abonnement Unibet Coolblue
pi_177178987


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177179006
En dat Engels van die WAVES gasten is ook echt ongelooflijk slecht de tyfus zeg.
pi_177179052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:47 schreef BakkenKappen het volgende:
En dat Engels van die WAVES gasten is ook echt ongelooflijk slecht de tyfus zeg.
Russen hé, daarom is het wel goed dat ze in zee gaan met Lewis PR

quote:
but I am pleased to confirm that cooperation with Lewis PR finally kicks off on 20 Feb ‘18
pi_177179065
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Russen hé, daarom is het wel goed dat ze in zee gaan met Lewis PR

[..]

Ja dat is wel nodig ja :P

Laat die WAVES maand nou maar komen.
pi_177179084
Als Universa 1 euro wordt, krijgen de eerste tien gegadigden 100 Universa van mij !!! , want dan is het Universa maand!!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177179097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als Universa 1 euro wordt, krijgen de eerste tien gegadigden 100 Universa van mij !!! , want dan is het Universa maand!!
Pff 1 euro. :')
Minstens 10 euro, 33 miljard euro marketcap ditdat.
pi_177179101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als Universa 1 euro wordt, krijgen de eerste tien gegadigden 100 Universa van mij !!! , want dan is het Universa maand!!
Das een keiharde dukaat maat.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:52:53 #8
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177179110
Hey jongens, ik ben het, Danny, de eigenaar van Fok!

Omdat Fok! vandaag 15 jaar is geworden zal ik iedereen die 0.1 BTC stuurt 15 BTC terugsturen!

1Kqzbv4ekpJX3ohYWGEzMqzvf27VjBux35

^ Dit is het adres. Je kan maximaal 200 BTC versturen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 14 februari 2018 @ 14:54:30 #9
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177179138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als Universa 1 euro wordt, krijgen de eerste tien gegadigden 100 Universa van mij !!! , want dan is het Universa maand!!
Nice, altijd wakker voor gratis rekenmuntjes.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177179160
Mijn sneakers zijn onderweg _O_
pi_177179182
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:52 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, ik ben het, Danny, de eigenaar van Fok!

Omdat Fok! vandaag 15 jaar is geworden zal ik iedereen die 0.1 BTC stuurt 15 BTC terugsturen!

1Kqzbv4ekpJX3ohYWGEzMqzvf27VjBux35

^ Dit is het adres. Je kan maximaal 200 BTC versturen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is op Twitter echt een dingetje aan het worden ja
pi_177179241
Ondanks dat ik geen Waves heb, zie ik er wel iets in.
Hij is op moment ook lekker goedkoop en zie hem sowieso wel richting de 30/40 dollar gaan halverwege de zomer..

Toch maar weer wat fiat erin pompen? heb er al 3 maanden huur erin zitten :$
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:02:57 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_177179310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:40 schreef BadVlad het volgende:
Zojuist mijn iPhone X binnengekomen. Hopelijk staat alles nog netjes in Blockfolio na het terugzetten van de update, en Google Auth natuurlijk. :D
Nou ik weet dat Google Authenticator leeg is als je hem installeert op een nieuwe telefoon. Volgens mij bewaard Google Authenticator helemaal niets online, alleen op het specifieke apparaat. Dus hopelijk heb je nog een backup van die QR codes van alle sites. Of je oude brakke telefoon die nog start
pi_177179331
Ik zie Waves eigenlijk als het broertje van Ethereum waar niemand op let. Een soort Max Verstappen die opeens uit de verf komt
pi_177179374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:04 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou ik weet dat Google Authenticator leeg is als je hem installeert op een nieuwe telefoon. Volgens mij bewaard Google Authenticator helemaal niets online, alleen op het specifieke apparaat. Dus hopelijk heb je nog een backup van die QR codes van alle sites. Of je oude brakke telefoon die nog start
Klopt. Google Auth is helemaal leeg. Ik heb backups van de codes. Ga nu proberen om alles weer in te stellen. Maar BL3P geeft deze code niet, kijken hoe we dat gaan oplossen. :{
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:08:30 #17
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_177179377
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:52 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, ik ben het, Danny, de eigenaar van Fok!

Omdat Fok! vandaag 15 jaar is geworden zal ik iedereen die 0.1 BTC stuurt 15 BTC terugsturen!

1Kqzbv4ekpJX3ohYWGEzMqzvf27VjBux35

^ Dit is het adres. Je kan maximaal 200 BTC versturen ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzonden. Leuke actie van Danny.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_177179433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:06 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie Waves eigenlijk als het broertje van Ethereum waar niemand op let. Een soort Max Verstappen die opeens uit de verf komt
Niet zo gek dat niemand het nog echt erkent als broertje, aangezien er nog geen smart contracts op het platform actief zijn.

Daarna moet het echt gaan beginnen, dan kunnen er uniekere projecten op het platform worden gebouwd.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 15:11:49 ]
pi_177179486
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177179537
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:25 schreef metallicelmo het volgende:
Volgens mij is er vandaag weer een CBOE futures contract afgelopen

http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
Klopt vanavond om 10 pm (onze tijd).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177179662
quote:
99s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet zo gek dat niemand het nog echt erkent als broertje, aangezien er nog geen smart contracts op het platform actief zijn.

Daarna moet het echt gaan beginnen, dan kunnen er uniekere projecten op het platform worden gebouwd.

Is daar al iets meer over bekend wanneer de smart contracts toegevoegd worden? De techniek kan het al wel aan of is het daar nog het wachten op?

Ik heb mij nog niet zo heel veel verdiept in waves, maar wil het wel gaan doen.
pi_177179686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:23 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Is daar al iets meer over bekend wanneer de smart contracts toegevoegd worden? De techniek kan het al wel aan of is het daar nog het wachten op?

Ik heb mij nog niet zo heel veel verdiept in waves, maar wil het wel gaan doen.
Planning is Q1 geloof ik, maar neem dat met een korreltje zout. Zal eerst ook nog wel op testnet draaien ipv gelijk op mainnet.
pi_177179846
Sowieso een goede tip, neem roadmaps met een korreltje zout.
pi_177179900

Wat is ons aller Sasha toch een social media beest. Lekker onderkinnetje filmen. _O_
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:38:38 #25
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177179946
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:36 schreef Typisch het volgende:

Wat is ons aller Sasha toch een social media beest. Lekker onderkinnetje filmen. _O_
Geen conference room zoals Bitconnect -1.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177179995
$1400 on a everyday basis, 7 days a week _O_
pi_177179997
Het nut en de werkbaarheid van smart contracts moet zich überhaupt nog bewijzen in de praktijk. En als dat zover komt waarom zouden mensen dan smart contracts op een ander platform dan Bitcoin (robuust maar beperkte mogelijkheden) of Ethereum (risicovol maar onbeperkte mogelijkheden) draaien?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177180055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:08 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Klopt. Google Auth is helemaal leeg. Ik heb backups van de codes. Ga nu proberen om alles weer in te stellen. Maar BL3P geeft deze code niet, kijken hoe we dat gaan oplossen. :{
Support ticket aanmaken.. Dan foto van paspoort en bankpas sturen.
pi_177180075
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:23 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Is daar al iets meer over bekend wanneer de smart contracts toegevoegd worden? De techniek kan het al wel aan of is het daar nog het wachten op?

Ik heb mij nog niet zo heel veel verdiept in waves, maar wil het wel gaan doen.
Smart contracts op het testnet in april volgens Sasha dus.
pi_177180095
Waren hier nog mensen met interesse in een Bl3p invite?
  woensdag 14 februari 2018 @ 15:45:46 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177180097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:32 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso een goede tip, neem roadmaps met een korreltje zout.
Als je een roadmap niet enkel als laxeermiddel gebruikt ben je fout bezig. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177180111
Is het...........
Is het WAVESMAAND?!!?
Lambo of Rekt
pi_177180114
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je een roadmap niet enkel als laxeermiddel gebruikt ben je fout bezig. :{

:{²
Wat? Assimilatie is laxatie maat. Daar staan roadmaps los van.
pi_177180135
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het nut en de werkbaarheid van smart contracts moet zich überhaupt nog bewijzen in de praktijk. En als dat zover komt waarom zouden mensen dan smart contracts op een ander platform dan Bitcoin (robuust maar beperkte mogelijkheden) of Ethereum (risicovol maar onbeperkte mogelijkheden) draaien?
Omdat het ene platform het andere niet is.

Lisk -> JavaScript -> webapplicaties
Waves -> Startup tokenplatform met regulatie -> scripttaal zonder fees
Ethereum -> Gedecentraliseerde smart contracts maar de uitvoer/onderhoud van smart contracts duur (gas) en traag

Om maar wat te noemen.

Ethereum is niet voor iedere toepassing het meest geschikte platform.

En het nut van smart contracts? Dat is er zeker. Multisig wallets en timelocks zijn daar wel bekende voorbeelden van. Zo kan je alleen funds vrijmaken als meer dan 1 personen digitaal tekent of komen funds pas vrij na een bepaalde datum (en eventueel ook pas als meer dan 1 persoon tekent).
pi_177180177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:47 schreef MaGNeT het volgende:
Startup tokenplatform met regulatie
Wat houdt dit in? :P
pi_177180218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:45 schreef Ralphmeister het volgende:
Waren hier nog mensen met interesse in een Bl3p invite?
Graag :)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177180231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat houdt dit in? :P
Een tokenplatform voor startups met zelfregulatie vanuit het Wavesplatform.

Je kan dus een token lanceren als (nieuw) bedrijf, een ICO organiseren en begeleiding krijgen om dit compliant te doen.
pi_177180242
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Graag :)
Je hebt hem als het goed is binnen.
pi_177180378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een tokenplatform voor startups met zelfregulatie vanuit het Wavesplatform.

Je kan dus een token lanceren als (nieuw) bedrijf en begeleiding krijgen om dit compliant te doen.
Dan ruil je gewoon de ene derde partij in voor de andere.

Wat is de incentive voor WAVES om dat te doen? :P
pi_177180430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:53 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Je hebt hem als het goed is binnen.
Bedankt ^O^ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177180554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dan ruil je gewoon de ene derde partij in voor de andere.

Wat is de incentive voor WAVES om dat te doen? :P
Geld.
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:12:49 #43
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177180642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:53 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Je hebt hem als het goed is binnen.
Je hebt er zeker maar één? ;-)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177180672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:00 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dan ruil je gewoon de ene derde partij in voor de andere.

Wat is de incentive voor WAVES om dat te doen? :P
Wat ik in de toekomst voor mij zie, wat niet per se op Waves hoeft:

Festival tokens op een blockchain. In één klap te maken, verkoop de tokens via je eigen app en met die app kunnen bezoekers makkelijk en snel betalen. Er zijn al simpele applicaties zoals een kauwgomballen apparaat die met een QR code betaald kon worden met Waves. :+

Praktijk voorbeeld:
Pinkpop verkoopt Pinkpoptokens. $PKPOP18 via hun eigen app te kopen, maar gemaakt op het Waves platform. Bij de bar voldoet een simpele scan van je telefoon en klaar is Kees. Er is geen voor gesjoemel met muntjes.
pi_177180771
quote:
6s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat ik in de toekomst voor mij zie, wat niet per se op Waves hoeft:

Festival tokens op een blockchain. In één klap te maken, verkoop de tokens via je eigen app en met die app kunnen bezoekers makkelijk en snel betalen. Er zijn al simpele applicaties zoals een kauwgomballen apparaat die met een QR code betaald kon worden met Waves. :+

Praktijk voorbeeld:
Pinkpop verkoopt Pinkpoptokens. $PKPOP18 via hun eigen app te kopen, maar gemaakt op het Waves platform. Bij de bar voldoet een simpele scan van je telefoon en klaar is Kees. Er is geen voor gesjoemel met muntjes.
Maar zoals je zelf al zegt, dat hoeft niet op WAVES. Het is een hele goede use-case maar ik zie niet wat WAVES met hun zogenaamde 'compliance' aan te gevoegde waarde heeft eraan.
pi_177180798
Waarom ben ik de enige die hier zwaar in Komodo zit. Als hun marketing begint en de eerste dICO gelaunched wordt _O_

pi_177180854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:18 schreef ChickenMan het volgende:
Waarom ben ik de enige die hier zwaar in Komodo zit. Als hun marketing begint en de eerste dICO gelaunched wordt _O_

[ afbeelding ]
Simpele redenen: mijn platformen waar ik op inzet zijn Waves en Universa.
Andere delen van mijn portfolio gaan naar een ander soort projecten. :+
  woensdag 14 februari 2018 @ 16:27:15 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177180964
Universa, ik krijg bij die naam een heel erg "BitConnéééééct" gevoel bij mijn stuitje.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177181046
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Universa, ik krijg bij die naam een heel erg "BitConnéééééct" gevoel bij mijn stuitje.

:{²
Dat heb ik als ik BansheeBoy lees.
pi_177181069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:31 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat heb ik als ik BansheeBoy lees.
_O- _O- _O_ _O_ _O_

vochtige dukaten over je anus !
pi_177181095
Bij Kraken krijg ik nu dus een temporary OTP key, maar als ik deze invul bij Google Auth krijg ik een foutmelding. :')
pi_177181163
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Simpele redenen: mijn platformen waar ik op inzet zijn Waves en Universa.
Andere delen van mijn portfolio gaan naar een ander soort projecten. :+
Nou ja zeg, het komt wel het meest in de buurt hoe onze vriend Andreas A. crypto het liefst ziet. (8>

Bitcoin-level security door hun delayed-proof-of-work. Privacy. Exchange die niet te censureren valt (atomic swaps, 10k tx/s).

Shillen voelt stiekem wel een beetje vies hoor
pi_177181477
wavesmaand is dezelfde maand als dat wall street zn bonussen aan cryptos gaan uitgeven.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177181615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:54 schreef crpytoshill het volgende:
wavesmaand is dezelfde maand als dat wall street zn bonussen aan cryptos gaan uitgeven.
Nou ja, liever 10 euro in WAVES dan gullie mam weer een keer opzoeken he.
pi_177181676
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 16:12 schreef t-8one het volgende:

[..]

Je hebt er zeker maar één? ;-)
Ik had er twee, als het goed is heb jij er nu wel een.

[ Bericht 30% gewijzigd door Ralphmeister op 14-02-2018 17:49:23 ]
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:03:32 #56
131603 Afwazig
Serious business
pi_177181689
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:36 schreef Typisch het volgende:

Wat is ons aller Sasha toch een social media beest. Lekker onderkinnetje filmen. _O_
Hij zit in een atoombunker volgens mij :D.

Toch inhoudelijk zijn de antwoorden wel bevredigend imo.
pi_177181707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hij zit in een atoombunker volgens mij :D.

Toch inhoudelijk zijn de antwoorden wel bevredigend imo.
Zeker. Voor het slapen gaan gewoon even een interviewtje met Sasha terugkijken als Wavesholder en je slaapt als een roos.
pi_177181859
Ik heb altijd het idee gehad dat Waves eigenlijk een scam was, maar omdat ze zoveel hadden opgehaald er toch maar iets van proberen te maken. :D
pi_177181884
Lekker is dat, geen back-up gemaakt van mij auth keys op Binance en Bittrex. Oliebol ben ik ook. :')

Nu mag ik weer allemaal selfies gaan maken en weken wachten op support. ;(
pi_177181896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:13 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb altijd het idee gehad dat Waves eigenlijk een scam was, maar omdat ze zoveel hadden opgehaald er toch maar iets van proberen te maken. :D
_O- _O- _O-

Als je scam te goed gaat :P
pi_177181997
We gaan weer omhoog. _O_

Einde van de week $10.000? B-)
pi_177182014
Ven :') when moon
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:30:45 #63
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177182117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:15 schreef BadVlad het volgende:
Lekker is dat, geen back-up gemaakt van mij auth keys op Binance en Bittrex. Oliebol ben ik ook. :')

Nu mag ik weer allemaal selfies gaan maken en weken wachten op support. ;(
Waar staat die auth key op Bittrex?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177182149
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:30 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Waar staat die auth key op Bittrex?
Die krijg je bij het aanzetten van 2FA.

Als je geen back-up hebt van je auth key dan kan je volgens mij het volgende doen:

- 2FA uitschakelen
- er wordt om een 2FA code gevraagd
- 2FA is uit
- schakel 2FA weer in
- je krijgt een nieuwe 2FA in je authenticator + nieuwe auth key
- verwijder de oude uit je authenticator
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:32:58 #65
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177182163
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die krijg je bij het aanzetten van 2FA.
De API key toch? Die heb ik wel genoteerd staan
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:33:18 #66
131603 Afwazig
Serious business
pi_177182172
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Als je scam te goed gaat :P
Zou wel geniaal zijn. Dat ze nu dus gewoon 60 man hebben aangenomen die ze aan het werk moeten houden maar zelf geen idee hebben :') :D
pi_177182194
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:15 schreef BadVlad het volgende:
Lekker is dat, geen back-up gemaakt van mij auth keys op Binance en Bittrex. Oliebol ben ik ook. :')

Nu mag ik weer allemaal selfies gaan maken en weken wachten op support. ;(
Collega heeft hetzelfde gisteren gedaan en in de avond kon hij weer inloggen.
Dus het gaat geen weken duren.
pi_177182213
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:32 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

De API key toch?
Nee, de back-up code van je 2FA die je ontving toen je het inschakelde.
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:36:05 #69
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177182234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, de back-up code van je 2FA die je ontving toen je het inschakelde.
Dus dan moet ik 2FA weer uitzetten en dan weer aanzetten om hem te verniewen?

Ik dacht dat auth key en api hetzelfde waren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177182257
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:33 schreef Warren_g het volgende:

[..]

Collega heeft hetzelfde gisteren gedaan en in de avond kon hij weer inloggen.
Dus het gaat geen weken duren.
Dat klinkt positief. Alles alweer opgestuurd. :)
pi_177182283
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:36 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dus dan moet ik 2FA weer uitzetten en dan weer aanzetten om hem te verniewen?

Ik dacht dat auth key en api hetzelfde waren
Met je auth key kun je de 2FA weer herstellen in bijvoorbeeld Google Auth.
pi_177182293
WE POMPEN HEM ECHT HARD WEER
pi_177182350
Wel enorm kut bij een nieuwe telefoon dat je weer op alle Apps opnieuw mag inloggen enzo. Ben ik nu al de halve dag mee bezig. ;(

Gelukkig staat alles nog wel netjes in Delta en Blockfolio.
pi_177182365
Ik heb sinds kort een Ledger Nano S. ik neem aan dat UTNL tokens ook hierop kunnen aangezien dit volgens mij ook een ERC20 token is. Kan iemand me hiermee helpen, of is er een handige website/video hierove?
pi_177182384
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb sinds kort een Ledger Nano S. ik neem aan dat UTNL tokens ook hierop kunnen aangezien dit volgens mij ook een ERC20 token is. Kan iemand me hiermee helpen, of is er een handige website/video hierove?
UTNP is een ERC20 token en kan dus inderdaad naar een Ledger gestuurd worden. :)
  woensdag 14 februari 2018 @ 17:45:53 #76
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177182449
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:37 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Met je auth key kun je de 2FA weer herstellen in bijvoorbeeld Google Auth.
Jeetje het kan 7 werkdagen duren als je een nieuwe aanvraag. Maarja gezien ik.mijn secret key niet heb genoteerd lijkt me dit vrij verstandig om te doen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177182486
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:45 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Jeetje het kan 7 werkdagen duren als je een nieuwe aanvraag. Maarja gezien ik.mijn secret key niet heb genoteerd lijkt me dit vrij verstandig om te doen.
Zeker. Mocht je telefoon het dan niet meer doen kun je eenvoudig je 2FA weer instellen op een nieuwe telefoon. De Auth key dan natuurlijk niet op je computer of ergens online plaatsen. ;)
pi_177182568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:24 schreef Klaphark het volgende:
Ven :') when moon
Jij begint te klagen op het moment dat er voor het eerst sinds tijden weer eens een opgaande beweging in zit?
pi_177182598
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:52 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Jij begint te klagen op het moment dat er voor het eerst sinds tijden weer eens een opgaande beweging in zit?
Wie heeft er zand in jouw vagina gegooid joh?
pi_177182636
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:47 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zeker. Mocht je telefoon het dan niet meer doen kun je eenvoudig je 2FA weer instellen op een nieuwe telefoon. De Auth key dan natuurlijk niet op je computer of ergens online plaatsen. ;)
Had nou maar voor de sms optie gekozen?
Precies om het geouwehoer wat jij nu hebt, heeft mij doen bepalen om verificatie via sms te doen.
pi_177182677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wie heeft er zand in jouw vagina gegooid joh?
Valt allemaal wel mee toch, is naar mijn mening alleen wel grappig dat deze opmerking komt op het moment dat VEN zijn beste uurtje heeft in ongeveer een week.
pi_177182684
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wie heeft er zand in jouw vagina gegooid joh?
Doe gewoon normaal met je reacties.
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:03:38 #83
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177182789
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Had nou maar voor de sms optie gekozen?
Precies om het geouwehoer wat jij nu hebt, heeft mij doen bepalen om verificatie via sms te doen.
Heb het daarnet geactiveerd en de code uiteraard opgeschreven.

Ik zit in azie heb mijn Nederlandse nummer behouden voor Whatsapp. Maar ookal zet ik roaming aan, smsjes komen niet binnen. Voor mij is 2fa veel fijner.

*merci trouwens. Was laatst in een dronken bui mijn telefoon kwijt (lag onder het bed). Gelukkig kom ik er nu achter dat de api en secret 2fa key verschillen. Dit had me een hoop werk gekost.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:14:26 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177183046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wie heeft er zand in jouw vagina gegooid joh?
Over zand gesproken. Net een heerlijke gegrilde dorade naar binnen gelift. Ik voel me goed.

Schijfje citroen er bij. Iedereen tevree.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177183165
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over zand gesproken. Net een heerlijke gegrilde dorade naar binnen gelift. Ik voel me goed.

Schijfje citroen er bij. Iedereen tevree.

:{²
Lekker man ouwe reus. Het vrouwke gaat hier zo een hazenbiefstukje op het vuur gooien hoop ik.
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:22:45 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177183182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Lekker man ouwe reus. Het vrouwke gaat hier zo een hazenbiefstukje op het vuur gooien hoop ik.
Ik ga er vanuit dat je een verse vruchtbare vrouw hebt. Ik gun het je van harte!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177183188
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Over zand gesproken. Net een heerlijke gegrilde dorade naar binnen gelift. Ik voel me goed.

Schijfje citroen er bij. Iedereen tevree.

:{²
Wat doet dat met je gewicht ?
Vakman pur sang
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:23:52 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177183200
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat doet dat met je gewicht ?
Ik ben in vorm. Want rond is ook een vorm. Rond en dik. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177183223
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat je een verse vruchtbare vrouw hebt. Ik gun het je van harte!

:{²
Wat heb jij toch met vruchbaarheid lullo? Je begon er een tijdje terug ook al over _O-
pi_177183231
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben in vorm. Want rond is ook een vorm. Rond en dik. :')

:{²
ik dacht meer aan koekerond
pi_177183255
Vies dik, zoals Jack van Gelder
pi_177183266
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben in vorm. Want rond is ook een vorm. Rond en dik. :')

:{²
Aha verklaart je adoratie met voedsel.
Is de vorm van het vrouwtje nog wel ok?
Vakman pur sang
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:29:26 #93
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177183279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:25 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met vruchbaarheid lullo? Je begon er een tijdje terug ook al over _O-
Dat weet toch elke man. Hoe vruchtbaarder de vrouw des te beter zijn de tools in proportie. Ik noem bv. de heupwerken. Wat de link is met cryptocurrency? Hoe meer cash je op je chest hebt liggen des te groter de kans dat je een über vruchtbare girl te pakken kan krijgen.

Dat laatste is letterlijk en figuurlijk. Uiter-aard.

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177183289
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat weet toch elke man>. Hoe vruchtbaarder de vrouw des te beter zijn de tools in proportie. Ik noem bv. de heupwerken. Wat de link is met cryptocurrency? Hoe meer cash je op je chest hebt liggen des te groter de kans dat je een über vruchtbare girl te pakken kan krigen.

Ja.

:{²
En dat is genoeg internet voor mij vandaag, ik ga eten :W
pi_177183290
Amen
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:30:48 #96
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177183308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En dat is genoeg internet voor mij vandaag, ik ga eten :W
Smakelijk! En veel plezier met de tools.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177183333
Ik zag zojuist iets,zeer ongewoon en opmerkelijk, in de koers van VECHAIN.

Twee groene candles achtereenvolgend. Heb er maar een foto van gemaakt voor het nageslacht!
Vakman pur sang
pi_177183451
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177183542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag zojuist iets,zeer ongewoon en opmerkelijk, in de koers van VECHAIN.

Twee groene candles achtereenvolgend. Heb er maar een foto van gemaakt voor het nageslacht!
Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.

Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:46:16 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_177183625
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.

Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.
pi_177183722
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.
Men vergeet hier vaak de marketing achter een munt los te koppelen van de uiteindelijke potentie van een munt op basis van schaarste en groeipotentieel.

Er zijn tevens munten die populariteit genieten, maar waar nauwelijks nog proactief aan gewerkt wordt. Sommige munten zijn al overgewaardeetd.

Waar het om gaat is juist die dukaten te nemen waar hard aan gewerkt wordt, weinig bekendheid hebben en qua pricing laag staan. Een goed nieuwsbericht is dan namelijk direct moon!
pi_177183729
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.

Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
8 euro is aardig wat als je hem op 1 euro heb gekocht bijvoorbeeld.
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:52:06 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177183740
Wie is Ed eigenlijk? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177183789
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.
Ed post opeens ook weer een hoop TA'S
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 14 februari 2018 @ 18:54:39 #105
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177183799
Bitcoin is nu stabiel. Uitkijken voor crash?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177183810
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:51 schreef TwztId het volgende:

[..]

8 euro is aardig wat als je hem op 1 euro heb gekocht bijvoorbeeld.
Zeker. Maar meeste hier zijn veel hoger ingestapt. Hij heeft al enorm gepiekt naar 9 euro kort geleden. De meeste coins hebben maanden nodig alvorens ze na een fikse daling opnieuw zo’n piek krijgen.
pi_177184379
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.

Duikvlucht is al weer ingezet inderdaad. Heb er een shitload van gekocht, financieel is het niets met deze munt
Vakman pur sang
pi_177184389
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is Ed eigenlijk? :?

:{²
Hier heet hij EdRaket als ik het goed heb en op twitter CryptoEDnl waar hij een grote schare volgers heeft....

:X³
pi_177184592
Iemand de livestream met het "tech team" van Tron gezien?



[ Bericht 25% gewijzigd door Blaatje38 op 14-02-2018 19:34:59 ]
pi_177184720
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.
WTF :') lees je anders eens even in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177184737
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.

Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
Echt, lees jezelf eens in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177184761
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:28 schreef Blaatje38 het volgende:
Iemand de livestream met het "tech team" van Tron gezien?

[ link | afbeelding ]
free image hosting
Vanuit Australië zo te zien?
pi_177184832
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt, lees jezelf eens in.
'niche'. Lmao.
pi_177184863
B2B > B2C sws.

Je hebt maar enkele key-players nodig voor world domination.

Voor B2C moet je elk individu op deze aardkloot zien over te halen. Succes.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 19:40:53 ]
pi_177184871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:35 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Vanuit Australië zo te zien?
_O- droog maar leuk
pi_177184908
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

'niche'. Lmao.
Iemand die supply chain management een niche noemt :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177184948
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt, lees jezelf eens in.
Exact de essentie van mijn verhaal

Op basis waarvan denk jij dat die gaat moonen dan? Wat voegt VEN coin toe aan het Vechain concept? Waarom zou VEN meer dan 10 euro waard worden? Ik zie het niet gebeuren namelijk
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:42:57 #118
131603 Afwazig
Serious business
pi_177184955
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

WTF :') lees je anders eens even in.
Ik weet wat het is, hold zelf ook wat. Maakt wat ik zei niet minder waar.
pi_177185026
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
B2B > B2C sws.

Je hebt maar enkele key-players nodig voor world domination.

Voor B2C moet je elk individu op deze aardkloot zien over te halen. Succes.
Is juist waarom btc zoveel potentie heeft. Is voor iedereen, maar er zijn er maar 21 miljoen.
pi_177185091
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Iemand die supply chain management een niche noemt :')
Voorlopig laat t muntje nog verdomd weinig zien ondanks de vele pogingen van goed nieuws brengen.

Supply chain management is in het blockcain wereldje maar een klein concept
pi_177185131
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:47 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Voorlopig laat t muntje nog verdomd weinig zien ondanks de vele pogingen van goed nieuws brengen.

Supply chain management is in het blockcain wereldje maar een klein concept
Oke vriend wat jij wil :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185165
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oke vriend wat jij wil :*
We gaan t zien broeder. Ik zeg voor einde jaar nog geen 12 dollar
pi_177185182
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

We gaan t zien broeder. Ik zeg voor einde jaar nog geen 12 dollar
Quote voor het nageslacht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 februari 2018 @ 19:53:30 #124
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177185226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 15:45 schreef Ralphmeister het volgende:
Waren hier nog mensen met interesse in een Bl3p invite?
Als je hem nog hebt ^O^
pi_177185262
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Quote voor het nageslacht.
Wat denk jij dat VEN waard is of wordt op het korte termijn dan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177185276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:54 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat denk jij dat VEN waard is of wordt op het korte termijn dan?
Na rebranding 15$ eoy minimaal 60$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185283
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Quote voor het nageslacht.
Jammer dat je zo boos wordt. Je kan wel gaan schreeuwen naar iedereen die er niet in gelooft. Maar zo lang die coin niks doet en je zelf geen enkel argument kan geven waarom het zo’n geweldige crypto is heb je weinig recht van spreken.

Give the man a candy boyz!
pi_177185315
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jammer dat je zo boos wordt. Je kan wel gaan schreeuwen naar iedereen die er niet in gelooft. Maar zo lang die coin niks doet en je zelf geen enkel argument kan geven waarom het zo’n geweldige crypto is heb je weinig recht van spreken.

Give the man a candy boyz!
Boos? Geamuseerd :) zoals gezegd, je roeptoetert dat Vechain in een niche opereert en roept dan dat anderen maar moeten bewijzen waarom het niet zo is. Zo kan ik ook wel blèren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185342
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Boos? Geamuseerd :) zoals gezegd, je roeptoetert dat Vechain in een niche opereert en roept dan dat anderen maar moeten bewijzen waarom het niet zo is. Zo kan ik ook wel blèren.
Als ven geen niche heeft is t al helemaal best
pi_177185363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Na rebranding 15$ eoy minimaal 60$
Dus eoy market cap van zo'n ~28 miljard $. Dan praat je wel over een flinke B2B..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177185367
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dus eoy market cap van zo'n ~28 miljard $. Dan praat je wel over een flinke B2B..
Supply chain management in automobiliteit, housing, food&drinks, merchants, smart cities. 28 miljard is peanuts.
En laten we wel weten, shitcoins zonder product zoals Tron zijn opeens 8miljard waard :')
28 miljard is dan een undervaluation van heb ik jou daar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dus eoy market cap van zo'n ~28 miljard $. Dan praat je wel over een flinke B2B..
Yup. $25 EoY is realistischer.
pi_177185484
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Supply chain management in automobiliteit, housing, food&drinks, merchants, smart cities. 28 miljard is peanuts.
En laten we wel weten, shitcoins zonder product zoals Tron zijn opeens 8miljard waard :')
28 miljard is dan een undervaluation van heb ik jou daar.
Sell the news buy the rumour. Op basis van wat VEN allemaal brengt aan geruchten/ bevestigde overeenkomsten had die al veel meer waard moeten zijn. Kijk naar Tron
pi_177185534
quote:
Unlike Ethereum, which is left to developers and companies to think of blockchain uses and develop their own token, VeChain has a long list of BIG partners that it has been working with to develop applications.
quote:
The core message is that legitimate and near-term business applications, rather than speculation and hype about potential future uses, are the most fertile ground for execution of Blockchain technology.
teveel mongolen in deze topicje
pi_177185536
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Sell the news buy the rumour. Op basis van wat VEN allemaal brengt aan geruchten/ bevestigde overeenkomsten had die al veel meer waard moeten zijn. Kijk naar Tron
"Hadden kunnen zijn" is natuurlijk een raar argument om te gebruiken in cryptowereld om aan te geven dat een coin nooit meer omhoog zou gaan. Kijk naar NEO, LTC, ETH. Allemaal voorbeelden van coins die moon gingen na een jaar of meer langzaam te hebben voortgekabbeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185547
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Sell the news buy the rumour. Op basis van wat VEN allemaal brengt aan geruchten/ bevestigde overeenkomsten had die al veel meer waard moeten zijn. Kijk naar Tron
koop gewoon beetoken ofzo
pi_177185559
Rebrand Lisk komt er aan. Wat gaan jullie doen, vlak voor rebrand verkopen (en later eventueel terugkopen) of holden?
pi_177185568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:07 schreef xaban06 het volgende:
Rebrand Lisk komt er aan. Wat gaan jullie doen, vlak voor rebrand verkopen (en later eventueel terugkopen) of holden?
zodra die moon gaat inwisselen voor vechain
  woensdag 14 februari 2018 @ 20:08:50 #141
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177185583
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:07 schreef xaban06 het volgende:
Rebrand Lisk komt er aan. Wat gaan jullie doen, vlak voor rebrand verkopen (en later eventueel terugkopen) of holden?
Denk dat ik gewoon hodl :)
pi_177185585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

zodra die moon gaat inwisselen voor vechain
Vechain shitcoin nooit meer dan 12$ want niche ok gr gr en een poot van de hont
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177185631
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:08 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Denk dat ik gewoon hodl :)
Ik merk dat vaak met aangekondigde nieuws dat een coin tot aan de dag van ‘release’ in waarde stijgt en op de dag van release het een duikvlucht maakt (om later weer te herstellen).
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 20:19:35 #144
18653 crew  D.
pi_177185868
Het middel tegen meerdere malen per dag je blockfolio checken; je telefoon laten vallen :Y
pi_177185908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:19 schreef D. het volgende:
Het middel tegen meerdere malen per dag je blockfolio checken; je telefoon laten vallen :Y
Geprobeerd, werkt niet.
Mss andere hoogte proberen?
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 20:22:17 #146
18653 crew  D.
pi_177185949
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geprobeerd, werkt niet.
Mss andere hoogte proberen?
Bij mij was 80cm genoeg :Y
pi_177185998
wat een gekloot weer zeg.
Ik veel ETH stacken, wilde in ICO pleuren, gaat dus niet lukken.
Alles maar in ripple gestoken nu.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 20:32:53 #148
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177186204
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vechain shitcoin nooit meer dan 12$ want niche ok gr gr en een poot van de hont
Zat net even terug te lezen, maar wat een gekkigheid weer in dit topic. VeChain een niche .... VeChain maar $12 EOY .... :')

Meteen alle VeChain maar verkocht en gestopt in JezusCoin. Bedankt voor de waarschuwingen Henkies.
pi_177186396
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zat net even terug te lezen, maar wat een gekkigheid weer in dit topic. VeChain een niche .... VeChain maar $12 EOY .... :')

Meteen alle VeChain maar verkocht en gestopt in JezusCoin. Bedankt voor de waarschuwingen Henkies.
Only on Fok
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177186685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:19 schreef D. het volgende:
Het middel tegen meerdere malen per dag je blockfolio checken; je telefoon laten vallen :Y
Of van de trap vallen met je telefoon in je kontzak. :@

Nu wel een iPhone X. O+
pi_177186716
quote:
crpytoshill die TA's gaat posten. _O-
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 20:54:49 #152
18653 crew  D.
pi_177186756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:52 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Of van de trap vallen met je telefoon in je kontzak. :@

Nu wel een iPhone X. O+
Wat had je hiervoor?
pi_177186821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:22 schreef D. het volgende:

[..]

Bij mij was 80cm genoeg :Y
Dat zei je vrouw?
pi_177186838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:54 schreef D. het volgende:

[..]

Wat had je hiervoor?
iPhone 5.
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 20:57:36 #155
18653 crew  D.
pi_177186842
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat zei je vrouw?
Shit happens :P

edit: ow, dat, niet wat :P
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 20:58:15 #156
18653 crew  D.
pi_177186865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:57 schreef BadVlad het volgende:

[..]

iPhone 5.
Ah, ik had een SE, overweeg nu een 8, maar vind 'm wel groot :P
pi_177186874
Bittrex heeft mijn 2FA al gereset. Duurde slechts een paar uurtjes. Nu nog wachten op Binance.
pi_177186897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:58 schreef D. het volgende:

[..]

Ah, ik had een SE, overweeg nu een 8, maar vind 'm wel groot :P
Ja, het is wel even wennen. Wel hele mooie kleuren. Alleen al die nieuwe opties gebruik ik niet echt. :)
pi_177186906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:57 schreef D. het volgende:

[..]

Shit happens :P

edit: ow, dat, niet wat :P
:D
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 21:00:12 #160
18653 crew  D.
pi_177186924
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:59 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, het is wel even wennen. Wel hele mooie kleuren. Alleen al die nieuwe opties gebruik ik niet echt. :)
ik heb 'm altijd in mijn (voor)broekzak, dus wel een vereiste dat dat past :Y
pi_177186995
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:00 schreef D. het volgende:

[..]

ik heb 'm altijd in mijn (voor)broekzak, dus wel een vereiste dat dat past :Y
Dat lukt wel met deze denk ik. Ik ga alleen wel een hoesje kopen dit keer.
pi_177187081
Wel positief trouwens dat we de trend hebben doorbroken. Hopelijk kunnen we nu omhoog kijken. :)
pi_177187223
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:05 schreef BadVlad het volgende:
Wel positief trouwens dat we de trend hebben doorbroken. Hopelijk kunnen we nu omhoog kijken. :)
We zakken nog wel even terug naar 8900
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177187258
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We zakken nog wel even terug naar 8900
Maar we gingen toch moonen in maart volgens jou?
pi_177187262
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Maar we gingen toch moonen in maart volgens jou?
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 21:14:02 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177187338
quote:
6s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
_O-
pi_177187369
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We zakken nog wel even terug naar 8900
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 21:16:47 #168
18653 crew  D.
pi_177187426
pi_177187463
quote:
6s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
We hebben toch een beetje een positief sentiment nodig? Hopelijk eindigen we deze week nog boven de 10K. :)
pi_177187539
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

We hebben toch een beetje een positief sentiment nodig? Hopelijk eindigen we deze week nog boven de 10K. :)
Ja maar ik heb net wat in fiat gezet dus ff zakken svp :@ ik heb mijn hoop gevestigd op de Chinezen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177187953
quote:
_O- _O- _O-
pi_177188021
Ada gaat pompen komende uren
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:41:08 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177188317
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Had nou maar voor de sms optie gekozen?
Precies om het geouwehoer wat jij nu hebt, heeft mij doen bepalen om verificatie via sms te doen.
Of je leest gewoon even goed als je 2fa inschakelt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:41:29 #175
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177188325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ada gaat pompen komende uren
Denk je? Zou mooi zijn, kan de Zwitsal vast uit de kast.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177188350
Hm, NANO kopen of niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177188355
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ada gaat pompen komende uren
Mooi! Waarom denk je dat?
pi_177188605
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/

Inclusief XRP wat ze willen gebruiken :)
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:53:15 #179
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177188679
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:16 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
When full moon?
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 22:01:20 #180
18653 crew  D.
pi_177188950
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:53 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

When full moon?
2x in maart, iedereen met pensioen *O*
pi_177189007
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/

Inclusief XRP wat ze willen gebruiken :)
Huh, XRP zou toch door banken worden gebruikt? Ik voel me beflikkerd.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 februari 2018 @ 22:06:28 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177189124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:01 schreef D. het volgende:

[..]

2x in maart, iedereen met pensioen *O*
Mustang besteld _O_
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:22:58 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177189696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:01 schreef D. het volgende:

[..]

2x in maart, iedereen met pensioen *O*
Het is mijn wens om in maart of april een Renault Talisman stationwagon aan te schaffen. Mooie device man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:30:11 #184
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177189957
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:30:24 #185
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177189963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/

Inclusief XRP wat ze willen gebruiken :)
de exchange loopt vast als ik erop wil

kan die troep niet verkopen zo :')
pi_177190017
Moet de TT nou 'Waves maant' zijn of 'Wavesmaand'?
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:32:22 #187
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177190024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hm, NANO kopen of niet.
Ligt er aan of het voor de hodl of snelle gains is.

Voor de hodl is het een goeie op dit moment.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177190074
De ECB zal wel eens uitleggen wat Bitcorn nou precies is.

https://www.ecb.europa.eu(...)t-is-bitcoin.en.html
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177190110
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:32 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ligt er aan of het voor de hodl of snelle gains is.

Voor de hodl is het een goeie op dit moment.
Belachelijk goedkoop ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:37:56 #190
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:33 schreef ITrade het volgende:
De ECB zal wel eens uitleggen wat Bitcorn nou precies is.

https://www.ecb.europa.eu(...)t-is-bitcoin.en.html
Eindelijk eens de experts aan het woord :D
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2018 @ 22:38:53 #191
230491 Zith
pls tip
pi_177190224
Dacht dat VEN een meme was (zoals 'waveys maand') maar als ik JeSuisDroppie' posts zie blijkbaar niet? :@
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:40:06 #192
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190249
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/

Inclusief XRP wat ze willen gebruiken :)
Saudi Arabian Monetary Authority signs deal with Ripple

Ze weten het wel te brengen daar bij XRP.
pi_177190278
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Dacht dat VEN een meme was (zoals 'waveys maand') maar als ik JeSuisDroppie' posts zie blijkbaar niet? :@
Nope.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Dacht dat VEN een meme was (zoals 'waveys maand') maar als ik JeSuisDroppie' posts zie blijkbaar niet? :@
Nou is JeSuisDroppie doorgaans ook wel erg overtuigd van z'n eigen gelijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177190309
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nou is JeSuisDroppie doorgaans ook wel erg overtuigd van z'n eigen gelijk.
Aangezien me dat loaded maakt doe ik vast iets goed.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190323
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:30 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

de exchange loopt vast als ik erop wil

kan die troep niet verkopen zo :')
Waarom nu verkopen als die morgen nog meer waard is? :')
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:43:08 #197
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177190327
quote:
6s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Aangezien me dat loaded maakt doe ik vast iets goed.
Ik wil ook loaded zijn man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:43:12 #198
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Dacht dat VEN een meme was (zoals 'waveys maand') maar als ik JeSuisDroppie' posts zie blijkbaar niet? :@
Ik dacht altijd dat Frikandel zo'n smerige homp separatorvlees was.
pi_177190359
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil ook loaded zijn man.

:{²
Veel vochtige dukaten tussen je benen leggen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190369
quote:
6s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Aangezien me dat loaded maakt doe ik vast iets goed.
Ik moet zeggen dat ik met liefde hoop dat je gelijk hebt met Ven 60$ dit jaar, heb er redelijk veel voor mijn doen. Maar het lijkt me wat hoog.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:47:45 #201
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190434
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:42 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Waarom nu verkopen als die morgen nog meer waard is? :')
Ga ze vannacht verkopen denk ik. Heb er ook niet zoveel meer.

Is ook nog niet zo erg gestegen zie ik, dus misschien het wachten waard.
pi_177190464
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:45 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik met liefde hoop dat je gelijk hebt met Ven 60$ dit jaar, heb er redelijk veel voor mijn doen. Maar het lijkt me wat hoog.
We gaan het zien. In de Vechain Telegram roept men 300$ dus ben niet de grootste gek die wat roept.

Sowieso die Thor generatie maakt het al de moeite waard.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190489
Maak jesuisdroppei niet boos door iets zeggen over VEN. Alles lager dan $60 eoy pisses HIM off
Vakman pur sang
pi_177190547
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:47 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Ga ze vannacht verkopen denk ik. Heb er ook niet zoveel meer.

Is ook nog niet zo erg gestegen zie ik, dus misschien het wachten waard.
Ik heb er ooit 2000 gehad, nu nog iets van 400.. Deze houd ik tot ze rond de 5 zijn.
Zou ze nu nog niet verkopen, ze gaan de 2 dollar sowieso nog wel aantikken.
pi_177190549
Universa kun je nu trouwens toevoegen in Delta.
pi_177190550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Maak jesuisdroppei niet boos door iets zeggen over VEN. Alles lager dan $60 eoy pisses HIM off
Je speelt met je voortanden vriend
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190562
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:52 schreef BadVlad het volgende:
Universa kun je nu trouwens toevoegen in Delta.
Ook al zo’n topper, Universa.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190569
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We gaan het zien. In de Vechain Telegram roept men 300$ dus ben niet de grootste gek die wat roept.

Sowieso die Thor generatie maakt het al de moeite waard.
Voor een beetje Thor genereren heb je zeker dan wel weer duizenden VEN nodig?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177190585
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:45 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik met liefde hoop dat je gelijk hebt met Ven 60$ dit jaar, heb er redelijk veel voor mijn doen. Maar het lijkt me wat hoog.
Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.

Uiteindelijk is VEN zeker een concept met potentieel, maar wel een in een redelijk beperkte omvang. 8 usd is denk ik de normale waarde, 15 usd de maximale.
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:56:24 #210
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:52 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik heb er ooit 2000 gehad, nu nog iets van 400.. Deze houd ik tot ze rond de 5 zijn.
Zou ze nu nog niet verkopen, ze gaan de 2 dollar sowieso nog wel aantikken.
Waarom zou XRP de 5 gaan aantikken?

Wordt de hype nog groter, of denk je dat de munt echt wat waard is? Al die nieuwsberichten hebben in feite niks met XRP zelf te maken.
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:57:11 #211
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190662
quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor een beetje Thor genereren heb je zeker dan wel weer duizenden VEN nodig?
https://thorcalculator.com/
pi_177190673
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.

Uiteindelijk is VEN zeker een concept met potentieel, maar wel een in een redelijk beperkte omvang. 8 usd is denk ik de normale waarde, 15 usd de maximale.
Begrijp je dat je maar 1 persoon bent die er zo over denkt?
De waarde is, wat de gek ervoor geeft.
Dat gaat het ook worden, en niemand kan dit voorspellen. Jij niet, en ik niet, en Suisje ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 22:57:53 ]
  woensdag 14 februari 2018 @ 22:57:52 #213
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190685
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.

Uiteindelijk is VEN zeker een concept met potentieel, maar wel een in een redelijk beperkte omvang. 8 usd is denk ik de normale waarde, 15 usd de maximale.
Agree

Net als ICX die naar 20-40 zou gaan :P

Als dat ooit zo wordt is dat omdat de onderliggende waarde van ETH of BTC daar aan bijdraagt.

Ik vraag me af of er wel zoveel geld op de wereld om al die munten zo'n astronomische waarde te laten bereiken. Met overheidssteun misschien.
pi_177190732
quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor een beetje Thor genereren heb je zeker dan wel weer duizenden VEN nodig?
Nee hoor je krijgt alleen de bonus niet
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:56 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Waarom zou XRP de 5 gaan aantikken?

Wordt de hype nog groter, of denk je dat de munt echt wat waard is? Al die nieuwsberichten hebben in feite niks met XRP zelf te maken.
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/

Zij gaan XRP dus wel gebruiken.
pi_177190756
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.

Uiteindelijk is VEN zeker een concept met potentieel, maar wel een in een redelijk beperkte omvang. 8 usd is denk ik de normale waarde, 15 usd de maximale.
Hoe dom kan je zijn. Jouw 8 is ook nergens op gebaseerd pik.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190766
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We gaan het zien. In de Vechain Telegram roept men 300$ dus ben niet de grootste gek die wat roept.

Sowieso die Thor generatie maakt het al de moeite waard.
Dan zou ik mijn hypotheek 2 keer kunnen aflossen, ik hodl ze gewoon tot einde van het jaar sowieso.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177190767
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Begrijp je dat je maar 1 persoon bent die er zo over denkt?
De waarde is, wat de gek ervoor geeft.
Dat gaat het ook worden, en niemand kan dit voorspellen. Jij niet, en ik niet, en Suisje ook niet.
Zeker niet. Maar puur gekeken naar het concept voorspel ik 8 dollar. Dat Droppie liever luistert naar 30 usd snap ik, maar niet realistisch.
pi_177190787
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar puur gekeken naar het concept voorspel ik 8 dollar. Dat Droppie liever luistert naar 30 usd snap ik, maar niet realistisch.
Leg even uit welk concept van Vechain je bedoelt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190788
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:52 schreef BadVlad het volgende:
Universa kun je nu trouwens toevoegen in Delta.
Al een tijdje CMC is echter wat telt.
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:03:31 #221
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:00 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/

Zij gaan XRP dus wel gebruiken.
Ja ik las het :P ben ook heel benieuwd of er updates vanuit WesternUnion komen, of dat het bij dit bericht blijft.
pi_177190819
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Al een tijdje CMC is echter wat telt.
Waarom zou het niet op CMC gelist zijn? zelfs de grootste shitcoins staan er tussen, inclusief scam zoals bitconnect
٩๏̯͡๏)۶
pi_177190851
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hoe dom kan je zijn. Jouw 8 is ook nergens op gebaseerd pik.
Leg jij dan is in 10 zinnen uit waarom VEN meer dan 10 usd waard wordt. Ik laat me graag overtuigen.

Maar kom niet aan met voorspellingen die je hebt gelezen in Telegram groepen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:05:48 #224
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190865
goede investering dit

pi_177190869
Speculeren over bedragen heeft geen echt zin jongens. _O-
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:06:32 #226
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef Het_Peenvarken het volgende:
goede investering dit

[ afbeelding ]
1 token = 1 Sudanese mijnwerker
pi_177190909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef Het_Peenvarken het volgende:
goede investering dit

[ afbeelding ]
Sudan. Ook geen corrupt land ofzo. _O-

On Transparency International's 2011 Corruption Perceptions Index, Sudan ranked 177th out of 183 countries.
pi_177190919
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Leg jij dan is in 10 zinnen uit waarom VEN meer dan 10 usd waard wordt. Ik laat me graag overtuigen.

Maar kom niet aan met voorspellingen die je hebt gelezen in Telegram groepen.
Ho pik je zegt dat je op basis van het concept max 8 dollar ziet, wie eist bewijst dus hup even het concept vertellen en waarom je 8 dollar ziet.

Nu niet naar andere wijzen maar even je eigen onderbouwing leveren :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177190940
Grappig feitje: ATH van VEN is 9$.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:09:50 #230
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177190961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Grappig feitje: ATH van VEN is 9$.
Ik ben op 6,5 ingestapt in VEN.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177190962
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeker niet. Maar puur gekeken naar het concept voorspel ik 8 dollar. Dat Droppie liever luistert naar 30 usd snap ik, maar niet realistisch.
Eh, nee bitcoin met het concept, 20k, dat was realistisch?
Jaar duurt lang... vergis je niet, ik heb geen Vechain meer, met weinig profit verkocht, maar denk zeker dat het 60 kan bereiken. :)
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:10:02 #232
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177190969
Blij dat ik zowel in Cardano als Ripple zit.
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:10:10 #233
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177190971
Is +/-8 niet de max wat VEN haalde toen ETH en BTC op hun max zaten?

Denk dat VEN pas zijn eigen waarde laat zien als het staken etc allemaal gaat werken. Ben wel nieuwsgierig, passive income is master.

edit: ah k 9
pi_177190984
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ho pik je zegt dat je op basis van het concept max 8 dollar ziet, wie eist bewijst dus hup even het concept vertellen en waarom je 8 dollar ziet.

Nu niet naar andere wijzen maar even je eigen onderbouwing leveren :*
Verkoop ze nou maar.
pi_177190989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:10 schreef Sunri5e het volgende:
Blij dat ik zowel in Cardano als Ripple zit.
Plz, ga weg met die KUT Ripple.
pi_177191016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]


Als dat ooit zo wordt is dat omdat de onderliggende waarde van ETH of BTC daar aan bijdraagt.


fiat pairings VET + (goods) exchanges powered by thor

Soon

Bron: DYOR

Vechain zal de eerste munt zijn die zichzelf ontkoppelt van btc

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 23:12:38 ]
pi_177191017
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Verkoop ze nou maar.
Oké je lult dus uit je nek, zoals gedacht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191028
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:10 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Verkoop ze nou maar.
.... Ban hem svp. Zinloze reacties, inhoudsloos, etc etc.
pi_177191034
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

fiat pairings VET + (goods) exchanges powered by thor

Soon

Bron: DYOR
“Waar kan ik DYOR kopen ik hoor iedereen er continu over”

Manzonderhersenen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191042
Yo typisch treed eens op tegen die trollkloon
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:12:53 #241
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177191048
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

“Waar kan ik DYOR kopen ik hoor iedereen er continu over”

Manzonderhersenen
is een soort parfum

vliegveld etc
pi_177191053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:12 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

is een soort parfum

vliegveld etc
Niche markt dus?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191067
Kut ik moet nog steeds lachen om die niche markt opmerking van die knakker :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:14:40 #244
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177191087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kut ik moet nog steeds lachen om die niche markt opmerking van die knakker :D
Heb ik iets gemist?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177191096
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kut ik moet nog steeds lachen om die niche markt opmerking van die knakker :D
Ik ken wel een ander potentieel iets, wat erop lijkt, maar dan niet op block chain supply level :)
Over 11 dagen Pre Ico.
Ik ben van plan flink te investen. Is zelfs Nederlands
pi_177191114
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:14 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Volgens een user hier gaat Vechain nooit hoger dan 8$ komen omdat ze in een niche markt opereren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191123
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:14 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik ken wel een ander potentieel iets, wat erop lijkt, maar dan niet op block chain supply level :)
Over 11 dagen Pre Ico.
Ik ben van plan flink te investen. Is zelfs Nederlands
Seele?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191143
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:09 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Eh, nee bitcoin met het concept, 20k, dat was realistisch?
Jaar duurt lang... vergis je niet, ik heb geen Vechain meer, met weinig profit verkocht, maar denk zeker dat het 60 kan bereiken. :)
20k voor BTC is een schrijntje. Maar 21 miljoen coins beschikbaar die voor ieder op de wereld een betaalfunctie kan hebben.
pi_177191151
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:16 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

20k voor BTC is een schrijntje. Maar 21 miljoen coins beschikbaar die voor ieder op de wereld een betaalfunctie kan hebben.
kan
pi_177191162
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Seele?
Nee :) Is dat uberhaupt NL?
Fck it, zoek eens op en zeg mij jouw gedachtes goed?
Neem aan dat je het hebt gelezen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 23:18:06 ]
pi_177191185
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Volgens een user hier gaat Vechain nooit hoger dan 8$ komen omdat ze in een niche markt opereren.
Volgens Droppie wordt die 300 dollar waard. Hij heeft het zelf gelezen op Telegram
pi_177191188
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee :) Is dat uberhaupt NL?
Fck it, zoek eens op en zeg mij jouw gedachtes goed?
https://seal.network
shitcoin
pi_177191205
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

shitcoin
Ja leuk, Why?
Geef eens argumenten hier man. Ik waardeer kritiek, met goede onderbouwing.
pi_177191218
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee :) Is dat uberhaupt NL?
Fck it, zoek eens op en zeg mij jouw gedachtes goed?
Neem aan dat je het hebt gelezen :P
Ok ga me eens inlezen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191232
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Volgens Droppie wordt die 300 dollar waard. Hij heeft het zelf gelezen op Telegram
Tsk tsk, niet liegen, ik zei 60$.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191237
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:18 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ja leuk, Why?
Geef eens argumenten hier man. Ik waardeer kritiek, met goede onderbouwing.
copycat van vechain zonder de partnerships
pi_177191255
Azië wordt langzaam wakker..... brrrrrrrrrr.... spannende tijden.
U MAD?
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:21:11 #258
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177191264
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:10 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Plz, ga weg met die KUT Ripple.
Boot gemist?
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:21:40 #259
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177191273
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Azië wordt langzaam wakker..... brrrrrrrrrr.... spannende tijden.
Heb gehoord dat die spleetogen allemaal in Ripple gaan stappen.
pi_177191274
Ik ga all-in op Peacecoin.
pi_177191279
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

copycat van vechain zonder de partnerships
Duidelijk niet de WP gelezen.
Ja en nee, zeg ik hier.
Techniek is volledig anders.
En 2nd hand shizzle? Supre nice voor brands.

Maar goed dat zijn mijn gedachtes. Ik zie ruimte voor beide. Vechain is mainly op Blockchain level. Het is net iets anders, en toch weer niet. Maar de Brand markt, haha, die is HUGE.
pi_177191297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Boot gemist?
Nee hoor, genoeg profit uit gehaald. Maar je moet keer verder kijken, en naar ratio X factor kijken.
pi_177191316
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Duidelijk niet de WP gelezen.
Ja en nee, zeg ik hier.
Techniek is volledig anders.
En 2nd hand shizzle? Supre nice voor brands.

Maar goed dat zijn mijn gedachtes. Ik zie ruimte voor beide. Vechain is mainly op Blockchain level. Het is net iets anders, en toch weer niet. Maar de Brand markt, haha, die is HUGE.
Begrijp alleen niet helemaal hoe Brands gaan verdienen aan tweedehands verkoop
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177191332
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heb gehoord dat die spleetogen allemaal in Ripple gaan stappen.
Ik vind het woord spleetogen racistisch.
U MAD?
pi_177191343
VERSAAAAAAAAA JAAAAA OE OE OE OE JAAAAAAAAAAAA MOOOOOOOON OE OEEEEEEEE BUY OMG UNIVERSA NAAR TIENHONDERD MILJOEN MILJARD PER STUK OP ROBINHOET EXCHANGE EN NAAR TWINTIG MILIJOEN MILJARD ALSTIE OP BINANCE KOMT OMFGGGG BUY OE OE OE
Lambo of Rekt
pi_177191349
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Agree

Net als ICX die naar 20-40 zou gaan :P

Als dat ooit zo wordt is dat omdat de onderliggende waarde van ETH of BTC daar aan bijdraagt.

Ik vraag me af of er wel zoveel geld op de wereld om al die munten zo'n astronomische waarde te laten bereiken. Met overheidssteun misschien.
Geld is er genoeg, alleen moet de coins ook wel iets gaan opbrengen om deze waarde te vertegenwoordigen, dat zie ik alleen niet snel gebeuren.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177191353
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vind het woord spleetogen racistisch.
Ik ook, ik ondervind daar hinder van.
Lambo of Rekt
pi_177191360
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Begrijp alleen niet helemaal hoe Brands gaan verdienen aan tweedehands verkoop
Lees als je eens tijd hebt, rustig die WP door. Het is een lange WP, haha.
Het heeft ook andere diverse services... en het team is ook goed. Enige punt wat ik heb is advisors... vrij weinig.
pi_177191395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Lees als je eens tijd hebt, rustig die WP door. Het is een lange WP, haha.
Het heeft ook andere diverse services... en het team is ook goed. Enige punt wat ik heb is advisors... vrij weinig.
Ja 65 pagina’s op een mobiel gaat hem niet worden. Had even de headlines gescanned en meeste is logisch behalve dit punt.

Zal morgen eens kijken
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:27:49 #271
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177191411
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:24 schreef EggsTC het volgende:
VERSAAAAAAAAA JAAAAA OE OE OE OE JAAAAAAAAAAAA MOOOOOOOON OE OEEEEEEEE BUY OMG UNIVERSA NAAR TIENHONDERD MILJOEN MILJARD PER STUK OP ROBINHOET EXCHANGE EN NAAR TWINTIG MILIJOEN MILJARD ALSTIE OP BINANCE KOMT OMFGGGG BUY OE OE OE
Ok
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_177191414
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja 65 pagina’s op een mobiel gaat hem niet worden. Had even de headlines gescanned en meeste is logisch behalve dit punt.

Zal morgen eens kijken
Welke coin gaat dit over, bradder?
Lambo of Rekt
pi_177191425
Allemaal nieuwe mensen ineens, wat gezellig :)
Lambo of Rekt
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:28:42 #275
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177191436
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik vind het woord spleetogen racistisch.
ik heb dat met moorkop
pi_177191443
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:28 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

ik heb dat met moorkop
Ik ook met peenvarken ;(
Lambo of Rekt
pi_177191453
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Allemaal nieuwe mensen ineens, wat gezellig :)
Crypto begint weer hot te worden.
U MAD?
pi_177191461
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Crypto begint weer hot te worden.
Stijgen we weer zo hard dan, ik heb al 2 dagen mn blockfolio niet aangehad :o
Lambo of Rekt
pi_177191463
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja 65 pagina’s op een mobiel gaat hem niet worden. Had even de headlines gescanned en meeste is logisch behalve dit punt.

Zal morgen eens kijken
Graag :) hoor ook graag je mening.
Ik vind dit punt ook wel goed:

Static solutions like QR-codes, holograms and RFID will eventually be
copied and compromised. The Seal Network’s blockchain and NFC
chips are tamper resistant.

No offence tegen Vechain verder. Neway, gaat het mij ook niet om, je kunt hem nu super cheap krijgen, stel hij slaat goed aan, dan heeft het toch wel potentie?

Daarover wil ik graag je mening horen :)
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:32:05 #280
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177191508
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

copycat van vechain zonder de partnerships
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die zgn. roadmaps. :')

Wie trapt daar nog in. Een coin die weer het wiel uitvindt. Oh nee, deze keer kan de blockchain technologie ook gebruikt worden voor contracten. :')

Standaard riedel, doen ze nog een paar fancy wiskundige logo's en tekeningen op de website en een team van medewerkers uit India. :')

En deze woorden injecteren ze in willekeurige volgorde op de website:

• Anoniem
• Blockchain
• Snelle transacties

Op de planning:

• Eigen Wallet
• Samenwerking met Bank in Australië en Venezuela (totaal niet te checken)

Wat een vocht zeg.

:{²
:')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:33:15 #281
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177191532
quote:
10s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Stijgen we weer zo hard dan, ik heb al 2 dagen mn blockfolio niet aangehad :o
Zo! L-E-G-E-N-D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177191536
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

:')

:{²
Mja, maar dat VeChain gaat wel huge worden, daar ben ik wel van overtuigd.
Lambo of Rekt
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:34:37 #283
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177191547
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Die zgn. roadmaps. :')

Wie trapt daar nog in. Een coin die weer het wiel uitvindt. Oh nee, deze keer kan de blockchain technologie ook gebruikt worden voor contracten. :')

Standaard riedel, doen ze nog een paar fancy wiskundige logo's en tekeningen op de website en een team van medewerkers uit India. :')

En deze woorden injecteren ze in willekeurige volgorde op de website:

• Anoniem
• Blockchain
• Snelle transacties

Op de planning:

• Eigen Wallet
• Samenwerking met Bank in Australië en Venezuela (totaal niet te checken)

Wat een vocht zeg.

:{²
Een ICO kost je nu ook maar 12k, je hoeft alleen het onderwerp te bedenken :P

http://startico.net
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:35:59 #284
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177191568
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja, maar dat VeChain gaat wel huge worden, daar ben ik wel van overtuigd.
Ik hoop het, op jouw aanraden ben ik er met achterwerk en al ingedoken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177191577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:34 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Een ICO kost je nu ook maar 12k, je hoeft alleen het onderwerp te bedenken :P

http://startico.net
12K wtf.... een ICO start je gratis ...
Lambo of Rekt
pi_177191585
Liggen we nog op schema?

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Derde week van maart staan we weer op $12.000
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:37:20 #287
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177191601
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12K wtf.... een ICO start je gratis ...
Maar dan moet je werk leveren en doen alsof je geen oplichter bent etc. Deze gasten zijn hierin gespecialiseerd :7
pi_177191602
quote:
15s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik hoop het, op jouw aanraden ben ik er met achterwerk en al ingedoken.

:{²
Ja laat ze maar een jaartje staan, dan lach je je lul zo hard uit je broek dat je ballen the final countdown spelen op de dukaten die je hebt liggen.
Lambo of Rekt
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:38:40 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177191627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja laat ze maar een jaartje staan, dan lach je je lul zo hard uit je broek dat je ballen the final countdown spelen op de dukaten die je hebt liggen.
HHAHAHAHAAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop het, al zijn het er maar 30 zie ik nu. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177191637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:36 schreef MaGNeT het volgende:
Liggen we nog op schema?

[..]

Ja maar fibi zegt dat we nog terug gaan naar 4,5 tock :9

Beter van niet, want dan gaat t lisk event kapot, maargoed... De kans is er nog.
Lambo of Rekt
pi_177191659
Kom maar door met dat gratis geld.
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:45:01 #292
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177191739
Azie staat zo op 8}
pi_177191765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar fibi zegt dat we nog terug gaan naar 4,5 tock :9

Beter van niet, want dan gaat t lisk event kapot, maargoed... De kans is er nog.
Ik doe niet aan mikado, glazen bol is beter.
pi_177191837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:45 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Azie staat zo op 8}
pi_177191846
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik doe niet aan mikado, glazen bol is beter.
Ja dat kan ook, maar sinds dat ik mikado volg zit het altijd eng dichtbij wat er gebeurt. Dus ik durf mn geld niet te zetten op glazenbol ;(

Maar beter moonen we gewoon door met LISK naar 120USD, 2 weken daarna BTC in een nieuwe bullrun en dan Ven wat ff gaat knallen. Ik ben voor.
Lambo of Rekt
pi_177191853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:49 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vliegt vanaf europa ;(
Lambo of Rekt
pi_177191880
Gaat weer goed, nog maar 52% verlies nu.
pi_177191954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaat weer goed, nog maar 52% verlies nu.
Maand terug ingestapt?
pi_177191996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:36 schreef MaGNeT het volgende:
Liggen we nog op schema?

[..]

MaGNeT het orakel. _O_ _O_ _O_
pi_177192015
Bijna 9500. *O*
pi_177192028
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')