Geld speelt geen rolex.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:51 schreef Faazz het volgende:
Ik zal het ook nooit vergeten dat ik een keer in een half jaar van $200,- $35.000 gemaakt heb om het in drie trades terug te zien zakken naar $1500,-![]()
Nooit verliefd worden op een investering.
twitter:KimHollandxx twitterde op maandag 05-02-2018 om 10:12:30Rapper Sjors en ik proosten op een te gekke samenwerking met Meiden van Holland. En nu de actie
https://t.co/CjGLuVkGqn reageer retweet
Als ik dit zo eens bekijk, is de huidige staat van de markt zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
twitter:KimHollandxx twitterde op maandag 05-02-2018 om 10:12:30Rapper Sjors en ik proosten op een te gekke samenwerking met Meiden van Holland. En nu de actie
Dat doet ie toch netjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Gehrman het volgende:
Wat omhoog gaat kan ook naar beneden, hoge pieken diepe dalen, het lijkt net het echte leven.quote:
6,2. Things are walking out of the hand.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 03:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
damn, rond de 6,4k aan al....
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 05:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
We zitten bijna aan z'n voeten.
Ah, duidelijk. Eindelijk een zinvolle voorspelling.quote:
Jim breyer stapt niet zomaar in vechain uiteraard. Hij zal wel informatie hebben waar wij geen toegang tot hebben. Hij heeft goede connecties met de president en zijn vrouw heeft een directiefunctie bij Bank of China.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit moet je nog wel met een korreltje zout nemen hé. Samenwerkingen in crypto zeggen (nog) niet zoveel.
Maar nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
Rendement is bij -60% gebleven? Ik ben trots op je! #nofomoquote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:34 schreef Dwaalboy het volgende:
Goedemorgen dwaalboy heeft goed gesaan gister haha
Waarom niet eerst BTC?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:48 schreef Blik het volgende:
Kan het toch niet laten, extra fiat onderweg. Gaat naar ICX of WTC gok ik
Daar zit natuurlijk wat vertraging in de react8es naar afgeleide / gekoppelde munten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 06:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijf me verbazen over hoe bitcoin alle alts bepaald. Zeg maar, er is vaak een bounce op een mooi heel getal zoals 6000, maar tegelijk bouncen alts dan ook maar dan op hele onlogische plekken.
Die lijn trekt wel weer recht op 0quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt?Sta inmiddels onder mijn inlegniveau.
Rond $2000 draait het wel weerquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Kan iemand me nog even verzekeren dat dit soort crashes normaal is en de boel wel weer recht trekt?Sta inmiddels onder mijn inlegniveau.
Sowieso heb ik meer vertrouwen in eth, dus eerder ethquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:18 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Waarom niet eerst BTC?
Ik dacht overigens dat mijn portfolio slecht gedraaid had vannacht, maar het valt allemaal nog wel mee als ik andere alts zie![]()
Dit soort crashes zijn normaal kan ik je verzekeren. Of de boel ook deze keer weer recht trekt kan ik helaas niet verzekeren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:23 schreef Skv het volgende:
Door wie?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef TimKuik het volgende:
Het valt allemaal wel mee jongens, dit was voorspeld
Eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef TimKuik het volgende:
Het valt allemaal wel mee jongens, dit was voorspeld
Door de speldquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door wie?
Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebtWanneer stap je weer in?
Het is gewoon data van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah, die grafiekjes laten ook precies zien wat je wil zien. Zoom uit, zoom uit.
Ik heb mijn VEN stack verdubbeldquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door wie?
Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebtWanneer stap je weer in?
Ja, dat snap ik. Maar ze laten je zien wat je wil zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gewoon data van de afgelopen jaren.
Helemaal niet man, alsof iemand dit wil zienquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ze laten je zien wat je wil zien.
Tsja, de laatste tijd was het natuurlijk gigantisch omhoog gegaan. Trump deed er nog een schepje bovenop met z'n belasting maatregelen maar dat zijn eigenlijk alleen maar tijdelijke boosts. Zou me zelfs niets verbazen als er snel weer een crisis komt. Sinds de vorige crisis is er eigenlijk niets veranderd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:47 schreef Jurian95 het volgende:
Overigens staat de beurzen ook op een dikke min, dat is ongetwijfeld geen toeval.
Daar ben ik ook mee bezig. Twijfel nog of ik ook wat in Raiblocks zal stoppen, of enkel VEN.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb mijn VEN stack verdubbeld
Kan ik ook doen, of wat meer diversificeren en richting ICX en WTC gooien (WTC heb ik sowieso heel weinig van..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb mijn VEN stack verdubbeld
Volgens mij is Binance een beetje stuk. Op reddit hebben meer mensen problemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:31 schreef leolinedance het volgende:
Wilde 2 ETH van Ledger naar Binance sturen. Lijkt allemaal goed te gaan, maar coins komen niet aan op Binance en worden niet afgeschreven van Ledger. Iemand een idee waar het mis gaat?
Net via MEW geprobeerd, en dat werkte wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij is Binance een beetje stuk. Op reddit hebben meer mensen problemen.
Hier dus hetzelfde. Fiat ingelegd, even een dag gewacht met inkopen. Gelukkig maar, want ik sta nu 30% lager.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:53 schreef IrishBastard het volgende:
Denk er over ook nog wat fiat in te leggen, maar had gisteravond bijna gedaan en scheelt toch weer dik 10%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |