Moet eerst nog 2 weken zien te halenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan doe ik nog wel een maand of twee alsof er niet geneukt wordt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan doe ik nog wel een maand of twee alsof er niet geneukt wordt.
Dacht niet dat een man met een takes what he wants attitude echt geschikt zou zijn voor iemand als jij.quote:
okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zowel in studierichting als persoonlijke houding...
Omdat ik snel verveeld raakquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Whut... waarom zou jij geen relatiemateriaal zijn? Je bent een leuke meid
Radioactiviteit?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel confuus hoor. Alfa, beta, gamma. Dan denk ik toch aan andere dingen
Lastig he, digitalisering enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n heerlijk begin van je werkdag, je komt aan bij de lift waar een mokkel staat te wachten, uiteraard op dr mobiel aan het kutten. Lift komt aan, deur gaat open, mensen willen instappen, maar mevrouw moet nog even snel dr berichtje aftikken.
Waarom kom je er nou niet mee weg om zo'n kutsnol de lift in te rammen?.
Hoezo zou je snel verveeld raken? Je hebt het 10 jaar met dezelfde uitgehouden...quote:
Eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef MissMSX het volgende:
Als je de/een juiste persoon tegenkomt dan gaat het echt niet snel vervelen. Blijkbaar is dat nu gewoon niet de juiste persoon
Hm...zit wat in. Alleen hij is echt wel dominant, soms zelfs wel een beetje te. Alleen verder is het een schat, dus tja (en ik ben ook een dominant kreng)quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht niet dat een man met een takes what he wants attitude echt geschikt zou zijn voor iemand als jij.
Lewd post voor dit tijdstipquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo zou je snel verveeld raken? Je hebt het 10 jaar met dezelfde uitgehouden...
Ik zeg vast iets doms nu
Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm...zit wat in. Alleen hij is echt wel dominant, soms zelfs wel een beetje te. Alleen verder is het een schat, dus tja (en ik ben ook een dominant kreng)
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van.
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
Kun je uberhaupt Alpha zijn als je tot je 26e (ofzo) maagd bent?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste, daar geloof ik helemaal niets van.
Dominante krengen zeggen niet zo vaak sorry als jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |