Niet de mijne, volgens mij sloeg de motor af bij een hellingproef bij een stoplicht en knalde de achterligger er bovenop. Instructeur gelijk van we blijven zitten met de deuren op slot en we bellen de politiequote:
Fylaxhype?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:30 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dat idee had ik tijdens zijn hele FYLAX hype![]()
Heel fok moest dat jochie adoreren
Ik reed soms met mongolen mee (al dachten ze dat zeker ook over mij). Gastjes die gewoon niks van rechts voorrang wilden geven, niet keken, kruisingen over wilden denderen. Al die ingrepenquote:Op maandag 19 maart 2018 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
Was wel gezellig, met iemand anders lessen.
Tering, dan ben je wel echt een mongoolquote:Op maandag 19 maart 2018 22:31 schreef Harmankardon het volgende:
De ene vriend die kreeg ruzie met de examonator en heeft hem over de tafel getrokken. Mocht daarna tien jaar geen examen doen, nog steeds geen rijbewijs gehaald![]()
Je hebt meegereden met de vriend van Harmankardon?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reed soms met mongolen mee (al dachten ze dat zeker ook over mij).
Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)quote:Op maandag 19 maart 2018 22:31 schreef Harmankardon het volgende:
Mooie tijd was dat wel toen iedereen aan het afrijden was.
De ene vriend die kreeg ruzie met de examonator en heeft hem over de tafel getrokken. Mocht daarna tien jaar geen examen doen, nog steeds geen rijbewijs gehaald![]()
Andere gozer die altijd grappig moest zijn deed net tot drie keer aan toe of hij het kenteken niet kon lezen, bij dat simpele testje. Nou, volgende keer beter en succes ermee![]()
Ik doe een opleiding richting de automotive kant, bij de eerste dag stage vroegen ze me of ik kon rijden en mocht ik de hele periode auto's verplaatsen zonder rijbewijs, ook zoietsquote:Op maandag 19 maart 2018 22:31 schreef Harmankardon het volgende:
Mooie tijd was dat wel toen iedereen aan het afrijden was.
Andere gozer die altijd grappig moest zijn deed net tot drie keer aan toe of hij het kenteken niet kon lezen, bij dat simpele testje. Nou, volgende keer beter en succes ermee![]()
Fogel, wat vond je van de beer mile?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)
Eigen terrein is prima toch?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding richting de automotive kant, bij de eerste dag stage vroegen ze me of ik kon rijden en mocht ik de hele periode auto's verplaatsen zonder rijbewijs, ook zoiets
Wel eens een spookrijder gehad, bij een zijweggetje richting de rijksweg. Ik moest eerst toeteren en hem dan klemrijden (we reden niet hard, we gingen net een bos in). Ik durfde niet zo, dus die examinator stuurde wel even. Want die vent mocht echt niet de rijksweg op zoquote:Op maandag 19 maart 2018 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet de mijne, volgens mij sloeg de motor af bij een hellingproef bij een stoplicht en knalde de achterligger er bovenop. Instructeur gelijk van we blijven zitten met de deuren op slot en we bellen de politie
quote:Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij mij in de groep ‘lees het kenteken van die witte bus daar’. Gozer keek niet eens en zei het kenteken. Bleek zijn eigen bus te zijn en was daarmee zonder rijbewijs naar het examen gereden :’)
Nog niet geweest.quote:
Oh, heb dat niet echt meegemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reed soms met mongolen mee (al dachten ze dat zeker ook over mij). Gastjes die gewoon niks van rechts voorrang wilden geven, niet keken, kruisingen over wilden denderen. Al die ingrepen
Of zo'n gastje dat wel even zou slagen omdat hij die zomer met maten naar Italië wilden rijden, meteen na het afrijden. Keek ook niet verder dan z'n neus lang was.
Bangbus?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, Kopenhagen was echt awesome. Wel voornamelijk ipa's wat ze daar drinken maar wel allemaal top notch spul hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog niet geweest.
Komt nog wel de komende week een keer.
Heb jij een casting couch voor je leerlingen?quote:
Had daarvoor al rijlessen gehad, maar was nog jong en was toen een keer gezakt, vervolgens op kamers gegaan en het helaas een beetje (of heel erg eigenlijk) laten zitten. Dus ik wist wel hoe het moest, maar tochquote:Op maandag 19 maart 2018 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigen terrein is prima toch?mag gewoon.
Is trouwens een HEEL groot voordeel bij je rijlessen.
De bank achterin is van leder?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij een casting couch voor je leerlingen?
Bij Warpigs hebben ze genoeg andere types. Ipad zijn niet mijn ding.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, Kopenhagen was echt awesome. Wel voornamelijk ipa's wat ze daar drinken maar wel allemaal top notch spul hoor.
Is prima tochquote:Op maandag 19 maart 2018 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Had daarvoor al rijlessen gehad, maar was nog jong en was toen een keer gezakt, vervolgens op kamers gegaan en het helaas een beetje (of heel erg eigenlijk) laten zitten. Dus ik wist wel hoe het moest, maar tochOok op de manier waarop die monteurs reageerden.
"Kan je rijden?"
"Ja opzich wel, maar ik heb geen rijbewijs.."
"Dan zou ik maar geen schade rijden"
Maar inderdaad, hielp wel om de feeling er een beetje in te houden.
Vriend van mij heeft zich te pletter gereden tegen een boom, op slag dood.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:37 schreef madam-april het volgende:
Ik heb 5 hele heftige ongelukken zien gebeuren tijdens mijn rijlessen, bij 1 bleek het een kennis van mij te zijn die op de fiets werd aangereden door de auto die voor mij reed (ben toen nog meegereden met de ambulance naar het ziekenhuis).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |