Ga ze vannacht verkopen denk ik. Heb er ook niet zoveel meer.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:42 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Waarom nu verkopen als die morgen nog meer waard is?
We gaan het zien. In de Vechain Telegram roept men 300$ dus ben niet de grootste gek die wat roept.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik met liefde hoop dat je gelijk hebt met Ven 60$ dit jaar, heb er redelijk veel voor mijn doen. Maar het lijkt me wat hoog.
Ik heb er ooit 2000 gehad, nu nog iets van 400.. Deze houd ik tot ze rond de 5 zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:47 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Ga ze vannacht verkopen denk ik. Heb er ook niet zoveel meer.
Is ook nog niet zo erg gestegen zie ik, dus misschien het wachten waard.
Je speelt met je voortanden vriendquote:Op woensdag 14 februari 2018 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Maak jesuisdroppei niet boos door iets zeggen over VEN. Alles lager dan $60 eoy pisses HIM off
Ook al zo’n topper, Universa.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:52 schreef BadVlad het volgende:
Universa kun je nu trouwens toevoegen in Delta.
Voor een beetje Thor genereren heb je zeker dan wel weer duizenden VEN nodig?quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We gaan het zien. In de Vechain Telegram roept men 300$ dus ben niet de grootste gek die wat roept.
Sowieso die Thor generatie maakt het al de moeite waard.
Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik met liefde hoop dat je gelijk hebt met Ven 60$ dit jaar, heb er redelijk veel voor mijn doen. Maar het lijkt me wat hoog.
Waarom zou XRP de 5 gaan aantikken?quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:52 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 2000 gehad, nu nog iets van 400.. Deze houd ik tot ze rond de 5 zijn.
Zou ze nu nog niet verkopen, ze gaan de 2 dollar sowieso nog wel aantikken.
https://thorcalculator.com/quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een beetje Thor genereren heb je zeker dan wel weer duizenden VEN nodig?
Begrijp je dat je maar 1 persoon bent die er zo over denkt?quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.
Uiteindelijk is VEN zeker een concept met potentieel, maar wel een in een redelijk beperkte omvang. 8 usd is denk ik de normale waarde, 15 usd de maximale.
Agreequote:Op woensdag 14 februari 2018 22:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Die 60usd is echt nergens op gebasseerd. Dat omhoog praten van VEN snap ik niet. Alsof iedereen in crypto de potentie nog niet inziet, behalve alle VEN fanaten hier.
Uiteindelijk is VEN zeker een concept met potentieel, maar wel een in een redelijk beperkte omvang. 8 usd is denk ik de normale waarde, 15 usd de maximale.
Nee hoor je krijgt alleen de bonus nietquote:Op woensdag 14 februari 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een beetje Thor genereren heb je zeker dan wel weer duizenden VEN nodig?
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:56 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Waarom zou XRP de 5 gaan aantikken?
Wordt de hype nog groter, of denk je dat de munt echt wat waard is? Al die nieuwsberichten hebben in feite niks met XRP zelf te maken.
Hoe dom kan je zijn. Jouw 8 is ook nergens op gebaseerd pik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn hypotheek 2 keer kunnen aflossen, ik hodl ze gewoon tot einde van het jaar sowieso.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We gaan het zien. In de Vechain Telegram roept men 300$ dus ben niet de grootste gek die wat roept.
Sowieso die Thor generatie maakt het al de moeite waard.
Zeker niet. Maar puur gekeken naar het concept voorspel ik 8 dollar. Dat Droppie liever luistert naar 30 usd snap ik, maar niet realistisch.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Begrijp je dat je maar 1 persoon bent die er zo over denkt?
De waarde is, wat de gek ervoor geeft.
Dat gaat het ook worden, en niemand kan dit voorspellen. Jij niet, en ik niet, en Suisje ook niet.
Leg even uit welk concept van Vechain je bedoelt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar puur gekeken naar het concept voorspel ik 8 dollar. Dat Droppie liever luistert naar 30 usd snap ik, maar niet realistisch.
Al een tijdje CMC is echter wat telt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:52 schreef BadVlad het volgende:
Universa kun je nu trouwens toevoegen in Delta.
Ja ik las hetquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:00 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/
Zij gaan XRP dus wel gebruiken.
Waarom zou het niet op CMC gelist zijn? zelfs de grootste shitcoins staan er tussen, inclusief scam zoals bitconnectquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Al een tijdje CMC is echter wat telt.
Leg jij dan is in 10 zinnen uit waarom VEN meer dan 10 usd waard wordt. Ik laat me graag overtuigen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn. Jouw 8 is ook nergens op gebaseerd pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |