Wat had je hiervoor?quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Of van de trap vallen met je telefoon in je kontzak.![]()
Nu wel een iPhone X.
Ja, het is wel even wennen. Wel hele mooie kleuren. Alleen al die nieuwe opties gebruik ik niet echt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik had een SE, overweeg nu een 8, maar vind 'm wel groot
ik heb 'm altijd in mijn (voor)broekzak, dus wel een vereiste dat dat pastquote:Op woensdag 14 februari 2018 20:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja, het is wel even wennen. Wel hele mooie kleuren. Alleen al die nieuwe opties gebruik ik niet echt.
Dat lukt wel met deze denk ik. Ik ga alleen wel een hoesje kopen dit keer.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb 'm altijd in mijn (voor)broekzak, dus wel een vereiste dat dat past
We zakken nog wel even terug naar 8900quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:05 schreef BadVlad het volgende:
Wel positief trouwens dat we de trend hebben doorbroken. Hopelijk kunnen we nu omhoog kijken.
Maar we gingen toch moonen in maart volgens jou?quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zakken nog wel even terug naar 8900
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Maar we gingen toch moonen in maart volgens jou?
quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zakken nog wel even terug naar 8900
We hebben toch een beetje een positief sentiment nodig? Hopelijk eindigen we deze week nog boven de 10K.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
Ja maar ik heb net wat in fiat gezet dus ff zakken svpquote:Op woensdag 14 februari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:
[..]
We hebben toch een beetje een positief sentiment nodig? Hopelijk eindigen we deze week nog boven de 10K.
Of je leest gewoon even goed als je 2fa inschakelt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Had nou maar voor de sms optie gekozen?
Precies om het geouwehoer wat jij nu hebt, heeft mij doen bepalen om verificatie via sms te doen.
Denk je? Zou mooi zijn, kan de Zwitsal vast uit de kast.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ada gaat pompen komende uren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |