anders ga je lekker met mij fietsenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:40 schreef Tangarine het volgende:
Mooi weer
Nu hopen dat mijn studiegenote niet is vergeten dat we zouden gaan fietsen vandaag![]()
ja, 5 minuten gefietst. En even mensen die van zichzelf vinden dat ze heel sportief zijn gepwnd door ze keihard voorbij te racenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben net terug van een rondje skaten, de eerste van dit jaar. Tis wel weer even wennen zeg, ik voel mn benen echt! Vanavond ook nog even naar spinning, dus dan heb ik mn best wel weer gedaan!
@ Renske, je hebt gelopen èn gefietst, super
moet je doen, kan je je even uitleven na je tentamens (succes daarna!)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga zodadelijk misschien ook maar eens een stukje skaten!
Maar eerst nog even leren (tentamens).
En vanavond sowieso naar de sportschool.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:14 schreef BlaZ het volgende:
Het is weer lekker weer dus ook weer met de fiets naar het werk
Naja die 1,5km boeit ook niet zoveel voor afvallen eigenlijk
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
1,5km is wel een aardig stukje lopen
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Een minuut of 20 denk ik, x2 is toch al gauw 40 minuten!
Ik loop ook ongeveer die afstand naar mijn stage, dus 40 minuten per dag. Zeer goed te doen, hoor. Ik was vanochtend op de fiets en ik liep zonet naar huis... *shit, fiets vergeten*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef Miss_S het volgende:
1,5km is wel een aardig stukje lopen
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo klinkt het eigenlijk weer niet zoveel
dat deed ik eerst dagelijks
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
ja lopen is goed voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als jij elke dag 40 minuten wandelt, dan verbrand je echt wel calorieën hoor. En je krijgt een betere conditie. Niet iedereen is zo vreselijk veel aan het sporten als jij.
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja lopen is goed voor je
maar die 20 minuten zijn zo om dat is wat ik bedoelde
dat zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Het is misschien niet lang, maar je moet ook weer terug aan het einde van de dag. En alle beetjes helpen toch?
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook nog steeds nieuwe skeelers gaan kopen
maar ben nu al een week mijn huis niet uitgeweest
dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat je na die week de helft van je conditie en spieren kwijt bent, das niet fijn.![]()
Mooie foto in het dieettopic!
positief denken doe ik genoegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:42 schreef Tangarine het volgende:
*hug* ahh, je ging zo goed met hardlopen, het zal vast mee vallen (positief denker)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef Tangarine het volgende:
Zooo weer thuis van college enzo!
Heb vanmiddag 40 km gefietst, naar Assen met een omweg... Daar mijn hybride naar de fietsenmaker gebracht voor een beurt, en toen met de trein weer terug gegaan... en hier op de markt heeel veel lekker fruit gekocht voor heel weinig geld
En na college nog een uurtje gewandeld![]()
Ennuh Renske, is goed hoor
Ik heb niet eens geskeelerd vandaag.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef conleche het volgende:
Heb nieuwe skeelers gekocht (in de uitverkoop van 130 voor 79 euro) Heb echt zin om weer te gaan beginnen. Heb al een stukje geprobeerd hier in de huiskamer en volgens mij gaat het nog wel. Moet nog wel even polsbeschermers kopen, die vorige kan ik nergens meer vinden.
Haha ja ik duik ook vaak de stad in als ik toch lopend ben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Ik loop 2 x 20 minuten en omdat ik vaak ook nog eens de stad inloop komt daar zo nog een kwartier tot een half uur bij. Ga op stage vaak ook nog wel een half uur tot drie kwartier de stad in.
Waar staat LV voor? En rekent ie verwachte gewicht en vetmassa nou zelf uit of heb je dat er bij geschreven? Ik heb namelijk ook die bonnetjes maar dan zoals die onderste.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef zwahiel het volgende:
Ben er nog steeds, half jaar was voormij een goede beheersingsoefening...
Jammer genoeg lokken in de keuken waar ik werk genoeg lekkere dingen![]()
Back to the diet voor een maandje. Vanmiddag een uurtje bij mij dieëtiste geweest. Lekker drie weken volop doen, daarna drie weken afbouwen. Tijdens die drie weken afbouw, bouw ik de sportieve activiteiten met mijn sportcoach weer op en zo vult het een 't ander aan. Weg met de negatieve energie en hallo positieve energie (spierkracht)
Voel me stiekem als een stuk klei wat nu de laatste fase in gaat van de vorming. En ik heb er zin in! (en al helemaal in de zomer!)
Komende vier weken weer 10 kilo afvallen, en daarna in 2 weken nog 's 2 / 3 kg en daarna keihard 15 kg aan komen aan spieren. Dan is 't eind resultaat er wel denk ik zo. Een jaar werk is dan klaar.
Bon van begin september 2006
[afbeelding]
Bon van afgelopen week:
[afbeelding]
ik doe het wel zonder polsbeschermersquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef Sukilove het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geskeelerd vandaag.Wel gefietst, ook leuk.
Maar polsbeschermers zijn wel belangrijk ja. Ik vind het sowieso onprettig skeeleren zonder polsbeschermers. Het idee.
ja, al eens aan meegedaan. Niet zo'n succes. Wel toen we binnen bleven, maar toen ik echt de straat op moest kreeg ik het Spaans benauwd en ben ik teruggekeerdquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
je hebt hier en daar ook leuke cursussen! moet je eens kijken in je omgeving
vaart minderen hoeft niet bij mij. Kom toch al heel langzaam vooruitquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
tja, het hobbelt inderdaad wel een beetje, zeker op de mindere wegen. misschien toch nog eens een keertje proberen?
ik wil het ook wel eens doen. ik heb namelijk nooit een cursus gehad, en kan dan ook niet remmen... ik ben echt een soort ongeleid projectiel op de wegwanneer er een kans is op auto's in een bocht bijvoorbeeld minder ik altijd al vaart
Hoe heb je je streef lichaamsvetpercentage bepaald? (Ik heb zelf namelijk geen flauw idee wat voor mij een goed percentage zou zijn).quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:23 schreef zwahiel het volgende:
LV: Lichaamsvet percentage.
Ja ik weet 't ook niet precies, ik toverde altijd van die bovenste bonnetjes uit het apparaat, maar dat lukt me nu niet meer, terwijl 't ding gewoon precies 't zelfde is. Je moest aangeven welk percentage je wilde hebben en op de bon kwam het advies eruit. (ik geloof streefgewicht of streef percentage) Je moet normaal gesproken 15 euro betalen voor zo'n complete meting. Maar hij staat gewoon in dezelfde ruimte als de zonnebank (volledig afsluitbaar) dus ik heb 't 's uitgevogeld en toen kreeg ik bonnen als de bovenste eruit.
Voor de liefhebber, de eerdere bonnen (begonnen @ 97kg, toen nog geen bonnen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Half jaartje niks gedaan, ook niet gesport vanwegen stage in een ver land.
Ik denk niet dat ie bedoeld dat je dat precies kunt bepalen, maar dat het apparaat precies bepaalt hoeveel kilo je moet afvallen om een bepaald lichaamsvetpercentage te behalen. Verder vind ik het uitprinten van die bonnetjes 1 keer in de zoveel tijd persoonlijk een veel betere methode dan om de dag op de weegschaal staan en alleen naar het aantal kilo's te kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
1) ik snap de helft vd posts van die zwahiel niet.
2) ja, je kunt precies bepalen hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode. Sorry hoor, maar je hebt ook nog een lijf dat mee of juist tegen kan werken. Jij bepaalt niet voor je lijf hoeveel je gaat afvallen in een bepaalde periode
.
3) je hebt geen goede diëtiste als ze geen vraagtekens zet bij 10 kilo afvallen in 4 weken.
zo, dat was het.
o ja, goedemorgen trouwens.
Hier ook iemand die elke lantaarnpaal van Amsterdam wel eens omhelst heeft.quote:en kan dan ook niet remmen...
bij inline sport?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Tangarine het volgende:
Ik had me opgegeven voor die skatecursus, maar heb er niks meer van gehoord, bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |