kwart voor 12quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanaf hoelaat? Ik ook trouwens.
Ik was al om half 11 naar bed gegaan maar kwam niet in slaapquote:
Karma is a bitchquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:07 schreef ArTiC het volgende:
Superslecht geslapen dus de vrolijkheid van gisteren is als sneeuwvoor de zon verdwenen
als je bezig blijft vandaag krijg je ook geen inkak momentquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik was al om half 11 naar bed gegaan maar kwam niet in slaap
En bleef het ook niet
Het word een beetje lastig volhouden
Nee maar ik slaap al weer weken zo slecht en mijn concentratie en dergelijke is echt niet meer wat het wasquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je bezig blijft vandaag krijg je ook geen inkak moment
slaappil geen optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar ik slaap al weer weken zo slecht en mijn concentratie en dergelijke is echt niet meer wat het was
Ik merk dan ook echt dat ik onhandiger ben bijvoorbeeld. En sneller geïrriteerd
Slechte combi want ik word ook altijd heel geïrriteerd van mijn eigen onhandigheid
Ow en ik maak meer (kleine) foutjesen werk langzamer
Vis een optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar ik slaap al weer weken zo slecht en mijn concentratie en dergelijke is echt niet meer wat het was
Ik merk dan ook echt dat ik onhandiger ben bijvoorbeeld. En sneller geïrriteerd
Slechte combi want ik word ook altijd heel geïrriteerd van mijn eigen onhandigheid
Ow en ik maak meer (kleine) foutjesen werk langzamer
nee. Heb wel slaappillen maar daar kan ik niet op werken. Dan ben ik veel te dufquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |