Jeetje het kan 7 werkdagen duren als je een nieuwe aanvraag. Maarja gezien ik.mijn secret key niet heb genoteerd lijkt me dit vrij verstandig om te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Met je auth key kun je de 2FA weer herstellen in bijvoorbeeld Google Auth.
Zeker. Mocht je telefoon het dan niet meer doen kun je eenvoudig je 2FA weer instellen op een nieuwe telefoon. De Auth key dan natuurlijk niet op je computer of ergens online plaatsen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeetje het kan 7 werkdagen duren als je een nieuwe aanvraag. Maarja gezien ik.mijn secret key niet heb genoteerd lijkt me dit vrij verstandig om te doen.
Jij begint te klagen op het moment dat er voor het eerst sinds tijden weer eens een opgaande beweging in zit?quote:
Wie heeft er zand in jouw vagina gegooid joh?quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Jij begint te klagen op het moment dat er voor het eerst sinds tijden weer eens een opgaande beweging in zit?
Had nou maar voor de sms optie gekozen?quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:47 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zeker. Mocht je telefoon het dan niet meer doen kun je eenvoudig je 2FA weer instellen op een nieuwe telefoon. De Auth key dan natuurlijk niet op je computer of ergens online plaatsen.
Valt allemaal wel mee toch, is naar mijn mening alleen wel grappig dat deze opmerking komt op het moment dat VEN zijn beste uurtje heeft in ongeveer een week.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wie heeft er zand in jouw vagina gegooid joh?
Doe gewoon normaal met je reacties.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Heb het daarnet geactiveerd en de code uiteraard opgeschreven.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Had nou maar voor de sms optie gekozen?
Precies om het geouwehoer wat jij nu hebt, heeft mij doen bepalen om verificatie via sms te doen.
Over zand gesproken. Net een heerlijke gegrilde dorade naar binnen gelift. Ik voel me goed.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker man ouwe reus. Het vrouwke gaat hier zo een hazenbiefstukje op het vuur gooien hoop ik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over zand gesproken. Net een heerlijke gegrilde dorade naar binnen gelift. Ik voel me goed.
Schijfje citroen er bij. Iedereen tevree.²
Ik ga er vanuit dat je een verse vruchtbare vrouw hebt. Ik gun het je van harte!quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Lekker man ouwe reus. Het vrouwke gaat hier zo een hazenbiefstukje op het vuur gooien hoop ik.
Wat doet dat met je gewicht ?quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over zand gesproken. Net een heerlijke gegrilde dorade naar binnen gelift. Ik voel me goed.
Schijfje citroen er bij. Iedereen tevree.²
Ik ben in vorm. Want rond is ook een vorm. Rond en dik.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doet dat met je gewicht ?
Wat heb jij toch met vruchbaarheid lullo? Je begon er een tijdje terug ook al overquote:Op woensdag 14 februari 2018 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je een verse vruchtbare vrouw hebt. Ik gun het je van harte!²
ik dacht meer aan koekerondquote:Op woensdag 14 februari 2018 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben in vorm. Want rond is ook een vorm. Rond en dik.²
Aha verklaart je adoratie met voedsel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben in vorm. Want rond is ook een vorm. Rond en dik.²
Dat weet toch elke man. Hoe vruchtbaarder de vrouw des te beter zijn de tools in proportie. Ik noem bv. de heupwerken. Wat de link is met cryptocurrency? Hoe meer cash je op je chest hebt liggen des te groter de kans dat je een über vruchtbare girl te pakken kan krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met vruchbaarheid lullo? Je begon er een tijdje terug ook al over
En dat is genoeg internet voor mij vandaag, ik ga etenquote:Op woensdag 14 februari 2018 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weet toch elke man>. Hoe vruchtbaarder de vrouw des te beter zijn de tools in proportie. Ik noem bv. de heupwerken. Wat de link is met cryptocurrency? Hoe meer cash je op je chest hebt liggen des te groter de kans dat je een über vruchtbare girl te pakken kan krigen.
Ja.²
Smakelijk! En veel plezier met de tools.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En dat is genoeg internet voor mij vandaag, ik ga eten
Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag zojuist iets,zeer ongewoon en opmerkelijk, in de koers van VECHAIN.
Twee groene candles achtereenvolgend. Heb er maar een foto van gemaakt voor het nageslacht!
Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.
Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |