DUMPEN!quote:
Als mannen dat doen zijn ze beta en daar wordt de gleuf niet nat van hè!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als vriendjelief zorgzaam voor mij is vind ik dat altijd heel lief en fijn, maar misschien ben ik raar
Wat heeft hij je gegeven?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Die is aan het werk en wil dat ik naar de huisarts ga
Mijn vriendjelief is alfaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als mannen dat doen zijn ze beta en daar wordt de gleuf niet nat van hè!
Erger dan puntige knieën.quote:
Nah ik vind het idd niet echt seksy gedragquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als mannen dat doen zijn ze beta en daar wordt de gleuf niet nat van hè!
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Had niet gedacht dat jij voor alfaboys ging
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nah ik vind het idd niet echt seksy gedrag
Heb je nou al geneukt? Eerst dat maar eens afwachten. Als hij je helemaal bont en blauw neukt mag hij verder zo zorgzaam als de pest zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nah ik vind het idd niet echt seksy gedrag
Nee mag pas als Dino geneukt heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nou al geneukt? Eerst dat maar eens afwachten. Als hij je helemaal bont en blauw neukt mag hij verder zo zorgzaam als de pest zijn
Whut... waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn? Je bent een leuke meidquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef Lot88 het volgende:
Ik ga wel vrijdag stappenIk geloof verder steeds meer dat ik gewoon geen relatiemateriaal ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |