Wat had je hiervoor?quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:52 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Of van de trap vallen met je telefoon in je kontzak.![]()
Nu wel een iPhone X.
Ja, het is wel even wennen. Wel hele mooie kleuren. Alleen al die nieuwe opties gebruik ik niet echt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik had een SE, overweeg nu een 8, maar vind 'm wel groot
ik heb 'm altijd in mijn (voor)broekzak, dus wel een vereiste dat dat pastquote:Op woensdag 14 februari 2018 20:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja, het is wel even wennen. Wel hele mooie kleuren. Alleen al die nieuwe opties gebruik ik niet echt.
Dat lukt wel met deze denk ik. Ik ga alleen wel een hoesje kopen dit keer.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb 'm altijd in mijn (voor)broekzak, dus wel een vereiste dat dat past
We zakken nog wel even terug naar 8900quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:05 schreef BadVlad het volgende:
Wel positief trouwens dat we de trend hebben doorbroken. Hopelijk kunnen we nu omhoog kijken.
Maar we gingen toch moonen in maart volgens jou?quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zakken nog wel even terug naar 8900
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Maar we gingen toch moonen in maart volgens jou?
quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zakken nog wel even terug naar 8900
We hebben toch een beetje een positief sentiment nodig? Hopelijk eindigen we deze week nog boven de 10K.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is het godverdomme al maart dan volgens jou?
Ja maar ik heb net wat in fiat gezet dus ff zakken svpquote:Op woensdag 14 februari 2018 21:17 schreef BadVlad het volgende:
[..]
We hebben toch een beetje een positief sentiment nodig? Hopelijk eindigen we deze week nog boven de 10K.
Of je leest gewoon even goed als je 2fa inschakelt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:56 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Had nou maar voor de sms optie gekozen?
Precies om het geouwehoer wat jij nu hebt, heeft mij doen bepalen om verificatie via sms te doen.
Denk je? Zou mooi zijn, kan de Zwitsal vast uit de kast.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ada gaat pompen komende uren
Mooi! Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:32 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ada gaat pompen komende uren
Huh, XRP zou toch door banken worden gebruikt? Ik voel me beflikkerd.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:
http://fortune.com/2018/0(...)ion-money-transfers/
Inclusief XRP wat ze willen gebruiken
Het is mijn wens om in maart of april een Renault Talisman stationwagon aan te schaffen. Mooie device man.quote:
de exchange loopt vast als ik erop wilquote:Op woensdag 14 februari 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:
Ligt er aan of het voor de hodl of snelle gains is.quote:
Belachelijk goedkoop ja.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt er aan of het voor de hodl of snelle gains is.
Voor de hodl is het een goeie op dit moment.
Eindelijk eens de experts aan het woordquote:Op woensdag 14 februari 2018 22:33 schreef ITrade het volgende:
De ECB zal wel eens uitleggen wat Bitcorn nou precies is.
https://www.ecb.europa.eu(...)t-is-bitcoin.en.html
Saudi Arabian Monetary Authority signs deal with Ripplequote:Op woensdag 14 februari 2018 21:51 schreef noobcrypto het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Dacht dat VEN een meme was (zoals 'waveys maand') maar als ik JeSuisDroppie' posts zie blijkbaar niet?
Nou is JeSuisDroppie doorgaans ook wel erg overtuigd van z'n eigen gelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Dacht dat VEN een meme was (zoals 'waveys maand') maar als ik JeSuisDroppie' posts zie blijkbaar niet?
Aangezien me dat loaded maakt doe ik vast iets goed.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou is JeSuisDroppie doorgaans ook wel erg overtuigd van z'n eigen gelijk.
Waarom nu verkopen als die morgen nog meer waard is?quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:30 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
de exchange loopt vast als ik erop wil
kan die troep niet verkopen zo
Ik wil ook loaded zijn man.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aangezien me dat loaded maakt doe ik vast iets goed.
Ik dacht altijd dat Frikandel zo'n smerige homp separatorvlees was.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:
Veel vochtige dukaten tussen je benen leggenquote:
Ik moet zeggen dat ik met liefde hoop dat je gelijk hebt met Ven 60$ dit jaar, heb er redelijk veel voor mijn doen. Maar het lijkt me wat hoog.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aangezien me dat loaded maakt doe ik vast iets goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |