abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176983669

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_176983684
Bodem...? ben bang van niet....

quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
....heb meer dan genoeg vertouwen in Ethereum....
kijk ook es naar Credits.com ... dat wordt ETH 2.0 :)
1 ETH = 5000Credits (dacht ik)
pi_176983701
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:26 schreef SMS303 het volgende:
Bodem...? ben bang van niet....

[..]

kijk ook es naar Credits.com ... dat wordt ETH 2.0 :)
1 ETH = 5000Credits (dacht ik)
Wat doet het anders/beter?
pi_176983747
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Had ik dat maar :{

Of nou ja, HODL4life. Ik heb meer dan genoeg vertouwen in Ethereum. En in Modum ga ik een flinke zooi geld gooien zodra het kan.
Modum lijkt me ook niet oninteressant.
pi_176983790
quote:
99s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat doet het anders/beter?
nu ga ik proberen technisch te doen:
snellere en meer transacties p/s, (voorlopig nog) goedkoper, javascript based, pfos en bft protocol, lopen voor op schema etc

meer info:
https://credits.com/en/Home/MVP
of
https://credits.com/Content/Docs/PresentationENG.pdf
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2018 @ 23:32:45 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176983807
Zijn er al mensen flink aan het kopen?
:')
pi_176983825
Het vertrouwen in de VS zou toch best weer kunnen toenemen en in Europa is ook niet per se veel aan de hand.

De huidige dalingen komen vooral door onrust in Azië denk ik.

Maar goed, voorlopig zal het wel aanmodderen blijven, niemand die het weet.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:34:49 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176983847
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Het vertrouwen in de VS zou toch best weer kunnen toenemen en in Europa is ook niet per se veel aan de hand.

De huidige dalingen komen vooral door onrust in Azië denk ik.

Maar goed, voorlopig zal het wel aanmodderen blijven, niemand die het weet.
FUD in Korea is voorbij, Japan was sowieso geen probleem volgens mij, India ook opgelost, dus eigenlijk alleen China nog. Daar is gewoon heel veel onduidelijkheid vooral.
pi_176983856
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er al mensen flink aan het kopen?
Zit met de vinger op de knop, maar ik wacht nog even.
pi_176983857
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

FUD in Korea is voorbij, Japan was sowieso geen probleem volgens mij, India ook opgelost, dus eigenlijk alleen China nog. Daar is gewoon heel veel onduidelijkheid vooral.
Nou echt onduidelijkheid is er niet. China wil het niet, klaar. En ze gaan nu private sales groups harder aanpakken.
pi_176983874
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

De vorige China ban zorgde ook voor enorme dalingen, dat lost meestal vanzelf weer op zodra de storm over is.

Ik geloof dat het in de loop van 2018 langzaam wel beter kan worden. Of niet natuurlijk, we zullen zien.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:36:58 #12
416575 crew  Evenstar
pi_176983880
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou echt onduidelijkheid is er niet. China wil het niet, klaar. En ze gaan nu private sales groups harder aanpakken.
Al die berichten van vandaag komen echt maar van één bron. Alle andere bronnen zijn weer gebaseerd op dat ene berichtje. Ben het niet eens dat China het sowieso gaat verbannen. Je gaat niet met WTC en VeChain in zee als je geen zin hebt in crypto.

Als Korea, Japan, VS, Rusland allemaal met crypto bezig gaan gaat China echt niet achterblijven.
pi_176983898
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ook.
Lambo of Rekt
pi_176983905
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Al die berichten van vandaag komen echt maar van één bron. Alle andere bronnen zijn weer gebaseerd op dat ene berichtje. Ben het niet eens dat Chine het sowieso gaat verbannen. Je gaat niet met WTC en VeChain in zee als je geen zin hebt in crypto.

Als Korea, Japan, VS, Rusland allemaal met crypto bezig gaan gaat China echt niet achterblijven.
Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.
pi_176983915
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook.
Ik ook.
Leuk bedragje klaar staan voor een rebuy.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:38:47 #16
416575 crew  Evenstar
pi_176983917
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Haha volgens mij velen hier. Ik twijfel ook nog.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:40:06 #17
416575 crew  Evenstar
pi_176983941
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.
Alles kan kapot natuurlijk, maar zowel VeChain als WTC hebben vrij recent nog berichten naar buiten gebracht over samenwerkingen. Lijkt me raar dat het binnen een paar weken van samewerking naar complete ban gaat.

Alles kan natuurlijk ... maar ik geloof er niet zo in dat China alles gaat bannen. Ze gaan flink reguleren, maar niet verbannen.
pi_176983949
Denken jullie niet dat China, China gewoon wil zijn? Dus met strenge hand bepalen wat er gebeurd. Met andere woorden, alle techniek erkennen en alle voordelen inzien. Echter wel alleen op hun manier en niet anders. De afspraken met enkele partijen die zich ermee bezig houden is niet voor niks, anders hadden ze wel gewoon stelling genomen en gezegd, opdonderen met je blockchain en cryptos.
pi_176983975
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alles kan kapot natuurlijk, maar zowel VeChain als WTC hebben vrij recent nog berichten naar buiten gebracht over samenwerkingen. Lijkt me raar dat het binnen een paar weken van samewerking naar complete ban gaat.

Alles kan natuurlijk ... maar ik geloof er niet zo in dat China alles gaat bannen. Ze gaan flink reguleren, maar niet verbannen.
Maar een samenwerking zegt geen reet in crypto, dat is wat ik bedoel te zeggen. :+ Kijk alle eerdere berichten er maar op naar, er zijn tal van crypto's met gigantische bedrijven, landen en instanties als 'samenwerkingen'.

Eerst zien, dan geloven.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:42:33 #20
416575 crew  Evenstar
pi_176983982
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar een samenwerking zegt geen reet in crypto, dat is wat ik bedoel te zeggen. :+ Kijk alle eerdere berichten er maar op naar, er zijn tal van crypto's met gigantische bedrijven, landen en instanties als 'samenwerkingen'.

Eerst zien, dan geloven.
Snap wat je bedoelt ja, nou ja we zullen zien :)
pi_176984002
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven.
Leuk tweetje RT'de je vanmiddag.
pi_176984020
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Leuk tweetje RT'de je vanmiddag.
ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:00:33 #segwit adoption growing again, approaching 20%. Blocks over 1.5MB are completely clearing up the mempool. 1 sat/byte now being confirmed on the next block. #bitcoin txs have never been cheaper. You can send $BTC for just a quarter of a cent. Wow! 🚀 #BitcoinIsScaling https://t.co/38HQeL8oSe reageer retweet
ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:42:42 To clarify, #bitcoin network activity is as active as its ever been. Those who claim lower tx fees are due to the drop in tx volumes should check out my previous tweet explaining txs vs outputs. ?https://t.co/TOvADRdovn reageer retweet
Deze?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 23:44:52 ]
pi_176984026
Door de 7k
pi_176984033
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:00:33 #segwit adoption growing again, approaching 20%. Blocks over 1.5MB are completely clearing up the mempool. 1 sat/byte now being confirmed on the next block. #bitcoin txs have never been cheaper. You can send $BTC for just a quarter of a cent. Wow! 🚀 #BitcoinIsScaling https://t.co/38HQeL8oSe reageer retweet
ArminVanBitcoin twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:42:42 To clarify, #bitcoin network activity is as active as its ever been. Those who claim lower tx fees are due to the drop in tx volumes should check out my previous tweet explaining txs vs outputs. ?https://t.co/TOvADRdovn reageer retweet
Deze?
een andere
pi_176984050
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

een andere
AlexDeluce twitterde op zondag 04-02-2018 om 01:53:58 ?#Bitcoin Crashes? - 94% June-November 2011 from $32 to $2? - 36% June 2012 from $7 to $4? - 79% April 2013 from $266 to $54? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015? - 49% Feb 2014? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500 reageer retweet
- 94% June-November 2011 from $32 to $2

? - 36% June 2012 from $7 to $4

? - 79% April 2013 from $266 to $54

? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015

? - 49% Feb 2014

? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972

? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500
deze dan

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 23:47:27 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:47:01 #26
416575 crew  Evenstar
pi_176984053
Haha, Reddit heeft VeChain verbannen van cryptocurrency hoofdpagina _O-
pi_176984075
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
Is ook gewoon triest om aan vote manipulation te doen.
  maandag 5 februari 2018 @ 23:49:12 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176984085
quote:
Huh? :? Why???

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:49:27 #29
416575 crew  Evenstar
pi_176984091
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Is ook gewoon triest om aan vote manipulation te doen.
Helemaal mee eens. Admins in VeChain Telegram channel zijn ook echt te sneu voor woorden. Zou VeChain zelf even iets aan moeten doen ook. Nu zijn het net voetbalsupporters.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:50:40 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176984106
quote:
En terecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176984108
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

AlexDeluce twitterde op zondag 04-02-2018 om 01:53:58 ?#Bitcoin Crashes? - 94% June-November 2011 from $32 to $2? - 36% June 2012 from $7 to $4? - 79% April 2013 from $266 to $54? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015? - 49% Feb 2014? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500 reageer retweet
- 94% June-November 2011 from $32 to $2

? - 36% June 2012 from $7 to $4

? - 79% April 2013 from $266 to $54

? - 87% from $1166 to $170 Nov 2013 to Jan 2015

? - 49% Feb 2014

? - 40% Sept 2017 from $5k to $2972

? - 55% Jan 2018 from $19000 to 8500
deze dan
ja
pi_176984112
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

ja
jij bent wel weer lekker op tijd uitgestapt hé, lul
pi_176984116
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Admins in VeChain Telegram channel zijn ook echt te sneu voor woorden. Zou VeChain zelf even iets aan moeten doen ook. Nu zijn het net voetbalsupporters.
Tja je kunt het het team niet kwalijk nemen, en ik beoordeel het project er ook niet op hoor.
pi_176984125
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

jij bent wel weer lekker op tijd uitgestapt hé, lul
Er waren mensen die mij toen nog dom verklaarde omdat het geen ATH was :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:52:20 #35
416575 crew  Evenstar
pi_176984134
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En terecht.
Vooral als je kijkt dat ze nog netjes hebben geprobeerd te communiceren met de admins op Telegram om het op te lossen. Als je dan zo'n arrogant antwoord krijgt vraag je er ook echt om. Daarom hoop ik dat VeChain zelf even hier iets aan gaat doen. Die admins moeten vervangen voor door professionele lui, niet fanboys. Andere optie is om tag "official" weg te halen, want dit is geen leuke reclame voor je bedrijf.
pi_176984135
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Er waren mensen die mij toen nog dom verklaarde omdat het geen ATH was :+
Met die dukaten die jij er uithaalde is dat nooit dom, eigenlijk per definitie. :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:54:12 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176984160
Dieprode koersborden op Wall Street

Haha, Wall Street wordt meegetrokken :6
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176984173
Rode candles genot.
pi_176984176
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:

dat gevoel wanneer je aandelen en crypto hebt
pi_176984177
Die mensen die nu weer TA's enzo gaan maken :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:55:17 #41
416575 crew  Evenstar
pi_176984179
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:

Al dat geld komt binnenkort in crypto, kassa! Je weetz :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 23:55:40 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176984185
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Al dat geld komt binnenkort in crypto, kassa! Je weetz :D
Ah :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176984192
Nee man, de wall street bonussen zijn al geweest.
pi_176984193
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

dat gevoel wanneer je aandelen en crypto hebt
Ik voel het _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176984197
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef BakkenKappen het volgende:
pi_176984216
Tot hoe ver gaat dit zakken, 6?
Lambo of Rekt
pi_176984228
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:56 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik voel het _O-
pi_176984229
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:58 schreef EggsTC het volgende:
Tot hoe ver gaat dit zakken, 6?
Hopelijk onder de 3. Lekker goedkoop inkopen.
pi_176984239
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hopelijk onder de 3. Lekker goedkoop inkopen.
Neuh.. onder de 4,5 zie ik niet gebeuren
Lambo of Rekt
  maandag 5 februari 2018 @ 23:59:46 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176984246
Ik doe al weken stoer en ondervindt enorme pijn van die Bitcoins. Terwijl ik ze niet eens heb. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176984250
Die gozer met die bot op binance, irritant jonge
Lambo of Rekt
pi_176984281
iamjosephyoung twitterde op maandag 05-02-2018 om 21:26:46 In December, during the ultimate bull run, several investors bought digital cartoon kittens for $100,000 each.Don't feel too bad about yourself.https://t.co/ZEmGrxpovD reageer retweet
_O- Die katjes
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 00:05:21 #53
416575 crew  Evenstar
pi_176984314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:00 schreef EggsTC het volgende:
Die gozer met die bot op binance, irritant jonge
Wat doet die?
pi_176984317
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:02 schreef Typisch het volgende:
iamjosephyoung twitterde op maandag 05-02-2018 om 21:26:46 In December, during the ultimate bull run, several investors bought digital cartoon kittens for $100,000 each.Don't feel too bad about yourself.https://t.co/ZEmGrxpovD reageer retweet
_O- Die katjes
Toch denk ik nog steeds dat de eerste massale adoptie met intangible assets zal zijn (buiten crypto verplaatsen). Is gewoonweg eenvoudiger. Neemt niet weg dat $100.000 voor een kat gewoon idioot is.
pi_176984325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Toch denk ik nog steeds dat de eerste massale adoptie met intangible assets zal zijn (buiten value transfer). Is gewoonweg eenvoudiger. Neemt niet weg dat $100.000 voor een kat gewoon idioot is.
Oh sure, ik zag er ook wel brood in. Maar ik kwam er niet door.
pi_176984341
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh sure, ik zag er ook wel brood in. Maar ik kwam er niet door.
Ja ik snap gewoon oprecht niet waarom mensen dusdanig veel geld in een kattenplaatje stoppen.

"That was never our [intention]. We want CryptoKitties to be selling for a dollar. "

Dit vat het wel goed samen :P

Al de trekker overgehaald?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 00:10:25 #57
416575 crew  Evenstar
pi_176984379
Zow, ik kjk even niet en we zitten weer onder de 7k, interesting.
pi_176984421
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ik snap gewoon oprecht niet waarom mensen dusdanig veel geld in een kattenplaatje stoppen.

"That was never our [intention]. We want CryptoKitties to be selling for a dollar. "

Dit vat het wel goed samen :P

Al de trekker overgehaald?
Nee, ik zit wat arbitrage te doen. :+
Ik ga het hier niet neerplempen, dan ben ik het kwijt. Maar 100 euro per transactie is toch wel leuk. Eindig met hetzelfde aantal coins. :+

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 00:19:17 ]
pi_176984464
Hahahahha cryptonick heeft al zijn videos verwijderd. Hij zal de hete adem van de feds al voelen.
pi_176984472
Lol waves en xrb
Lambo of Rekt
pi_176984484
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:21 schreef EggsTC het volgende:
Lol waves en xrb
HET IS WAVES MAAND!11!!
pi_176984498
Al een aantal dagen mijn portfolio maar niet bekeken , denk maar goed ook :')
pi_176984505
Nou ik ben maar weer in coins gestapt... Winst in ICX gestopt
Lambo of Rekt
pi_176984507
Mijn dukaten hebben borderline.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176984544
Marketcap <300m when?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 00:35:20 #66
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176984587
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:25 schreef EggsTC het volgende:
Nou ik ben maar weer in coins gestapt... Winst in ICX gestopt
Bij welke exchange heb je die aankoop gedaan?
pi_176984592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:35 schreef BenGekkeHenkieNie het volgende:

[..]

Bij welke exchange heb je die aankoop gedaan?
Binance.
Lambo of Rekt
pi_176984595
J
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Marketcap <300m when?
Ga je tot morgen wachten met buy?
Lambo of Rekt
pi_176984606
80% van mijn 2k inleg.... and itss gone....

Maar ik blijf hodlen tot de bodem :')
pi_176984639
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:37 schreef DSVM het volgende:
80% van mijn 2k inleg.... and itss gone....

Maar ik blijf hodlen tot de bodem :')
Wat?!
pi_176984645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:44 schreef Faazz het volgende:

[..]

Wat?!
Half januari ingestapt.
pi_176984655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:45 schreef DSVM het volgende:

[..]

Half januari ingestapt.
Lang genoeg mee doorgaan, dan leer je het wel!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 00:51:33 #73
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176984677
Dordtenaren de rijksteee :Y
pi_176984678
Ik zal het ook nooit vergeten dat ik een keer in een half jaar van $200,- $35.000 gemaakt heb om het in drie trades terug te zien zakken naar $1500,- :')

Nooit verliefd worden op een investering.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 00:52:58 #75
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176984683
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:51 schreef Faazz het volgende:
Ik zal het ook nooit vergeten dat ik een keer in een half jaar van $200,- $35.000 gemaakt heb om het in drie trades terug te zien zakken naar $1500,- :')

Z'n zelfde iets mee gemaakt wordt je niet bepaald vrolukjes van nee.. :+
pi_176984685
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 00:51 schreef Faazz het volgende:

Geld speelt geen rolex.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 01:14:39 #77
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176984800
Blijf moeilijk hoe te handelen.

Daarom is het gewoon goed om vooraf een strategie te bepalen en je daar aan vast te houden. Dan kan je alsnog achteraf wel balen als het niet goed uitpakt maar voorkom je het impulsieve en met emotie handelen, wat in ieder geval in mijn geval vaak slechter uitpakt.
pi_176984881
pi_176984905
KimHollandxx twitterde op maandag 05-02-2018 om 10:12:30 Rapper Sjors en ik proosten op een te gekke samenwerking met Meiden van Holland. En nu de actie :) https://t.co/CjGLuVkGqn reageer retweet
pi_176984929
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
KimHollandxx twitterde op maandag 05-02-2018 om 10:12:30 Rapper Sjors en ik proosten op een te gekke samenwerking met Meiden van Holland. En nu de actie :) https://t.co/CjGLuVkGqn reageer retweet
Als ik dit zo eens bekijk, is de huidige staat van de markt zo slecht nog niet.
pi_176985007
De uiteindelijke bodem is 0, het is de kunst om er onderweg winst uit te halen.
pi_176985018
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
Dat doet ie toch netjes.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 02:32:10 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985026
Wanneer krijgen we sjorscoin dan?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176985070
Jezus we gaan lekker diep hoor :(
  dinsdag 6 februari 2018 @ 02:46:28 #86
406944 SugeLucky
pi_176985074
Het blijft maar doorgaan inderdaad.
pi_176985076
Keek net even naar het grafiekje in mijn blockfolio

pi_176985091
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 02:46 schreef SugeLucky het volgende:
Het blijft maar doorgaan inderdaad.
Wat omhoog gaat kan ook naar beneden, hoge pieken diepe dalen, het lijkt net het echte leven.
pi_176985105
De bounce zal alleen maar epischer zijn.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 03:03:30 #90
416575 crew  Evenstar
pi_176985108
Rond 6k flinke buy walls denk dat die daar ergens gaat bouncen
pi_176985109
De ratten verlaten het zinkende schip, de echte zeevaarders zullen overblijven.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 03:08:58 #92
406944 SugeLucky
pi_176985116
Ik hou vast tot het of niets meer waard is of gigantisch veel waard wordt.
pi_176985118
  dinsdag 6 februari 2018 @ 03:16:04 #94
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176985133
Binnenkort kunnen we weer pizza's bestellen voor 3 BTC _O_
And there are still no americans in Bagdad !!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 03:53:05 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985172
damn, rond de 6,4k aan al....
  dinsdag 6 februari 2018 @ 04:39:40 #97
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176985195
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 03:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
damn, rond de 6,4k aan al....
6,2. Things are walking out of the hand.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 05:29:51 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985211
zometeen onder de 6k?
pi_176985213
pi_176985215
  dinsdag 6 februari 2018 @ 05:36:59 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985216
quote:
We zitten bijna aan z'n voeten.
pi_176985217
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 05:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

We zitten bijna aan z'n voeten.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 05:40:01 #103
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 05:38 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, duidelijk. Eindelijk een zinvolle voorspelling.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 05:42:07 #104
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985224
onder 6100 op gdax....
pi_176985243
gaat hard zeg bijna onder de 5000 euro en 6000 dollar
pi_176985248
Goedemorgen! Gaat lekker allemaal. Top! :')
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:05:43 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985249
6002 :%
pi_176985253
Mijn Bitcoin avontuur begint goed, na een maand is het al voorbij haha..
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:11:26 #109
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985259
en dik er doorheen gebroken. 5900 op gdax nu... Had eigenlijk wel meer weerstand verwacht op 6000...

edit: dikke bounce
pi_176985283
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jim breyer stapt niet zomaar in vechain uiteraard. Hij zal wel informatie hebben waar wij geen toegang tot hebben. Hij heeft goede connecties met de president en zijn vrouw heeft een directiefunctie bij Bank of China.

No sweat :7

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 06:33:44 ]
pi_176985284
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:34:22 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985286
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Maar nog niet helemaal wakker
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:47:15 #113
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176985311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Rendement is bij -60% gebleven? Ik ben trots op je! #nofomo
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:48:37 #114
62913 Blik
The one and Only!
pi_176985313
Kan het toch niet laten, extra fiat onderweg. Gaat naar ICX of WTC gok ik
pi_176985314
Goedemorgen.
Wat een super ochtend!
SALE SALE SALE
  dinsdag 6 februari 2018 @ 06:50:33 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985319
Blijf me verbazen over hoe bitcoin alle alts bepaald. Zeg maar, er is vaak een bounce op een mooi heel getal zoals 6000, maar tegelijk bouncen alts dan ook maar dan op hele onlogische plekken.
pi_176985377
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 06:48 schreef Blik het volgende:
Kan het toch niet laten, extra fiat onderweg. Gaat naar ICX of WTC gok ik
Waarom niet eerst BTC?

Ik dacht overigens dat mijn portfolio slecht gedraaid had vannacht, maar het valt allemaal nog wel mee als ik andere alts zie :?
pi_176985380
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 06:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijf me verbazen over hoe bitcoin alle alts bepaald. Zeg maar, er is vaak een bounce op een mooi heel getal zoals 6000, maar tegelijk bouncen alts dan ook maar dan op hele onlogische plekken.
Daar zit natuurlijk wat vertraging in de react8es naar afgeleide / gekoppelde munten.

Met dit tempo zitten we vanavond al op 4500 euro of lager. :D
pi_176985386
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt? :') Sta inmiddels onder mijn inlegniveau. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176985403
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt? :') Sta inmiddels onder mijn inlegniveau. ;(
Die lijn trekt wel weer recht op 0
pi_176985405
quote:
Rond $2000 draait het wel weer :Y
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:30:01 #122
62913 Blik
The one and Only!
pi_176985417
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:18 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Waarom niet eerst BTC?

Ik dacht overigens dat mijn portfolio slecht gedraaid had vannacht, maar het valt allemaal nog wel mee als ik andere alts zie :?
Sowieso heb ik meer vertrouwen in eth, dus eerder eth
pi_176985423
quote:
Dit soort crashes zijn normaal kan ik je verzekeren. Of de boel ook deze keer weer recht trekt kan ik helaas niet verzekeren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:31:23 #124
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176985425
Het valt allemaal wel mee jongens, dit was voorspeld :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:31:27 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176985426
Wilde 2 ETH van Ledger naar Binance sturen. Lijkt allemaal goed te gaan, maar coins komen niet aan op Binance en worden niet afgeschreven van Ledger. Iemand een idee waar het mis gaat?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:36:37 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176985451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef TimKuik het volgende:
Door wie?

Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebt :) Wanneer stap je weer in?
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 07:38:03 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176985460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef TimKuik het volgende:
Eens.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:40:24 #128
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985472
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Door wie?

Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebt :) Wanneer stap je weer in?
Door de speld
pi_176985480
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eens.

[ afbeelding ]
Mjah, die grafiekjes laten ook precies zien wat je wil zien. Zoom uit, zoom uit.
U MAD?
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 07:42:41 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176985486
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mjah, die grafiekjes laten ook precies zien wat je wil zien. Zoom uit, zoom uit.
Het is gewoon data van de afgelopen jaren.
4045
onlogisch
pi_176985487
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eens.

[ afbeelding ]
70% van ATH af is wel heel fors natuurlijk.
pi_176985490
quote:

[..]

Door wie?

Ik heb mijn VEN stack verdubbeld :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176985515
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is gewoon data van de afgelopen jaren.
Ja, dat snap ik. Maar ze laten je zien wat je wil zien.
U MAD?
pi_176985539
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar ze laten je zien wat je wil zien.
Helemaal niet man, alsof iemand dit wil zien :'(
pi_176985554
Overigens staat de beurzen ook op een dikke min, dat is ongetwijfeld geen toeval.
pi_176985574
Gaat nu wel heel diep door het putje. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:49:06 #137
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:47 schreef Jurian95 het volgende:
Overigens staat de beurzen ook op een dikke min, dat is ongetwijfeld geen toeval.
Tsja, de laatste tijd was het natuurlijk gigantisch omhoog gegaan. Trump deed er nog een schepje bovenop met z'n belasting maatregelen maar dat zijn eigenlijk alleen maar tijdelijke boosts. Zou me zelfs niets verbazen als er snel weer een crisis komt. Sinds de vorige crisis is er eigenlijk niets veranderd.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:50:04 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176985594
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daar ben ik ook mee bezig. Twijfel nog of ik ook wat in Raiblocks zal stoppen, of enkel VEN.

edit: Toch maar all-in VEN

[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 06-02-2018 07:58:02 ]
pi_176985614
Stratis 4 euro, waves 3 Euro. Ik zie kansen
:P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:53:25 #140
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176985632
Denk er over ook nog wat fiat in te leggen, maar had gisteravond bijna gedaan en scheelt toch weer dik 10% :')
pi_176985651
Kyran wo bist du?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:55:09 #142
62913 Blik
The one and Only!
pi_176985652
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kan ik ook doen, of wat meer diversificeren en richting ICX en WTC gooien (WTC heb ik sowieso heel weinig van..

hmm keuzes, keuzes

Maar eerst wachten tot mijn fiat aankomt
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 07:55:20 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176985656
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:55 schreef xminator het volgende:
Kyran wo bist du?
waves :')

shitcoin xD
4045
onlogisch
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:57:12 #144
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985673
Bitcoin cash 30% down :')
pi_176985677
Heb ik toch weer gelijk gekregen. Kyran amk.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:58:23 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985683
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef leolinedance het volgende:
Wilde 2 ETH van Ledger naar Binance sturen. Lijkt allemaal goed te gaan, maar coins komen niet aan op Binance en worden niet afgeschreven van Ledger. Iemand een idee waar het mis gaat?
Volgens mij is Binance een beetje stuk. Op reddit hebben meer mensen problemen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 07:59:05 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176985690
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Volgens mij is Binance een beetje stuk. Op reddit hebben meer mensen problemen.
Net via MEW geprobeerd, en dat werkte wel.
pi_176985696
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bitcoin cash 30% down :')
Dus? :P
pi_176985702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:53 schreef IrishBastard het volgende:
Denk er over ook nog wat fiat in te leggen, maar had gisteravond bijna gedaan en scheelt toch weer dik 10% :')
Hier dus hetzelfde. Fiat ingelegd, even een dag gewacht met inkopen. Gelukkig maar, want ik sta nu 30% lager.
pi_176985703
VEN of ICX wordt het hier denk ik. En een klein beetje RISE.
pi_176985716
Wanneer verwachten we de bodem, beter nog de week afwachten of nu fiat pompen?

Zou wat in Vechain kunnen drukken, Waves en Stratis heb ik nu heel dik verlies. Dus eigenlijk zou ik daar wat in moeten drukken. :P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:02:16 #152
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176985734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:00 schreef dimmak het volgende:
Wanneer verwachten we de bodem, beter nog de week afwachten of nu fiat pompen?

Zou wat in Vechain kunnen drukken, Waves en Stratis heb ik nu heel dik verlies. Dus eigenlijk zou ik daar wat in moeten drukken. :P
Glazen bol stuk?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:03:24 #153
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176985741
Wie heeft er een glazen bol nodig als je Klaas hebt.
pi_176985749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Glazen bol stuk?
Die is al een week of 3 stuk. ;(
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:06:26 #155
62913 Blik
The one and Only!
pi_176985781
Op CMC alles collectief op -20% of lager, m.u.v. E-Coin (+280% (wtf...) en X-play (+25%). En Tether natuurlijk, maar die tel ik niet mee

Vraag me af wat met die 2 coins gebeurt is...
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:19:40 #156
236839 TimKuik
pi_176985887
quote:

[..]

Door wie?

quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:13 schreef TimKuik het volgende:

[..]

6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.
En nee, niet uitgestapt. Had gister nog wel een short open staan maar ben meer van de HODL.
pi_176985897
dont catch a falling knife, we zitten nog steeds niet in de capitulatie fase...
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:22:27 #158
236839 TimKuik
pi_176985910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
Er is nog een mogelijkheid dat we de 5k raken inderdaad.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 08:22:37 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176985913
quote:
4045
onlogisch
pi_176985916
quote:
Ik denk het ook. $5k gaat minimaal nog getest worden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176985939
Liever failliet dan Ajacied.
pi_176985952
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:23 schreef BadVlad het volgende:
Liever je blockfolio vermoord dan voor Feyenoord!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 08:25:38 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176985961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:23 schreef BadVlad het volgende:
Deze man _O_
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 08:26:07 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176985968
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

4045
onlogisch
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:26:37 #165
236839 TimKuik
pi_176985975
pi_176985978
mods, hellup!!
pi_176986000
quote:

[..]

_O_
pi_176986008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O_
Normaal doen, idioot.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 08:29:21 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176986017
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Normaal doen, idioot.
Hopelijk zakt zijn blockfolio nog verder. Dat zal 'm leren, de vlerk.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games dinsdag 6 februari 2018 @ 08:30:05 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176986024
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Deze man _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176986029
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik had een hele schaal vol met dukaten en nu zijn ze allemaal wég! :'(
pi_176986030
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hopelijk zakt zijn blockfolio nog verder. Dat zal 'm leren, de vlerk.
Ja. Hopelijk verder dan z'n moeder gister, want die ging niet verder dan door d'r knieën.
pi_176986076
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:32:34 #174
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176986085
hop!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:33:02 #175
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_176986090
Dat was ff een baksteen :o
pi_176986152
Het cijfer 5 komt in zicht jongens en meisjes :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:36:53 #177
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176986177
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
op gdax er al doorheen
pi_176986180
Sodeju. Ik stop met het bekijken van mijn portf.
Kan nog beter uien gaan snijjuh
U MAD?
pi_176986193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Onder de 5000 euro zitten we al. Kijken of we boven de 4000 blijven vandaag.
U MAD?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:38:51 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176986210
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef BakkenKappen het volgende:
TA-scammers die dat niet doen :')

TA-scammers die alleen maar lijntjes kunnen trekken omhoog :') :') :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176986218
5500 nieuwe bodem
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 08:39:56 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176986222
Lol :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176986230
Ik vind dit toch wel redelijk rauw hoor.
Ik had een daling tot 6800-7000 verwacht, maar dit had ik echt niet verwacht.

Aangezien ik dit nog nooit hebt meegemaakt, vind ik dit ook best wel spannend eigenlijk.
Ook dat mag gezegd worden.
pi_176986233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sodeju. Ik stop met het bekijken van mijn portf.
Kan nog beter uien gaan snijjuh
Dit doe ik al een 3 weken niet meer.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:43:32 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176986252
Dat wordt kraanwater op Fok Cryptofest :'(
pi_176986253
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:26 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man WEET
pi_176986267
Die 4k gaat het hem worden dus. 80% van ATH net als de eerdere major crash.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:45:24 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176986275
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:44 schreef Apekoek het volgende:
Die 4k gaat het hem worden dus. 80% van ATH net als de eerdere major crash.
Bron?
pi_176986293
We gaan eraan jongens. FUD. FUD
pi_176986298
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bron?
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.
pi_176986305
Goedkope bitcoins in aantocht, kopuh kopuh kopuh
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:48:50 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176986313
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:53:48 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176986351
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Omdat grafiek.

pi_176986352
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik wil wel weer inkopen bij 2k en lager hoor, denk dat er met mij heel veel meer zijn die dat willen.

Dat scenario van 0 euro is zo goed als onmogelijk. Want dan wil ik ze wel op 1 euro, maar degene na mij wel voor 2 euro, en die daarna voor 3 euro.

Ergens zal vraag en aanbod bij elkaar komen en dat zal dan meest waarschijnlijk op 4k zijn.
pi_176986353
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Klaas IS Fok's eigen glazen bol :+
mag het weten
pi_176986382
Ik heb mij inmiddels neergelegd bij alle winsten die ik heb verloren. Vind het moeilijk maar het is niet anders. Gelukkig zit mijn hebben en houden er niet in. Wel geleerd op dit soort momenten greedy te moeten zijn en op ATH's bang te zijn. Een grotere les van een veelvoud aan tienduizenden euro's verlies in winst ga ik niet krijgen.
pi_176986405
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klaas IS Fok's eigen glazen bol :+
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:59:35 #199
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176986435
Gaat nog wel omhoog hoor.
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 08:59:58 #200
236839 TimKuik
pi_176986444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar de markt is meer mature. Van 1200 naar 150 dollar kwam doordat er destijds maar 1 grote exchange was die klapte (Mt. Gox) en doordat Silk Road opgerold was.

De "crash" van nu is meer een correctie door de onnatuurlijke groei van de afgelopen 6 maanden.
pi_176986484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:55 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb mij inmiddels neergelegd bij alle winsten die ik heb verloren. Vind het moeilijk maar het is niet anders. Gelukkig zit mijn hebben en houden er niet in. Wel geleerd op dit soort momenten greedy te moeten zijn en op ATH's bang te zijn. Een grotere les van een veelvoud aan tienduizenden euro's verlies in winst ga ik niet krijgen.
Precies hetzelfde hier. Ach voor nu dood of de gladiolen! We bouncen wel weer terug. Zoniet, dan is een mooi avontuur ten eind en slaap ik weer als een roosje ;)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:01:57 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176986486
En de beurs ook weer helemaal naadje vandaag :')
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:02:52 #203
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176986512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
aha! dus je weet het omdat je de hele markt kan manipuleren als een god des doods. got it!
pi_176986516
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:01 schreef Dicing het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier. Ach voor nu dood of de gladiolen! We bouncen wel weer terug. Zoniet, dan is een mooi avontuur ten eind en slaap ik weer als een roosje ;)
Sluit ik me ook bij aan.

Zet zo nog wat fiat bij en verwijder alle apps. Kijk over een jaar wel weer. Wat toch niet lukt.
pi_176986522
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maar de markt is meer mature. Van 1200 naar 150 dollar kwam doordat er destijds maar 1 grote exchange was die klapte (Mt. Gox) en doordat Silk Road opgerold was.

De "crash" van nu is meer een correctie door de onnatuurlijke groei van de afgelopen 6 maanden.
De FUD is enorm de afgelopen tijd, dit is net als exchanges die klappen. Tether, China, Korea, regulering, wat is bitcoin eigenlijk..... Het komt nu allemaal tegelijk, dus een parabolische crash.
pi_176986545
Ruim -50% tov mijn inleg (ETH en een beetje LTC). Afgelopen vrijdag tijdens de dip extra fiat erin, maar dat was achteraf ook niet het handigste moment. Meh.
pi_176986590
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:01 schreef Dicing het volgende:

[..]

Precies, tik hm aan ouwe
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 09:07:35 #208
416575 crew  Evenstar
pi_176986606
Gebruik gemaakt van de crash om even portfolio door elkaar te gooien. Gisteren rond 7.8k uitgestapt en weer ingestapt op 6.1k. Wel blij met resultaat. Misschien dat we nog even naar beneden gaan maar verwacht eigenlijk dat het ergste wel voorbij is.

50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK

... en als we wel zakken hodl ik vanaf hier gewoon :D
pi_176986630
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
Gebruik gemaakt van de crash om even portfolio door elkaar te gooien. Gisteren rond 7.8k uitgestapt en weer ingestapt op 6.1k. Wel blij met resultaat. Misschien dat we nog even naar beneden gaan maar verwacht eigenlijk dat het ergste wel voorbij is.

50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK

Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt. Laat maar verder crashen of stijgen, alles weer de wallet in en we zien het in december wel
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:12:19 #210
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176986649
quote:

50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK

Net nog 0,06btc gehaald voor ¤300. Dat is voor deze small fish even genoeg, maar wel mooie bump. Toch zo 100 ven en wat ander spul :s)
pi_176986651
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt
al een node bij elkaar?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 09:22:08 #212
416575 crew  Evenstar
pi_176986776
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:12 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Net nog 0,06btc gehaald voor ¤300. Dat is voor deze small fish even genoeg, maar wel mooie bump. Toch zo 100 ven en wat ander spul :s)
^O^
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:23:06 #213
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176986793
AEX doet het ook fijn weer vandaag :P
pi_176986815
En de waarde van mijn portfolio begint in de buurt van mijn inleg te komen |:(

Naja..blockfolio dicht en volgende week lekker op vakantie en zie wel hoe het er na de vakantie bij staat :7
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:24:25 #215
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176986821
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AEX doet het ook fijn weer vandaag :P
BUYBUYBUY
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_176986849
Ik moet zeggen dat ik er nog redelijk nuchter in sta, leuk is anders. Maarja, je weet dat de volatiliteit van crypto extreem hoog is, voor mij was dit alles of niets. 300% winst is natuurlijk enorm, maarja als je met kleine bedragen speelt dan valt dat ook wel mee. Als het niks is is het ook niet erg :)
pi_176986862
quote:

50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK

Netjes.
Ik durfde het door mijn onervarenheid niet aan om even uit te stappen.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 09:30:02 #218
416575 crew  Evenstar
pi_176986928
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Netjes.
Ik durfde het door mijn onervarenheid niet aan om even uit te stappen.
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leuk :P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:31:36 #219
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176986951
Bitcoin. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 09:32:10 #220
416575 crew  Evenstar
pi_176986959
Kwam deze net tegen met de text "Don't worry he's just eating the grass, once it's gone he'll go for the leaves".

_O-
pi_176987019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leuk :P
Netjes hoor.

Ik heb alleen een beetje VEN gewisseld voor ICX. Verder niks veranderd. :+

Wel een paar keer weak hands neigingen gehad en m'n ether op Coinbase gezet. Toen vond ik mezelf een sukkel, dus weer teruggestuurd naar Binance. :')
pi_176987024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja daarom hodl ik ook. Vertrouwen in de producten.
Koning.
pi_176987163
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:36 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ja daarom hodl ik ook. Vertrouwen in de producten.
Sta jij ook onder inleg inmiddels? ;(
pi_176987182
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt. Laat maar verder crashen of stijgen, alles weer de wallet in en we zien het in december wel
dat verliep niet helemaal zoals je wilde toch ?!?!?! :'(
pi_176987341
Zijn we al door de 6k heen ? Op bittrex begint ie aardig die kant op te gaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 09:58:37 #226
416575 crew  Evenstar
pi_176987344
Nieuws uit VS is goed, Azië ook geen FUD vandaag volgens mij, EU ook niet, dus hup omhoog dan stelletje weak hands.
pi_176987401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
Nieuws uit VS is goed, Azië ook geen FUD vandaag volgens mij, EU ook niet, dus hup omhoog dan stelletje weak hands.
Iedereen FOMO ;(
pi_176987417
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:46 schreef Skv het volgende:

[..]

Sta jij ook onder inleg inmiddels? ;(
Bijna. :+
Koning.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:06:36 #229
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176987434
Heb net voor 1000 euro bitcoins gekocht. Gewoon een gok. Kon het geld missen. Als het onder 3000 ko mt ga ik voor nog 1000 euro kopen.
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_176987439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:06 schreef FlatEarther het volgende:
Heb net voor 1000 euro bitcoins gekocht. Gewoon een gok. Kon het geld missen. Als het onder 3000 ko mt ga ik voor nog 1000 euro kopen.
Als je mee wil doen moet je het nu doen, goed bezig. :)

Steeds minder panicsellers in het veld, steeds meer mensen die beseffen dat je juist nu moet kopen.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 10:08:39 #232
18653 crew  D.
pi_176987459
Hij blijft net boven inleg hangen hier.

Toch een psychologische grens natuurlijk, maar we blijven lachen ;)
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 10:10:26 #233
18653 crew  D.
pi_176987475
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
pi_176987484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
Same here. :P
pi_176987485
quote:
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan... :')
pi_176987499
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Dat hoor ik nu al 3 dagen :')
pi_176987516
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 10:14:07 #238
18653 crew  D.
pi_176987526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Als het vanavond al weer 25% hoger staat dan doe ik het niet meer, maar nu aan het werk, dus geen tijd om te kopen :N
pi_176987529
quote:
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.
pi_176987538
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef D. het volgende:

[..]

Als het vanavond al weer 25% hoger staat dan doe ik het niet meer, maar nu aan het werk, dus geen tijd om te kopen :N
Als je kan fokken kan je toch ook kopen... ?
pi_176987549
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:

[..]

Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.
Same here!
/a&gt;
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 10:21:03 #242
18653 crew  D.
pi_176987610
quote:

[..]

Als je kan fokken kan je toch ook kopen... ?
mijn Raboreader niet bij
pi_176987616
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:15 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Same here!
Als heel de wereld dat denkt dan zou dat mooi zijn.
pi_176987711
quote:

[..]

Ik ook :)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:29:05 #245
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176987714
Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden als het over is. Merk bij mijzelf dat ik onder veel stress sta door al dit crypto gedoe...
pi_176987726
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:29 schreef FlatEarther het volgende:
Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden als het over is. Merk bij mijzelf dat ik onder veel stress sta door al dit crypto gedoe...
Dat beslis je zelf
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 10:30:14 #247
416575 crew  Evenstar
pi_176987729
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:29 schreef FlatEarther het volgende:
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen? Je kan ook zorgen dat het "over" is door gewoon uit te cashen.
pi_176987747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen?
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:32:31 #249
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176987768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen? Je kan ook zorgen dat het "over" is door gewoon uit te cashen.
Nee ik kan het geld absoluut missen. Ik ben gewoon te obsessief mee bezig. Ik kan het niet helpen.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 10:32:38 #250
18653 crew  D.
pi_176987769
Alweer +10%
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:32:40 #251
286575 Roces18
Chef de party
pi_176987771
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
Gewoon niet kijken heb je ook geen stress. Als je tien keer per dag kijkt op welke prijs altijd staat , ja dan krijg je vanzelf wel stress. En zoals gewoonlijk niet zoveel investeren dat je krom moet liggen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176987789
Als je dit niet kan handelen ben je niet geschikt hiervoor.
pi_176987812
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Zolang je niet verkoopt is het slechts tijdelijk vervlogen ;)
pi_176987826
Mooi moment om te kopen. Gelukkig goedkoop mijn eerste foute gemaakt maar gelukkig mijn inleg+een beetje winst eruit.

Nu weer voor wat geld btc kopen en ik zie wel weer mooie tijden tegemoet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176987851
Prijs manipulatie
pi_176987877
quote:
Dat heb ik dus ook :)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:42:07 #257
286575 Roces18
Chef de party
pi_176987926
gvd ik dacht dat ik laag had gekocht maar die teringzooi daalt alleen maar.

ach ja fuck me gaat vanzelf omhoog
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176987932
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:43:55 #259
62913 Blik
The one and Only!
pi_176987960
Ik heb ingekocht op icx en wtc :)
pi_176987973
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:42 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een paar vrienden die wat crypto hebben. Eentje heeft vanochtend alles verkocht. ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 10:44:47 #261
416575 crew  Evenstar
pi_176987978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:43 schreef Blik het volgende:
Nice :D Mooie projecten.
pi_176987981
quote:
Ik heb vanochtend wat VEN verkocht en wat ICX daarvoor teruggehaald.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:45:29 #263
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176987988
Zo'n enorme stijging opeens kan natuurlijk niet lang goed gaan...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 10:46:03 #264
416575 crew  Evenstar
pi_176988001
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend wat VEN verkocht en wat ICX daarvoor teruggehaald.
Strafbank voor verkopen van VEN!

ICX was ook belachelijk laag moet ik zeggen :P Voor crash was ICX meer waard, nu is VEN meer waard, dus juiste keuze lijkt me.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:46:24 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_176988006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nice :D Mooie projecten.
Had beide al, maar slechts beperkt. Deze 2 samen met VEN moet het gaan doen voor mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 10:46:25 #266
416575 crew  Evenstar
pi_176988007
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo'n enorme stijging opeens kan natuurlijk niet lang goed gaan...
Dit. Zo irritant dat het niet gewoon even rustig omhoog kan gaan, dit komt gewoon net zo hard weer terug straks.
pi_176988009
mooooon
pi_176988010
Gvd, ben over m'n funding limits gegaan. Duurt even voordat het op m'n account staat.

Ik ga de raket missen.
pi_176988014
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Strafbank voor verkopen van VEN!

ICX was ook belachelijk laag moet ik zeggen :P Voor crash was ICX meer waard, nu is VEN meer waard, dus juiste keuze lijkt me.
Ik heb maar 500 VEN hoor. :') Die hou ik.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:48:23 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:32 schreef D. het volgende:
Alweer +10%
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:32 schreef D. het volgende:
Alweer +10%
Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.
The End Times are wild
pi_176988137
Wat is het ook een pannenkoekenmarkt he. Van crash naar piek naar crash naar piek.

RUSTAAAAGH!
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 10:52:05 #272
18653 crew  D.
pi_176988142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.
Dan toch nog maar wat fiat erin :Y
pi_176988143
quote:
Nice. Ik kocht ICX voor de crash op 9 dollar :’) Maarja fuck it.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:52:57 #274
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176988165
jup daar gaan we alweer terug naar beneden
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:51 schreef Skv het volgende:
Wat is het ook een pannenkoekenmarkt he. Van crash naar piek naar crash naar piek.

RUSTAAAAGH!
De echte winnaars hier zijn de exchanges met hun fees :D
pi_176988191
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nice. Ik kocht ICX voor de crash op 9 dollar :’) Maarja fuck it.
Inderdaad, en Wtc op 30 :')
Koning.
pi_176988204
Gaan we ooit weer 20k BTC zien? 🤔
pi_176988207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:54 schreef vigen98 het volgende:
Natuurlijk.
pi_176988220
Nog een keer moonen en ik trek dan alles eraf. Werkt op m'n zenuwen
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:54 schreef vigen98 het volgende:
Maak er maar 200k van.
pi_176988222
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:51 schreef Skv het volgende:

RUSTAAAAGH!
Piek?
U MAD?
pi_176988250
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Piek?
De enige piek die ik zie zit in m'n broek
  dinsdag 6 februari 2018 @ 10:58:57 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988282
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:52 schreef D. het volgende:

[..]

Dan toch nog maar wat fiat erin :Y
Wel op tijd weer eruit halen dan! Een bearmarkt is de lastigste markt om geld in te verdienen!
The End Times are wild
pi_176988283
B-b-b-b-b-bullllllltrap
pi_176988291
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:57 schreef Wereldgozer het volgende:
De enige piek die ik zie zit in m'n broek
Mijn piek zit as we spiek (lol) in je zusjes kont.
U MAD?
pi_176988301
Onder de 5k per btc verkoop ik mn nier en ga ik all in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:00:27 #285
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176988314
Voel je er niet te slecht over. Zelfs een aantal van de meest intelligente mensen zijn hun geld kwijtgeraakt in een bubble. Isaac Newton is het bekendste voorbeeld.

Ik heb exact hetzelfde patroon in mijn eigen omgeving gezien met de 2000 bubble, de 2007 bubble en binnenkort waarschijnlijk weer met de huidige "everything"bubble. Mensen verdienen tonnen en eindigden met bijna niets (of zelfs negatief)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 11:02:24 #286
18653 crew  D.
pi_176988351
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:59 schreef Ticootje het volgende:
Onder de 5k per btc verkoop ik mn nier en ga ik all in.
ik zou ze allebei verkopen dan :P
pi_176988365
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mijn piek zit as we spiek (lol) in je zusjes kont.
Gelukkig is haar mosseltje exclusief voor haar grote broer.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:03:20 #288
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:00 schreef SeLang het volgende:
Voel je er niet te slecht over. Zelfs een aantal van de meest intelligente mensen zijn hun geld kwijtgeraakt in een bubble. Isaac Newton is het bekendste voorbeeld.

[ afbeelding ]
De verwachtingen waren ook extreem. Er werd hier een coin een kutcoin genoemd, omdat die in 2018 'hooguit 5x over de kop zou gaan'. Als je dat leest dan weet je al dat wat nu gebeurt er aan moet komen. Onvermijdelijk. Los van alle werkelijkheid.
The End Times are wild
pi_176988378
quote:

[..]

[..]

Precies, zolang de koers niet deze trend verlaat blijf je zigzaggend omlaag gaan.
mag het weten
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 11:04:22 #290
18653 crew  D.
pi_176988381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 10:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wel op tijd weer eruit halen dan! Een bearmarkt is de lastigste markt om geld in te verdienen!
als ik wist wanneer 'op tijd' was deed ik het :Y
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:12:18 #291
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176988491
Terwijl iedereen naar BTC keek ( :O ) gebeurde gisteravond dit met een short VIX ETF. Verlies is permanent want bij een val van >80% wordt het ETF opgeheven. Dat krijg je met een centrale bank die de normale prijsvorming heeft gesloopt. Mensen die vorige week instapten zijn waarschijnlijk 90% definitief kwijt.

Dus mensen het kan altijd slechter
Mijn reisverslagen
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:14:20 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:12 schreef SeLang het volgende:
Terwijl iedereen naar BTC keek ( :O ) gebeurde gisteravond dit met een short VIX ETF. Verlies is permanent want bij een val van >80% wordt het ETF opgeheven. Dat krijg je met een centrale bank die de normale prijsvorming heeft gesloopt. Mensen die vorige week instapten zijn waarschijnlijk 90% definitief kwijt.

[ afbeelding ]

Dus mensen het kan altijd slechter
Die mensen verdienen ook niet beter. De volatiliteit was in tijden niet zo laag geweest. En ik neem aan dat mensen niet een significant deel van hun portefeuille in zo'n aparte asset als een VIX-derivaat stoppen. Als ze er op shorten is dat waarschijnlijk een hedge voor een of ander.
The End Times are wild
pi_176988533
quote:

[..]

[..]

Derde week van maart staan we weer op $12.000
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:16:33 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Derde week van maart staan we weer op $12.000
Een stugge uitspraak. Ik zou niet heel je hebben en houden hierop inzetten. In zou dat sowieso niet doen met een volstrekt onvoorspelbare asset als BTC.
The End Times are wild
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:17:21 #295
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176988544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die mensen verdienen ook niet beter. De volatiliteit was in tijden niet zo laag geweest. En ik neem aan dat mensen niet een significant deel van hun portefeuille in zo'n aparte asset als een VIX-derivaat stoppen. Als ze er op shorten is dat waarschijnlijk een hedge voor een of ander.
Veel interessanter is wat het verloop van een short VIX ETF zegt over de mate waarin centrale banken de markt hebben onwricht en de systematische risico's die dat heeft geintroduceerd.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:19:11 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988573
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:17 schreef SeLang het volgende:

[..]

Veel interessanter is wat het verloop van een short VIX ETF zegt over de mate waarin centrale banken de markt hebben onwricht en de systematische risico's die dat heeft geintroduceerd.
Enorm natuurlijk. Feitelijk is het probleem van schuldenbergen opgelost door het bezit van schuld zo goed als gratis te maken. Met als gevolg dat schulden enorm zijn opgelopen. Het is als iemand met een kater die weer een fles jenever opentrekt om zich goed te voelen. Dat werkt zolang je er meer in blijft gieten, maar ooit houd het op.
The End Times are wild
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:20:18 #297
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988590
De echte pijn echter wordt genomen door mensen met geld op spaarrekeningen en zonder schulden. Ik heb nauwelijks cash, een half miljoen hypotheekschuld en ook nog eens veel assets op de beurs. Wat de ECB heeft uitgehaald was voor mij alleen maar gunstig.
The End Times are wild
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:23:12 #298
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176988629
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Enorm natuurlijk. Feitelijk is het probleem van schuldenbergen opgelost door het bezit van schuld zo goed als gratis te maken. Met als gevolg dat schulden enorm zijn opgelopen. Het is als iemand met een kater die weer een fles jenever opentrekt om zich goed te voelen. Dat werkt zolang je er meer in blijft gieten, maar ooit houd het op.
Niet alleen het schulden niveau zelf maar ook de leverage in het systeem die nu veel hoger is dan in 2008. Niet alleen geholpen door lage rente maar ook door de impliciete cental bank putoptie (die je dus terugziet in de abnormaal lage volatiliteit).
Mijn reisverslagen
pi_176988631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:43 schreef leolinedance het volgende:
Dat wordt kraanwater op Fok Cryptofest :'(
_O-
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:23:52 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176988637
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Niet alleen het schulden niveau zelf maar ook de leverage in het systeem die nu veel hoger is dan in 2008. Niet alleen geholpen door lage rente maar ook door de impliciete cental bank putoptie (die je dus terugziet in de abnormaal lage volatiliteit).
Je bedoelt het opkopen van allerlei assets, tot Zuid-Afrikaanse meubelfabrikantobligaties aan toe? Ja. Klopt.
The End Times are wild
pi_176988648
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:00 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb exact hetzelfde patroon in mijn eigen omgeving gezien met de 2000 bubble, de 2007 bubble en binnenkort waarschijnlijk weer met de huidige "everything"bubble. Mensen verdienen tonnen en eindigden met bijna niets (of zelfs negatief)
Ik denk dat de echte bitcoin bubble nog moet komen en dat dit maar een (pijnlijke) correctie is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')