De FUD is enorm de afgelopen tijd, dit is net als exchanges die klappen. Tether, China, Korea, regulering, wat is bitcoin eigenlijk..... Het komt nu allemaal tegelijk, dus een parabolische crash.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar de markt is meer mature. Van 1200 naar 150 dollar kwam doordat er destijds maar 1 grote exchange was die klapte (Mt. Gox) en doordat Silk Road opgerold was.
De "crash" van nu is meer een correctie door de onnatuurlijke groei van de afgelopen 6 maanden.
Precies, tik hm aan ouwequote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:01 schreef Dicing het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Ach voor nu dood of de gladiolen! We bouncen wel weer terug. Zoniet, dan is een mooi avontuur ten eind en slaap ik weer als een roosje
Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt. Laat maar verder crashen of stijgen, alles weer de wallet in en we zien het in december welquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
Gebruik gemaakt van de crash om even portfolio door elkaar te gooien. Gisteren rond 7.8k uitgestapt en weer ingestapt op 6.1k. Wel blij met resultaat. Misschien dat we nog even naar beneden gaan maar verwacht eigenlijk dat het ergste wel voorbij is.
50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK
... en als we wel zakken hodl ik vanaf hier gewoon
Net nog 0,06btc gehaald voor ¤300. Dat is voor deze small fish even genoeg, maar wel mooie bump. Toch zo 100 ven en wat ander spulquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
Gebruik gemaakt van de crash om even portfolio door elkaar te gooien. Gisteren rond 7.8k uitgestapt en weer ingestapt op 6.1k. Wel blij met resultaat. Misschien dat we nog even naar beneden gaan maar verwacht eigenlijk dat het ergste wel voorbij is.
50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK
al een node bij elkaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Net nog 0,06btc gehaald voor ¤300. Dat is voor deze small fish even genoeg, maar wel mooie bump. Toch zo 100 ven en wat ander spul
BUYBUYBUYquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
AEX doet het ook fijn weer vandaag
Netjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Kyran het volgende:
50% VEN
25% ICX
15% WTC
10% LSK
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leukquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Netjes.
Ik durfde het door mijn onervarenheid niet aan om even uit te stappen.
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leuk
Ja daarom hodl ik ook. Vertrouwen in de producten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach, nu pakte het goed uit. Ik had ook met aardig wat minder kunnen eindigen als er een hele dikke bounce was gekomen toen ik even niet kon opletten. Als je denkt dat wij uiteindelijk weer nieuwe ATH's gaan krijgen werkt hodlen prima. Ben ik normaal ook van, maar even een kort uitstapje / avontuur was leuk
Sta jij ook onder inleg inmiddels?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja daarom hodl ik ook. Vertrouwen in de producten.
dat verliep niet helemaal zoals je wilde toch ?!?!?!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker hè, heb mijn VEN eens ff flink opgepompt. Laat maar verder crashen of stijgen, alles weer de wallet in en we zien het in december wel
Iedereen FOMOquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:
Nieuws uit VS is goed, Azië ook geen FUD vandaag volgens mij, EU ook niet, dus hup omhoog dan stelletje weak hands.
Als je mee wil doen moet je het nu doen, goed bezig.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:06 schreef FlatEarther het volgende:
Heb net voor 1000 euro bitcoins gekocht. Gewoon een gok. Kon het geld missen. Als het onder 3000 ko mt ga ik voor nog 1000 euro kopen.
Same here.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
Dat hoor ik nu al 3 dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan...
Als het vanavond al weer 25% hoger staat dan doe ik het niet meer, maar nu aan het werk, dus geen tijd om te kopenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik ook, maar hij lijkt nu weer omhoog te gaan...
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Als je kan fokken kan je toch ook kopen... ?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als het vanavond al weer 25% hoger staat dan doe ik het niet meer, maar nu aan het werk, dus geen tijd om te kopen
Same here!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:
[..]
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.
mijn Raboreader niet bijquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:
[..]
Als je kan fokken kan je toch ook kopen... ?
Ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:14 schreef descon het volgende:
[..]
Zelfde hier...ik heb me een voorgenomen dat als ie op 5k komt dat ik wat fiat er in ga gooien.
Dat beslis je zelfquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:29 schreef FlatEarther het volgende:
Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden als het over is. Merk bij mijzelf dat ik onder veel stress sta door al dit crypto gedoe...
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen? Je kan ook zorgen dat het "over" is door gewoon uit te cashen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:29 schreef FlatEarther het volgende:
Op zich zou ik het niet zo heel erg vinden als het over is. Merk bij mijzelf dat ik onder veel stress sta door al dit crypto gedoe...
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen?
Nee ik kan het geld absoluut missen. Ik ben gewoon te obsessief mee bezig. Ik kan het niet helpen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit je er dan niet met teveel geld in wat je niet kan missen? Je kan ook zorgen dat het "over" is door gewoon uit te cashen.
Gewoon niet kijken heb je ook geen stress. Als je tien keer per dag kijkt op welke prijs altijd staat , ja dan krijg je vanzelf wel stress. En zoals gewoonlijk niet zoveel investeren dat je krom moet liggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
Zolang je niet verkoopt is het slechts tijdelijk vervlogenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |