kijk ook es naar Credits.com ... dat wordt ETH 2.0quote:Op maandag 5 februari 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
....heb meer dan genoeg vertouwen in Ethereum....
Wat doet het anders/beter?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:26 schreef SMS303 het volgende:
Bodem...? ben bang van niet....
[..]
kijk ook es naar Credits.com ... dat wordt ETH 2.0
1 ETH = 5000Credits (dacht ik)
Modum lijkt me ook niet oninteressant.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik dat maar
Of nou ja, HODL4life. Ik heb meer dan genoeg vertouwen in Ethereum. En in Modum ga ik een flinke zooi geld gooien zodra het kan.
nu ga ik proberen technisch te doen:quote:
FUD in Korea is voorbij, Japan was sowieso geen probleem volgens mij, India ook opgelost, dus eigenlijk alleen China nog. Daar is gewoon heel veel onduidelijkheid vooral.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Het vertrouwen in de VS zou toch best weer kunnen toenemen en in Europa is ook niet per se veel aan de hand.
De huidige dalingen komen vooral door onrust in Azië denk ik.
Maar goed, voorlopig zal het wel aanmodderen blijven, niemand die het weet.
Zit met de vinger op de knop, maar ik wacht nog even.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er al mensen flink aan het kopen?
Nou echt onduidelijkheid is er niet. China wil het niet, klaar. En ze gaan nu private sales groups harder aanpakken.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUD in Korea is voorbij, Japan was sowieso geen probleem volgens mij, India ook opgelost, dus eigenlijk alleen China nog. Daar is gewoon heel veel onduidelijkheid vooral.
De vorige China ban zorgde ook voor enorme dalingen, dat lost meestal vanzelf weer op zodra de storm over is.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
FUD in Korea is voorbij, Japan was sowieso geen probleem volgens mij, India ook opgelost, dus eigenlijk alleen China nog. Daar is gewoon heel veel onduidelijkheid vooral.
Al die berichten van vandaag komen echt maar van één bron. Alle andere bronnen zijn weer gebaseerd op dat ene berichtje. Ben het niet eens dat China het sowieso gaat verbannen. Je gaat niet met WTC en VeChain in zee als je geen zin hebt in crypto.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nou echt onduidelijkheid is er niet. China wil het niet, klaar. En ze gaan nu private sales groups harder aanpakken.
Ik ook.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit met de vinger op de knop, maar ik wacht nog even.
Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Al die berichten van vandaag komen echt maar van één bron. Alle andere bronnen zijn weer gebaseerd op dat ene berichtje. Ben het niet eens dat Chine het sowieso gaat verbannen. Je gaat niet met WTC en VeChain in zee als je geen zin hebt in crypto.
Als Korea, Japan, VS, Rusland allemaal met crypto bezig gaan gaat China echt niet achterblijven.
Haha volgens mij velen hier. Ik twijfel ook nog.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit met de vinger op de knop, maar ik wacht nog even.
Alles kan kapot natuurlijk, maar zowel VeChain als WTC hebben vrij recent nog berichten naar buiten gebracht over samenwerkingen. Lijkt me raar dat het binnen een paar weken van samewerking naar complete ban gaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.
Maar een samenwerking zegt geen reet in crypto, dat is wat ik bedoel te zeggen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alles kan kapot natuurlijk, maar zowel VeChain als WTC hebben vrij recent nog berichten naar buiten gebracht over samenwerkingen. Lijkt me raar dat het binnen een paar weken van samewerking naar complete ban gaat.
Alles kan natuurlijk ... maar ik geloof er niet zo in dat China alles gaat bannen. Ze gaan flink reguleren, maar niet verbannen.
Snap wat je bedoelt ja, nou ja we zullen zienquote:Op maandag 5 februari 2018 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar een samenwerking zegt geen reet in crypto, dat is wat ik bedoel te zeggen.Kijk alle eerdere berichten er maar op naar, er zijn tal van crypto's met gigantische bedrijven, landen en instanties als 'samenwerkingen'.
Eerst zien, dan geloven.
Leuk tweetje RT'de je vanmiddag.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar een samenwerking zegt geen reet in crypto, dat is wat ik bedoel te zeggen.Kijk alle eerdere berichten er maar op naar, er zijn tal van crypto's met gigantische bedrijven, landen en instanties als 'samenwerkingen'.
Eerst zien, dan geloven.
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Leuk tweetje RT'de je vanmiddag.
twitter:ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:00:33#segwit adoption growing again, approaching 20%. Blocks over 1.5MB are completely clearing up the mempool. 1 sat/byte now being confirmed on the next block. #bitcoin txs have never been cheaper. You can send $BTC for just a quarter of a cent. Wow! 🚀 #BitcoinIsScaling https://t.co/38HQeL8oSe reageer retweet
Deze?twitter:ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:42:42To clarify, #bitcoin network activity is as active as its ever been. Those who claim lower tx fees are due to the drop in tx volumes should check out my previous tweet explaining txs vs outputs. ?https://t.co/TOvADRdovn reageer retweet
een anderequote:Op maandag 5 februari 2018 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]twitter:ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:00:33#segwit adoption growing again, approaching 20%. Blocks over 1.5MB are completely clearing up the mempool. 1 sat/byte now being confirmed on the next block. #bitcoin txs have never been cheaper. You can send $BTC for just a quarter of a cent. Wow! 🚀 #BitcoinIsScaling https://t.co/38HQeL8oSe reageer retweet
Deze?twitter:ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:42:42To clarify, #bitcoin network activity is as active as its ever been. Those who claim lower tx fees are due to the drop in tx volumes should check out my previous tweet explaining txs vs outputs. ?https://t.co/TOvADRdovn reageer retweet
quote:
- 94% June-November 2011 from $32 to $2twitter:AlexDeluce twitterde op zondag 04-02-2018 om 01:53:58?#Bitcoin Crashes? - 94% June-November 2011 from $32 to $2? - 36% June 2012 from $7 to $4? - 79% April 2013 from $266 to $54? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015? - 49% Feb 2014? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500 reageer retweet
Is ook gewoon triest om aan vote manipulation te doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
Haha, Reddit heeft VeChain verbannen van cryptocurrency hoofdpagina
Huh?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
Helemaal mee eens. Admins in VeChain Telegram channel zijn ook echt te sneu voor woorden. Zou VeChain zelf even iets aan moeten doen ook. Nu zijn het net voetbalsupporters.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:48 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is ook gewoon triest om aan vote manipulation te doen.
En terecht.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
jaquote:Op maandag 5 februari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]- 94% June-November 2011 from $32 to $2twitter:AlexDeluce twitterde op zondag 04-02-2018 om 01:53:58?#Bitcoin Crashes? - 94% June-November 2011 from $32 to $2? - 36% June 2012 from $7 to $4? - 79% April 2013 from $266 to $54? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015? - 49% Feb 2014? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500 reageer retweet
? - 36% June 2012 from $7 to $4
? - 79% April 2013 from $266 to $54
? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015
? - 49% Feb 2014
? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972
? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500
deze dan
Tja je kunt het het team niet kwalijk nemen, en ik beoordeel het project er ook niet op hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Admins in VeChain Telegram channel zijn ook echt te sneu voor woorden. Zou VeChain zelf even iets aan moeten doen ook. Nu zijn het net voetbalsupporters.
Er waren mensen die mij toen nog dom verklaarde omdat het geen ATH wasquote:Op maandag 5 februari 2018 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent wel weer lekker op tijd uitgestapt hé, lul
Vooral als je kijkt dat ze nog netjes hebben geprobeerd te communiceren met de admins op Telegram om het op te lossen. Als je dan zo'n arrogant antwoord krijgt vraag je er ook echt om. Daarom hoop ik dat VeChain zelf even hier iets aan gaat doen. Die admins moeten vervangen voor door professionele lui, niet fanboys. Andere optie is om tag "official" weg te halen, want dit is geen leuke reclame voor je bedrijf.quote:
Met die dukaten die jij er uithaalde is dat nooit dom, eigenlijk per definitie.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er waren mensen die mij toen nog dom verklaarde omdat het geen ATH was
dat gevoel wanneer je aandelen en crypto hebtquote:Op maandag 5 februari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Dieprode koersborden op Wall Street
Haha, Wall Street wordt meegetrokken
Al dat geld komt binnenkort in crypto, kassa! Je weetzquote:Op maandag 5 februari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Dieprode koersborden op Wall Street
Haha, Wall Street wordt meegetrokken
Ahquote:Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Al dat geld komt binnenkort in crypto, kassa! Je weetz
Ik voel hetquote:Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dat gevoel wanneer je aandelen en crypto hebt
quote:Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef BakkenKappen het volgende:
Die mensen die nu weer TA's enzo gaan maken
Neuh.. onder de 4,5 zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hopelijk onder de 3. Lekker goedkoop inkopen.
twitter:iamjosephyoung twitterde op maandag 05-02-2018 om 21:26:46In December, during the ultimate bull run, several investors bought digital cartoon kittens for $100,000 each.Don't feel too bad about yourself.https://t.co/ZEmGrxpovD reageer retweet
Wat doet die?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:00 schreef EggsTC het volgende:
Die gozer met die bot op binance, irritant jonge
Toch denk ik nog steeds dat de eerste massale adoptie met intangible assets zal zijn (buiten crypto verplaatsen). Is gewoonweg eenvoudiger. Neemt niet weg dat $100.000 voor een kat gewoon idioot is.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:02 schreef Typisch het volgende:
twitter:iamjosephyoung twitterde op maandag 05-02-2018 om 21:26:46In December, during the ultimate bull run, several investors bought digital cartoon kittens for $100,000 each.Don't feel too bad about yourself.https://t.co/ZEmGrxpovD reageer retweet
Die katjes
Oh sure, ik zag er ook wel brood in. Maar ik kwam er niet door.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Toch denk ik nog steeds dat de eerste massale adoptie met intangible assets zal zijn (buiten value transfer). Is gewoonweg eenvoudiger. Neemt niet weg dat $100.000 voor een kat gewoon idioot is.
Ja ik snap gewoon oprecht niet waarom mensen dusdanig veel geld in een kattenplaatje stoppen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh sure, ik zag er ook wel brood in. Maar ik kwam er niet door.
Nee, ik zit wat arbitrage te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ik snap gewoon oprecht niet waarom mensen dusdanig veel geld in een kattenplaatje stoppen.
"That was never our [intention]. We want CryptoKitties to be selling for a dollar. "
Dit vat het wel goed samen
Al de trekker overgehaald?
Bij welke exchange heb je die aankoop gedaan?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:
Nou ik ben maar weer in coins gestapt... Winst in ICX gestopt
Binance.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:35 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:
[..]
Bij welke exchange heb je die aankoop gedaan?
Wat?!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:37 schreef DSVM het volgende:
80% van mijn 2k inleg.... and itss gone....
Maar ik blijf hodlen tot de bodem
Z'n zelfde iets mee gemaakt wordt je niet bepaald vrolukjes van nee..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:51 schreef Faazz het volgende:
Ik zal het ook nooit vergeten dat ik een keer in een half jaar van $200,- $35.000 gemaakt heb om het in drie trades terug te zien zakken naar $1500,-![]()
Nooit verliefd worden op een investering.
Geld speelt geen rolex.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:51 schreef Faazz het volgende:
Ik zal het ook nooit vergeten dat ik een keer in een half jaar van $200,- $35.000 gemaakt heb om het in drie trades terug te zien zakken naar $1500,-![]()
Nooit verliefd worden op een investering.
twitter:KimHollandxx twitterde op maandag 05-02-2018 om 10:12:30Rapper Sjors en ik proosten op een te gekke samenwerking met Meiden van Holland. En nu de actie
https://t.co/CjGLuVkGqn reageer retweet
Als ik dit zo eens bekijk, is de huidige staat van de markt zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
twitter:KimHollandxx twitterde op maandag 05-02-2018 om 10:12:30Rapper Sjors en ik proosten op een te gekke samenwerking met Meiden van Holland. En nu de actie
Dat doet ie toch netjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
Wat omhoog gaat kan ook naar beneden, hoge pieken diepe dalen, het lijkt net het echte leven.quote:
6,2. Things are walking out of the hand.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 03:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
damn, rond de 6,4k aan al....
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 05:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
We zitten bijna aan z'n voeten.
Ah, duidelijk. Eindelijk een zinvolle voorspelling.quote:
Jim breyer stapt niet zomaar in vechain uiteraard. Hij zal wel informatie hebben waar wij geen toegang tot hebben. Hij heeft goede connecties met de president en zijn vrouw heeft een directiefunctie bij Bank of China.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.
Maar nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
Rendement is bij -60% gebleven? Ik ben trots op je! #nofomoquote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
Waarom niet eerst BTC?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:48 schreef Blik het volgende:
Kan het toch niet laten, extra fiat onderweg. Gaat naar ICX of WTC gok ik
Daar zit natuurlijk wat vertraging in de react8es naar afgeleide / gekoppelde munten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijf me verbazen over hoe bitcoin alle alts bepaald. Zeg maar, er is vaak een bounce op een mooi heel getal zoals 6000, maar tegelijk bouncen alts dan ook maar dan op hele onlogische plekken.
Die lijn trekt wel weer recht op 0quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt?Sta inmiddels onder mijn inlegniveau.
Rond $2000 draait het wel weerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt?Sta inmiddels onder mijn inlegniveau.
Sowieso heb ik meer vertrouwen in eth, dus eerder ethquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:18 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Waarom niet eerst BTC?
Ik dacht overigens dat mijn portfolio slecht gedraaid had vannacht, maar het valt allemaal nog wel mee als ik andere alts zie![]()
Dit soort crashes zijn normaal kan ik je verzekeren. Of de boel ook deze keer weer recht trekt kan ik helaas niet verzekeren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Door wie?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef TimKuik het volgende:
Het valt allemaal wel mee jongens, dit was voorspeld
Eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef TimKuik het volgende:
Het valt allemaal wel mee jongens, dit was voorspeld
Door de speldquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door wie?
Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebtWanneer stap je weer in?
Het is gewoon data van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah, die grafiekjes laten ook precies zien wat je wil zien. Zoom uit, zoom uit.
Ik heb mijn VEN stack verdubbeldquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door wie?
Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebtWanneer stap je weer in?
Ja, dat snap ik. Maar ze laten je zien wat je wil zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gewoon data van de afgelopen jaren.
Helemaal niet man, alsof iemand dit wil zienquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ze laten je zien wat je wil zien.
Tsja, de laatste tijd was het natuurlijk gigantisch omhoog gegaan. Trump deed er nog een schepje bovenop met z'n belasting maatregelen maar dat zijn eigenlijk alleen maar tijdelijke boosts. Zou me zelfs niets verbazen als er snel weer een crisis komt. Sinds de vorige crisis is er eigenlijk niets veranderd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:47 schreef Jurian95 het volgende:
Overigens staat de beurzen ook op een dikke min, dat is ongetwijfeld geen toeval.
Daar ben ik ook mee bezig. Twijfel nog of ik ook wat in Raiblocks zal stoppen, of enkel VEN.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb mijn VEN stack verdubbeld
Kan ik ook doen, of wat meer diversificeren en richting ICX en WTC gooien (WTC heb ik sowieso heel weinig van..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb mijn VEN stack verdubbeld
Volgens mij is Binance een beetje stuk. Op reddit hebben meer mensen problemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef leolinedance het volgende:
Wilde 2 ETH van Ledger naar Binance sturen. Lijkt allemaal goed te gaan, maar coins komen niet aan op Binance en worden niet afgeschreven van Ledger. Iemand een idee waar het mis gaat?
Net via MEW geprobeerd, en dat werkte wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij is Binance een beetje stuk. Op reddit hebben meer mensen problemen.
Hier dus hetzelfde. Fiat ingelegd, even een dag gewacht met inkopen. Gelukkig maar, want ik sta nu 30% lager.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:53 schreef IrishBastard het volgende:
Denk er over ook nog wat fiat in te leggen, maar had gisteravond bijna gedaan en scheelt toch weer dik 10%
Glazen bol stuk?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:00 schreef dimmak het volgende:
Wanneer verwachten we de bodem, beter nog de week afwachten of nu fiat pompen?
Zou wat in Vechain kunnen drukken, Waves en Stratis heb ik nu heel dik verlies. Dus eigenlijk zou ik daar wat in moeten drukken.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door wie?
En nee, niet uitgestapt. Had gister nog wel een short open staan maar ben meer van de HODL.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.
Er is nog een mogelijkheid dat we de 5k raken inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
dont catch a falling knife, we zitten nog steeds niet in de capitulatie fase...
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk het ook. $5k gaat minimaal nog getest worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
Liever je blockfolio vermoord dan voor Feyenoord!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liever je blockfolio vermoord dan voor Feyenoord!
[..]
[..]
quote:
Ik had een hele schaal vol met dukaten en nu zijn ze allemaal wég!quote:
Ja. Hopelijk verder dan z'n moeder gister, want die ging niet verder dan door d'r knieën.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zakt zijn blockfolio nog verder. Dat zal 'm leren, de vlerk.
op gdax er al doorheenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het cijfer 5 komt in zicht jongens en meisjes
Onder de 5000 euro zitten we al. Kijken of we boven de 4000 blijven vandaag.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het cijfer 5 komt in zicht jongens en meisjes
TA-scammers die dat niet doenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef BakkenKappen het volgende:
Die mensen die nu weer TA's enzo gaan maken
Dit doe ik al een 3 weken niet meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sodeju. Ik stop met het bekijken van mijn portf.
Kan nog beter uien gaan snijjuh
Bron?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:44 schreef Apekoek het volgende:
Die 4k gaat het hem worden dus. 80% van ATH net als de eerdere major crash.
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.quote:
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.
Omdat grafiek.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?
Ik wil wel weer inkopen bij 2k en lager hoor, denk dat er met mij heel veel meer zijn die dat willen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?
Klaas IS Fok's eigen glazen bolquote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie heeft er een glazen bol nodig als je Klaas hebt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie heeft er een glazen bol nodig als je Klaas hebt.
quote:
Maar de markt is meer mature. Van 1200 naar 150 dollar kwam doordat er destijds maar 1 grote exchange was die klapte (Mt. Gox) en doordat Silk Road opgerold was.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.
Precies hetzelfde hier. Ach voor nu dood of de gladiolen! We bouncen wel weer terug. Zoniet, dan is een mooi avontuur ten eind en slaap ik weer als een roosjequote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:55 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb mij inmiddels neergelegd bij alle winsten die ik heb verloren. Vind het moeilijk maar het is niet anders. Gelukkig zit mijn hebben en houden er niet in. Wel geleerd op dit soort momenten greedy te moeten zijn en op ATH's bang te zijn. Een grotere les van een veelvoud aan tienduizenden euro's verlies in winst ga ik niet krijgen.
aha! dus je weet het omdat je de hele markt kan manipuleren als een god des doods. got it!quote:
Sluit ik me ook bij aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:01 schreef Dicing het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Ach voor nu dood of de gladiolen! We bouncen wel weer terug. Zoniet, dan is een mooi avontuur ten eind en slaap ik weer als een roosje
De FUD is enorm de afgelopen tijd, dit is net als exchanges die klappen. Tether, China, Korea, regulering, wat is bitcoin eigenlijk..... Het komt nu allemaal tegelijk, dus een parabolische crash.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar de markt is meer mature. Van 1200 naar 150 dollar kwam doordat er destijds maar 1 grote exchange was die klapte (Mt. Gox) en doordat Silk Road opgerold was.
De "crash" van nu is meer een correctie door de onnatuurlijke groei van de afgelopen 6 maanden.
Precies, tik hm aan ouwequote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:01 schreef Dicing het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Ach voor nu dood of de gladiolen! We bouncen wel weer terug. Zoniet, dan is een mooi avontuur ten eind en slaap ik weer als een roosje
Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt. Laat maar verder crashen of stijgen, alles weer de wallet in en we zien het in december welquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
Gebruik gemaakt van de crash om even portfolio door elkaar te gooien. Gisteren rond 7.8k uitgestapt en weer ingestapt op 6.1k. Wel blij met resultaat. Misschien dat we nog even naar beneden gaan maar verwacht eigenlijk dat het ergste wel voorbij is.
50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK
... en als we wel zakken hodl ik vanaf hier gewoon
Net nog 0,06btc gehaald voor ¤300. Dat is voor deze small fish even genoeg, maar wel mooie bump. Toch zo 100 ven en wat ander spulquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
Gebruik gemaakt van de crash om even portfolio door elkaar te gooien. Gisteren rond 7.8k uitgestapt en weer ingestapt op 6.1k. Wel blij met resultaat. Misschien dat we nog even naar beneden gaan maar verwacht eigenlijk dat het ergste wel voorbij is.
50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK
al een node bij elkaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Net nog 0,06btc gehaald voor ¤300. Dat is voor deze small fish even genoeg, maar wel mooie bump. Toch zo 100 ven en wat ander spul
BUYBUYBUYquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AEX doet het ook fijn weer vandaag
Netjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leukquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Netjes.
Ik durfde het door mijn onervarenheid niet aan om even uit te stappen.
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leuk
Ja daarom hodl ik ook. Vertrouwen in de producten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leuk
Sta jij ook onder inleg inmiddels?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja daarom hodl ik ook. Vertrouwen in de producten.
dat verliep niet helemaal zoals je wilde toch ?!?!?!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt. Laat maar verder crashen of stijgen, alles weer de wallet in en we zien het in december wel
Iedereen FOMOquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
Nieuws uit VS is goed, Azië ook geen FUD vandaag volgens mij, EU ook niet, dus hup omhoog dan stelletje weak hands.
Als je mee wil doen moet je het nu doen, goed bezig.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:06 schreef FlatEarther het volgende:
Heb net voor 1000 euro bitcoins gekocht. Gewoon een gok. Kon het geld missen. Als het onder 3000 ko mt ga ik voor nog 1000 euro kopen.
Same here.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
Dat hoor ik nu al 3 dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan...
Als het vanavond al weer 25% hoger staat dan doe ik het niet meer, maar nu aan het werk, dus geen tijd om te kopenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan...
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Als je kan fokken kan je toch ook kopen... ?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als het vanavond al weer 25% hoger staat dan doe ik het niet meer, maar nu aan het werk, dus geen tijd om te kopen
Same here!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:
[..]
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.
mijn Raboreader niet bijquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:
[..]
Als je kan fokken kan je toch ook kopen... ?
Ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:
[..]
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.
Dat beslis je zelfquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:29 schreef FlatEarther het volgende:
Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden als het over is. Merk bij mijzelf dat ik onder veel stress sta door al dit crypto gedoe...
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen? Je kan ook zorgen dat het "over" is door gewoon uit te cashen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:29 schreef FlatEarther het volgende:
Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden als het over is. Merk bij mijzelf dat ik onder veel stress sta door al dit crypto gedoe...
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen?
Nee ik kan het geld absoluut missen. Ik ben gewoon te obsessief mee bezig. Ik kan het niet helpen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen? Je kan ook zorgen dat het "over" is door gewoon uit te cashen.
Gewoon niet kijken heb je ook geen stress. Als je tien keer per dag kijkt op welke prijs altijd staat , ja dan krijg je vanzelf wel stress. En zoals gewoonlijk niet zoveel investeren dat je krom moet liggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
Zolang je niet verkoopt is het slechts tijdelijk vervlogenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Ik heb ook een paar vrienden die wat crypto hebben. Eentje heeft vanochtend alles verkocht.quote:
Ik heb vanochtend wat VEN verkocht en wat ICX daarvoor teruggehaald.quote:
Strafbank voor verkopen van VEN!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wat VEN verkocht en wat ICX daarvoor teruggehaald.
Dit. Zo irritant dat het niet gewoon even rustig omhoog kan gaan, dit komt gewoon net zo hard weer terug straks.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo'n enorme stijging opeens kan natuurlijk niet lang goed gaan...
Ik heb maar 500 VEN hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Strafbank voor verkopen van VEN!
ICX was ook belachelijk laag moet ik zeggenVoor crash was ICX meer waard, nu is VEN meer waard, dus juiste keuze lijkt me.
quote:
Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.quote:
Dan toch nog maar wat fiat erinquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.
De echte winnaars hier zijn de exchanges met hun feesquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:51 schreef Skv het volgende:
Wat is het ook een pannenkoekenmarkt he. Van crash naar piek naar crash naar piek.
RUSTAAAAGH!
Inderdaad, en Wtc op 30quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nice. Ik kocht ICX voor de crash op 9 dollar :’) Maarja fuck it.
Piek?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:51 schreef Skv het volgende:
Wat is het ook een pannenkoekenmarkt he. Van crash naar piek naar crash naar piek.
RUSTAAAAGH!
Wel op tijd weer eruit halen dan! Een bearmarkt is de lastigste markt om geld in te verdienen!quote:
Mijn piek zit as we spiek (lol) in je zusjes kont.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:57 schreef Wereldgozer het volgende:
De enige piek die ik zie zit in m'n broek
ik zou ze allebei verkopen danquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Onder de 5k per btc verkoop ik mn nier en ga ik all in.
Gelukkig is haar mosseltje exclusief voor haar grote broer.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn piek zit as we spiek (lol) in je zusjes kont.
De verwachtingen waren ook extreem. Er werd hier een coin een kutcoin genoemd, omdat die in 2018 'hooguit 5x over de kop zou gaan'. Als je dat leest dan weet je al dat wat nu gebeurt er aan moet komen. Onvermijdelijk. Los van alle werkelijkheid.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:00 schreef SeLang het volgende:
Voel je er niet te slecht over. Zelfs een aantal van de meest intelligente mensen zijn hun geld kwijtgeraakt in een bubble. Isaac Newton is het bekendste voorbeeld.
[ afbeelding ]
Precies, zolang de koers niet deze trend verlaat blijf je zigzaggend omlaag gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.
als ik wist wanneer 'op tijd' was deed ik hetquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel op tijd weer eruit halen dan! Een bearmarkt is de lastigste markt om geld in te verdienen!
Die mensen verdienen ook niet beter. De volatiliteit was in tijden niet zo laag geweest. En ik neem aan dat mensen niet een significant deel van hun portefeuille in zo'n aparte asset als een VIX-derivaat stoppen. Als ze er op shorten is dat waarschijnlijk een hedge voor een of ander.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:12 schreef SeLang het volgende:
Terwijl iedereen naar BTC keek () gebeurde gisteravond dit met een short VIX ETF. Verlies is permanent want bij een val van >80% wordt het ETF opgeheven. Dat krijg je met een centrale bank die de normale prijsvorming heeft gesloopt. Mensen die vorige week instapten zijn waarschijnlijk 90% definitief kwijt.
[ afbeelding ]
Dus mensen het kan altijd slechter
Derde week van maart staan we weer op $12.000quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Een stugge uitspraak. Ik zou niet heel je hebben en houden hierop inzetten. In zou dat sowieso niet doen met een volstrekt onvoorspelbare asset als BTC.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Derde week van maart staan we weer op $12.000
Veel interessanter is wat het verloop van een short VIX ETF zegt over de mate waarin centrale banken de markt hebben onwricht en de systematische risico's die dat heeft geintroduceerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die mensen verdienen ook niet beter. De volatiliteit was in tijden niet zo laag geweest. En ik neem aan dat mensen niet een significant deel van hun portefeuille in zo'n aparte asset als een VIX-derivaat stoppen. Als ze er op shorten is dat waarschijnlijk een hedge voor een of ander.
Enorm natuurlijk. Feitelijk is het probleem van schuldenbergen opgelost door het bezit van schuld zo goed als gratis te maken. Met als gevolg dat schulden enorm zijn opgelopen. Het is als iemand met een kater die weer een fles jenever opentrekt om zich goed te voelen. Dat werkt zolang je er meer in blijft gieten, maar ooit houd het op.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Veel interessanter is wat het verloop van een short VIX ETF zegt over de mate waarin centrale banken de markt hebben onwricht en de systematische risico's die dat heeft geintroduceerd.
Niet alleen het schulden niveau zelf maar ook de leverage in het systeem die nu veel hoger is dan in 2008. Niet alleen geholpen door lage rente maar ook door de impliciete cental bank putoptie (die je dus terugziet in de abnormaal lage volatiliteit).quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Enorm natuurlijk. Feitelijk is het probleem van schuldenbergen opgelost door het bezit van schuld zo goed als gratis te maken. Met als gevolg dat schulden enorm zijn opgelopen. Het is als iemand met een kater die weer een fles jenever opentrekt om zich goed te voelen. Dat werkt zolang je er meer in blijft gieten, maar ooit houd het op.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:43 schreef leolinedance het volgende:
Dat wordt kraanwater op Fok Cryptofest
Je bedoelt het opkopen van allerlei assets, tot Zuid-Afrikaanse meubelfabrikantobligaties aan toe? Ja. Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:23 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet alleen het schulden niveau zelf maar ook de leverage in het systeem die nu veel hoger is dan in 2008. Niet alleen geholpen door lage rente maar ook door de impliciete cental bank putoptie (die je dus terugziet in de abnormaal lage volatiliteit).
Ik denk dat de echte bitcoin bubble nog moet komen en dat dit maar een (pijnlijke) correctie is.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:00 schreef SeLang het volgende:
Voel je er niet te slecht over. Zelfs een aantal van de meest intelligente mensen zijn hun geld kwijtgeraakt in een bubble. Isaac Newton is het bekendste voorbeeld.
[ afbeelding ]
Ik heb exact hetzelfde patroon in mijn eigen omgeving gezien met de 2000 bubble, de 2007 bubble en binnenkort waarschijnlijk weer met de huidige "everything"bubble. Mensen verdienen tonnen en eindigden met bijna niets (of zelfs negatief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |