hahaha, klinkt zo bekendquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier ook iemand die elke lantaarnpaal van Amsterdam wel eens omhelst heeft.(en van New York, want 12 jaar geleden had ik een vriendje van daar en was ik daar vaak aan het skeeleren, mèn, best eng eigenlijk als ik er zo over nadenk!)
dr is ook een toetscombinatie die dat doet, alleen weet ik niet welke... ik druk m ook wel eens in, zijn ook mn instellingen weer weg. misschien dat iemand op DIG raad weet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:, er heeft iemand met de computers zitten prutsen hier en nu schieten de toetsenbordinstellingen steeds terug
ik dacht al: huh, sylvana?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:03 schreef Sylvana het volgende:
Na 2 weken en 1 dag heb ik weer internet en tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En show van Sara Kroos was echt super gaaf![]()
![]()
en het slechte nieuws: die 1,5 kg die ik pas was afgevallen zit er weer aan![]()
Voor een beetje fietsen hoef je toch niet te wachten met eten? Ik eet onderweg ook gewoon brood enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Bleh ik zit me te vervelen hier. Er is niemand. Denk dat ik het maar voor gezien houd voor vandaag. Vrijdagochtend (en evt middag) hier weer heen. Dan zijn er wel weer mensen, hoop ik. Even bij H&M langs en de uni langs en even boodschappen doen. Dan naar huis en dan ga ik fietsen. Heb net m'n boterhammetjes weggewerkt, dus ik mag om 13:30 fietsen. Spannend hoor, voor het eerst alleen op de fiets in onbekend gebied. Routekaart en mobieltje mee, voor het geval ik verdwaal en Mark me met de auto op moet komen pikken. Maar dat valt vast wel mee
.
Gisteren buikspieroefeningen gedaan. Een paar dagen geleden kwam ik met moeite tot twee keer 15 en gisteren heb ik iets van 100 gedaan waarvan 1 set zelfs 30. Heb ook geen spierpijn meer, dus dat scheelt. Het voelde heel lekker, dus ik doe het vanavond weer
.
nope, mag helemaal niks, zelfs niet zwemmen ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
mag jij dat soort dingen ook helemaal niet doen Sylvana? buikspieroefeningen en zo?
oh, das balen... zul je altijd zien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, mag helemaal niks, zelfs niet zwemmen ofzo
qua eten gaat het wel goed hier, alleen kwam ik er net achter dak ipv 20+ smeerkaas, 48+ heb gekocht, en dan 4 kuipjes
haha dat lukt wel, gister eerst naar Sara Kroos geweest en daarna nog dvd van Najib Amhali gekeken en heb verder ook wel veel cabaretdvd'squote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh, das balen... zul je altijd zien.
dan moet je maar veel comedies kijken, lachen is ook goed voor de calorien
ja, vroeger kwam m'n eten omhoog als ik ging sporten (maar dan heb je het ook over buikspieroefeningenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:46 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Voor een beetje fietsen hoef je toch niet te wachten met eten? Ik eet onderweg ook gewoon brood enzo.
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb 30 km gefietst
Je trapt wel door bij het schakelen he? Bij fietsen met een derailleur is dat net iets anders dan met stadsfietsen. Bij stadsfietsen moet je terugtrappen, bij mountainbikes enzo moet je doortrappen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, onderweg had ik de schrik van m'n leven, want de fiets blokkeerde steeds tijdens het schakelen. Schrok me helemaal rot. Ik dacht: daar sta ik in the middle of nowhere
. Maar na wat prutsen kwam het toch nog goed. *Pfiew*
.
Ja ik trap door ja. Ik vergeet het wel eens, omdat ik het niet gewend ben (de ketting van m'n vorige MTB is naar de klote gegaan, omdat m'n pa zei dat ik moest stoppen met trappen als ik schakelde), maar ik denk er steeds beter aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Je trapt wel door bij het schakelen he? Bij fietsen met een derailleur is dat net iets anders dan met stadsfietsen. Bij stadsfietsen moet je terugtrappen, bij mountainbikes enzo moet je doortrappen.
Dat betekent dus dat jij een betere conditie hebt hè? Als ik het goed begrepen heb tenminste.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:18 schreef Sylvana het volgende:
Zo, dat is zeker een eind weg, 30 km, goed hoor
En een hartslag van 170 haal ik op de fiets niet, dan zit ik meestal rond de 140-150, op de crosstrainer haal ik wel de 160-170
En dat lijkt me zeker schrikken ja, als je fiets steeds blokkeert, maar gelukkig dat je het hebt kunnen oplossen
geen idee, mijn fiets heeft er 3quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als je op de 21e versnelling zou fietsen, zou je dan ook geen 170 halen?
quote:
ow dat red ik ook wel en in de sportschool zit ik ook altijd op 20-25 km per uur, met een hartslag van rond de 130-140 dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dan moet je met flink doortrappen ook wel op 20 km/u kunnen komen, hoor. Mark fietste laatst met me mee toen ik 25 km/u fietste en toen kon hij me nog bijhouden, maar wél met veel moeite.
Maar 20 km/u moet te doen zijn op een gewone fiets.
dat wil ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ow dat red ik ook wel en in de sportschool zit ik ook altijd op 20-25 km per uur, met een hartslag van rond de 130-140 dus
dat komt idd vanzelf wel als je wat langer bezig bentquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat wil ik ook. Maar goed, m'n conditie zal wel vooruitgaan als ik elke week 3 keer zo'n stuk fiets
. Zondag weer
. Weet nog niet waarheen. Zit te denken om een stukje richting Drachten te gaan. Leek / Boerakker.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
van het weekend bij mn ouders een klein zakje Doritos nacho cheese gegeten
gister in de supermarkt kon ik het toch niet laten om een grote zak te kopen
en dies nu in 1 keer leeg![]()
![]()
oepsie
Van de week met mnquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
![]()
Maarre, hoe kun jij met je zere beentje trouwens boodschappen doen? Op krukken? Ben gewoon ff nieuwsgierig.
Ideaaal! Maar wel zorgen dat je GEEN chips meer koopt he?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Van de week met mnhuisgenoot
samen voor een maand boodschappen ingeslagen ( de houdbare dingen) zodat ik zelf op mn krukken en met mn rugtas alleen nog verse groenten en kleine dingetjes hoef te halen
Supermarkt zit 2 minuten lopen hier vandaan, dus dat scheelt wel
![]()
En mn huisgenoot is lief, want kan zelf dus geen grote dingen meenemen, en nou gaat hij morgen ook een magnetron ophalen voor me( gebruikte nu altijd de zijne, maar een eigen is wel makkelijk)
stout stout stout!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
van het weekend bij mn ouders een klein zakje Doritos nacho cheese gegeten
gister in de supermarkt kon ik het toch niet laten om een grote zak te kopen
en dies nu in 1 keer leeg![]()
![]()
oepsie
En als je toch te veel wilt snoepen (beetje mag wel), dan moet je het hier ff posten, dan houden we je tegen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol![]()
krijg ik nou billenkoek?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
stout stout stout!!!
Je zal het zelf waarschijnlijk wel weten maar toch ga ik het er even inwrijvenNu je zo "veel" stil zit (in tegenstelling tot je actieve periode) kom je natuurlijk veel makkelijker aan, dus moet je echt niet gaan snacken omdat je het gewoon niet meer verbrand.. ik snap ook wel dat het verleidelijker is als je minder dingen hebt om te doen en dat je eerder gaat eten, maar hou vol
![]()
*proest* even water van mn beeldscherm afhalenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
krijg ik nou billenkoek?
maar ik weet het ja
dat wordt tarzan maar weer harder neuken om extra cal te verbranden
iddquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
Ja, dan had jij maar niet met leuke meisjes in de sportschool moeten flirten, dan zou Sylvana d'r Tarzan-boy wel met rust laten![]()
nah die pakt ze er toch wel bij geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:50 schreef conleche het volgende:
Ja, dan had jij maar niet met leuke meisjes in de sportschool moeten flirten, dan zou Sylvana d'r Tarzan-boy wel met rust laten![]()
oww...quote:
Foei! Af! *Sylvana krijgt tik op vingers*quote:
er mag ook wel een leuke jongen voorbij vliegen hoor, dat heb ik nog liever dan chocolaquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Foei! Af! *Sylvana krijgt tik op vingers*
Oke, je mag dan misschien niet sporten, maar ga jij het eerstvolgende uur maar gewoon afwisselend je buik en je bilspieren aanspannen, das toch ook een soort oefening en dan doe je tenminste iets anders dan hopen dat er chocolade voorbij vliegt!![]()
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mijquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:21 schreef Tangarine het volgende:
* Tangarine sluit zich aan bij eerdere posts
en rofl @ Sylvana, je zorgt iig voor een glimlach hier![]()
met de tarzan ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
met glimlachen verbrand je ook heel wat calorieen, dus gratis calorieen dankzij mij
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik lag er weer vroeg in gisteren en ik was vanochtend weer lichter. Nu onder de 79, 78,8 om precies te zijn.
ik wacht nog even met updatenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik was vanmorgen 65,6Snel ff updaten! En vanmiddag lekker hardlopen
.
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wacht nog even met updaten. Ga niet ieder onsje updaten
.
-edit- ik update gewoonquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:37 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Je weegt wel 2 keer per dag maar je gaat niet ieder onsje updaten? Huh?
Ik update juist wel om de 4-5 dagen, dan zie ik tenminste de progressie.
superquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
en toen woog ik nog maar 73 kilo.....
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
super.
Oh, of komt dat door je ziek zijn?. Dan zit het er zo weer aan helaas
. Ik ben eens 5 (!) kilo afgevallen toen ik een keer goed ziek was
.
Ik zie in je lijstje dat je die update wel hebt doorgevoerd? Kilo's die eraf gaan tgv ziekte tellen niet, hoor, want die zitten er zo weer aan. Of voer je ook een update door als je weer aangekomen bent?
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle overquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet niet waardoor ik nu af val want ik eet slechte dingen en ik sport niet maar zo ziek ben ik dus niet meer
misschien had mijn lichaam dit wel ff nodig om door die 75,5 kilo te komen
en tuurlijk update ik dan heb je tenminste een stok achter de deur
nooit leuk om weer te udaten dat je bent aan gekomen
Oehquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo eens prutsen aan mijn fiets, kijken of ik de remmen enigzins kan repareren... het was gister erg eng om zonder werkende remmen door Groningen te fietsen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
goeie berichten lees ik hier allemaal zeg
alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas
ik ben mn zonden van gisteren vergeten en zit nu weer gewoon aan de thee en ontbijtkoek als ontbijt
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weegquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar ja, als je ziek bent, heb je er niet zoveel controle over. En een update nadat je ziek bent geweest vind ik toch wel wat anders dan een 'normale' update, zeg maar.
zelfs al zou dat zo zijn maakt me weinig uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef Sylvana het volgende:
alleen afvallen doordat je ziek bent dat zit er meestal wel weer aan als je beter bent helaas
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik kan moeilijk updaten met 75,5 als ik nu toch 73 weeg
zie het probleem niet echt
ja preciesquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook gewoon updaten. En dan proberen zo min mogelijk aan te komen als je weer beter bent. Je kunt echter wel wat aankomen, omdat je spieren weer opgebouwd zullen worden. Alhoewel 1,5 kilo spier me wel wat veel lijkt voor een weekje ziek, dus denk ik dat de schade als je weer beter bent best mee zal vallen. Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
heb ik er zo'n ongelofelijk zin inquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Mezel het volgende:
Ohjee, ik moet even uit de buurt van de Kruidvat blijven: Oldtimersdrop is in de aanbieding en ik vind die Stoofpeertjesdrop zo lekker!![]()
ruilen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben vást ook wel wat aangekomen deze week (ik vóel het!).
Maar goed, volgende week geen tentamens en dat soort gedoe meer, dat werkt vast wel mee.
Wow Miss_S, dat gaat lekker! Hopelijk blijft het eraf.
Pff, ik zou bijna ook liever ziek dan verliefd zijn.
Bijna dan.
Zo leert ie het natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:13 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ben wel beetje actief geweest vandaag, de badkamer en de wc schoongemaakt ( krijg vanavond bezoek en mn huisgenoot zou het al 2 weken doen, maar had het nog steeds niet gedaan) dus nou zelf maar gedaan
Ja, nou, ik heb wel tegen hem gezegd dak ervan baalde dattie het niet gedaan had, hij moest de kueken/wc/badkamer doen en had alleen de keuken gedaan. Maar als er bezoek komt die het huis nog niet gezien heeft dan wil ik wel dat alles schoon is, en dan doek het zelf maar voor een keer dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo leert ie het natuurlijk nooit he![]()
Ik zou toch maar rustig doen met je been, anders duurt het alleen maar langer voordat je weer alles kunt doen![]()
Hier sluit ik me bij aan, maar vooral ook omdat er een lijst bijgehouden wordt van al je updates, zodat je later terug kan zoeken hoe zwaar je op welk moment was. Die lijst kun je vinden in een van de menu opties.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Gewoon updaten, dat geeft het realististe beeld van wat je weegt toch? En dat kan best fluctueren door ziekte.
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsolequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Miss_S het volgende:
ja sporten op een console lijkt me ook niet echt geweldig
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach, het is wel grappig. We gamen toch al en met een Wii ben je meer in beweging dan met een gewone gameconsole. Het kan het echte sporten niet vervangen natuurlijk
.
En nu ga ik nog even lezen in bed voor ik ga slapen. Ik heb pijn aan m'n kont van gisteren. Ik vertelde vanmiddag aan m'n zus dat ik 30 km had gefietst en zij direct zo van: "Joh (*schrikreactie*), je moet ook niet meteen 30 km gaan fietsen!"
. Het klinkt als heel veel (voor mij ook eerst), maar als je zelf een keer zo'n afstand fietst, merk je dat het wel meevalt
.
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
pijn in mijn kont krijg ik ook altijd meteen van fietsen
en ik geloof best dat de Wii grappig is maar nog steeds iets te duur voor mij
het is trouwens weer erg gezellig op de dieetclubs eigen forum
is vragen ze je daar te komen om het uit te praten en dan mag je opflikkeren en niets meer zeggen
omdat ze mij daar niet meer willen aan horen en ik nog wel mijn verhaal kwijt wilquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet hier niet refereren aan het forum vd dieetclub. Dat schiet hun alleen maar in het verkeerde keelgat. Laat ze lekker en bemoei je niet met hun. Het gaat vanzelf wel over, of niet. Who cares?.
een chocolade workshop klinkt wel leukquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
Ons mam heeft vandaag meegedaan aan een chocolade workshopkun je niet mken om dan haar zelfgemaakte bonbons en paaseieren af te slaan
morgen maar extra kwartiertje crosstrainer.
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vullingquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een chocolade workshop klinkt wel leuk
waren ze wel lekker?
klinkt goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
erg lekker: pure chocolade en marsepein en truffel vulling
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:32 schreef _Boo_ het volgende:
Het vervelende is wel dat ik het zelf amper zie in de spiegel, ik heb absoluut geen anorexia neigingen maar ben toch eigenlijk nooit tevreden![]()
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdtquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
klinkt goed
jammer dat ik niet van die vullingen hou :p
Toch heb ik het idee dat het aan mij nog steeds niet goed te zien is. Ik ben verdorie al ruim 8 kilo kwijt en alleen m'n moeder zegt er uit zichzelf iets vanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tja, als je jezelf elke dag in de spiegel ziet, valt het minder op doordat het geleidelijk gaat.... als je je ego wilt strelen, kun je beter iemand opzoeken die je een tijd niet gezien hebt
Ik heb net Music and Lyrics gezien... Hij viel meeNiet hoogstaand, maar iig vermakelijk
euhm, fietsbel van 3euro kopen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee joh. Wees juist blij dat je niet van die vullingen houdt.
Same here trouwens, ik houd ook niet van vullingen (zeker niet als ze vloeibaar zijn). De enige chocola die ik écht lekker vind is die van Milka, met nootjes. Al een hele tijd geleden dat ik die gehad heb, maar jullie weten vast wel welke ik bedoel
.
Ik heb trouwens spierpijn in m'n armen. Van dat boksen op de Wii natuurlijk
. Maar wel mooi dat ik nu ook een training voor m'n armen heb
.
Mijn buik wordt steeds platter trouwens. Echt een bizarre ervaring. Vroeger had ik ook opzij vetrollen en nu is het daar gewoon glad en heb ik alleen voor nog een vetrol.
Ga zondag weer een stuk fietsen.
Wat ik wel vervelend vind: als er andere mensen op het fietspad zijn en ik wil ze inhalen. Ik heb geen bel op m'n fiets, dus ik moet altijd roepen. Hoe doen jullie dat? Ik wil er niet rakelings langscheren. Heb ik één keer gedaan en toen had ik twee gillende dametjes die enorm schrokken van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |