abonnement Unibet Coolblue
pi_177944222
Welkom in de Relaties SC

SPOILER: Vreetmeet Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177944243
Ik had niet het record van de rijschool gehaald.
Maar kwam wel in de buurt. :@
pi_177944244
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:18 schreef Harmankardon het volgende: [..] Lessen van 90 minuten is een goed plan, het eerste halfuur deed ik meestal niks zinnigs dus dan bleef er maar een half uur netto leertijd over.
deze rijschool heeft 'n goed slagingspercentage op site van cbr, 71-75% tijdens eerste examen. En bieden dus 90min lessen aan, dat bevalt me ook wel :Y


Heb niet de illusie dat ik met alleen het pakket meteen klaar ben maar is wel 'n stap in de goede richting denk ik :Y
pi_177944266
Mijn instructeur had een slagingspercentage van 91% en hij had m'n zus leren rijden. Dat vond ik wel goede referenties.
Tap tap tap
pi_177944273
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb twee aanrijdingen op de snelweg gehad toen ik nog geen instructeur was en hield er rijangst aan over, ben uiteindelijk twee keer bij een psycholoog geweest die inderdaad aangaf te blijven rijden (in combinatie met wat ademhalingsoefeningen) werkte perfect.
Wel gaaf dat je nu dan instructeur bent. :D Ik ben met rijlessen begonnen nadat ik niet meer in auto's durfde mee te rijden. Paniekaanvallen vooral in het donker, mensen de hele route rechts laten rijden en alsnog van hier tot aan m'n schoonfamilie jankend in de auto naar het kerstdiner. :') Was echt gezellig.

Na het laatste ongeluk gelukkig niet meer zo heftig. Maar nog wel erg fanatiek in het ruim voldoende afstand houden. Maar juist daardoor gaan er elke keer mongolen voor me langs. :')
pi_177944308
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Mijn instructeur had een slagingspercentage van 91% en hij had m'n zus leren rijden. Dat vond ik wel goede referenties.
slagingspercentage waar ze mee adverteren is alleen niet slagingspercentage tijdens eerste examen :+ dat zit landelijk op nog geen 50%
pi_177944314
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wel gaaf dat je nu dan instructeur bent. :D Ik ben met rijlessen begonnen nadat ik niet meer in auto's durfde mee te rijden. Paniekaanvallen vooral in het donker, mensen de hele route rechts laten rijden en alsnog van hier tot aan m'n schoonfamilie jankend in de auto naar het kerstdiner. :') Was echt gezellig.

Na het laatste ongeluk gelukkig niet meer zo heftig. Maar nog wel erg fanatiek in het ruim voldoende afstand houden. Maar juist daardoor gaan er elke keer mongolen voor me langs. :')
Absoluut, de aanrijdingen waren niet mijn schuld trouwens, werd twee keer van achteren aangereden in een file ( :')___! ) was denk ik onbewust een motivatie om mensen te leren rijden.
Oh Jezus dat is wel echt heftig, wel moedig dat je het weer opgepakt hebt in ieder geval.

Nouja, een troost: veel mensen snappen "afstand houden" ook niet en kennen de twee seconden regel niet, dus op zich prima dat je daar wat voorzichtig in bent.
pi_177944315
Een keertje een tikje gehad met de auto (ik reed niet) en sindsdien krijg ik wel buikpijn als ik bij iemand in de auto zit die zit te bumperklevers. Oftewel m'n broer.
Tap tap tap
pi_177944325
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

slagingspercentage waar ze mee adverteren is alleen niet slagingspercentage tijdens eerste examen :+ dat zit landelijk op nog geen 50%
Was volgens het CBR -O-
Even gekeken en hij zit nu op 86-90
Tap tap tap
pi_177944330
Is het 90 min 'les' met ophaal- en brengservice? Wat dat had ik bij de eerste, maar dan ben je zoveel tijd kwijt met de vorige leerling wegbrengen en de nieuwe ophalen. Bij m'n tweede begon je thuis, en stopte je thuis. Dat was echt fijn. Meteen focussen op jezelf, en oefenen wat je moet oefenen.
pi_177944343
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

slagingspercentage waar ze mee adverteren is alleen niet slagingspercentage tijdens eerste examen :+ dat zit landelijk op nog geen 50%
http://www.rijschoolgegevens.nl

Hier staan de slagingspercentages voor de eerste examens en los de percentages voor de eerste herexamens. Is gewoon van het CBR, gewoon openbaar.

Informatie op eigen sites sowieso nooit vertrouwen.
pi_177944362
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

deze rijschool heeft 'n goed slagingspercentage op site van cbr, 71-75% tijdens eerste examen. En bieden dus 90min lessen aan, dat bevalt me ook wel :Y

Heb niet de illusie dat ik met alleen het pakket meteen klaar ben maar is wel 'n stap in de goede richting denk ik :Y
volgens mij moet je dat percentage met een korreltje zout nemen, faalhaasjes waarvan de instructeur ook al wel weet dat ze het pas na een paar keer afrijden halen brengt ie onder bij z'n tweede rijschool zodat z'n premium naam hogere percentages scoort.
pi_177944364
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:26 schreef Myraela het volgende:
Is het 90 min 'les' met ophaal- en brengservice? Wat dat had ik bij de eerste, maar dan ben je zoveel tijd kwijt met de vorige leerling wegbrengen en de nieuwe ophalen. Bij m'n tweede begon je thuis, en stopte je thuis. Dat was echt fijn. Meteen focussen op jezelf, en oefenen wat je moet oefenen.
Ja dat had ik ook met dat wegbrengen en ophalen, daarom combineerde hij de lessen ook en reed je met een ander achterin die het halverwege overnam. Maar dan was je drie fucking uur kwijt. En ik lag achterin te pitten.

Daarna dus lessen van twee uur gehad. Wel duur, maar daar had ik meer aan.
Tap tap tap
pi_177944369
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:26 schreef LompeHork het volgende:

[..]

http://www.rijschoolgegevens.nl

Hier staan de slagingspercentages voor de eerste examens en los de percentages voor de eerste herexamens. Is gewoon van het CBR, gewoon openbaar.

Informatie op eigen sites sowieso nooit vertrouwen.
daar heb ik op gekeken ;)
pi_177944378
Heel dat 'fok gaat dood'-topic doorgelezen. Danny is bijkans aan het dementeren als ik zo zie wat hij over zijn gezondheid zegt. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177944381
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:26 schreef LompeHork het volgende:

[..]

http://www.rijschoolgegevens.nl

Hier staan de slagingspercentages voor de eerste examens en los de percentages voor de eerste herexamens. Is gewoon van het CBR, gewoon openbaar.

Informatie op eigen sites sowieso nooit vertrouwen.
Welke omgeving (ongeveer) geef jij dan rijles?
pi_177944383
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Een keertje een tikje gehad met de auto (ik reed niet) en sindsdien krijg ik wel buikpijn als ik bij iemand in de auto zit die zit te bumperklevers. Oftewel m'n broer.
Bumperklevers moeten ze een waarschuwing geven en de tweede keer rijbewijs kwijt. Waanzin is dat.
pi_177944387
Ik heb een aanrijding gehad tijdens mijn rijlessen _O_ _O_ _O_
pi_177944398
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Welke omgeving (ongeveer) geef jij dan rijles?
DM :7 (ik woon niet in de Randstad :+ )
pi_177944401
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:28 schreef MCH het volgende:
Ik heb een aanrijding gehad tijdens mijn rijlessen _O_ _O_ _O_
Haha, wiens fout? :D
pi_177944410
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:28 schreef MCH het volgende:
Ik heb een aanrijding gehad tijdens mijn rijlessen _O_ _O_ _O_
_O_ _O- held!
pi_177944411
Was wel gezellig, met iemand anders lessen. :@
pi_177944428
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:28 schreef LompeHork het volgende:

[..]

DM :7 (ik woon niet in de Randstad :+ )
ook benieuwd :+
pi_177944431
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel dat 'fok gaat dood'-topic doorgelezen. Danny is bijkans aan het dementeren als ik zo zie wat hij over zijn gezondheid zegt. ;(
Dat idee had ik tijdens zijn hele FYLAX hype :')

Heel fok moest dat jochie adoreren :r
pi_177944432
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:28 schreef MCH het volgende:
Ik heb een aanrijding gehad tijdens mijn rijlessen _O_ _O_ _O_
Jouw schuld? :7

Ik ken iemand die had bij het eerste examen dat iemand haar spiegel eraf reed en bij het tweede een ongeluk voor haar op de weg :')
Tap tap tap
pi_177944435
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, wiens fout? :D
Niet de mijne, volgens mij sloeg de motor af bij een hellingproef bij een stoplicht en knalde de achterligger er bovenop. Instructeur gelijk van we blijven zitten met de deuren op slot en we bellen de politie :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2018 22:30:49 ]
pi_177944449
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dat idee had ik tijdens zijn hele FYLAX hype :')

Heel fok moest dat jochie adoreren :r
Fylaxhype?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177944454
Mooie tijd was dat wel toen iedereen aan het afrijden was.

De ene vriend die kreeg ruzie met de examonator en heeft hem over de tafel getrokken. Mocht daarna tien jaar geen examen doen, nog steeds geen rijbewijs gehaald :')

Andere gozer die altijd grappig moest zijn deed net tot drie keer aan toe of hij het kenteken niet kon lezen, bij dat simpele testje. Nou, volgende keer beter en succes ermee _O_ _O-
pi_177944468
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Was wel gezellig, met iemand anders lessen. :@
Ik reed soms met mongolen mee (al dachten ze dat zeker ook over mij). Gastjes die gewoon niks van rechts voorrang wilden geven, niet keken, kruisingen over wilden denderen. Al die ingrepen :X
Of zo'n gastje dat wel even zou slagen omdat hij die zomer met maten naar Italië wilden rijden, meteen na het afrijden. Keek ook niet verder dan z'n neus lang was.
Tap tap tap
pi_177944477
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:31 schreef Harmankardon het volgende:

De ene vriend die kreeg ruzie met de examonator en heeft hem over de tafel getrokken. Mocht daarna tien jaar geen examen doen, nog steeds geen rijbewijs gehaald :')

Tering, dan ben je wel echt een mongool :') _O-
pi_177944486
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik reed soms met mongolen mee (al dachten ze dat zeker ook over mij).
Je hebt meegereden met de vriend van Harmankardon?
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 22:33:33 #32
45833 crew  Fogel
pi_177944494
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:31 schreef Harmankardon het volgende:
Mooie tijd was dat wel toen iedereen aan het afrijden was.

De ene vriend die kreeg ruzie met de examonator en heeft hem over de tafel getrokken. Mocht daarna tien jaar geen examen doen, nog steeds geen rijbewijs gehaald :')

Andere gozer die altijd grappig moest zijn deed net tot drie keer aan toe of hij het kenteken niet kon lezen, bij dat simpele testje. Nou, volgende keer beter en succes ermee _O_ _O-
Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_177944498
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:31 schreef Harmankardon het volgende:
Mooie tijd was dat wel toen iedereen aan het afrijden was.

De ene vriend die kreeg ruzie met de examonator en heeft hem over de tafel getrokken. Mocht daarna tien jaar geen examen doen, nog steeds geen rijbewijs gehaald :')

Andere gozer die altijd grappig moest zijn deed net tot drie keer aan toe of hij het kenteken niet kon lezen, bij dat simpele testje. Nou, volgende keer beter en succes ermee _O_ _O-
Ik doe een opleiding richting de automotive kant, bij de eerste dag stage vroegen ze me of ik kon rijden en mocht ik de hele periode auto's verplaatsen zonder rijbewijs, ook zoiets :')
pi_177944503
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)
Fogel, wat vond je van de beer mile?
pi_177944513
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik doe een opleiding richting de automotive kant, bij de eerste dag stage vroegen ze me of ik kon rijden en mocht ik de hele periode auto's verplaatsen zonder rijbewijs, ook zoiets :')
Eigen terrein is prima toch? :7 mag gewoon.

Is trouwens een HEEL groot voordeel bij je rijlessen.
pi_177944514
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Niet de mijne, volgens mij sloeg de motor af bij een hellingproef bij een stoplicht en knalde de achterligger er bovenop. Instructeur gelijk van we blijven zitten met de deuren op slot en we bellen de politie :')
Wel eens een spookrijder gehad, bij een zijweggetje richting de rijksweg. Ik moest eerst toeteren en hem dan klemrijden (we reden niet hard, we gingen net een bos in). Ik durfde niet zo, dus die examinator stuurde wel even. Want die vent mocht echt niet de rijksweg op zo :X
Tap tap tap
pi_177944521
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)
_O-
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 22:35:00 #38
45833 crew  Fogel
pi_177944522
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Fogel, wat vond je van de beer mile?
Nog niet geweest.
Komt nog wel de komende week een keer.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_177944530
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik reed soms met mongolen mee (al dachten ze dat zeker ook over mij). Gastjes die gewoon niks van rechts voorrang wilden geven, niet keken, kruisingen over wilden denderen. Al die ingrepen :X
Of zo'n gastje dat wel even zou slagen omdat hij die zomer met maten naar Italië wilden rijden, meteen na het afrijden. Keek ook niet verder dan z'n neus lang was.
Oh, heb dat niet echt meegemaakt.
Ik reed meestal samen met een van de andere butjes. Hadden we wat steun aan elkaar, ofzo. ;(
pi_177944534
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)
Bangbus? :9
pi_177944545
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nog niet geweest.
Komt nog wel de komende week een keer.
Ok, Kopenhagen was echt awesome. Wel voornamelijk ipa's wat ze daar drinken maar wel allemaal top notch spul hoor. :9
  maandag 19 maart 2018 @ 22:36:22 #42
47102 Elvi
miemkwien
pi_177944557
Ik had tijdens m'n rijles bijna 2 tienermeisjes op m'n motorkap :@ ik had voorrang en ik dacht al dat ze gewoon door zouden fietsen ipv stoppen. M'n instructeur zei dat ik gewoon door moest rijden "ze stoppen echt wel!" Nou niet dus :') ik was sneller met op de rem trappen dan de instructeur _O- ging echt maar net goed.
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 22:36:23 #43
45833 crew  Fogel
pi_177944559
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Bangbus? :9
Heb jij een casting couch voor je leerlingen? :+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_177944568
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:34 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Eigen terrein is prima toch? :7 mag gewoon.

Is trouwens een HEEL groot voordeel bij je rijlessen.
Had daarvoor al rijlessen gehad, maar was nog jong en was toen een keer gezakt, vervolgens op kamers gegaan en het helaas een beetje (of heel erg eigenlijk) laten zitten. Dus ik wist wel hoe het moest, maar toch _O- Ook op de manier waarop die monteurs reageerden.
"Kan je rijden?"
"Ja opzich wel, maar ik heb geen rijbewijs.."
"Dan zou ik maar geen schade rijden"

Maar inderdaad, hielp wel om de feeling er een beetje in te houden.
pi_177944569
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Heb jij een casting couch voor je leerlingen? :+
De bank achterin is van leder?
pi_177944575
Fietsers en rotondes buiten de bebouwde kom O+
Tap tap tap
pi_177944594
Ik heb 5 hele heftige ongelukken zien gebeuren tijdens mijn rijlessen, bij 1 bleek het een kennis van mij te zijn die op de fiets werd aangereden door de auto die voor mij reed (ben toen nog meegereden met de ambulance naar het ziekenhuis). -O-
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 22:38:29 #48
45833 crew  Fogel
pi_177944609
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Ok, Kopenhagen was echt awesome. Wel voornamelijk ipa's wat ze daar drinken maar wel allemaal top notch spul hoor. :9
Bij Warpigs hebben ze genoeg andere types. Ipad zijn niet mijn ding.

Net een bier tasting gehad, met aanbevelingen gebaseerd op machine learning. Hun selectie was helaas kut.
Ook een wijn en gin tasting gedaan. Congressen met stands die je aandacht willen... slecht voor mijn lever.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_177944635
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Had daarvoor al rijlessen gehad, maar was nog jong en was toen een keer gezakt, vervolgens op kamers gegaan en het helaas een beetje (of heel erg eigenlijk) laten zitten. Dus ik wist wel hoe het moest, maar toch _O- Ook op de manier waarop die monteurs reageerden.
"Kan je rijden?"
"Ja opzich wel, maar ik heb geen rijbewijs.."
"Dan zou ik maar geen schade rijden"

Maar inderdaad, hielp wel om de feeling er een beetje in te houden.
Is prima toch _O-

Je motoriek was het in ieder geval nog gewend, dat is gewoon tof ^O^ scheelt weer.
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:37 schreef madam-april het volgende:
Ik heb 5 hele heftige ongelukken zien gebeuren tijdens mijn rijlessen, bij 1 bleek het een kennis van mij te zijn die op de fiets werd aangereden door de auto die voor mij reed (ben toen nog meegereden met de ambulance naar het ziekenhuis). -O-
Vriend van mij heeft zich te pletter gereden tegen een boom, op slag dood.

Daarom zijn rijlessen dus belangrijk en is snelheid een dingetje.
pi_177944680
Ik merk dat ik nogal eens zit te gapen bij rotondes. Vandaag ook weer een noodstop moeten maken omdat ik niet op zat te letten. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177944738
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik merk dat ik nogal eens zit te gapen bij rotondes. Vandaag ook weer een noodstop moeten maken omdat ik niet op zat te letten. :')
Als ik ronde dingen zie met een stip in het midden begin ik juist interesse te tonen.
  Designer maandag 19 maart 2018 @ 22:46:24 #52
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_177944747
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:45 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Als ik ronde dingen zie met een stip in het midden begin ik juist interesse te tonen.
Als ik dat had geweten had ik je een vóóraanzicht van m'n piemel gestuurd.
🐙
pi_177944768
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Als ik dat had geweten had ik je een vóóraanzicht van m'n piemel gestuurd.
Ja Jezus, nog eisen stellen aan je dickpics ook.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:47:54 #54
47102 Elvi
miemkwien
pi_177944781
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Als ik dat had geweten had ik je een vóóraanzicht van m'n piemel gestuurd.
:D

DM me :@
pi_177944823
Wat is gebeurd?

Waar is Lot?
pi_177944871
quote:
10s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:49 schreef Faeroer het volgende:
Wat is gebeurd?

Waar is Lot?
Piemel bekijken irl denk ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177945006
quote:
15s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:39 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Is prima toch _O-

Je motoriek was het in ieder geval nog gewend, dat is gewoon tof ^O^ scheelt weer.

[..]

Vriend van mij heeft zich te pletter gereden tegen een boom, op slag dood.

Daarom zijn rijlessen dus belangrijk en is snelheid een dingetje.
Ja absoluut. Maar in het geval van die kennis van mij viel die automobilist echt niets te verwijten. De automobilist reed op een 70km weg, hij matigde zijn snelheid toen hij het stoplicht naderde, die kennis van mij fietste heel snel en door rood en schoot zonder te kijken ineens de weg op, die automobilist remde nog maar kon hem onmogelijk ontwijken.
pi_177945014
Waar is Ang3l? Ligt ie aan een infuus, op de operatietafel, bij een leuke vent?
Tap tap tap
pi_177945036
Dikke zilvervis geplet en z'n wraak is een veeg op m'n muur.
Tap tap tap
pi_177945038
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja absoluut. Maar in het geval van die kennis van mij viel die automobilist echt niets te verwijten. De automobilist reed op een 70km weg, hij matigde zijn snelheid toen hij het stoplicht naderde, die kennis van mij fietste heel snel en door rood en schoot zonder te kijken ineens de weg op, die automobilist remde nog maar kon hem onmogelijk ontwijken.
:X oh shit. Wel overleefd neem ik aan?
pi_177945039
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Waar is Ang3l? Ligt ie aan een infuus, op de operatietafel, bij een leuke vent?
Ik sluit niet uit dat het allemaal het geval is, kinky bastard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177945060
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Dikke zilvervis geplet en z'n wraak is een veeg op m'n muur.
Dat was Q.! :'( :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177945111
Jezus Q. Ik krijg die vlek niet meer weg.
Tap tap tap
pi_177945172
quote:
9s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:X oh shit. Wel overleefd neem ik aan?
Ja maar dat was wel een klein wonder.. hij was met zijn hoofd eerst half door de voorruit gegaan en daarna tegen een lantaarnpaal geklapt :o
pi_177945227
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja maar dat was wel een klein wonder.. hij was met zijn hoofd eerst half door de voorruit gegaan en daarna tegen een lantaarnpaal geklapt :o
:X oh shit. Maar goed dat hij het heeft overleefd, heeft echt mazzel gehad dus.
pi_177945559
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:X oh shit. Maar goed dat hij het heeft overleefd, heeft echt mazzel gehad dus.
Jup :{
pi_177948186
:O
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 05:14:28 #68
186611 Haags
pi_177948277
Mogge
Zonder wrijving geen glans
pi_177948569
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 05:36:33 #70
186611 Haags
pi_177948578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 05:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
ey
Zonder wrijving geen glans
pi_177948600
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 05:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

ey
Alles goed?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 05:40:33 #72
186611 Haags
pi_177948609
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 05:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Alles goed?
jawel, met jou?
Zonder wrijving geen glans
pi_177948612
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

jawel, met jou?
Goed :) Lekker een rustig dagje voor de boeg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 05:43:26 #74
186611 Haags
pi_177948614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 05:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed :) Lekker een rustig dagje voor de boeg
Dat is ook eens fijn. :)
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 20 maart 2018 @ 06:04:15 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_177948641
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Q. Ik krijg die vlek niet meer weg.
Graag gedaan.
For great justice!
pi_177948649
mogguh
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 06:57:44 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177948717
Goedemorgen O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 20 maart 2018 @ 06:58:11 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_177948721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 06:57 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen O+.
Samzz. O+
For great justice!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 06:59:22 #79
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177948724
:')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:00:31 #80
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177948725
Sneeuw O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177948726
Nou toch tot kwart voor 4 geslapen :')
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:02:51 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_177948736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:00 schreef Allures het volgende:
Nou toch tot kwart voor 4 geslapen :')
Best aardig nog.
For great justice!
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 07:03:56 #83
186611 Haags
pi_177948739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:00 schreef Allures het volgende:
Nou toch tot kwart voor 4 geslapen :')
vanaf hoelaat? Ik ook trouwens.
Zonder wrijving geen glans
pi_177948743
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

vanaf hoelaat? Ik ook trouwens.
kwart voor 12
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 07:05:34 #85
186611 Haags
pi_177948746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:04 schreef Allures het volgende:

[..]

kwart voor 12
Dat is wel wat kort ja.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:05:44 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177948747
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 06:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Samzz. O+
Q-tie O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:06:22 #87
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177948749
Ik heb echt heerlijk geslapen, de hele nacht door. Zonder hoofdpijn O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177948753
Superslecht geslapen dus de vrolijkheid van gisteren is als sneeuw :+ voor de zon verdwenen ;(
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_177948755
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat is wel wat kort ja.
Ik was al om half 11 naar bed gegaan maar kwam niet in slaap
En bleef het ook niet :')

Het word een beetje lastig volhouden :O
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:13:18 #90
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177948777
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:07 schreef ArTiC het volgende:
Superslecht geslapen dus de vrolijkheid van gisteren is als sneeuw :+ voor de zon verdwenen ;(
Karma is a bitch })
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 07:14:09 #91
186611 Haags
pi_177948780
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:08 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik was al om half 11 naar bed gegaan maar kwam niet in slaap
En bleef het ook niet :')

Het word een beetje lastig volhouden :O
als je bezig blijft vandaag krijg je ook geen inkak moment
Zonder wrijving geen glans
pi_177948794
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

als je bezig blijft vandaag krijg je ook geen inkak moment
Nee maar ik slaap al weer weken zo slecht en mijn concentratie en dergelijke is echt niet meer wat het was
Ik merk dan ook echt dat ik onhandiger ben bijvoorbeeld. En sneller geïrriteerd

Slechte combi want ik word ook altijd heel geïrriteerd van mijn eigen onhandigheid :')

Ow en ik maak meer (kleine) foutjes ;( en werk langzamer
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 07:21:02 #93
186611 Haags
pi_177948812
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar ik slaap al weer weken zo slecht en mijn concentratie en dergelijke is echt niet meer wat het was
Ik merk dan ook echt dat ik onhandiger ben bijvoorbeeld. En sneller geïrriteerd

Slechte combi want ik word ook altijd heel geïrriteerd van mijn eigen onhandigheid :')

Ow en ik maak meer (kleine) foutjes ;( en werk langzamer
slaappil geen optie?
Zonder wrijving geen glans
pi_177948891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:16 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar ik slaap al weer weken zo slecht en mijn concentratie en dergelijke is echt niet meer wat het was
Ik merk dan ook echt dat ik onhandiger ben bijvoorbeeld. En sneller geïrriteerd

Slechte combi want ik word ook altijd heel geïrriteerd van mijn eigen onhandigheid :')

Ow en ik maak meer (kleine) foutjes ;( en werk langzamer
Vis een optie?
pi_177948932
Goedemorgen snoepjes :W
pi_177948936
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

slaappil geen optie?
nee. Heb wel slaappillen maar daar kan ik niet op werken. Dan ben ik veel te duf
Dus dat gaat alleen als ik daarna een lege dag heb
pi_177949023
pi_177949030
quote:
Lekker wijf hoor, ben jij dat?
pi_177949032
Bleh, te weinig geslapen, dat wordt een leuk dagje :')
pi_177949059
Bleh
pi_177949061
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker wijf hoor, ben jij dat?
Hahaha nee maar als ik in de vroege ochtend dit dansje moest doen dan is het meer zoiets

pi_177949062
Zou het door de sc komen :D
Slapen is hier wel een ding
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:53:23 #103
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949074
Als ik in de vroege ochtend een dansje zou moeten doen zou ik van mijn balkon afdansen. Bewust.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949152
Ik hou van slapen.
pi_177949156
Ik word nu al ruim een week om half zeven wakker. Gelukkig nu wel weer vrij snel in slaap gevallen en nog een uurtje kunnen tukken :@
Tap tap tap
pi_177949175
Meestal word ik rond kwart voor 7 een keer wakker.
Maar dan blijf ik vaak nog wel een uur in mijn nest liggen.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:06:41 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177949189
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hahaha nee maar als ik in de vroege ochtend dit dansje moest doen dan is het meer zoiets

[ afbeelding ]
Zo voel ik me vandaag *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:07:18 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_177949196
Lekker geslapen. Zometeen kaakchirurg.
Dagje thuis zitten :D
pi_177949198
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zo voel ik me vandaag *O*.
Ik meestal als ik net wakker ben
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:11:12 #110
141482 Q.
JurassiQ
pi_177949223
VGA kabel op mn werkplek kapot want het is 2018 en we gebruiken nog fucking VGA. *O*
For great justice!
pi_177949249
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:11 schreef Q. het volgende:
VGA kabel op mn werkplek kapot want het is 2018 en we gebruiken nog fucking VGA. *O*
Ik ook *O*
Met pleisters aan elkaar getapet want de aansluiting zit los.
Tap tap tap
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:15:25 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_177949256
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook *O*
Met pleisters aan elkaar getapet want de aansluiting zit los.
Deze is zo fucked up dat ik er geen normaal beeld meer uit krijg. *O*
For great justice!
pi_177949302
VGA :')
pi_177949314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
VGA :')
Gewoon 4K minstens toch tegenwoordig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177949339
Op dit soort dagen ben ik een beetje melancholisch omdat de winterdepressie weer over is.
Het is ook nooit goed.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:25:24 #116
47102 Elvi
miemkwien
pi_177949351
Vandaag naar Den Haag *O*
pi_177949384
:W
pi_177949386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:25 schreef Elvi het volgende:
Vandaag naar Den Haag *O*
Dan blijf ik binnen.
pi_177949396
Vandaag weer naar de boer, effe balen hooi halen, balen houtvezel en 60 eieren
pi_177949407
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vandaag weer naar de boer, effe balen hooi halen, balen houtvezel en 60 eieren
Allemaal voor de cavia's? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177949408
Ik hoef niets te doen.
Behalve die kut scriptie schrijven, en koken, en overhemden strijken.
pi_177949436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allemaal voor de cavia's? :P
De eieren zijn voor ons, dat zijn pas echt verse eieren :9
pi_177949439
Ik heb kutveel deadlines vandaag.
Tap tap tap
pi_177949455
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

De eieren zijn voor ons, dat zijn pas echt verse eieren :9
Lekker :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177949465
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:11 schreef Q. het volgende:
VGA kabel op mn werkplek kapot want het is 2018 en we gebruiken nog fucking VGA. *O*
Jij werkt duidelijk niet voor een hippe, innovatieve start up.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949467
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Lekker :9
Echt wel, staan verder ook geen rare stempels op
pi_177949474
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Echt wel, staan verder ook geen rare stempels op
En er zit geen Fipronil in :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:37:34 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_177949486
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij werkt duidelijk niet voor een hippe, innovatieve start up.
Niet bepaald nee. :7
For great justice!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:37:48 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_177949488
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:25 schreef Elvi het volgende:
Vandaag naar Den Haag *O*
RIP aan je nabestaanden. ;(
For great justice!
pi_177949489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En er zit geen Fipronil in :P
Dat weet ik niet, we hebben in elk geval geen last van luis
pi_177949500
Voordeel van je wasrek naast je bureau hebben staan, is dat je even wat was kunt vouwen als je digitale woordenboek weer kuren heeft *O*
Tap tap tap
pi_177949502
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Niet bepaald nee. :7
Aan de andere kant, VGA is zó oud dat een hippe innovatieve start up het misschien juist zou gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:39:13 #133
141482 Q.
JurassiQ
pi_177949507
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aan de andere kant, VGA is zó oud dat een hippe innovatieve start up het misschien juist zou gebruiken.
Dan zouden ze tussendoor wel iets fatsoenlijks hebben gebruikt. Dat hebben wij nooit gedaan. :7
For great justice!
pi_177949545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Voordeel van je wasrek naast je bureau hebben staan, is dat je even wat was kunt vouwen als je digitale woordenboek weer kuren heeft *O*
Gebruik jij een woordenboek? -O-
pi_177949556
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:07 schreef gcjoel het volgende:
Lekker geslapen. Zometeen kaakchirurg.
Dagje thuis zitten :D
Succes straks!
pi_177949573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gebruik jij een woordenboek? -O-
Belachelijk! Dacht dat CL dit op haar studie wel geleerd had.
pi_177949578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Belachelijk! Dacht dat CL dit op haar studie wel geleerd had.
Deceptie dit.
pi_177949598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Deceptie dit.
Ja :(
pi_177949609
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Belachelijk! Dacht dat CL dit op haar studie wel geleerd had.
Dat verklaart de ondertiteling bij Netflix soms ;(
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:47:39 #140
47102 Elvi
miemkwien
pi_177949613
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan blijf ik binnen.
Onaardig ;(
pi_177949622
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:47 schreef STING het volgende:

[..]

Dat verklaart de ondertiteling bij Netflix soms ;(
Die doet ze al een tijd niet meer zei ze laatst
pi_177949627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:48 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die doet ze al een tijd niet meer zei ze laatst
Zou ik ook zeggen ;(
pi_177949633
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Onaardig ;(
Zou speciaal voor jou naar DH gaan. Ga je met Air en Miss daten?
pi_177949639
Werk op *O* Hoeren neuken nooit meer werken *O*
pi_177949651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gebruik jij een woordenboek? -O-
Een beetje translator laat 99% van het werk door de AI doen tegenwoordig natuurlijk. *O*

En over een paar jaar 100%, dan hebben we geen vertalers meer nodig, dan zijn ze een soort VGA geworden. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949665
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Belachelijk! Dacht dat CL dit op haar studie wel geleerd had.
Ze leren ook niks meer op school tegenwoordig!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949668
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:48 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Zou speciaal voor jou naar DH gaan. Ga je met Air en Miss daten?
Hoe gaat het met jouw date? :P
pi_177949685
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze leren ook niks meer op school tegenwoordig!
Echt he, belachelijk.
pi_177949694
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:50 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw date? :P
Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga :')
pi_177949736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga :')
Wat heb je???
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga :')
Want?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177949755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga :')
gefeliciteerd *O* hoorde laatste dat je de map ook gewoon bij de apotheek kan halen.
pi_177949757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga :')
Voor craycrayness? Of ben je ziek? :@
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:55:40 #154
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949758
Ik heb nog wel eens als ik porno kijk dat ik duidelijk de hand van CL zie in de ontertiteling _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog wel eens als ik porno kijk dat ik duidelijk de hand van CL zie in de ontertiteling _O_
"Dit is vies."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_177949776
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat heb je???
Ben nog snel moe maar ben goed ziek geweest en ben daar gewoon nog van het herstellen, duurt bij mij wat langer.
pi_177949789
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

gefeliciteerd *O* hoorde laatste dat je de map ook gewoon bij de apotheek kan halen.
de map kan je gewoon bij de drogist halen :*
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:57:01 #158
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949790
Gewoon interglot gebruiken toch? Prima woordenboekje :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog wel eens als ik porno kijk dat ik duidelijk de hand van CL zie in de ontertiteling _O_
_O- O+
pi_177949806
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog wel eens als ik porno kijk dat ik duidelijk de hand van CL zie in de ontertiteling _O_
Dat je bij je asian porn "Jij vieze hoel!" ziet staan opeens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:58:00 #161
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949809
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ben nog snel moe maar ben goed ziek geweest en ben daar gewoon nog van het herstellen, duurt bij mij wat langer.
Dan is een huisarts toch niet nodig?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949812
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat je bij je asian porn "Jij vieze hoel!" ziet staan opeens.
_O-
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:58:57 #163
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949829
Meer dat er ineens een rant voorbij komt over afvalbakken of hotdogs ofzo. Gewoon omdat het kan en toch niemand de ondertitels leest _O_
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949837
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan is een huisarts toch niet nodig?
Nee dat heb ik al geprobeerd uit te leggen maar hij is het daar niet mee eens :')
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:59:31 #165
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949846
"Dit is de smerigste hotdog ooit!"
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949849
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee dat heb ik al geprobeerd uit te leggen maar hij is het daar niet mee eens :')
Dat is wel heel lief en zorgzaam van hem
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:59:46 #167
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949852
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee dat heb ik al geprobeerd uit te leggen maar hij is het daar niet mee eens :')
Vermoeiend zo'n date ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel heel lief en zorgzaam van hem
Onwijs, maar ik heb al ouders.
pi_177949861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel heel lief en zorgzaam van hem
Mwa.
pi_177949865
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ben nog snel moe maar ben goed ziek geweest en ben daar gewoon nog van het herstellen, duurt bij mij wat langer.
Je bent wat traag... ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949880
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is wel heel lief en zorgzaam van hem
Ook wel irritant
pi_177949881
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bent wat traag... ;(
:Y
pi_177949887
Als vriendjelief zorgzaam voor mij is vind ik dat altijd heel lief en fijn, maar misschien ben ik raar :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177949889
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ook wel irritant
Dit vooral ja :@
pi_177949890
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Vermoeiend zo'n date ;(
Zou dumpen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:01 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dit vooral ja :@
DUMPEN!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949909
Wel genant om video te moeten maken over dat je dochter een domme kuthoer is.
pi_177949935
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als vriendjelief zorgzaam voor mij is vind ik dat altijd heel lief en fijn, maar misschien ben ik raar :@
Als mannen dat doen zijn ze beta en daar wordt de gleuf niet nat van hè!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177949941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga :')
Wat heeft hij je gegeven? :')
pi_177949953
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

DUMPEN!
Heb net 2 dates gehad, ik geef het nog even.
pi_177949955
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als mannen dat doen zijn ze beta en daar wordt de gleuf niet nat van hè!
Mijn vriendjelief is alfa :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177949963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn vriendjelief is alfa :@
Echt? Had niet gedacht dat jij voor alfaboys ging
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:04:47 #183
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949965
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou dumpen.
Erger dan puntige knieën.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949966
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als mannen dat doen zijn ze beta en daar wordt de gleuf niet nat van hè!
Nah ik vind het idd niet echt seksy gedrag :@
pi_177949971
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:03 schreef STING het volgende:

[..]

Wat heeft hij je gegeven? :')
Niets }:|
pi_177949972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Deceptie dit.
Zo ben ik.
Tap tap tap
pi_177949973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Echt? Had niet gedacht dat jij voor alfaboys ging
Hoezo niet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177949981
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn vriendjelief is alfa :@
Dat betwijfel ik :')
pi_177949983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nah ik vind het idd niet echt seksy gedrag :@
Dat zeg ik!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:06:02 #190
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177949986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nah ik vind het idd niet echt seksy gedrag :@
Heb je nou al geneukt? Eerst dat maar eens afwachten. Als hij je helemaal bont en blauw neukt mag hij verder zo zorgzaam als de pest zijn :')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177949990
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:05 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik :')
_O-
pi_177949997
Ik ga wel vrijdag stappen *O* Ik geloof verder steeds meer dat ik gewoon geen relatiemateriaal ben :+
pi_177950001
Donderdag weer uitstapje naar Duitsland, wel zin in, effe daar kijken
pi_177950002
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:05 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik :')
Zowel in studierichting als persoonlijke houding...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:06:51 #195
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950005
Ik ben wel confuus hoor. Alfa, beta, gamma. Dan denk ik toch aan andere dingen :?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950006
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Heb je nou al geneukt? Eerst dat maar eens afwachten. Als hij je helemaal bont en blauw neukt mag hij verder zo zorgzaam als de pest zijn :')
Nee mag pas als Dino geneukt heeft
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:07:10 #197
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950009
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee mag pas als Dino geneukt heeft
:')
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950014
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef Lot88 het volgende:
Ik ga wel vrijdag stappen *O* Ik geloof verder steeds meer dat ik gewoon geen relatiemateriaal ben :+
Whut... waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn? Je bent een leuke meid :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950019
Dan doe ik nog wel een maand of twee alsof er niet geneukt wordt.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:07:54 #200
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950026
Je moet ook niet gaan voor een :r elatie, je moet gaan voor de seks en als daar een leuke relatie uitrolt all the better *O*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan doe ik nog wel een maand of twee alsof er niet geneukt wordt.
Moet eerst nog 2 weken zien te halen :')
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:08:05 #202
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan doe ik nog wel een maand of twee alsof er niet geneukt wordt.
:7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Dacht niet dat een man met een takes what he wants attitude echt geschikt zou zijn voor iemand als jij. :@
pi_177950040
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zowel in studierichting als persoonlijke houding...
ok
pi_177950043
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Whut... waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn? Je bent een leuke meid :*
Omdat ik snel verveeld raak :@
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:08:45 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_177950045
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel confuus hoor. Alfa, beta, gamma. Dan denk ik toch aan andere dingen :?
Radioactiviteit? :7
For great justice!
pi_177950050
Ik had n stuk over ondernemingsraden geprint op mn werk, maar niet alle blaadjes meegenomen.
Dus heeft de directeur t gevonden en rondgevraagd binnen t bedrijf :')
Hij is niet bij mij geweest.
compact en kleverig.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:09:07 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177950052
Zo'n heerlijk begin van je werkdag, je komt aan bij de lift waar een mokkel staat te wachten, uiteraard op dr mobiel aan het kutten. Lift komt aan, deur gaat open, mensen willen instappen, maar mevrouw moet nog even snel dr berichtje aftikken :').

Waarom kom je er nou niet mee weg om zo'n kutsnol de lift in te rammen? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177950053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:08 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Omdat ik snel verveeld raak :@
Of is dat een smoesje?
pi_177950057
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Of is dat een smoesje?
Voor wat?
pi_177950074
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n heerlijk begin van je werkdag, je komt aan bij de lift waar een mokkel staat te wachten, uiteraard op dr mobiel aan het kutten. Lift komt aan, deur gaat open, mensen willen instappen, maar mevrouw moet nog even snel dr berichtje aftikken :').

Waarom kom je er nou niet mee weg om zo'n kutsnol de lift in te rammen? :').
Lastig he, digitalisering enzo
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:10:47 #212
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950078
Als je de/een juiste persoon tegenkomt dan gaat het echt niet snel vervelen. Blijkbaar is dat nu gewoon niet de juiste persoon :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950081
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Lastig he, digitalisering enzo
:D
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:11:02 #214
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177950082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:08 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Omdat ik snel verveeld raak :@
Hoezo zou je snel verveeld raken? Je hebt het 10 jaar met dezelfde uitgehouden...

Ik zeg vast iets doms nu :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177950085
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef MissMSX het volgende:
Als je de/een juiste persoon tegenkomt dan gaat het echt niet snel vervelen. Blijkbaar is dat nu gewoon niet de juiste persoon :)
Eens. :9
pi_177950092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Voor wat?
Een onderliggende reden.
pi_177950093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dacht niet dat een man met een takes what he wants attitude echt geschikt zou zijn voor iemand als jij. :@
Hm...zit wat in. Alleen hij is echt wel dominant, soms zelfs wel een beetje te. Alleen verder is het een schat, dus tja (en ik ben ook een dominant kreng)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:11:46 #218
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Eens. :9
Lewd post voor dit tijdstip :(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950100
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hoezo zou je snel verveeld raken? Je hebt het 10 jaar met dezelfde uitgehouden...

Ik zeg vast iets doms nu :@
;(
pi_177950108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm...zit wat in. Alleen hij is echt wel dominant, soms zelfs wel een beetje te. Alleen verder is het een schat, dus tja (en ik ben ook een dominant kreng)
Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van. :@
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:12:38 #221
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177950113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef Lot88 het volgende:

[..]

;(
Sorry.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177950115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van. :@
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
Dit. _O-
pi_177950119
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Lewd post voor dit tijdstip :(
Excuus, had een seksueel getinte droom vannacht. ;(
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:18 #225
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177950125
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van. :@
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
Kun je uberhaupt Alpha zijn als je tot je 26e (ofzo) maagd bent? :@
En ben je automatisch alpha als je "dominant" bent???
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:18 #226
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950126
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van. :@
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
Ik geloof ook niet dat hij dominant :@
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:13:30 #227
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950128
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Excuus, had een seksueel getinte droom vannacht. ;(
Oeh, vertel! :9
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950136
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Oeh, vertel! :9
_O- :')
pi_177950137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hm...zit wat in. Alleen hij is echt wel dominant, soms zelfs wel een beetje te. Alleen verder is het een schat, dus tja (en ik ben ook een dominant kreng)
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, maar dat kan ik je vergeven want ik ben alpha as fuck
pi_177950138
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Excuus, had een seksueel getinte droom vannacht. ;(
oeh vertel :9~
pi_177950141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van. :@
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
Hahahaha, misschien. Alleen ik maak heel gemakkelijk keuzes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950146
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Oeh, vertel! :9
Is privé :{w
Wil niet van mijn voetstuk vallen.
pi_177950147
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Oeh, vertel! :9
Ik ben echt jouw jongere versie he :@
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:14:17 #234
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha, misschien. Alleen ik maak heel gemakkelijk keuzes
Wat is daar dominant aan?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha, misschien. Alleen ik maak heel gemakkelijk keuzes
Dat staat los van 'alpha' zijn.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:14:51 #236
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is privé :{w
Wil niet van mijn voetstuk vallen.
Jij staat prima op je doorzichtige voetstuk wat ij betreft :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:15:06 #237
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950159
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:14 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben echt jouw jongere versie he :@
*auw* ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Kun je uberhaupt Alpha zijn als je tot je 26e (ofzo) maagd bent? :@
En ben je automatisch alpha als je "dominant" bent???
Theoretisch is het vast mogelijk.
pi_177950166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Kun je uberhaupt Alpha zijn als je tot je 26e (ofzo) maagd bent? :@
En ben je automatisch alpha als je "dominant" bent???
Jeetje... hoezo heb jij onthouden hoelang mijn vriendje maagd is gebleven ;) Dominant is het verkeerde woord, maar ik weet het even niet beter te omschrijven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950177
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

*auw* ;(
Hoe oud was jij toen jullie gingen trouwen? Dan weet ik alvast wat ik moet :@
pi_177950182
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:07 schreef gcjoel het volgende:
Lekker geslapen. Zometeen kaakchirurg.
Dagje thuis zitten :D
Succes :*
pi_177950188
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, maar dat kan ik je vergeven want ik ben alpha as fuck
Klopt, ik snap niet precies waar dit heen gaat, maar goed :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:16:22 #243
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950190
Cots vriend komt op mij meer over als een ongeïnspireerde bankhanger. Maar ik ken hem natuurlijk verder niet, dus puur gebaseerd op haar verhalen :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950194
Mag ik even?

:') :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177950195
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wat is daar dominant aan?
Dat ik zeg wat ik wil en niet afwacht wat de ander zegt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950198
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik even?

:') :')
_O-
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:16:54 #247
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950200
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:15 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hoe oud was jij toen jullie gingen trouwen? Dan weet ik alvast wat ik moet :@
Ik zou zeggen: schiet op :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950203
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Cots vriend komt op mij meer over als een ongeïnspireerde bankhanger. Maar ik ken hem natuurlijk verder niet, dus puur gebaseerd op haar verhalen :)
ik ben een geïnspireerde bankhanger :9
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:17:08 #249
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177950205
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jeetje... hoezo heb jij onthouden hoelang mijn vriendje maagd is gebleven ;) Dominant is het verkeerde woord, maar ik weet het even niet beter te omschrijven
Ik onthou echt de meest random shit :D Zal het niet meer doen :)

Ik denk wel dat ik snap wat je bedoelt. Voor jou voelt het dominant. Maar denk dat vele andere het anders zien.
Denk ook wel dat jullie beleefwereld soms wat ver uit elkaar liggen en wat voor hem normaal is, is dat voor jou niet. En dat je hem daarom dominant vindt.
Ik kan er naast zitten hoor :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177950211
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: schiet op :P
;(
pi_177950217
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Cots vriend komt op mij meer over als een ongeïnspireerde bankhanger. Maar ik ken hem natuurlijk verder niet, dus puur gebaseerd op haar verhalen :)
Als ik heel gemeen ben is dat wel waar :@ Hij is of aan het gamen, of series aan het kijken of aan het studeren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

;(
Gewoon deze vastleggen. Hij is lang, zorgzaam, heeft werk, is single, wat wil je nog meer.
pi_177950232
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef MissMSX het volgende:
Cots vriend komt op mij meer over als een ongeïnspireerde bankhanger. Maar ik ken hem natuurlijk verder niet, dus puur gebaseerd op haar verhalen :)
Bankhangen _O_
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:18:18 #254
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950234
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Succes :*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950235
Ik hoef niet echt een alpha male.
Gewoon eentje die zelfverzekerd zijn vrouwelijke kant omarmt. :)
pi_177950248
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon deze vastleggen. Hij is lang, zorgzaam, heeft werk, is single, wat wil je nog meer.
Dat ie rijk is
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:18:50 #257
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat ik zeg wat ik wil en niet afwacht wat de ander zegt
Dat is dan meer zelfverzekerd misschien.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950252
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ik onthou echt de meest random shit :D Zal het niet meer doen :)

Ik denk wel dat ik snap wat je bedoelt. Voor jou voelt het dominant. Maar denk dat vele andere het anders zien.
Denk ook wel dat jullie beleefwereld soms wat ver uit elkaar liggen en wat voor hem normaal is, is dat voor jou niet. En dat je hem daarom dominant vindt.
Ik kan er naast zitten hoor :@
Daar heb je wel gelijk in. We komen uit heel verschillende werelden en opvoedingen. Onze basis normen en waarden verschillen als dag en nacht. Alleen om de een of andere reden werkt het

En het is niet erg dat je zoiets onthoud :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950256
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
GA WEG
Tap tap tap
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:19:18 #260
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950264
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:17 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik ben een geïnspireerde bankhanger :9
Je inspiratie vinden in porno ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon deze vastleggen. Hij is lang, zorgzaam, heeft werk, is single, wat wil je nog meer.
heeft een eigen huis, auto etc. Maar dat is geen garantie om met enige regelmaat goed uitgewoond te worden, Dino.
pi_177950277
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is dan meer zelfverzekerd misschien.
Misschien... maar als mijn vriend vraagt wat ik wil eten 's avonds, dan zeg ik dat. Waarna hij me vervolgens dominant vindt (en ik heb dan zoiets van waarom vraag je het dan)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950287
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je inspiratie vinden in porno ;(
Mijn inspiratie krijg ik van Air :@
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:20:25 #264
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als ik heel gemeen ben is dat wel waar :@ Hij is of aan het gamen, of series aan het kijken of aan het studeren
En wat doen jullie samen? Wat is zijn bijdrage aan het leuk houden van de relatie? Ben nu wel benieuwd :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:20:44 #265
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950292
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon deze vastleggen. Hij is lang, zorgzaam, heeft werk, is single, wat wil je nog meer.
Brute neukseks?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950298
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat ie rijk is
En minstens wo heeft, een eigen huis, een auto, sixpack, goede band met zijn ouders, sportief en een eigen sociaal leven.

#insertzandzakmeme
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177950304
Wat lees ik hier nu allemaal weer op de vroege ochtend :')
pi_177950307
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef Lot88 het volgende:

[..]

heeft een eigen huis, auto etc. Maar dat is geen garantie om met enige regelmaat goed uitgewoond te worden, Dino.
Gewoon bijman zoeken als hij een beetje lafjes is.
pi_177950310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon deze vastleggen. Hij is lang, zorgzaam, heeft werk, is single, wat wil je nog meer.
Iemand die alle vlaggen van de wereld kent, want dat is sexy
pi_177950322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iemand die alle vlaggen van de wereld kent, want dat is sexy
Okay, Amy.
pi_177950328
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:20 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En wat doen jullie samen? Wat is zijn bijdrage aan het leuk houden van de relatie? Ben nu wel benieuwd :)
We gaan eens per maand samen naar de bioscoop en we hebben afgesproken dat wanneer we samen zijn we minimaal een aflevering van een serie kijken of ene film. Anders doen we echt niks samen :@ Ik ben niet van het gamen en eindeloos series kijken :@ Liever maak ik wat. We hebben heel verschillende interesses en levens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:22:04 #272
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_177950330
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien... maar als mijn vriend vraagt wat ik wil eten 's avonds, dan zeg ik dat. Waarna hij me vervolgens dominant vindt (en ik heb dan zoiets van waarom vraag je het dan)
Dus je vindt jezelf dominant omdat hij dat vindt? :?
Als je gevraagd wordt wat je wil eten, moet je dat gewoon kunnen zeggen. Niets met dominant of wat dan ook te maken :{w Dat is lijkt mij gewoon een wisselwerking in een relatie.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_177950331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon bijman zoeken als hij een beetje lafjes is.
Misschien heeft hosti nog ruimte in zijn agenda.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:22:26 #274
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950336
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

GA WEG
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950340
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Misschien heeft hosti nog ruimte in zijn agenda.
Die mag vast niet van allures.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:23:04 #276
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien... maar als mijn vriend vraagt wat ik wil eten 's avonds, dan zeg ik dat. Waarna hij me vervolgens dominant vindt (en ik heb dan zoiets van waarom vraag je het dan)
Dan is hij dus gewoon een zak hooi, maar dat maakt jou nog niet dominant :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:23:16 #277
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:20 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mijn inspiratie krijg ik van Air :@
Oeh, vertel! :9~
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950358
Als je als kerel hier een scriptie hebt geschreven ben je als alpha as fuck/ I said it.
pi_177950361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die mag vast niet van allures.
Nah ben zijn typ toch niet
pi_177950365
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:22 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Dus je vindt jezelf dominant omdat hij dat vindt? :?
Als je gevraagd wordt wat je wil eten, moet je dat gewoon kunnen zeggen. Niets met dominant of wat dan ook te maken :{w Dat is lijkt mij gewoon een wisselwerking in een relatie.
Maar ik heb dat met iedereen wel. Alleen mijn vrienden vinden het erg grappig (omdat ik altijd onzeker ben en van de sorry en bij het benoemen van mijn keuze zeg ik ook duizend keer sorry), maar zijn blij dat ik weet wat ik wil. Ik probeer te leren te vragen wat zij willen. Alleen af en toe flapt mijn mening eruit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als kerel hier een scriptie hebt geschreven ben je als alpha as fuck/ I said it.
O en als vrouw?
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:23:51 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177950369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als kerel hier een scriptie hebt geschreven ben je als alpha as fuck/ I said it.
En als je met de trein gaat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:24:03 #283
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950374
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

We gaan eens per maand samen naar de bioscoop en we hebben afgesproken dat wanneer we samen zijn we minimaal een aflevering van een serie kijken of ene film. Anders doen we echt niks samen :@ Ik ben niet van het gamen en eindeloos series kijken :@ Liever maak ik wat. We hebben heel verschillende interesses en levens
Raakt hij je nog wel aan? ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950375
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En als je met de trein gaat?
Gamma.
pi_177950388
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef Lot88 het volgende:

[..]

O en als vrouw?
Vrouwen moeten stil zitten en geil wezen.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:24:37 #286
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950389
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als kerel hier een scriptie hebt geschreven ben je als alpha as fuck/ I said it.
En als vrouw dan? :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950390
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Raakt hij je nog wel aan? ;(
Ja tuurlijk. Al heb ik door mijn medicatie geen sekslust meer (echt nul komma nul) alleen zo vier keer per week gaan we van bil ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:24:46 #288
141482 Q.
JurassiQ
pi_177950392
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Raakt hij je nog wel aan? ;(
Niet vaker dan eens per week hè?
For great justice!
pi_177950396
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Vrouwen moeten stil zitten en geil wezen.
Gelukkig zijn er gagballs *O*
pi_177950401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien... maar als mijn vriend vraagt wat ik wil eten 's avonds, dan zeg ik dat. Waarna hij me vervolgens dominant vindt (en ik heb dan zoiets van waarom vraag je het dan)
:{
Tap tap tap
pi_177950403
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En als vrouw dan? :o
Dan ben je alsnog een kuthoer, wel een slimme.
pi_177950404
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En als vrouw dan? :o
_O- O+
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:25:07 #293
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950405
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef Lot88 het volgende:

[..]

O en als vrouw?
}:|
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950411
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan ben je alsnog een kuthoer, wel een slimme.
:D
pi_177950414
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Al heb ik door mijn medicatie geen sekslust meer (echt nul komma nul) alleen zo vier keer per week gaan we van bil ;)
Dat is wel alpha, eerlijk is eerlijk.
pi_177950416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Misschien heeft hosti nog ruimte in zijn agenda.
:{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:25:56 #297
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950420
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Al heb ik door mijn medicatie geen sekslust meer (echt nul komma nul) alleen zo vier keer per week gaan we van bil ;)
Maar hoe gaat dan dan? Hij dumpt zijn kwakje en dan is het klaar? Het klinkt zo
compleet passieloos :o
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950422
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

}:|
We zitten lekker op 1 lijn vandaag he O+ :*
pi_177950424
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien... maar als mijn vriend vraagt wat ik wil eten 's avonds, dan zeg ik dat. Waarna hij me vervolgens dominant vindt (en ik heb dan zoiets van waarom vraag je het dan)
Haha. Sorry, maar hij is wel een bijzondere jongen. :@
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:26:10 #300
17979 MissMSX
Knightmare
pi_177950425
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Niet vaker dan eens per week hè?
Eens per jaar hier. Maar dan knalt het ook wel :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_177950430
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:{
:X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')