Glazen bol stuk?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:00 schreef dimmak het volgende:
Wanneer verwachten we de bodem, beter nog de week afwachten of nu fiat pompen?
Zou wat in Vechain kunnen drukken, Waves en Stratis heb ik nu heel dik verlies. Dus eigenlijk zou ik daar wat in moeten drukken.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Door wie?
Maar goed, wel fijn dat jij al je coins dan waarschijnlijk op tijd in fiat omgezet hebtWanneer stap je weer in?
En nee, niet uitgestapt. Had gister nog wel een short open staan maar ben meer van de HODL.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.
Er is nog een mogelijkheid dat we de 5k raken inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
dont catch a falling knife, we zitten nog steeds niet in de capitulatie fase...
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk het ook. $5k gaat minimaal nog getest worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:21 schreef Roellie80 het volgende:
Liever je blockfolio vermoord dan voor Feyenoord!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liever je blockfolio vermoord dan voor Feyenoord!
[..]
[..]
quote:
Ik had een hele schaal vol met dukaten en nu zijn ze allemaal wég!quote:
Ja. Hopelijk verder dan z'n moeder gister, want die ging niet verder dan door d'r knieën.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zakt zijn blockfolio nog verder. Dat zal 'm leren, de vlerk.
op gdax er al doorheenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het cijfer 5 komt in zicht jongens en meisjes
Onder de 5000 euro zitten we al. Kijken of we boven de 4000 blijven vandaag.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het cijfer 5 komt in zicht jongens en meisjes
TA-scammers die dat niet doenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef BakkenKappen het volgende:
Die mensen die nu weer TA's enzo gaan maken
Dit doe ik al een 3 weken niet meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sodeju. Ik stop met het bekijken van mijn portf.
Kan nog beter uien gaan snijjuh
Bron?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:44 schreef Apekoek het volgende:
Die 4k gaat het hem worden dus. 80% van ATH net als de eerdere major crash.
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.quote:
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.
Omdat grafiek.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?
Ik wil wel weer inkopen bij 2k en lager hoor, denk dat er met mij heel veel meer zijn die dat willen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat nu weer zo zijn en wordt het geen 2k of lager?
Klaas IS Fok's eigen glazen bolquote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie heeft er een glazen bol nodig als je Klaas hebt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie heeft er een glazen bol nodig als je Klaas hebt.
quote:
Maar de markt is meer mature. Van 1200 naar 150 dollar kwam doordat er destijds maar 1 grote exchange was die klapte (Mt. Gox) en doordat Silk Road opgerold was.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Iemand had daar een mooi grafiekje van, kan hem niet vinden. In elk geval vergelijkbaar met de 1200 dollar naar 200 dollar crash destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |