abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47772754
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine sluit zich aan bij eerdere posts

en rofl @ Sylvana, je zorgt iig voor een glimlach hier
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
pi_47773705
Gelukkig dat ik dan altijd heel veel lach i guess

Maar alle hulp is natuurlijk welkom
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Moderator donderdag 29 maart 2007 @ 06:02:56 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_47778844
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
met de tarzan ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 29 maart 2007 @ 07:17:48 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47778963
Nou nou, wat een vunzige praatjes weer hier .

Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn. Dat komt natuurlijk van die fietstocht van gisteren . Zo even een college voorbereiden, dan naar college en vanmiddag ga ik weer autorijden. Eerst een stuk lopen naar m'n ouders .
Niet meer actief op Fok!
pi_47779126
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn.
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6 Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen .
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:14:09 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47779306
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6 Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen .
ik wacht nog even met updaten . Ga niet ieder onsje updaten .
Niet meer actief op Fok!
pi_47779576
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik wacht nog even met updaten . Ga niet ieder onsje updaten .
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
pi_47779588
Ik zit nog steeds rond de 80. En ik wil best nog wat naar beneden, maar het bevalt me op de 80 ook wel, geen haast dus
Net weer lekker gezwommen
Er was nog een vrouw bezorgd of ze mij niet had weggejaagd, maar ik ging gewoon maar een heel eind opzij omdat ik best wel stekeblind ben zonder lenzen (sterkte -7)
Toch maar eens maandlenzen gaan kopen, die mogen wel kwijtraken. En een chloorbrilletje ofzo.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47780029
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:11:24 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780056
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
-edit- ik update gewoon .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:15:44 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780144
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
super .

Oh, of komt dat door je ziek zijn? . Dan zit het er zo weer aan helaas . Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was .

Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
Niet meer actief op Fok!
pi_47780280
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

super .

Oh, of komt dat door je ziek zijn? . Dan zit het er zo weer aan helaas . Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was .

Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen

en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
pi_47780314
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

-edit- ik update gewoon .
wat ik kan kan jij ook he
pi_47780480
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:35:02 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780590
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen

en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over . En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:38:44 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47780676
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
Oeh .

Ik reed vorig jaar eens met iemand in een auto waarvan de remmen tijdens de rit kapot gingen .
Dat ging ongeveer zo:

in het centrum bleken ze al niet goed meer te werken, waardoor we bijna iemand van de sokken reden op het zebrapad . En allemaal 'ooh' en 'aah' roepende mensen . We reden ook nog in een bedrijfsauto, dus met een telefoonnummer erop. Gelukkig is de eigenaar van de auto niet gebeld over het onverantwoorde gedrag van een werknemer van hem (dat gebeurt nml wel eens).

Toen we over de ringweg reden deden de remmen het helemaal niet meer en reden we door rood . Scheerden net langs een andere auto. Gelukkig was het nog maar een klein stuk richting huis, maar remmen moest dus met de handrem.

In die auto is dus nooit meer gereden .
Niet meer actief op Fok!
pi_47782174
ok, mijn remmen doen het weer enigzins... moet ze eigenlijk even een beetje olieën ofzo zodat ze wat soepeler worden, er zit idd wat roest... en natuurlijk heb ik hier niet de sleutel die ik nodig heb om een van de kabels iets te veranderen nou ja, ophalen in Assen i guess
pi_47782310
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg

alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas

ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:43:09 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47782459
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg

alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas

ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
.

Ik heb net ook een pot thee naar binnen geklokt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47782782
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over . En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
pi_47782820
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:

zelfs al zou dat zo zijn maakt me weinig uit
ik wil beter worden
pi_47783091
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
pi_47783211
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
ja precies
zo dacht ik er oook over
pi_47783469
Ik update ook altijd ieder onsje. Het is ook leuk om dat te zien op dieet-web bij de voortgang, kan je naderhand nog eens zien hoe het allemaal verlopen is.
pi_47786021
Nou, ik moet even mopperen hoor

Al sinds dat de stoofpeertjesdrop in de aanbieding was bij de kruidvat (en dat is lang geleden zie ik nu:
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Mezel het volgende:
Ohjee, ik moet even uit de buurt van de Kruidvat blijven: Oldtimersdrop is in de aanbieding en ik vind die Stoofpeertjesdrop zo lekker!
heb ik er zo'n ongelofelijk zin in Ik heb me dus al de hele maand in zitten houden, maar eergisteren vond ik dat ik, omdat ik zo goed bezig ben de laatste tijd, een keer wat lekkers verdiend had. Ik heb de hele dag zitten wikken en wegen en met mezelf afgesproken hoeveel dropjes ik dan per dag mocht enzo Dus 's avonds naar de supermarkt, hebben ze daar geen stoofpeertjesdrop meer...Volgende supermarkt: geen stoofpeertjesdrop Ik zat er echt van te balen, ik had me er zo op verheugd dat ik iets lekkers verdiend had. Er waren wel zat andere dropjes natuurlijk, maar die vond ik niet de moeite waard om ervoor te 'zondigen'.

Gisteren stond ik op de weegschaal, 200 gram erbij Ieder normaal denkend mens zou dan denken: 'maargoed dat ik die dropjes niet gekocht heb, anders was het nog meer geweest'. Ik dacht: 'ik had net zo goed een zak kunnen kopen en in 1 keer leeg kunnen eten, ik ben toch al aangekomen' Heb nu voor het eerst gemerkt dat afkicken van een suikerverslaving ook wel invloed heeft op mijn humeur

Goed, dat moest er even uit Wel balen natuurlijk dat ik ben aangekomen deze week, vooral omdat ik echt niets gesnoept heb. Ik heb wel vaak 's avonds rond een uur of 9/10 nog iets extra's gepakt als ik nog honger had. Een bakje magere yoghurt met muesli of een pakje Liga bijvoorbeeld. Blijkbaar zit ik nu dus echt op de grens van wat ik op een dag nog kan eten om af te vallen, want zodra ik ietsje meer eet kom ik aan, ook al is het iets gezonds. Weet ik dat ook weer

Ik ben natuurlijk verder hartstikke blij voor jullie dat jullie wel zijn afgevallen
pi_47786803
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.

Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.

Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.

Bijna dan.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47786853
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.

Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.

Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.

Bijna dan.
ruilen dan?
pi_47787032
Jeee mijn vader komt vanavond naar Groningen met gereedschap enzo Kan ik lekker verder prutsen aan mijn fiets!
pi_47798155
Omg het is hier stilletjes!

Anyway, ik heb net skates gekocht! Tijd om te gaan oefenen enzo
pi_47798608
Veel plezier met skaten Dat leer je best snel

Hier weinig te vertellen, wel gezond gegeten, bij ontbijt 2 plakken ontbijtkoek, bij de lunch 2 tosti's met alleen 30+ kaas en tussendoor om 3 uur een gele paprika. Als avondeten Penne carbanara met broccoli en champginons .Das zo'n stoommaaltijd, wilde eigenlijk restje Chinese Zoetzuur eten, maar heb een magnetron gekocht, dus die moet ff uitgetest worden En dan na het eten vitalinea fruitbakje en dan vanavond nog een appel ofzo ( geen chips in huis )
pi_47801886
ik ga zo ook maar aan de vitalinea
lijkt wel het enigste waar ik de laatste week zin in heb
pi_47802118
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan ) dus nou zelf maar gedaan, naar de winkel gelopen om vuilniszakken en ontstopper te halen, 2 vuilniszakken weggebracht en heb mn kamer opgeruimd en gestofzuigd

En nu doe ik niks meer, mn been weer ff wat rust geven, want voel hem wel erg nou
pi_47802177
ik wou zeggen je moet je been wel genoeg laten rusten
pi_47802499
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan ) dus nou zelf maar gedaan
Zo leert ie het natuurlijk nooit he

Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47802558
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zo leert ie het natuurlijk nooit he

Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen
Ja, nou, ik heb wel tegen hem gezegd dak ervan baalde dattie het niet gedaan had, hij moest de kueken/wc/badkamer doen en had alleen de keuken gedaan. Maar als er bezoek komt die het huis nog niet gezien heeft dan wil ik wel dat alles schoon is, en dan doek het zelf maar voor een keer dus
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:30:53 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_47802730
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
Hier sluit ik me bij aan, maar vooral ook omdat er een lijst bijgehouden wordt van al je updates, zodat je later terug kan zoeken hoe zwaar je op welk moment was. Die lijst kun je vinden in een van de menu opties.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:26:57 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47807238
Marks Wii is binnen trouwens. Heb alle spelletjes van Wii sports al gedaan.

eerste indruk: je kunt beter een rondje gaan fietsen / lopen, daar schiet je meer mee op . Bij de meeste spellen beweeg je niet zoveel. Boksen hakt er wel flink in trouwens. Verder vind ik hem een beetje ongecontroleerd. Dwz: als ik een bepaalde beweging maak, dan pakt de sensor dat niet altijd goed op.

Verder wel geinig ding, hoor, maar ik speel toch liever op de Xbox 360 als ik al aan het gamen ben. En sporten doe ik buiten wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_47808304
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:30:57 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47810137
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole . Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk .

En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren . Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!" . Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47810294
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole . Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk .

En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren . Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!" . Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt .
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij

het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:42:43 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47810591
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij

het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47810660
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares? .
omdat ze mij daar niet meer willen aan horen en ik nog wel mijn verhaal kwijt wil
ze willen dat ik het kom uitpraten maar als ik dan iets zeg is het niet goed
maar je hebt wel gelijk hoor maar dit moest er ff uit
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:45:21 #193
3185 Adelante
To let it go now
pi_47810685
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshop kun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47810711
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshop kun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:48:58 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_47810796
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47811184
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
pi_47812478
Ik dacht twee weken terug dat ik op een punt zat dat er niks meer af zou krijgen, maar weeg nu toch weer een hele kilo minder. Ik heb echt maanden gehad dat er niks gebeurde, maar nu er wat
gebeurt lijkt het wel bijna vanzelf te gaan. Soort stoomtrein ofzo die op gang moet komen

Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden
pi_47814467
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef _Boo_ het volgende:

Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebt

Ik heb net Music and Lyrics gezien... Hij viel mee Niet hoogstaand, maar iig vermakelijk
pi_47815954
gefeliciteerd met je kilo eraf _Boo_

en zoals Tangarine het al zegt, iemand die je al lang niet meer gezien heb zal waarschijnlijk het wel goed aan je zien Als ik mn broertje elke dag zie, merk ik ook niet dat hij veel groeit, en als ik hem een paar weken niet gezien heb, dan merk ik het wel erg bijvoorbeeld

visite is net weg, was erg gezellig, nu ff bijlurken en dan mn bedje maar es in
  vrijdag 30 maart 2007 @ 07:10:58 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47818804
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdt .
Same here trouwens, ik houd ook niet van vullingen (zeker niet als ze vloeibaar zijn ). De enige chocola die ik écht lekker vind is die van Milka, met nootjes. Al een hele tijd geleden dat ik die gehad heb, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel .

Ik heb trouwens spierpijn in m'n armen . Van dat boksen op de Wii natuurlijk . Maar wel mooi dat ik nu ook een training voor m'n armen heb .
Mijn buik wordt steeds platter trouwens. Echt een bizarre ervaring. Vroeger had ik ook opzij vetrollen en nu is het daar gewoon glad en heb ik alleen voor nog een vetrol.
Ga zondag weer een stuk fietsen.

Wat ik wel vervelend vind: als er andere mensen op het fietspad zijn en ik wil ze inhalen. Ik heb geen bel op m'n fiets, dus ik moet altijd roepen. Hoe doen jullie dat? Ik wil er niet rakelings langscheren. Heb ik één keer gedaan en toen had ik twee gillende dametjes die enorm schrokken van mij .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')