Volgens Droppie wordt die 300 dollar waard. Hij heeft het zelf gelezen op Telegramquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgens een user hier gaat Vechain nooit hoger dan 8$ komen omdat ze in een niche markt opereren.
shitcoinquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
NeeIs dat uberhaupt NL?
Fck it, zoek eens op en zeg mij jouw gedachtes goed?
https://seal.network
Ok ga me eens inlezenquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
NeeIs dat uberhaupt NL?
Fck it, zoek eens op en zeg mij jouw gedachtes goed?
Neem aan dat je het hebt gelezen
Tsk tsk, niet liegen, ik zei 60$.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Volgens Droppie wordt die 300 dollar waard. Hij heeft het zelf gelezen op Telegram
copycat van vechain zonder de partnershipsquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:18 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ja leuk, Why?
Geef eens argumenten hier man. Ik waardeer kritiek, met goede onderbouwing.
Boot gemist?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:10 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Plz, ga weg met die KUT Ripple.
Heb gehoord dat die spleetogen allemaal in Ripple gaan stappen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Azië wordt langzaam wakker..... brrrrrrrrrr.... spannende tijden.
Duidelijk niet de WP gelezen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
copycat van vechain zonder de partnerships
Nee hoor, genoeg profit uit gehaald. Maar je moet keer verder kijken, en naar ratio X factor kijken.quote:
Begrijp alleen niet helemaal hoe Brands gaan verdienen aan tweedehands verkoopquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:21 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Duidelijk niet de WP gelezen.
Ja en nee, zeg ik hier.
Techniek is volledig anders.
En 2nd hand shizzle? Supre nice voor brands.
Maar goed dat zijn mijn gedachtes. Ik zie ruimte voor beide. Vechain is mainly op Blockchain level. Het is net iets anders, en toch weer niet. Maar de Brand markt, haha, die is HUGE.
Ik vind het woord spleetogen racistisch.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb gehoord dat die spleetogen allemaal in Ripple gaan stappen.
Geld is er genoeg, alleen moet de coins ook wel iets gaan opbrengen om deze waarde te vertegenwoordigen, dat zie ik alleen niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:57 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Agree
Net als ICX die naar 20-40 zou gaan
Als dat ooit zo wordt is dat omdat de onderliggende waarde van ETH of BTC daar aan bijdraagt.
Ik vraag me af of er wel zoveel geld op de wereld om al die munten zo'n astronomische waarde te laten bereiken. Met overheidssteun misschien.
Ik ook, ik ondervind daar hinder van.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het woord spleetogen racistisch.
Lees als je eens tijd hebt, rustig die WP door. Het is een lange WP, haha.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Begrijp alleen niet helemaal hoe Brands gaan verdienen aan tweedehands verkoop
Ja 65 pagina’s op een mobiel gaat hem niet worden. Had even de headlines gescanned en meeste is logisch behalve dit punt.quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Lees als je eens tijd hebt, rustig die WP door. Het is een lange WP, haha.
Het heeft ook andere diverse services... en het team is ook goed. Enige punt wat ik heb is advisors... vrij weinig.
Okquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:24 schreef EggsTC het volgende:
VERSAAAAAAAAA JAAAAA OE OE OE OE JAAAAAAAAAAAA MOOOOOOOON OE OEEEEEEEE BUY OMG UNIVERSA NAAR TIENHONDERD MILJOEN MILJARD PER STUK OP ROBINHOET EXCHANGE EN NAAR TWINTIG MILIJOEN MILJARD ALSTIE OP BINANCE KOMT OMFGGGG BUY OE OE OE
Welke coin gaat dit over, bradder?quote:Op woensdag 14 februari 2018 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja 65 pagina’s op een mobiel gaat hem niet worden. Had even de headlines gescanned en meeste is logisch behalve dit punt.
Zal morgen eens kijken
ik heb dat met moorkopquote:Op woensdag 14 februari 2018 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het woord spleetogen racistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |