos nacho cheese gegeten

gister in de supermarkt kon ik het toch niet laten om een grote zak te kopen

en dies nu in 1 keer leeg

oepsie
pi_47767189
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:

oepsie

Maarre, hoe kun jij met je zere beentje trouwens boodschappen doen? Op krukken? Ben gewoon ff nieuwsgierig .
pi_47767280
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Maarre, hoe kun jij met je zere beentje trouwens boodschappen doen? Op krukken? Ben gewoon ff nieuwsgierig .
Van de week met mn huisgenoot samen voor een maand boodschappen ingeslagen ( de houdbare dingen) zodat ik zelf op mn krukken en met mn rugtas alleen nog verse groenten en kleine dingetjes hoef te halen Supermarkt zit 2 minuten lopen hier vandaan, dus dat scheelt wel

En mn huisgenoot is lief, want kan zelf dus geen grote dingen meenemen, en nou gaat hij morgen ook een magnetron ophalen voor me ( gebruikte nu altijd de zijne, maar een eigen is wel makkelijk)
pi_47767430
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Van de week met mn huisgenoot samen voor een maand boodschappen ingeslagen ( de houdbare dingen) zodat ik zelf op mn krukken en met mn rugtas alleen nog verse groenten en kleine dingetjes hoef te halen Supermarkt zit 2 minuten lopen hier vandaan, dus dat scheelt wel

En mn huisgenoot is lief, want kan zelf dus geen grote dingen meenemen, en nou gaat hij morgen ook een magnetron ophalen voor me ( gebruikte nu altijd de zijne, maar een eigen is wel makkelijk)
Ideaaal! Maar wel zorgen dat je GEEN chips meer koopt he?

Ik denk dat als je gewoon gezond blijft eten (en af en toe een bakje chips kan best), dat je dan niet verschrikkelijk zal aankomen. MIsschien zelfs wel afvallen omdat je spieren wel zullen krimpen. Maar das niet positief afvallen.
pi_47768106
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:

oepsie
stout stout stout!!!

Je zal het zelf waarschijnlijk wel weten maar toch ga ik het er even inwrijven Nu je zo "veel" stil zit (in tegenstelling tot je actieve periode) kom je natuurlijk veel makkelijker aan, dus moet je echt niet gaan snacken omdat je het gewoon niet meer verbrand.. ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol
pi_47768244
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol
En als je toch te veel wilt snoepen (beetje mag wel), dan moet je het hier ff posten, dan houden we je tegen!
pi_47768345
haha precies net terug van RPM-lessen en hij was weer lekker pittig... dat éne leuke meisje was er ook weer morgen weer RPMen en daarna buikspieren, kleine kans dat ze ook buikspieren gaat doen
pi_47770531
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:

[..]

stout stout stout!!!

Je zal het zelf waarschijnlijk wel weten maar toch ga ik het er even inwrijven Nu je zo "veel" stil zit (in tegenstelling tot je actieve periode) kom je natuurlijk veel makkelijker aan, dus moet je echt niet gaan snacken omdat je het gewoon niet meer verbrand.. ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol
krijg ik nou billenkoek?

maar ik weet het ja

dat wordt tarzan maar weer harder neuken om extra cal te verbranden
pi_47770655
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

krijg ik nou billenkoek?

maar ik weet het ja

dat wordt tarzan maar weer harder neuken om extra cal te verbranden
*proest* even water van mn beeldscherm afhalen ( had ik niet achter je gezocht.. *kuch* )
pi_47771057
Ja, dan had jij maar niet met leuke meisjes in de sportschool moeten flirten, dan zou Sylvana d'r Tarzan-boy wel met rust laten
pi_47771197
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
Ja, dan had jij maar niet met leuke meisjes in de sportschool moeten flirten, dan zou Sylvana d'r Tarzan-boy wel met rust laten
idd
pi_47771298
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
nah die pakt ze er toch wel bij geloof ik

/edit
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 22:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd
oww...

*stil valt*
pi_47771670
wie heeft er chocola?

pi_47771999
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:02 schreef Sylvana het volgende:
wie heeft er chocola?

Foei! Af! *Sylvana krijgt tik op vingers*

Oke, je mag dan misschien niet sporten, maar ga jij het eerstvolgende uur maar gewoon afwisselend je buik en je bilspieren aanspannen, das toch ook een soort oefening en dan doe je tenminste iets anders dan hopen dat er chocolade voorbij vliegt!
pi_47772200
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Foei! Af! *Sylvana krijgt tik op vingers*

Oke, je mag dan misschien niet sporten, maar ga jij het eerstvolgende uur maar gewoon afwisselend je buik en je bilspieren aanspannen, das toch ook een soort oefening en dan doe je tenminste iets anders dan hopen dat er chocolade voorbij vliegt!
er mag ook wel een leuke jongen voorbij vliegen hoor, dat heb ik nog liever dan chocola

* Sylvana wil ook weer es verliefd zijn, al ruim jaar vrijgezel en nu met dit mooie weer overal verliefde stelletjes enzo buiten * jaloers is* pruil

maar goed, aan ene kant wel goed dat ik die zak chips heb leeggegeten, want nu heb ik niks ongezonds meer in huis
pi_47772278
ik wil ook weer verliefd worden
oke ben pas vrijgezel en geen zin in een relatie maar toch is verliefd zijn een lekker gevoel
pi_47772664
* Tangarine sluit zich aan bij eerdere posts

en rofl @ Sylvana, je zorgt iig voor een glimlach hier
pi_47772754
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine sluit zich aan bij eerdere posts

en rofl @ Sylvana, je zorgt iig voor een glimlach hier
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
pi_47773705
Gelukkig dat ik dan altijd heel veel lach i guess

Maar alle hulp is natuurlijk welkom
  Moderator donderdag 29 maart 2007 @ 06:02:56 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_47778844
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
met de tarzan ook
  donderdag 29 maart 2007 @ 07:17:48 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47778963
Nou nou, wat een vunzige praatjes weer hier .

Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn. Dat komt natuurlijk van die fietstocht van gisteren . Zo even een college voorbereiden, dan naar college en vanmiddag ga ik weer autorijden. Eerst een stuk lopen naar m'n ouders .
Niet meer actief op Fok!
pi_47779126
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn.
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6 Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen .
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:14:09 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47779306
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6 Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen .
ik wacht nog even met updaten . Ga niet ieder onsje updaten .
Niet meer actief op Fok!
pi_47779576
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik wacht nog even met updaten . Ga niet ieder onsje updaten .
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
pi_47779588
Ik zit nog steeds rond de 80. En ik wil best nog wat naar beneden, maar het bevalt me op de 80 ook wel, geen haast dus
Net weer lekker gezwommen
Er was nog een vrouw bezorgd of ze mij niet had weggejaagd, maar ik ging gewoon maar een heel eind opzij omdat ik best wel stekeblind ben zonder lenzen (sterkte -7)
Toch maar eens maandlenzen gaan kopen, die mogen wel kwijtraken. En een chloorbrilletje ofzo.
pi_47780029
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:11:24 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780056
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
-edit- ik update gewoon .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:15:44 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780144
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
super .

Oh, of komt dat door je ziek zijn? . Dan zit het er zo weer aan helaas . Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was .

Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
Niet meer actief op Fok!
pi_47780280
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

super .

Oh, of komt dat door je ziek zijn? . Dan zit het er zo weer aan helaas . Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was .

Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen

en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
pi_47780314
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

-edit- ik update gewoon .
wat ik kan kan jij ook he
pi_47780480
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:35:02 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780590
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen

en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over . En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:38:44 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780676
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
Oeh .

Ik reed vorig jaar eens met iemand in een auto waarvan de remmen tijdens de rit kapot gingen .
Dat ging ongeveer zo:

in het centrum bleken ze al niet goed meer te werken, waardoor we bijna iemand van de sokken reden op het zebrapad . En allemaal 'ooh' en 'aah' roepende mensen . We reden ook nog in een bedrijfsauto, dus met een telefoonnummer erop. Gelukkig is de eigenaar van de auto niet gebeld over het onverantwoorde gedrag van een werknemer van hem (dat gebeurt nml wel eens).

Toen we over de ringweg reden deden de remmen het helemaal niet meer en reden we door rood . Scheerden net langs een andere auto. Gelukkig was het nog maar een klein stuk richting huis, maar remmen moest dus met de handrem.

In die auto is dus nooit meer gereden .
Niet meer actief op Fok!
pi_47782174
ok, mijn remmen doen het weer enigzins... moet ze eigenlijk even een beetje olieën ofzo zodat ze wat soepeler worden, er zit idd wat roest... en natuurlijk heb ik hier niet de sleutel die ik nodig heb om een van de kabels iets te veranderen nou ja, ophalen in Assen i guess
pi_47782310
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg

alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas

ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:43:09 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47782459
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg

alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas

ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
.

Ik heb net ook een pot thee naar binnen geklokt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47782782
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over . En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
pi_47782820
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:

zelfs al zou dat zo zijn maakt me weinig uit
ik wil beter worden
pi_47783091
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
pi_47783211
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
ja precies
zo dacht ik er oook over
pi_47783469
Ik update ook altijd ieder onsje. Het is ook leuk om dat te zien op dieet-web bij de voortgang, kan je naderhand nog eens zien hoe het allemaal verlopen is.
pi_47786021
Nou, ik moet even mopperen hoor

Al sinds dat de stoofpeertjesdrop in de aanbieding was bij de kruidvat (en dat is lang geleden zie ik nu:
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Mezel het volgende:
Ohjee, ik moet even uit de buurt van de Kruidvat blijven: Oldtimersdrop is in de aanbieding en ik vind die Stoofpeertjesdrop zo lekker!
heb ik er zo'n ongelofelijk zin in Ik heb me dus al de hele maand in zitten houden, maar eergisteren vond ik dat ik, omdat ik zo goed bezig ben de laatste tijd, een keer wat lekkers verdiend had. Ik heb de hele dag zitten wikken en wegen en met mezelf afgesproken hoeveel dropjes ik dan per dag mocht enzo Dus 's avonds naar de supermarkt, hebben ze daar geen stoofpeertjesdrop meer...Volgende supermarkt: geen stoofpeertjesdrop Ik zat er echt van te balen, ik had me er zo op verheugd dat ik iets lekkers verdiend had. Er waren wel zat andere dropjes natuurlijk, maar die vond ik niet de moeite waard om ervoor te 'zondigen'.

Gisteren stond ik op de weegschaal, 200 gram erbij Ieder normaal denkend mens zou dan denken: 'maargoed dat ik die dropjes niet gekocht heb, anders was het nog meer geweest'. Ik dacht: 'ik had net zo goed een zak kunnen kopen en in 1 keer leeg kunnen eten, ik ben toch al aangekomen' Heb nu voor het eerst gemerkt dat afkicken van een suikerverslaving ook wel invloed heeft op mijn humeur

Goed, dat moest er even uit Wel balen natuurlijk dat ik ben aangekomen deze week, vooral omdat ik echt niets gesnoept heb. Ik heb wel vaak 's avonds rond een uur of 9/10 nog iets extra's gepakt als ik nog honger had. Een bakje magere yoghurt met muesli of een pakje Liga bijvoorbeeld. Blijkbaar zit ik nu dus echt op de grens van wat ik op een dag nog kan eten om af te vallen, want zodra ik ietsje meer eet kom ik aan, ook al is het iets gezonds. Weet ik dat ook weer

Ik ben natuurlijk verder hartstikke blij voor jullie dat jullie wel zijn afgevallen
pi_47786803
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.

Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.

Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.

Bijna dan.
pi_47786853
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.

Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.

Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.

Bijna dan.
ruilen dan?
pi_47787032
Jeee mijn vader komt vanavond naar Groningen met gereedschap enzo Kan ik lekker verder prutsen aan mijn fiets!
pi_47798155
Omg het is hier stilletjes!

Anyway, ik heb net skates gekocht! Tijd om te gaan oefenen enzo
pi_47798608
Veel plezier met skaten Dat leer je best snel

Hier weinig te vertellen, wel gezond gegeten, bij ontbijt 2 plakken ontbijtkoek, bij de lunch 2 tosti's met alleen 30+ kaas en tussendoor om 3 uur een gele paprika. Als avondeten Penne carbanara met broccoli en champginons .Das zo'n stoommaaltijd, wilde eigenlijk restje Chinese Zoetzuur eten, maar heb een magnetron gekocht, dus die moet ff uitgetest worden En dan na het eten vitalinea fruitbakje en dan vanavond nog een appel ofzo ( geen chips in huis )
pi_47801886
ik ga zo ook maar aan de vitalinea
lijkt wel het enigste waar ik de laatste week zin in heb
pi_47802118
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan ) dus nou zelf maar gedaan, naar de winkel gelopen om vuilniszakken en ontstopper te halen, 2 vuilniszakken weggebracht en heb mn kamer opgeruimd en gestofzuigd

En nu doe ik niks meer, mn been weer ff wat rust geven, want voel hem wel erg nou
pi_47802177
ik wou zeggen je moet je been wel genoeg laten rusten
pi_47802499
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan ) dus nou zelf maar gedaan
Zo leert ie het natuurlijk nooit he

Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen
pi_47802558
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zo leert ie het natuurlijk nooit he

Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen
Ja, nou, ik heb wel tegen hem gezegd dak ervan baalde dattie het niet gedaan had, hij moest de kueken/wc/badkamer doen en had alleen de keuken gedaan. Maar als er bezoek komt die het huis nog niet gezien heeft dan wil ik wel dat alles schoon is, en dan doek het zelf maar voor een keer dus
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:30:53 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_47802730
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
Hier sluit ik me bij aan, maar vooral ook omdat er een lijst bijgehouden wordt van al je updates, zodat je later terug kan zoeken hoe zwaar je op welk moment was. Die lijst kun je vinden in een van de menu opties.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:26:57 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47807238
Marks Wii is binnen trouwens. Heb alle spelletjes van Wii sports al gedaan.

eerste indruk: je kunt beter een rondje gaan fietsen / lopen, daar schiet je meer mee op . Bij de meeste spellen beweeg je niet zoveel. Boksen hakt er wel flink in trouwens. Verder vind ik hem een beetje ongecontroleerd. Dwz: als ik een bepaalde beweging maak, dan pakt de sensor dat niet altijd goed op.

Verder wel geinig ding, hoor, maar ik speel toch liever op de Xbox 360 als ik al aan het gamen ben. En sporten doe ik buiten wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_47808304
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:30:57 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47810137
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole . Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk .

En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren . Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!" . Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47810294
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole . Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk .

En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren . Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!" . Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt .
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij

het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:42:43 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47810591
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij

het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47810660
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares? .
omdat ze mij daar niet meer willen aan horen en ik nog wel mijn verhaal kwijt wil
ze willen dat ik het kom uitpraten maar als ik dan iets zeg is het niet goed
maar je hebt wel gelijk hoor maar dit moest er ff uit
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:45:21 #193
3185 Adelante
To let it go now
pi_47810685
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshop kun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47810711
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshop kun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:48:58 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_47810796
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47811184
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
pi_47812478
Ik dacht twee weken terug dat ik op een punt zat dat er niks meer af zou krijgen, maar weeg nu toch weer een hele kilo minder. Ik heb echt maanden gehad dat er niks gebeurde, maar nu er wat
gebeurt lijkt het wel bijna vanzelf te gaan. Soort stoomtrein ofzo die op gang moet komen

Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden
pi_47814467
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef _Boo_ het volgende:

Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebt

Ik heb net Music and Lyrics gezien... Hij viel mee Niet hoogstaand, maar iig vermakelijk
pi_47815954
gefeliciteerd met je kilo eraf _Boo_

en zoals Tangarine het al zegt, iemand die je al lang niet meer gezien heb zal waarschijnlijk het wel goed aan je zien Als ik mn broertje elke dag zie, merk ik ook niet dat hij veel groeit, en als ik hem een paar weken niet gezien heb, dan merk ik het wel erg bijvoorbeeld

visite is net weg, was erg gezellig, nu ff bijlurken en dan mn bedje maar es in
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:10:58 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47818804
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdt .
Same here trouwens, ik houd ook niet van vullingen (zeker niet als ze vloeibaar zijn ). De enige chocola die ik écht lekker vind is die van Milka, met nootjes. Al een hele tijd geleden dat ik die gehad heb, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel .

Ik heb trouwens spierpijn in m'n armen . Van dat boksen op de Wii natuurlijk . Maar wel mooi dat ik nu ook een training voor m'n armen heb .
Mijn buik wordt steeds platter trouwens. Echt een bizarre ervaring. Vroeger had ik ook opzij vetrollen en nu is het daar gewoon glad en heb ik alleen voor nog een vetrol.
Ga zondag weer een stuk fietsen.

Wat ik wel vervelend vind: als er andere mensen op het fietspad zijn en ik wil ze inhalen. Ik heb geen bel op m'n fiets, dus ik moet altijd roepen. Hoe doen jullie dat? Ik wil er niet rakelings langscheren. Heb ik één keer gedaan en toen had ik twee gillende dametjes die enorm schrokken van mij .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:15:41 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47818818
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebt

Ik heb net Music and Lyrics gezien... Hij viel mee Niet hoogstaand, maar iig vermakelijk
Toch heb ik het idee dat het aan mij nog steeds niet goed te zien is. Ik ben verdorie al ruim 8 kilo kwijt en alleen m'n moeder zegt er uit zichzelf iets van .
Ik heb ook nog geen kleinere maat. Ik hoop met 75 kg in maat 42 te kunnen. Zo zie je maar: wellicht pas ik pas met 65 kg in maat 40, terwijl veel andere mensen dan al maat 36 / 38 hebben .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:46:37 #202
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_47818963
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdt .
Same here trouwens, ik houd ook niet van vullingen (zeker niet als ze vloeibaar zijn ). De enige chocola die ik écht lekker vind is die van Milka, met nootjes. Al een hele tijd geleden dat ik die gehad heb, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel .

Ik heb trouwens spierpijn in m'n armen . Van dat boksen op de Wii natuurlijk . Maar wel mooi dat ik nu ook een training voor m'n armen heb .
Mijn buik wordt steeds platter trouwens. Echt een bizarre ervaring. Vroeger had ik ook opzij vetrollen en nu is het daar gewoon glad en heb ik alleen voor nog een vetrol.
Ga zondag weer een stuk fietsen.

Wat ik wel vervelend vind: als er andere mensen op het fietspad zijn en ik wil ze inhalen. Ik heb geen bel op m'n fiets, dus ik moet altijd roepen. Hoe doen jullie dat? Ik wil er niet rakelings langscheren. Heb ik één keer gedaan en toen had ik twee gillende dametjes die enorm schrokken van mij .
euhm, fietsbel van 3euro kopen?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:09:27 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47819117
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:46 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

euhm, fietsbel van 3euro kopen?
ligt wel erg voor de hand hè .
Maar ik kan me niet herinneren ooit een bel te hebben gezien of MTB / racefiets, vandaar m'n vraag. Dan moet ik maar de eerste zijn die dat doet . Wel zo praktisch. Hopelijk kan ik naast alle toeters en bellen nog een plekje voor een echte bel inruimen op m'n stuur .
Niet meer actief op Fok!
pi_47819171
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar ik kan me niet herinneren ooit een bel te hebben gezien of MTB / racefiets, vandaar m'n vraag. Dan moet ik maar de eerste zijn die dat doet . Wel zo praktisch. Hopelijk kan ik naast alle toeters en bellen nog een plekje voor een echte bel inruimen op m'n stuur .
Op een MTB of racefiets zit wel degelijk een bel hoor, juist om hetgene wat jij nu noemt te voorkomen! Het zijn alleen vaak van die ping-bellen, zo'n dingetje waar je aan moet trekken en dat dan tegen het metaal aanschiet, in plaats van van die tring-bellen.
Als je snapt wat ik bedoel.

O wat is biogarde met muesli en aardbeien toch goddelijk lekker!

Zometeen lekker nieuwe kleertjes kopen.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:23:00 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47819219
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:17 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Op een MTB of racefiets zit wel degelijk een bel hoor, juist om hetgene wat jij nu noemt te voorkomen! Het zijn alleen vaak van die ping-bellen, zo'n dingetje waar je aan moet trekken en dat dan tegen het metaal aanschiet, in plaats van van die tring-bellen.
Als je snapt wat ik bedoel.

O wat is biogarde met muesli en aardbeien toch goddelijk lekker!

Zometeen lekker nieuwe kleertjes kopen.
ah, ok . Dan zal ik even bij Halfords kijken wat ze daar hebben. Ik wil ook geen bel die gaat rammelen als ik een beetje over de weg hobbel .
Niet meer actief op Fok!
pi_47819226
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb inmiddels ervaring met het kopen van fietsbellen (ze worden steeds gejat ). Mijn tip: koop er 1 met een plastic 'hendeltje'. Niet zo'n omgebogen plat stuk metaal. Als je dan nl. ergens tegenaan rijdt oid, en je valt over je stuur, haalt die bel je helemaal open
Zo, weer een leven gered

Ik weeg trouwens ineens weer 80 en een beetje. Dat was niet de deal!
pi_47819491

Joepie, mijn eerste plaatje dat ik o Fok post!

Zoeentje moet je dus hebben.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:32:11 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47820432
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:45 schreef Plukie86 het volgende:
[afbeelding]

Joepie, mijn eerste plaatje dat ik o Fok post!

Zoeentje moet je dus hebben.
Ok . Ik ga vanmiddag even kijken of ze dat hebben bij Halfords en anders even naar de fietsspeciaalzaak . Ik ben echt opgelucht dat ik niet meer hoef te roepen .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 09:44:21 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_47820709
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok . Ik ga vanmiddag even kijken of ze dat hebben bij Halfords en anders even naar de fietsspeciaalzaak . Ik ben echt opgelucht dat ik niet meer hoef te roepen .
die hebben ze echt bij de meest banale fietsenmaker

gisteren had ik totaalbeoordeling op school, dan beoordelen ze al het werk van het hele jaar. ik vond het wel raar, want we werden beoordeeld door docenten die het hele jaar geen les aan ons hebben gegeven. hoe moeten die dan goed zien wat de vooruitgang is? het probleem was ook nog eens dat die mensen echt niet luisterden naar wat ik te zeggen heb, en dat ik dus een aantal dingen dubbel moest horen en dubbel moest uitleggen... zo vervelend!
uiteindelijk heb ik door de stress heel ongeregelmatig gegeten, maar niet slecht gelukkig... dat scheelt
zo maar eens even ontbijten!
pi_47820941
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toch heb ik het idee dat het aan mij nog steeds niet goed te zien is. Ik ben verdorie al ruim 8 kilo kwijt en alleen m'n moeder zegt er uit zichzelf iets van .
Ik heb ook nog geen kleinere maat. Ik hoop met 75 kg in maat 42 te kunnen. Zo zie je maar: wellicht pas ik pas met 65 kg in maat 40, terwijl veel andere mensen dan al maat 36 / 38 hebben .
toen ik 98 kilo woog had ik maat 42 en nu nog steeds ik begrijp niet
of die maten worden ook kleiner of......
pi_47821203
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

toen ik 98 kilo woog had ik maat 42 en nu nog steeds ik begrijp niet
of die maten worden ook kleiner of......
Het ligt ook aan je bouw, jij hebt een hele smalle taille, dus sommige kleding van maat 42 die wat wijder op de heupen zit kon je aan toen je 98 woog, maar niet alles toch?
pi_47821595
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Het ligt ook aan je bouw, jij hebt een hele smalle taille, dus sommige kleding van maat 42 die wat wijder op de heupen zit kon je aan toen je 98 woog, maar niet alles toch?
ja klopt toen kocht ook geen truitjes die langer waren
pi_47821799
Heb nu maat 40. Als ik 65 weeg heb ik maat 38 en onder de 60 maat 36/38. zo ongeveer. Toen ik begon (bijna 73 kilo) had ik maat 42. Dat vond ik op zich niet eens zo erg, maar ik ben behoorlijk klein en dan ziet maat 42 er toch een stuk minder uit dan bij iemand van pak 'm beet 1m78. Ik was zo'n gezellige molligerd geworden met overal een laagje vet. Zo wil ik helemaal niet zijn, in mijn hoofd ben ik nl. atletisch en slank. Dus, ja, daar werken we nu aan. Ik sta weer een paar dagen stil terwijl ik alles hetzelfde doe, vreemd hoor.
pi_47821928
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef conleche het volgende:
Heb nu maat 40. Als ik 65 weeg heb ik maat 38 en onder de 60 maat 36/38. zo ongeveer. Toen ik begon (bijna 73 kilo) had ik maat 42. Dat vond ik op zich niet eens zo erg, maar ik ben behoorlijk klein en dan ziet maat 42 er toch een stuk minder uit dan bij iemand van pak 'm beet 1m78. Ik was zo'n gezellige molligerd geworden met overal een laagje vet. Zo wil ik helemaal niet zijn, in mijn hoofd ben ik nl. atletisch en slank. Dus, ja, daar werken we nu aan. Ik sta weer een paar dagen stil terwijl ik alles hetzelfde doe, vreemd hoor.
ik ben best blij met 73 nu
en vele vinden mij er mager uit zien omdat ze gewoon niet beter gewend zijn

een paar dagen stil staan kan altijd, komt goed
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 10:31:02 #215
155227 crew  Guppy
dus
pi_47822100
Ik sta al tijden stil hoor, en ach, ik vind het wel goed. Er komt ook niks bij, zo kan je t ook zien. En het gaat wel weer goedkomen, wanneer ik gewoon weer iets meer ga sporten
pi_47822139
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta al tijden stil hoor, en ach, ik vind het wel goed. Er komt ook niks bij, zo kan je t ook zien. En het gaat wel weer goedkomen, wanneer ik gewoon weer iets meer ga sporten
je kan misschien ook proberen je eten te veranderen als je het weer op gang wil brengen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:20:20 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47823700
Ja, bizar hè, die kledingmaten. Ik baal ervan dat ik niet meer weet hoeveel ik op m'n 18e woog en hoe zwaar ik was. Ik heb wel twee maat 40 broeken in de kast van m'n ouders liggen (en die mogen ze niet weggooien, want ik wil ze ooit weer aan). Ik schat dat ik tussen 65 en 70 kg maat 40 had. Ik draag al sinds mensenheugenis 42. 44 is iets van de laatste 2 jaar. Ik ben nu lichter dan ik 2 jaar geleden was, maar toch pas ik nog niet echt in 42. Het zit wat te strak.

Ik zit hier high te worden van mezelf trouwens . Heb zo'n lekker luchtje (vanille) van de bodyshop op .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 11:21:33 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_47823734
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan misschien ook proberen je eten te veranderen als je het weer op gang wil brengen
nee, ik denk niet dat het daaraan ligt. ik ben door drukte even iets minder moeten gaan sporten, dus ja, ik denk dat ik wel weet waar de oorzaak ligt
pi_47823773
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Ja, bizar hè, die kledingmaten. Ik baal ervan dat ik niet meer weet hoeveel ik op m'n 18e woog en hoe zwaar ik was. Ik heb wel twee maat 40 broeken in de kast van m'n ouders liggen (en die mogen ze niet weggooien, want ik wil ze ooit weer aan). Ik schat dat ik tussen 65 en 70 kg maat 40 had. Ik draag al sinds mensenheugenis 42. 44 is iets van de laatste 2 jaar. Ik ben nu lichter dan ik 2 jaar geleden was, maar toch pas ik nog niet echt in 42. Het zit wat te strak.
lijkt wel of maat 42 erg populair is
ik ga dit weekend maar weer eens mijn kleding uitzoeken
het meeste staat me echt niet meer
en altijd een goed excuus om te gaan winkelen
pi_47823803
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

nee, ik denk niet dat het daaraan ligt. ik ben door drukte even iets minder moeten gaan sporten, dus ja, ik denk dat ik wel weet waar de oorzaak ligt
ik heb je etenspatroon op je weblog gezien en daar zou je nog wel wat dingen eventueel kunnen aanpassen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:25:07 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47823843
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lijkt wel of maat 42 erg populair is
ik ga dit weekend maar weer eens mijn kleding uitzoeken
het meeste staat me echt niet meer
en altijd een goed excuus om te gaan winkelen
er staat ook een zak bij mij op de gang.
Ik droeg altijd wijde truien om m'n figuur te verbloemen, maar nu word ik steeds zelfverzekerder, dus hoeft dat niet meer zo nodig. Dus alle lompe truien en shirts heb ik in die zak gedaan en de vrijgekomen plekjes in de kast opgevuld.

Ja, 42 is idd populair, maar ik wil ooit wel weer 40 hebben, hoor . Kan me voorstellen dat ik voor m'n bovenlijf 42 houd voorlopig, maar ik ga jeansmaat 40 voor Sinterklaas vragen, dit jaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_47823928
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

er staat ook een zak bij mij op de gang.
Ik droeg altijd wijde truien om m'n figuur te verbloemen, maar nu word ik steeds zelfverzekerder, dus hoeft dat niet meer zo nodig. Dus alle lompe truien en shirts heb ik in die zak gedaan en de vrijgekomen plekjes in de kast opgevuld.

Ja, 42 is idd populair, maar ik wil ooit wel weer 40 hebben, hoor . Kan me voorstellen dat ik voor m'n bovenlijf 42 houd voorlopig, maar ik ga jeansmaat 40 voor Sinterklaas vragen, dit jaar .
bij mij is het juist andersom
jeans zal wel lang 42 blijven en topjes gaan nu toch wel meer richting 40

ik heb altijd strakke kleding aan gehad daarom vind ik het niet mooi dat alles nu te wijd word
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:31:12 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47824060
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij mij is het juist andersom
jeans zal wel lang 42 blijven en topjes gaan nu toch wel meer richting 40

ik heb altijd strakke kleding aan gehad daarom vind ik het niet mooi dat alles nu te wijd word
tja, ik heb nu eenmaal grote borsten die ook in een shirtje moeten passen .
Ik ga ze nog wel een keer laten verkleinen, denk ik, maar eerst maar even afvallen. Niet alles tegelijk. Ben je weer beter trouwens? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47824269
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

tja, ik heb nu eenmaal grote borsten die ook in een shirtje moeten passen .
Ik ga ze nog wel een keer laten verkleinen, denk ik, maar eerst maar even afvallen. Niet alles tegelijk. Ben je weer beter trouwens? .
ben nog niet helemaal 100% maar ik voel me wel eindelijk weer een beetje goed ja

ik heb gelukkig geen last van te grote borsten maar wel een rare maat waarin geen bh's te vinden zijn
75E heb er nu een paar bij wehkamp bestelt ben benieuwd of die goed zijn
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:39:25 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47824349
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben nog niet helemaal 100% maar ik voel me wel eindelijk weer een beetje goed ja

ik heb gelukkig geen last van te grote borsten maar wel een rare maat waarin geen bh's te vinden zijn
75E heb er nu een paar bij wehkamp bestelt ben benieuwd of die goed zijn
Maak je nou een foutje of ben ik weer heel dom?
E is toch juist wél groot? Ik heb D .

En 75E is sowieso een rare maat. Ik denk dat je 90A ook niet snel tegenkomt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47824421
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maak je nou een foutje of ben ik weer heel dom?
E is toch juist wél groot? Ik heb D .

En 75E is sowieso een rare maat. Ik denk dat je 90A ook niet snel tegenkomt .
E is wel groot maar 75E is volgens mij ongeveer net zo groot als 85B
tenminste ik krijg niet het idee dat het groot is
maar zoals je zei net zo'n rare maat als 90A
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 11:51:20 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_47824758
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb je etenspatroon op je weblog gezien en daar zou je nog wel wat dingen eventueel kunnen aanpassen
inderdaad, in theorie kan wat wel, maar het is een beetje moeizaam, omdat ik hier niet bepaal wat er op tafel komt. zoals gisteren andijviestampot bijvoorbeeld, dat vind ik dan wel lekker, maar wanneer t iets anders is moet ik me ook gewoon daaraan aanpassen. ik doe mn best, maar het wordt me soms niet makkelijk gemaakt
vandaar dat ik meer op het sporten leun, en wacht tot ik over een jaartje ga verhuizen
pi_47824826
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

inderdaad, in theorie kan wat wel, maar het is een beetje moeizaam, omdat ik hier niet bepaal wat er op tafel komt. zoals gisteren andijviestampot bijvoorbeeld, dat vind ik dan wel lekker, maar wanneer t iets anders is moet ik me ook gewoon daaraan aanpassen. ik doe mn best, maar het wordt me soms niet makkelijk gemaakt
vandaar dat ik meer op het sporten leun, en wacht tot ik over een jaartje ga verhuizen
het avond eten is volgens mij ook niet het probleem
ik vind alleen zeker in het begin dat je vaak luxe broodjes at
en ook elke dag die sultana's
en toch ook bijna wel elke dag iets van snoep ofzo de laatste tijd
pi_47825040
Ik heb (voor zover ik weet nog steeds) maat 44, bij 80 kilo. En bij 85 ook
Ik vraag me af wanneer ik maat 42 heb, dan zal ik echt blij zijn. Als ik gewoon bijna overal in een maat 42 pas, kan ik tenminste ook eens makkelijk broeken kopen voor 'jongeren', daarvan hebben ze altijd wel 40 leuke, en voor maat 44 moet je alweer naar de 'ik ben heus wel een hippe huisvrouw-afdeling', waar misschien 1 of 2 leuke broeken tussen zitten. Zodat ik 3 of 4 dezelfde koop

Yoghurt+banaan=
pi_47825073
Goeiemiddag

Vandaag maar even rustig dagje na zo'n drukke week

Ben net een kwartier wakker. Lag er om 2 uur in en tussen 9 en 10 wel een uur wakker geweest omdat ze de straat aan het openbreken waren

Maar goed, zit gewoon weer braaf aan de ontbijtkoek iig

Over kledingmaten, ik heb met broeken maat 38 en met shirtjes S of M, dus das op zich niet vreselijk groot, maarja, die vetrol op mn buik zorgt er wel voor dat broeken strak zitten ( of mn vetrol er boven uitkomt) en dat shirtjes soms erg aftekenen. Maar als ik een grotere maat koop, dan zit alles weer veel te lang of wijd, dus dat schiet ook niet op
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:01:26 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47825120
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb (voor zover ik weet nog steeds) maat 44, bij 80 kilo. En bij 85 ook
Ik vraag me af wanneer ik maat 42 heb, dan zal ik echt blij zijn. Als ik gewoon bijna overal in een maat 42 pas, kan ik tenminste ook eens makkelijk broeken kopen voor 'jongeren', daarvan hebben ze altijd wel 40 leuke, en voor maat 44 moet je alweer naar de 'ik ben heus wel een hippe huisvrouw-afdeling', waar misschien 1 of 2 leuke broeken tussen zitten. Zodat ik 3 of 4 dezelfde koop

Yoghurt+banaan=
idd .

je ziet je benen slanker worden en je ziet je buikje afnemen, maar toch pas je verdomme niet in een kleinere maat .

En C&A is gewoon een leuke winkel, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_47825163
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik was net bij de hema om een fietsbel te kopen (was dus weer gejat..) en daar hebben ze ook die kleintjes. Dus halfords oid moet ze zeker wel hebben!
pi_47825197
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
En C&A is gewoon een leuke winkel, hoor .
C&A is zeker een leuke winkel, daar komen ook al mijn broeken vandaan
pi_47825215
ik koop ook heel veel bij C&A
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:05:02 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47825241
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik was net bij de hema om een fietsbel te kopen (was dus weer gejat..) en daar hebben ze ook die kleintjes. Dus halfords oid moet ze zeker wel hebben!
oh nou dan ga ik liever naar de hema, want de prijzen bij halfords... .

Ik zit m'n tijd weer te verniksen trouwens. Ga over een uurtje weg. Maandag weer gesprek met stagebegeleidster, dus ik hoop dat ik vanaf dan weer verder kan.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:06:04 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47825279
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

C&A is zeker een leuke winkel, daar komen ook al mijn broeken vandaan
mijnes ook . Vroeger droeg ik Clockhouse en tegenwoordig Yessica . Heb twee spijkerbroeken en een zomerjas van Yessica. Heul hip, hoor . En ook nog eens betaalbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_47825280
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Viking84 het volgende:
oh nou dan ga ik liever naar de hema, want de prijzen bij halfords... .
Hij kost 2,70

Al mijn broeken zijn van Yessica, die hebben elk halfjaar precies 1 model waarvan het lijkt alsof ze 'm speciaal voor mij hebben gemaakt
En daar koop ik er dan een stuk of 3 van, ben ik weer klaar.
pi_47825358
Ik heb idd ook heel veel van Yessica, maar dan vooral rokjes en shirtjes

Rokjes en shirtjes heb ik wel genoeg, vorig jaar in de VS heel veel van ingeslagen in outletstores, maar heb maar 1 goeie spijkerbroek. Maar ook geen zin om er nog 1 bij te kopen nu het mooie weer er aankomt Dan draag ik toch alleen maar rokjes
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:11:57 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47825451
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hij kost 2,70

Al mijn broeken zijn van Yessica, die hebben elk halfjaar precies 1 model waarvan het lijkt alsof ze 'm speciaal voor mij hebben gemaakt
En daar koop ik er dan een stuk of 3 van, ben ik weer klaar.
oeh ja, ze zitten als gegoten en zien er nog leuk uit ook .

Straks komt er een modje die zegt dat we OT moeten gaan, dus wij moeten ook maar een apart forum aan maken .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:12:37 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47825477
Wat ik altijd vervelend vind is wanneer ik mijn spijkerbroek gewassen hebt, om die dan weer aan te trekken... oeiiiiiiiiii
En dat zijn dus net die ene paar kilo-tjes die die strijd dan weer makkelijker maken!!
pi_47825500
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Susie het volgende:
Wat ik altijd vervelend vind is wanneer ik mijn spijkerbroek gewassen hebt, om die dan weer aan te trekken... oeiiiiiiiiii
En dat zijn dus net die ene paar kilo-tjes die die strijd dan weer makkelijker maken!!
ja, dat probleem ken ik ook ja
pi_47825529
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Susie het volgende:
Herkenbaar! En dat heb ik nu dus andersom
Dus hij komt net uit de was, ik trek 'm zonder moeite aan. Als ik 'm dan een paar uurtjes aan heb gehad, begint ie te slobberen
Dit is heel erg ontopic want het bewijst dat ik ben afgevallen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:14:25 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47825534
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oeh ja, ze zitten als gegoten en zien er nog leuk uit ook .

Straks komt er een modje die zegt dat we OT moeten gaan, dus wij moeten ook maar een apart forum aan maken .
hmm, vind het wel ontopic hoor.... tips waar je goede kleding kan kopen voor misschien iets grotere maten??
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:15:41 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47825572
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Herkenbaar! En dat heb ik nu dus andersom
Dus hij komt net uit de was, ik trek 'm zonder moeite aan. Als ik 'm dan een paar uurtjes aan heb gehad, begint ie te slobberen
En dat is dan ook weer vervelend! Mijn streven is dus wel dat ik ze "normaal" kan aantrekken hoor....en dat ik er ook mee kan zitten....nu trek ik ze voornamelijk aan naar de kroeg, want als ik ermee uit eten zou gaan voel ik mijn tenen niet meer!! Hahaha!
pi_47825627
ik was eigenlijk nog nooit een C&A binnen geweest
maar had vorig jaar een leuk topje daar gekocht van clockhouse alleen is die dus te groot en heb nu weer een nieuwe van clockhouse gekocht
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 12:25:56 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_47825856
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het avond eten is volgens mij ook niet het probleem
ik vind alleen zeker in het begin dat je vaak luxe broodjes at
en ook elke dag die sultana's
en toch ook bijna wel elke dag iets van snoep ofzo de laatste tijd
die broodjes doe ik inderdaad niet zo vaak meer. dat was vaak luiigheid, te laat uit bed = broodje op het station. nu kom ik er iets eerder uit en eet ik thuis iets. je merkt het ook in je portemonnee overigens...
en ik eet liever elke dag een sultana, dan elke dag een stuk chocolade (wat ik eerst deed...) ik ben een vervelingseter, en wachten op het station is dan echt een hel. als ik dan een sultana op zak heb, en voor mezelf stel dat dat mijn enige dagelijkse tussendoortje is, is het veel beter vol te houden.
mn gewicht staat stil op het moment, er komt dus ook niks bij. dat is al heel wat. dan verander ik mijn eetpatroon liever geleidelijk, zodat ik het ook beter volhoud.

@Renske: een bel bij de HEMA is want waarschijnlijk met leuke prints

ik heb alleen maar ondergoed van de HEMA (= HEMA-girl) en verder alleen maar 'alternatieve' kleding die je niet in 'normale' winkels kan kopen.
pi_47826001
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

als ik dan een sultana op zak heb, en voor mezelf stel dat dat mijn enige dagelijkse tussendoortje is, is het veel beter vol te houden.
maar is dat dan ook je enige tussendoortje?
en ik wil je niet lastig vallen maar zeg alleen maar wat me opviel
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:31:27 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47826026
quote:
ik wil een stoere bel
quote:
ik heb alleen maar ondergoed van de HEMA (= HEMA-girl) en verder alleen maar 'alternatieve' kleding die je niet in 'normale' winkels kan kopen.
zoals een donkerrode ribfluwelen broek bij London voor 90 euro? .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 12:33:04 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_47826079
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je valt me niet lastig hoor, je mag van mij best kritisch naar mn eetpartoon kijken. is voor mij ook een beetje een eyeopener.
want inderdaad, vaak is het niet mn enige tussendoortje. nòg niet in ieder geval. ik probeer het wel, maar het gaat mn nog niet makkelijk af. wel steeds beter, overigens. wanneer ik het aanvul met twee stuks fruit heb ik vaak genoeg op een dag en eet ik de sultana niet eens helemaal op. maar dan moet ik me wel inhouden als vervelingseter...
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik wil een stoere bel
[..]

zoals een donkerrode ribfluwelen broek bij London voor 90 euro? .
nee, dat niet, maar wel deze kleding

en bellen met stippen zijn ook stoer
pi_47826116
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

je valt me niet lastig hoor, je mag van mij best kritisch naar mn eetpartoon kijken. is voor mij ook een beetje een eyeopener.
want inderdaad, vaak is het niet mn enige tussendoortje. nòg niet in ieder geval. ik probeer het wel, maar het gaat mn nog niet makkelijk af. wel steeds beter, overigens. wanneer ik het aanvul met twee stuks fruit heb ik vaak genoeg op een dag en eet ik de sultana niet eens helemaal op. maar dan moet ik me wel inhouden als vervelingseter...
of gewoon zorgen dat je altijd iets van fruit bij hebt voor het geval dat je je gaat vervelen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:35:06 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47826131
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat is er mis met Sultana tussendoor? Ik zie dat 1 stuk (naturel) 56 Kcal bevat, dus 3 stuks 168 kcal, valt op zich toch redelijk mee? Ligt er uiteraard wel aan wat je verder nog eet qua avondeten etc, maar ik vind het nog redelijk. Uiteraard is het beter om een appel te nemen ofzo....maar toch.
pi_47826168
quote:
Hij was gewoon metaal/zilverkleurig met zwart plastic
Maar ze hebben ook jip en janneke bellen!
pi_47826182
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Susie het volgende:

[..]

Wat is er mis met Sultana tussendoor? Ik zie dat 1 stuk (naturel) 56 Kcal bevat, dus 3 stuks 168 kcal, valt op zich toch redelijk mee? Ligt er uiteraard wel aan wat je verder nog eet qua avondeten etc, maar ik vind het nog redelijk. Uiteraard is het beter om een appel te nemen ofzo....maar toch.
omdat je al snel die 3 stuks eet
en ik zie het gewoon als koek eigenlijk.....net zoals liga's
en natuurlijk is het een 'redelijk' gezond tussendoortje
maar ik vind niet dat het iets is dat je dagelijks nodig hebt
pi_47826186
Als je weinig tijd hebt is een Sultana wel makkelijk, maar tis niet mijn favoriete tussendoortje. Zo droog. Het vult ook wel beter dan een appel, maar een appel is idd gezonder lijkt me.
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 12:37:17 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_47826202
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

of gewoon zorgen dat je altijd iets van fruit bij hebt voor het geval dat je je gaat vervelen
daar ben ik ook mee bezig nu! je kan zeggen dat ik de appel opnieuw ontdekt heb
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Alcarin het volgende:
Maar ze hebben ook jip en janneke bellen!
dat bedoel ik
pi_47826222
De aardbeien zijn ook weer lekker nu, heb net weer een bakje gekocht .
pi_47826238
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

daar ben ik ook mee bezig nu! je kan zeggen dat ik de appel opnieuw ontdekt heb
dat is mooi
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 12:39:39 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_47826278
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is mooi
stiekum weet ik wel hoe het moet, maar het dan ook echt doen is een tweede he
pi_47826313
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

stiekum weet ik wel hoe het moet, maar het dan ook echt doen is een tweede he
als je weet hoet het moet is tenminste een begin
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:41:21 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47826325
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat je al snel die 3 stuks eet
en ik zie het gewoon als koek eigenlijk.....net zoals liga's
en natuurlijk is het een 'redelijk' gezond tussendoortje
maar ik vind niet dat het iets is dat je dagelijks nodig hebt
Klopt hoor, je gaat echt niet maar 1-tje opeten! Hahaha! (Foei) Ik weet bijvoorbeeld dat ik zo'n 1300-1400 Kcal "nodig" heb, wil ik kunnen afvallen. Ik ben een vreselijke Red Bull verslaafde (ik hoef niet te horen hoe slecht en bla bla, dat weet ik allemaal al), hierdoor weet ik dat door het drinken van 2 blikjes ik dus al 250 Kcal minder mag eten. Op die manier bedoel ik het eigenlijk..... dus als je dat pakje Sultana eet, weet je dat je al 168 Kcal op hebt en dus voor bijvoorbeeld het avondeten weer wat minder mag.....

Anyway, zo werk ik een beetje..... dus euh, zo'n patatje.....hahahahaha!!
pi_47826392
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef Susie het volgende:

[..]

Klopt hoor, je gaat echt niet maar 1-tje opeten! Hahaha! (Foei) Ik weet bijvoorbeeld dat ik zo'n 1300-1400 Kcal "nodig" heb, wil ik kunnen afvallen. Ik ben een vreselijke Red Bull verslaafde (ik hoef niet te horen hoe slecht en bla bla, dat weet ik allemaal al), hierdoor weet ik dat door het drinken van 2 blikjes ik dus al 250 Kcal minder mag eten. Op die manier bedoel ik het eigenlijk..... dus als je dat pakje Sultana eet, weet je dat je al 168 Kcal op hebt en dus voor bijvoorbeeld het avondeten weer wat minder mag.....

Anyway, zo werk ik een beetje..... dus euh, zo'n patatje.....hahahahaha!!
ja dan begrijp je inderdaad dat je een stuk minder mag eten
als je voor die red bul of sultana's kiest
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:44:42 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47826446
Kan het ook niet helpen...is ook iets psychisch he? Red Bull...maar ik drink geen koffie... dit is zo'n beetje mijn koffie zeg maar...het is een verslaving.
pi_47826473
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Kan het ook niet helpen...is ook iets psychisch he? Red Bull...maar ik drink geen koffie... dit is zo'n beetje mijn koffie zeg maar...het is een verslaving.
ik drink het allebei niet
vind het ook echt smerig
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:46:13 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47826501
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik drink het allebei niet
vind het ook echt smerig
Joh, wees maar blij! Scheelt weer een heleboel Kcal!!
pi_47826526
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:46 schreef Susie het volgende:

[..]

Joh, wees maar blij! Scheelt weer een heleboel Kcal!!
ben ik ook
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:47:45 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47826571
Ik drink ook geen koffie, nooit gelust .
Red Bull heb ik een tijdje wel veel gedronken, maar niet moeilijk om opzij te schuiven, want ik vond het altijd een beetje metaalachtig smaken (vraag me niet hoe ik daarbij kom ).
Niet meer actief op Fok!
pi_47826597
quote:
Het is echt een verslaving inderdaad, maar als je het een tijdje regelmatig drinkt word je er al niet eens meer echt wakker of actief van
Toen ik ineens 2 gaatjes in mijn tanden had (na 21 jaar gaatjesloos te zijn) ben ik er maar mee opgehouden
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 12:49:15 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_47826617
quote:
medeverslaafde. ik drink ook geen koffie... maar das geen excuus
en ik word er ook niet merkbaar wakkerder van of zo, maar ik vind het gewoon lekker... maar drink het ook wel steeds minder *trots*
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:54:45 #269
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47826803
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

medeverslaafde. ik drink ook geen koffie... maar das geen excuus
en ik word er ook niet merkbaar wakkerder van of zo, maar ik vind het gewoon lekker... maar drink het ook wel steeds minder *trots*
Ben blij niet de enige te zijn.... en inderdaad word er ook niet echt meer wakkerder van, maar nog steeds wel lekker!
pi_47827334
ik drink ook geen koffie, hou het wel bij thee en limonade en red bull druk ik alleen gemixed met rode vodka ( stuiter stuiter stuiter)

zo maar eens even brood ontdooien in mn nieuwe magnetron
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:17:59 #271
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47827605
Ha, ik ging me net weer eens wegen, ben ik gewoon 5 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_47827643
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef -skippybal- het volgende:
Ha, ik ging me net weer eens wegen, ben ik gewoon 5 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen
zo, hoppa dat lijkt mij ook wel wat
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:21:15 #273
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47827684
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

zo, hoppa dat lijkt mij ook wel wat
Ik denk dat het komt doordat het weer mooi weer is, en ik dus meer ga mtb'en
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_47827769
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt doordat het weer mooi weer is, en ik dus meer ga mtb'en
dan doe je er dus wel wat voor
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:28:20 #275
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47827937
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan doe je er dus wel wat voor
Oja, toch wel
LastFM
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 13:39:05 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_47828289
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:28 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oja, toch wel
maar niet bewust lekker toch!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 13:41:36 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47828389
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

maar niet bewust lekker toch!
ik moet mezelf 3 keer per week op de MTB hijsen .

Ik heb dezelfde fietsbel als Alcarine .
Niet meer actief op Fok!
pi_47828842
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dezelfde fietsbel als Alcarine .
Nee hoor, want ik heb die niet gekocht Ik zag 'm alleen toevallig liggen en ik dacht aan je
Ik heb een ouderwetse opoefiets, dus daar doe ik ook een ouderwetse bel op

Ik vind mezelf nu even heel geniaal want ik heb iets ontiegelijk lekkers voor mezelf gefikst! Men neme een stuk of 5 walnoten, even kraken, in bak gooien. Appel in stukjes hakken, ook erbij gooien. Vervolgens yoghurt erover...
En het is nog gezond ook
Dit wordt voortaan mijn ontbijt
pi_47828877
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik vind mezelf nu even heel geniaal want ik heb iets ontiegelijk lekkers voor mezelf gefikst! Men neme een stuk of 5 walnoten, even kraken, in bak gooien. Appel in stukjes hakken, ook erbij gooien. Vervolgens yoghurt erover...
En het is nog gezond ook
Dit wordt voortaan mijn ontbijt
oeh dat klinkt idd erg lekker ja
pi_47829045
...en nu zit ik propvol.
Ze maken die appels veel te groot tegenwoordig!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:03:41 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47829279
Ik heb net besloten om te gaan fietsen! Nu denken jullie, goh, lekker belangrijk.... ja, want ik heb een oude versleten fiets! Leuk om naar de kroeg te gaan, maar om daar nou even pak hem beet 20 km mee te gaan fietsen nee....maar ga het toch doen! Meerdere redenen; momenteel even geen beschikking over mijn auto, kan vragen of ik met mijn vader mee kan rijden, maar het is nu in ene zulk lekker weer hier, dus waarom niet?? Ja, die reden kan ik ook wel verzinnen (geen zin, langer over de terugweg etc).
Dus hoppa, zo meteen op mijn oude versleten fiets!!
pi_47829471
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Susie het volgende:
Ik heb net besloten om te gaan fietsen! Nu denken jullie, goh, lekker belangrijk.... ja, want ik heb een oude versleten fiets! Leuk om naar de kroeg te gaan, maar om daar nou even pak hem beet 20 km mee te gaan fietsen nee....maar ga het toch doen! Meerdere redenen; momenteel even geen beschikking over mijn auto, kan vragen of ik met mijn vader mee kan rijden, maar het is nu in ene zulk lekker weer hier, dus waarom niet?? Ja, die reden kan ik ook wel verzinnen (geen zin, langer over de terugweg etc).
Dus hoppa, zo meteen op mijn oude versleten fiets!!
Goed hoor!!
Geen redenen verzinnen waarom je het niet zou doen, er zijn veel meer redenen om het wel te doen
pi_47830125
goed hoor Susie
pi_47832742
veel plezier op je fiets Susie
pi_47833290
ik hou van waterijs net doos raketjes gekocht stuk gezonder dan een magnum ofzo
pi_47833422
ik heb hier ook nog raketjes liggen van toen ik keelpijn had
een magnum zou ik ook echt niet meer op kunnen
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 15:55:44 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_47833618
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Sylvana het volgende:
ik hou van waterijs net doos raketjes gekocht stuk gezonder dan een magnum ofzo
Festini Perenijsjes
pi_47833649
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Festini Perenijsjes
oeh die zijn ook lekker ja
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:58:38 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47833745
Festini-ijsjes zijn toch 'verantwoord' ,zeg maar? Ik herinner me van 2 jaar geleden ofzo dat er minder calorieën in zitten dan in een normaal waterijsje.
Niet meer actief op Fok!
pi_47834067
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Festini-ijsjes zijn toch 'verantwoord' ,zeg maar? Ik herinner me van 2 jaar geleden ofzo dat er minder calorieën in zitten dan in een normaal waterijsje.
volgens mij waren die er wel ja
weet niet of dat nog steeds zo is
pi_47834227
Ik heb alweer een tijdje niet gepost. Maandagmiddag werd ik gebeld door mijn vriendje dat hij een ongeluk had gehad met de fiets. Ben met de auto naar hem toe gegaan en we zijn meteen naar de Eerste Hulp gegaan. Uiteindelijk viel het mee (hersenschudding, 2 tanden kwijt en flinke wonden in zijn gezicht), maar we zijn wel bijna de hele week bij familie geweest om daar zijn eigen huisarts en tandarts te zien. Eerste nacht elk uur wakker worden, pff...

Morgen ga ik op concertreis naar Andorra en Spanje, dus ik ben nu weer thuis om schoon te maken en in te pakken. Wel leuk, eindelijk al die zomerkleren weer eens uit de kast halen. Shirtjes die ik sinds vorig jaar niet meer aan heb gehad, open schoentjes...
pi_47834360
Oeh, das wel schrikken zeg Mini_Rulez

Maar gelukkig viel het redelijk mee

Veel plezier met je concertreis, lekker hoor naar Andorra en Spanje
pi_47834968
houden jullie trouwens ook bij hoeveel centimeters jullie verliezen?
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 16:45:08 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_47835363
nee, kheb t nog niet echt opgemeten...
pi_47835496
in een perenijsje zitten 50 kcal zo uit mijn hoofd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:49:59 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47835550
Yahoo!! Fietstocht overleefd!! Phew, de heenreis was makkelijker dan terug (tegenwind). Maar wel lekker hoor, ondanks dat ik op een oud barrel fiets. Mijn vader was helemaal verbaasd dat ik op de fiets was! Hahahaha!!

En nu verzinnen wat we moeten eten.....
pi_47835556
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef teigan het volgende:
in een perenijsje zitten 50 kcal zo uit mijn hoofd...
Da's ook niet veel.
Moet je het wel bij 1 ijsje kunnen laten...En dat was altijd mijn probleem, de vriezer is zo dichtbij
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 16:52:21 #298
155227 crew  Guppy
dus
pi_47835632
oh, dat kan ik altijd wel, gelukkig
pi_47835677
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Susie het volgende:
Yahoo!! Fietstocht overleefd!! Phew, de heenreis was makkelijker dan terug (tegenwind). Maar wel lekker hoor, ondanks dat ik op een oud barrel fiets. Mijn vader was helemaal verbaasd dat ik op de fiets was! Hahahaha!!

En nu verzinnen wat we moeten eten.....
dus dit is wel iets dat je vaker gaat doen?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:58:38 #300
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47835846
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus dit is wel iets dat je vaker gaat doen?
Liever niet met die bestemming (ziekenhuisbezoek), maar zeker wel voor herhaling vatbaar ergens anders naar toe. Mijn ouders hebben nog een betere fiets in de schuur staan, die ik zo mag lenen, dus dat zit wel goed! (moet het wel mooi weer zijn he? )
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:16:02 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47836474
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:58 schreef Susie het volgende:

[..]

Liever niet met die bestemming (ziekenhuisbezoek), maar zeker wel voor herhaling vatbaar ergens anders naar toe. Mijn ouders hebben nog een betere fiets in de schuur staan, die ik zo mag lenen, dus dat zit wel goed! (moet het wel mooi weer zijn he? )
zondag wordt het weer goed weer . Dan ben ik ook weer op de fiets te vinden. Hopelijk is m'n stuitje dan weer wat bijgekomen van woensdag .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')