Men vergeet hier vaak de marketing achter een munt los te koppelen van de uiteindelijke potentie van een munt op basis van schaarste en groeipotentieel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.
8 euro is aardig wat als je hem op 1 euro heb gekocht bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.
Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
Ed post opeens ook weer een hoop TA'Squote:Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ed shillt het gigantisch. Dat is de enige reden waarom er hier zoveel mensen inzitten volgens mij.
Zeker. Maar meeste hier zijn veel hoger ingestapt. Hij heeft al enorm gepiekt naar 9 euro kort geleden. De meeste coins hebben maanden nodig alvorens ze na een fikse daling opnieuw zo’n piek krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:51 schreef TwztId het volgende:
[..]
8 euro is aardig wat als je hem op 1 euro heb gekocht bijvoorbeeld.
Duikvlucht is al weer ingezet inderdaad. Heb er een shitload van gekocht, financieel is het niets met deze muntquote:Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Beetje t manko van VEN. Tikt straks weer de 5 euro aan maakt dan direct weer een duikvlucht.
Hier heet hij EdRaket als ik het goed heb en op twitter CryptoEDnl waar hij een grote schare volgers heeft....quote:
WTFquote:Op woensdag 14 februari 2018 18:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Echt, lees jezelf eens in.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Vechain is een leuk concept, maar hoe groot is uiteindelijk de niche voor dit concept? Het is enkel B2B en B2C. Hoeveel waarde kan een vechain token dan uiteindelijk worden? 20e is denk ik echt al veel te veel. Kijk naar andere munten waar de markt oneindig voor is voor consumers en bedrijven. Ik denk dat je met VEN max op 8 euro uit komt
Vanuit Australië zo te zien?quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:28 schreef Blaatje38 het volgende:
Iemand de livestream met het "tech team" van Tron gezien?
[ link | afbeelding ]
free image hosting
'niche'. Lmao.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt, lees jezelf eens in.
Iemand die supply chain management een niche noemtquote:
Exact de essentie van mijn verhaalquote:Op woensdag 14 februari 2018 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echt, lees jezelf eens in.
Ik weet wat het is, hold zelf ook wat. Maakt wat ik zei niet minder waar.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
WTFlees je anders eens even in.
Is juist waarom btc zoveel potentie heeft. Is voor iedereen, maar er zijn er maar 21 miljoen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
B2B > B2C sws.
Je hebt maar enkele key-players nodig voor world domination.
Voor B2C moet je elk individu op deze aardkloot zien over te halen. Succes.
Voorlopig laat t muntje nog verdomd weinig zien ondanks de vele pogingen van goed nieuws brengen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iemand die supply chain management een niche noemt
Oke vriend wat jij wilquote:Op woensdag 14 februari 2018 19:47 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Voorlopig laat t muntje nog verdomd weinig zien ondanks de vele pogingen van goed nieuws brengen.
Supply chain management is in het blockcain wereldje maar een klein concept
Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
We gaan t zien broeder. Ik zeg voor einde jaar nog geen 12 dollar
Als je hem nog hebtquote:Op woensdag 14 februari 2018 15:45 schreef Ralphmeister het volgende:
Waren hier nog mensen met interesse in een Bl3p invite?
Wat denk jij dat VEN waard is of wordt op het korte termijn dan?quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |