met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine sluit zich aan bij eerdere posts
en rofl @ Sylvana, je zorgt iig voor een glimlach hier![]()
met de tarzan ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn.
ik wacht nog even met updatenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen
.
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wacht nog even met updaten. Ga niet ieder onsje updaten
.
-edit- ik update gewoonquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
superquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
super.
Oh, of komt dat door je ziek zijn?. Dan zit het er zo weer aan helaas
. Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was
.
Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle overquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen
en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
Oehquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg
alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas
ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weegquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over. En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
zelfs al zou dat zo zijn maakt me weinig uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
heb ik er zo'n ongelofelijk zin inquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Mezel het volgende:
Ohjee, ik moet even uit de buurt van de Kruidvat blijven: Oldtimersdrop is in de aanbieding en ik vind die Stoofpeertjesdrop zo lekker!![]()
ruilen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.
Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.
Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.
Bijna dan.
Zo leert ie het natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan) dus nou zelf maar gedaan
Ja, nou, ik heb wel tegen hem gezegd dak ervan baalde dattie het niet gedaan had, hij moest de kueken/wc/badkamer doen en had alleen de keuken gedaan. Maar als er bezoek komt die het huis nog niet gezien heeft dan wil ik wel dat alles schoon is, en dan doek het zelf maar voor een keer dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo leert ie het natuurlijk nooit he![]()
Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen![]()
Hier sluit ik me bij aan, maar vooral ook omdat er een lijst bijgehouden wordt van al je updates, zodat je later terug kan zoeken hoe zwaar je op welk moment was. Die lijst kun je vinden in een van de menu opties.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsolequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole. Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk
.
En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren. Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!"
. Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt
.
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij
het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
omdat ze mij daar niet meer willen aan horen en ik nog wel mijn verhaal kwijt wilquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares?.
een chocolade workshop klinkt wel leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshopkun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan
morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vullingquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
klinkt goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef _Boo_ het volgende:
Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden![]()
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdtquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |