Wat is er mis met Sultana tussendoor? Ik zie dat 1 stuk (naturel) 56 Kcal bevat, dus 3 stuks 168 kcal, valt op zich toch redelijk mee? Ligt er uiteraard wel aan wat je verder nog eet qua avondeten etc, maar ik vind het nog redelijk. Uiteraard is het beter om een appel te nemen ofzo....maar toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar is dat dan ook je enige tussendoortje?
en ik wil je niet lastig vallen maar zeg alleen maar wat me opviel
Hij was gewoon metaal/zilverkleurig met zwart plasticquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
@Renske: een bel bij de HEMA iswant waarschijnlijk met leuke prints
omdat je al snel die 3 stuks eetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sultana tussendoor? Ik zie dat 1 stuk (naturel) 56 Kcal bevat, dus 3 stuks 168 kcal, valt op zich toch redelijk mee? Ligt er uiteraard wel aan wat je verder nog eet qua avondeten etc, maar ik vind het nog redelijk. Uiteraard is het beter om een appel te nemen ofzo....maar toch.
daar ben ik ook mee bezig nu! je kan zeggen dat ik de appel opnieuw ontdekt hebquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
of gewoon zorgen dat je altijd iets van fruit bij hebt voor het geval dat je je gaat vervelen
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Alcarin het volgende:
Maar ze hebben ook jip en janneke bellen!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
daar ben ik ook mee bezig nu! je kan zeggen dat ik de appel opnieuw ontdekt heb![]()
stiekum weet ik wel hoe het moet, maar het dan ook echt doen is een tweede hequote:
als je weet hoet het moet is tenminste een beginquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
stiekum weet ik wel hoe het moet, maar het dan ook echt doen is een tweede he
Klopt hoor, je gaat echt niet maar 1-tje opeten! Hahaha! (Foei) Ik weet bijvoorbeeld dat ik zo'n 1300-1400 Kcal "nodig" heb, wil ik kunnen afvallen. Ik ben een vreselijke Red Bull verslaafde (ik hoef niet te horen hoe slecht en bla bla, dat weet ik allemaal al), hierdoor weet ik dat door het drinken van 2 blikjes ik dus al 250 Kcal minder mag eten. Op die manier bedoel ik het eigenlijk..... dus als je dat pakje Sultana eet, weet je dat je al 168 Kcal op hebt en dus voor bijvoorbeeld het avondeten weer wat minder mag.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat je al snel die 3 stuks eet
en ik zie het gewoon als koek eigenlijk.....net zoals liga's
en natuurlijk is het een 'redelijk' gezond tussendoortje
maar ik vind niet dat het iets is dat je dagelijks nodig hebt
ja dan begrijp je inderdaad dat je een stuk minder mag etenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Klopt hoor, je gaat echt niet maar 1-tje opeten! Hahaha! (Foei) Ik weet bijvoorbeeld dat ik zo'n 1300-1400 Kcal "nodig" heb, wil ik kunnen afvallen. Ik ben een vreselijke Red Bull verslaafde (ik hoef niet te horen hoe slecht en bla bla, dat weet ik allemaal al), hierdoor weet ik dat door het drinken van 2 blikjes ik dus al 250 Kcal minder mag eten. Op die manier bedoel ik het eigenlijk..... dus als je dat pakje Sultana eet, weet je dat je al 168 Kcal op hebt en dus voor bijvoorbeeld het avondeten weer wat minder mag.....
Anyway, zo werk ik een beetje..... dus euh, zo'n patatje.....hahahahaha!!
ik drink het allebei nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Kan het ook niet helpen...is ook iets psychisch he? Red Bull...maar ik drink geen koffie... dit is zo'n beetje mijn koffie zeg maar...het is een verslaving.
Joh, wees maar blij! Scheelt weer een heleboel Kcal!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik drink het allebei niet
vind het ook echt smerig
ben ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:46 schreef Susie het volgende:
[..]
Joh, wees maar blij! Scheelt weer een heleboel Kcal!!![]()
Het is echt een verslaving inderdaad, maar als je het een tijdje regelmatig drinkt word je er al niet eens meer echt wakker of actief vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Kan het ook niet helpen...is ook iets psychisch he? Red Bull...maar ik drink geen koffie... dit is zo'n beetje mijn koffie zeg maar...het is een verslaving.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:44 schreef Susie het volgende:
Ben blij niet de enige te zijn.... en inderdaad word er ook niet echt meer wakkerder van, maar nog steeds wel lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
medeverslaafde. ik drink ook geen koffie... maar das geen excuus
en ik word er ook niet merkbaar wakkerder van of zo, maar ik vind het gewoon lekker... maar drink het ook wel steeds minder *trots*
zo, hoppaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef -skippybal- het volgende:
Ha, ik ging me net weer eens wegen, ben ik gewoon 5 kilo afgevallen zonder er iets voor te doen![]()
Ik denk dat het komt doordat het weer mooi weer is, en ik dus meer ga mtb'enquote:
dan doe je er dus wel wat voorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat het weer mooi weer is, en ik dus meer ga mtb'en
Oja, toch welquote:
maar niet bewustquote:
ik moet mezelf 3 keer per week op de MTB hijsenquote:
Nee hoor, want ik heb die niet gekochtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dezelfde fietsbel als Alcarine.
oeh dat klinkt idd erg lekker jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nu even heel geniaal want ik heb iets ontiegelijk lekkers voor mezelf gefikst! Men neme een stuk of 5 walnoten, even kraken, in bak gooien. Appel in stukjes hakken, ook erbij gooien. Vervolgens yoghurt erover...
En het is nog gezond ook![]()
Dit wordt voortaan mijn ontbijt![]()
Goed hoor!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Susie het volgende:
Ik heb net besloten om te gaan fietsen! Nu denken jullie, goh, lekker belangrijk.... ja, want ik heb een oude versleten fiets! Leuk om naar de kroeg te gaan, maar om daar nou even pak hem beet 20 km mee te gaan fietsen nee....maar ga het toch doen! Meerdere redenen; momenteel even geen beschikking over mijn auto, kan vragen of ik met mijn vader mee kan rijden, maar het is nu in ene zulk lekker weer hier, dus waarom niet?? Ja, die reden kan ik ook wel verzinnen (geen zin, langer over de terugweg etc).
Dus hoppa, zo meteen op mijn oude versleten fiets!!![]()
Festini Perenijsjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:46 schreef Sylvana het volgende:
ik hou van waterijsnet doos raketjes gekocht
stuk gezonder dan een magnum ofzo
volgens mij waren die er wel jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Festini-ijsjes zijn toch 'verantwoord' ,zeg maar? Ik herinner me van 2 jaar geleden ofzo dat er minder calorieën in zitten dan in een normaal waterijsje.
Da's ook niet veel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:48 schreef teigan het volgende:
in een perenijsje zitten 50 kcal zo uit mijn hoofd...
dus dit is wel iets dat je vaker gaat doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Susie het volgende:
Yahoo!! Fietstocht overleefd!! Phew, de heenreis was makkelijker dan terug (tegenwind). Maar wel lekker hoor, ondanks dat ik op een oud barrel fiets. Mijn vader was helemaal verbaasd dat ik op de fiets was! Hahahaha!!
En nu verzinnen wat we moeten eten.....
Liever niet met die bestemming (ziekenhuisbezoek), maar zeker wel voor herhaling vatbaar ergens anders naar toe. Mijn ouders hebben nog een betere fiets in de schuur staan, die ik zo mag lenen, dus dat zit wel goed! (moet het wel mooi weer zijn he?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus dit is wel iets dat je vaker gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |