quote:Op dinsdag 6 februari 2018 05:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
We zitten bijna aan z'n voeten.
Ah, duidelijk. Eindelijk een zinvolle voorspelling.quote:
Jim breyer stapt niet zomaar in vechain uiteraard. Hij zal wel informatie hebben waar wij geen toegang tot hebben. Hij heeft goede connecties met de president en zijn vrouw heeft een directiefunctie bij Bank of China.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.
Maar nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
Rendement is bij -60% gebleven? Ik ben trots op je! #nofomoquote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
Waarom niet eerst BTC?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:48 schreef Blik het volgende:
Kan het toch niet laten, extra fiat onderweg. Gaat naar ICX of WTC gok ik
Daar zit natuurlijk wat vertraging in de react8es naar afgeleide / gekoppelde munten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijf me verbazen over hoe bitcoin alle alts bepaald. Zeg maar, er is vaak een bounce op een mooi heel getal zoals 6000, maar tegelijk bouncen alts dan ook maar dan op hele onlogische plekken.
Die lijn trekt wel weer recht op 0quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt?Sta inmiddels onder mijn inlegniveau.
Rond $2000 draait het wel weerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt?Sta inmiddels onder mijn inlegniveau.
Sowieso heb ik meer vertrouwen in eth, dus eerder ethquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:18 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Waarom niet eerst BTC?
Ik dacht overigens dat mijn portfolio slecht gedraaid had vannacht, maar het valt allemaal nog wel mee als ik andere alts zie![]()
Dit soort crashes zijn normaal kan ik je verzekeren. Of de boel ook deze keer weer recht trekt kan ik helaas niet verzekeren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |