Gewoon niet kijken heb je ook geen stress. Als je tien keer per dag kijkt op welke prijs altijd staat , ja dan krijg je vanzelf wel stress. En zoals gewoonlijk niet zoveel investeren dat je krom moet liggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
Zolang je niet verkoopt is het slechts tijdelijk vervlogenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als hij hoor. Kan het geld wel missen, maar dag na dag een paar duizend Euro zien te vervliegen is niet prettig. Helemaal nu de aandelenbeurzen ook staan te kraken. Ik open mijn Delta en Binckbank apps maar niet meer..
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:10 schreef D. het volgende:
Had me voorgenomen er geen fiat meer in te stoppen, maar dat was voor ik wist dat het uitverkoop zou worden, dus nu twijfel ik toch...
Ik heb ook een paar vrienden die wat crypto hebben. Eentje heeft vanochtend alles verkocht.quote:
Ik heb vanochtend wat VEN verkocht en wat ICX daarvoor teruggehaald.quote:
Strafbank voor verkopen van VEN!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wat VEN verkocht en wat ICX daarvoor teruggehaald.
Dit. Zo irritant dat het niet gewoon even rustig omhoog kan gaan, dit komt gewoon net zo hard weer terug straks.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo'n enorme stijging opeens kan natuurlijk niet lang goed gaan...
Ik heb maar 500 VEN hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Strafbank voor verkopen van VEN!
ICX was ook belachelijk laag moet ik zeggenVoor crash was ICX meer waard, nu is VEN meer waard, dus juiste keuze lijkt me.
quote:
Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.quote:
Dan toch nog maar wat fiat erinquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk loopt het weer even op. Maar de lagere bodem is weer gezet. Als het nu ook weer op een lagere top gaat dalen, is de kans groot dat de volgende bodem er weer onder ligt.
De echte winnaars hier zijn de exchanges met hun feesquote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:51 schreef Skv het volgende:
Wat is het ook een pannenkoekenmarkt he. Van crash naar piek naar crash naar piek.
RUSTAAAAGH!
Inderdaad, en Wtc op 30quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nice. Ik kocht ICX voor de crash op 9 dollar :’) Maarja fuck it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |