1 token = 1 Sudanese mijnwerkerquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef Het_Peenvarken het volgende:
goede investering dit
[ afbeelding ]
Sudan. Ook geen corrupt land ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef Het_Peenvarken het volgende:
goede investering dit
[ afbeelding ]
Ho pik je zegt dat je op basis van het concept max 8 dollar ziet, wie eist bewijst dus hup even het concept vertellen en waarom je 8 dollar ziet.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leg jij dan is in 10 zinnen uit waarom VEN meer dan 10 usd waard wordt. Ik laat me graag overtuigen.
Maar kom niet aan met voorspellingen die je hebt gelezen in Telegram groepen.
Ik ben op 6,5 ingestapt in VEN.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Grappig feitje: ATH van VEN is 9$.
Eh, nee bitcoin met het concept, 20k, dat was realistisch?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar puur gekeken naar het concept voorspel ik 8 dollar. Dat Droppie liever luistert naar 30 usd snap ik, maar niet realistisch.
Verkoop ze nou maar.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho pik je zegt dat je op basis van het concept max 8 dollar ziet, wie eist bewijst dus hup even het concept vertellen en waarom je 8 dollar ziet.
Nu niet naar andere wijzen maar even je eigen onderbouwing leveren
Plz, ga weg met die KUT Ripple.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:10 schreef Sunri5e het volgende:
Blij dat ik zowel in Cardano als Ripple zit.
fiat pairings VET + (goods) exchanges powered by thorquote:Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Als dat ooit zo wordt is dat omdat de onderliggende waarde van ETH of BTC daar aan bijdraagt.
Oké je lult dus uit je nek, zoals gedacht.quote:
“Waar kan ik DYOR kopen ik hoor iedereen er continu over”quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
fiat pairings VET + (goods) exchanges powered by thor
Soon
Bron: DYOR
is een soort parfumquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
“Waar kan ik DYOR kopen ik hoor iedereen er continu over”
Manzonderhersenen
Niche markt dus?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:12 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
is een soort parfum
vliegveld etc
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kut ik moet nog steeds lachen om die niche markt opmerking van die knakker
Ik ken wel een ander potentieel iets, wat erop lijkt, maar dan niet op block chain supply levelquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kut ik moet nog steeds lachen om die niche markt opmerking van die knakker
Volgens een user hier gaat Vechain nooit hoger dan 8$ komen omdat ze in een niche markt opereren.quote:
Seele?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:14 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik ken wel een ander potentieel iets, wat erop lijkt, maar dan niet op block chain supply level
Over 11 dagen Pre Ico.
Ik ben van plan flink te investen. Is zelfs Nederlands
20k voor BTC is een schrijntje. Maar 21 miljoen coins beschikbaar die voor ieder op de wereld een betaalfunctie kan hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:09 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Eh, nee bitcoin met het concept, 20k, dat was realistisch?
Jaar duurt lang... vergis je niet, ik heb geen Vechain meer, met weinig profit verkocht, maar denk zeker dat het 60 kan bereiken.
kanquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
20k voor BTC is een schrijntje. Maar 21 miljoen coins beschikbaar die voor ieder op de wereld een betaalfunctie kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |