abonnement Unibet Coolblue
pi_177125058


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177125067
Topichijack
Lambo of Rekt
pi_177125078
nieuw topic nieuwe kansen!

wat fijn dat jullie er zijn !!! *O* *O* ^O^ ^O^ :W :W

de weekenddip is weer voorbij ?
pi_177125082
ah je krijgt hulp van je kontvriendjes, nou suc6 ermee knullie :r
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 10:55:55 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177125086
Even VeChain shill

sunshinelu24 twitterde op maandag 12-02-2018 om 09:37:49 On my way to Brussels for a meeting with the Deputy Prime Minister and Minister of Digital Agenda of Belgium Alexander De Croo to discuss how VeChain can help with Belgium’s digital economy initiatives. #Belgium #VeChain Thor reageer retweet
pi_177125090
Wat dat is lekkerder dan..?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177125092
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:55 schreef g60forced het volgende:
ah je krijgt hulp van je kontvriendjes, nou suc6 ermee knullie :r
yooo nieuw topic......kappuh nou :*
pi_177125102
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:55 schreef Predator38 het volgende:
nieuw topic nieuwe kansen!

wat fijn dat jullie er zijn !!! *O* *O* ^O^ ^O^ :W :W

de weekenddip is weer voorbij ?
De weekend dip moet nog komen.
Lambo of Rekt
pi_177125104
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

yooo nieuw topic......kappuh nou :*
deal!! *;
pi_177125105
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:55 schreef Kyran het volgende:
Even VeChain shill

sunshinelu24 twitterde op maandag 12-02-2018 om 09:37:49 On my way to Brussels for a meeting with the Deputy Prime Minister and Minister of Digital Agenda of Belgium Alexander De Croo to discuss how VeChain can help with Belgium’s digital economy initiatives. #Belgium #VeChain Thor reageer retweet
WTF ?!?!?!?
pi_177125149
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

yooo nieuw topic......kappuh nou :*
jajoh laat maar, hij moet ff uitrazen.

De weekenddip komt eraan;



Zoals Vlad gister postte :7
Lambo of Rekt
pi_177125154
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De weekend dip moet nog komen.
naar 4.5k volgens TA ?
pi_177125158
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:58 schreef Predator38 het volgende:

[..]

naar 4.5k volgens TA ?
Yep
Lambo of Rekt
pi_177125162
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Yep
mooi......er staat nog fiat klaar, laat maar komen !
pi_177125182
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Yep
No offence, maar hoelang ben je al bezig met deze TA naar 4.5k? :P
pi_177125194
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:01 schreef pnxsinned het volgende:
zig met deze TA naar 4.5k?
zelfs als BTC op 20k staat horen we nog over de 4.5k
terwijl de echte steun op 6k ligt ....
pi_177125196
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:01 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

No offence, maar hoelang ben je al bezig met deze TA naar 4.5k? :P
Hoe bedoel je? Dat plaatje is wat Badvlad gister postte, die is niet van mij, maar het zou nog niet over zijn als we fibonacci volgen, de crash.
Lambo of Rekt
pi_177125217
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

zelfs als BTC op 20k staat horen we nog over de 4.5k
terwijl de echte steun op 6k ligt ....
Ik hoop dat je gelijk hebt, anders gaat de LISK rebranding ook ondergesneeuwd worden.
Lambo of Rekt
pi_177125219
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat plaatje is wat Badvlad gister postte, die is niet van mij, maar het zou nog niet over zijn als we fibonacci volgen, de crash.
I see.
Dan kijk ik nog paar weken niet.
pi_177125224
Hopelijk een mooie groene dag vandaag. Mijn portfolio doet nog steeds pijn.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:05:44 #21
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177125249
Wat eurootjes over in mijn potje carnaval tot nu toe. Wil fiat inbrengen maar denk dat we eerlijk gezegd nog verder zakken.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:06:27 #22
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177125260
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:04 schreef ColeJ het volgende:
Hopelijk een mooie groene dag vandaag. Mijn portfolio doet nog steeds pijn.
Mijn hoofd vanmorgen ook..... mag zo weer los.🍻
pi_177125302
Wanneer moon?
pi_177125341
ok

nou ik heb nog niks aan munten

dus dacht hier even vragen welke ik het beste kan kopen
pi_177125363
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:11 schreef Weissmania het volgende:
ok

nou ik heb nog niks aan munten

dus dacht hier even vragen welke ik het beste kan kopen
Moet je bij BansheeBoy zijn, die heeft goeie dukaten
Lambo of Rekt
pi_177125410
yo Bansheeboy

waar ben je
pi_177125428
Hij heeft heul vochtige dukaten in zijn dijen.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:17:01 #28
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177125464
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:11 schreef Weissmania het volgende:
ok

nou ik heb nog niks aan munten

dus dacht hier even vragen welke ik het beste kan kopen
Geertcoin
pi_177125486
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:17 schreef betyar het volgende:

[..]

Geertcoin
Dit... En U.CASH https://coinmarketcap.com/currencies/ucash/
Lambo of Rekt
pi_177125512
wat vinden jullie van NEO
pi_177125531
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:19 schreef Weissmania het volgende:
wat vinden jullie van NEO
Leuke coin, maar zie te weinig x factor erin op long term.
pi_177125612
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:20 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Leuke coin, maar zie te weinig x factor erin op long term.
Wat bedoel je met X-Factor? Als fanboy zie ik die smarteconomy wel zitten!
pi_177125617
aight ok
pi_177125651
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:23 schreef Dicing het volgende:

[..]

Wat bedoel je met X-Factor? Als fanboy zie ik die smarteconomy wel zitten!
Aantal keer dat die over de kop kan gaan.
x2, x3, x25, x50, x100!

Ik ga enkel voor de laatste 2 ;)
pi_177125669
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Aantal keer dat die over de kop kan gaan.
x2, x3, x25, x50, x100!

Ik ga enkel voor de laatste 2 ;)
_O- _O-

Niet tevreden zijn met x10
pi_177125670
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Aantal keer dat die over de kop kan gaan.
x2, x3, x25, x50, x100!

Ik ga enkel voor de laatste 2 ;)
Neo nog 50x over de kop?
Lambo of Rekt
pi_177125686
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:26 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O-

Niet tevreden zijn met x10
Dat gaat al vaak snel met de goeie coins.
pi_177125689
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neo nog 50x over de kop?
Nee, geloof ik niet in. :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 11:40:28 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177126024
Denk dat wij geen 4.5k gaan zien. Support op 7.8k was best sterk en die van 6k was ook solide. Denk dat wij vandaag nog de 9k aantikken.
pi_177126081
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:40 schreef Kyran het volgende:
Denk dat wij geen 4.5k gaan zien. Support op 7.8k was best sterk en die van 6k was ook solide. Denk dat wij vandaag nog de 9k aantikken.
Hoop dat je gelijk hebt
Lambo of Rekt
pi_177126273
quote:
[–]G60FORCE 1 punt 29 minuten geleden
still i believe he has a valid point... i do agree that ETN's come a VERY long (short 2/3months) way ON JUST 1 FRIGGIN SHIT EXCHANGE.... now that's worth noticing... yes perhaps added a few other shitexchanges would work lol but i'd rather go BIG and PERFECT they just keep postponing... i know waiting until after Chinese Newyear is good tactic... SO WE'LL SEE!
Fokkers op reddit? Tevens: ETN -O- eindelijk weer een beetje fatsoenlijk nieuws, doet niets met de prijs.
pi_177126318
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:50 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Fokkers op reddit? Tevens: ETN -O- eindelijk weer een beetje fatsoenlijk nieuws, doet niets met de prijs.
ETN is dan ook gewoon een shitcoin.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177126363
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:50 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Fokkers op reddit? Tevens: ETN -O- eindelijk weer een beetje fatsoenlijk nieuws, doet niets met de prijs.
_O-
Lambo of Rekt
pi_177126367
Ik heb van de week wat Achain gekocht. Ben er nog niet helemaal bekend mee maar het is een soort platform ala Ethereum waar je eigen coins kan maken op basis van Achain en de holders van Achain krijgen dan ook coins van de projecten die erop gebouwd worden. Een soort reward systeem. Staat nog in de kinderschoenen, was mij de 100 dollar gok wel waard.
pi_177126385
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:54 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb van de week wat Achain gekocht. Ben er nog niet helemaal bekend mee maar het is een soort platform ala Ethereum waar je eigen coins kan maken op basis van Achain en de holders van Achain krijgen dan ook coins van de projecten die erop gebouwd worden. Een soort reward systeem. Staat nog in de kinderschoenen, was mij de 100 dollar gok wel waard.
Het zoveelste ethereum-like systeem?
Lambo of Rekt
pi_177126387
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

ETN is dan ook gewoon een shitcoin.
Je bent zelf een shitcoin :(

Ik ben het er overigens mee eens, maar ben door een kleine FOMO misschien een klein beetje een bagholder geworden. Misschien..
pi_177126511
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Je bent zelf een shitcoin :(

Ik ben het er overigens mee eens, maar ben door een kleine FOMO misschien een klein beetje een bagholder geworden. Misschien..
Blij dat ik daar niet ingestapt ben, heb het wel overwogen eind vorig jaar.
Lambo of Rekt
pi_177126550
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Blij dat ik daar niet ingestapt ben, heb het wel overwogen eind vorig jaar.
Ik ben gelukkig ook niet op de top ingestapt, ik sta nu op -20% tov BTC maar dat staan wel meer alts na de afgelopen weken. Holden dan maar!
pi_177126569
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Blij dat ik daar niet ingestapt ben, heb het wel overwogen eind vorig jaar.
Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnect :') )
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177126599
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnect :') )
Ja maar Cardano en Iota zie ik niet zo snel het veld uit geslagen worden.
Lambo of Rekt
pi_177126608
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnect :') )
Wat wel opmerkelijk is is dat Cardano en IOTA hun 'top' positie redelijk lang vasthouden daarna.
pi_177126621
Alhoewel TRON ook nog op #15 staat dus ja
pi_177126633
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:05 schreef BakkenKappen het volgende:
Alhoewel TRON ook nog op #15 staat dus ja
TRON is echt de grootste shitcoin ever... en nog op 15 ja.
Lambo of Rekt
  maandag 12 februari 2018 @ 12:07:58 #54
131603 Afwazig
Serious business
pi_177126682
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

TRON is echt de grootste shitcoin ever... en nog op 15 ja.
Positie op CMC zegt niks gezien het grote aantal shitcoins en scams.

Bcash, Ripple, IOTA, Cardano, Verge, BTG enzovoorts.
pi_177126706
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Positie op CMC zegt niks gezien het grote aantal shitcoins en scams.

Bcash, Ripple, IOTA, Cardano, Verge, BTG enzovoorts.
Nouja, het zegt dan wel niet zo veel, maar er zijn zat mensen die hun buys erop baseren, dus dat neveneffect heb je wel.
Lambo of Rekt
pi_177126708
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

TRON is echt de grootste shitcoin ever... en nog op 15 ja.
Spoel je mond eens even.
pi_177126717
quote:
8s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:08 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Spoel je mond eens even.
Oeps :@ ;(
Lambo of Rekt
pi_177126726
quote:
9s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oeps :@ ;(
Al goed. O+
pi_177126755
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:56 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Je bent zelf een shitcoin :(

Ik ben het er overigens mee eens, maar ben door een kleine FOMO misschien een klein beetje een bagholder geworden. Misschien..
Geen bagholder, gewoon een strong hand!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177126779
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

jajoh laat maar, hij moet ff uitrazen.

De weekenddip komt eraan;

[ afbeelding ]

Zoals Vlad gister postte :7
Je vergelijkt dit Bitcoin crash nu met de Dotcom bubble?
Love is in the air!
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 12:12:15 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177126790
WASU WASU WASU WASUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177126821
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:12 schreef onlogisch het volgende:
WASU WASU WASU WASUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
_O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
pi_177126827
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat wel opmerkelijk is is dat Cardano en IOTA hun 'top' positie redelijk lang vasthouden daarna.
Zeker, maar na een jaar mag je wel verwachten dat de reden dat mensen die coins holden, het niet puur op verwachtingswaarde is, maar meer op de ontwikkelingen rond de coin zelf.

Maar voor hetzelfde geld maakt crypto de belofte niet na, dat kan natuurlijk ook. Dan gaat alles dalen. Of veel top 30 coins gaan gewoon nooit meer stijgen dan vorige ATH.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177126843
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen bagholder, gewoon een strong hand!
Dan moet je wat Stronghands kopen jonge, stronghands.info
pi_177126876
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Maar voor hetzelfde geld maakt crypto de belofte niet na, dat kan natuurlijk ook. Dan gaat alles dalen. Of veel top 30 coins gaan gewoon nooit meer stijgen dan vorige ATH.
Wat is "de belofte" van crypto dan?
pi_177126892
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:02 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig ook niet op de top ingestapt, ik sta nu op -20% tov BTC maar dat staan wel meer alts na de afgelopen weken. Holden dan maar!
Success met holden dan maar, ik hodl ondertussen de sterkere BTC :P
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177126913
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:15 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat is "de belofte" van crypto dan?
Dat het gebruikt gaat worden, dat er nuttige apps op verschijnen, dat overheden hun systemen er op aanpassen etc.

Maar dan denk ik meer over een termijn van 5-10 jaar waarin je de eerste resultaten mag verwachten
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177127046
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Aantal keer dat die over de kop kan gaan.
x2, x3, x25, x50, x100!

Ik ga enkel voor de laatste 2 ;)
Die 50x heb ik al gepakt met neo op de ath..... maarrrr niet verkocht :( dus nu zet ik maar in op de 100x!

Dus wel degelijk de x-factor! Maar meer dan een 4x vanaf nu zie ik hem ook niet doen ( en dat is al heel positief gedacht).

Maar heb zeker wel vertrouwen in Neo
pi_177127125
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:23 schreef Dicing het volgende:

[..]

Die 50x heb ik al gepakt met neo op de ath..... maarrrr niet verkocht :( dus nu zet ik maar in op de 100x!

Dus wel degelijk de x-factor! Maar meer dan een 4x vanaf nu zie ik hem ook niet doen ( en dat is al heel positief gedacht).

Maar heb zeker wel vertrouwen in Neo
Precies, die x50 zijn al geweest.
Dus, nu op zoek naar andere kanshebbers ;)
pi_177127137
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Precies, die x50 zijn al geweest.
Dus, nu op zoek naar andere kanshebbers ;)
ETN bijvoorbeeld :7
Lambo of Rekt
pi_177127196
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ETN bijvoorbeeld :7
Neh. Ken hem ook even niet.
Misschien wel, misschien niet. Ik heb andere op het oog :P
  maandag 12 februari 2018 @ 12:31:23 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177127236
Is IOTA een shitcoin ja? Ik heb er nog een aantal :{
pi_177127237
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:16 schreef ITrade het volgende:

[..]

Success met holden dan maar, ik hodl ondertussen de sterkere BTC :P
Gaat goed komen, er komt vast een keer een pump als ze op een goede exchange komen :) Zit ook niet all-in gelukkig.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:00:24 #74
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177127911
Iemand nog wat Snickers Pringlescoins te shillen dan? :7
  maandag 12 februari 2018 @ 13:03:08 #75
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177127979
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:00 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand nog wat Snickers Pringlescoins te shillen dan? :7
Bitconnect.
pi_177128055
Universa jaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_177128109
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
pi_177128121
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
EOS
  maandag 12 februari 2018 @ 13:11:18 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177128198
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
AE
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2018 @ 13:12:20 #80
230491 Zith
pls tip
pi_177128230
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
BTC
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177128241
Ist Etherdelta kaput?!?!?!?
pi_177128294
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:12 schreef SMS303 het volgende:
Ist Etherdelta kaput?!?!?!?
Etherdelta is sowieso pauper ;(
pi_177128408
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:14 schreef blackmore het volgende:

[..]

Etherdelta is sowieso pauper ;(
Het kan veel beter en iets sneller....
Maar nu ik er wat meer vertrouwd mee ben bevalt het wel :)

Ik draai Edge en krijg altijd een Chrome extensie melding met het openen/refreshen van ED. Zo'n 4 dagen geleden begon het met het orderbook dat niet werd geupdate....


quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:18 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Gozer, ga anders een pringlesbus .....
Ik moest echt hard lachen om het pringles verhaal....
Mssn was het handiger geweest om de naam van de poster uit de qoute te verwijderen...
  maandag 12 februari 2018 @ 13:22:32 #84
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_177128505
Wtf U-Cash ;( Hoe kan die Marketcap zo hoog zijn?
015
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 13:25:56 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177128587
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
AE.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177128662
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnect :') )
Ben ik t niet mee eens, want hetzelfde kan je zeggen voor btc en 100 andere coins, die 70% gedaald zijn op t dieptepunt

IOTA en Cardano zijn grote (transparante) teams die aan n product werken, dat t nog niet optimaal werkt is een ander verhaal.
pi_177128683
Universa is shitcoin tbh.
pi_177128718
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:55 schreef Kyran het volgende:
Even VeChain shill

sunshinelu24 twitterde op maandag 12-02-2018 om 09:37:49 On my way to Brussels for a meeting with the Deputy Prime Minister and Minister of Digital Agenda of Belgium Alexander De Croo to discuss how VeChain can help with Belgium’s digital economy initiatives. #Belgium #VeChain Thor reageer retweet
Man als Universa zoiets zou tweeten dan zou vigen98 zichzelf naar de maan ejaculeren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 13:30:45 ]
pi_177128747
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Man als Universa zoiets zou tweeten dan zou vigen98 zichzelf naar de maan ejaculeren
echt he. maarja de RUSSISCHE MINISIITER HEEFT SHIRT AA GETORKKEMNEN JAAJJAJAJA MOOOONNNNNN FAPTEMBER IS UNUVERSAMAANANDNDNDNANAN
:')14.gif
pi_177128765
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Positie op CMC zegt niks gezien het grote aantal shitcoins en scams.

Bcash, Ripple, IOTA, Cardano, Verge, BTG enzovoorts.
jouw post is net zo shit als die coins
pi_177128768
echt die pipo van universa loopt er echt zo onproffesioneel bij. Niet te filmen.
En ja ik heb universa.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 13:35:47 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177128879
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:32 schreef ArnoldG0342 het volgende:
echt die pipo van universa loopt er echt zo onproffesioneel bij. Niet te filmen.
En ja ik heb universa.
Zit een beetje op hun Twitter te kijken en het is meer een algemeen nieuws feed dan een Universa feed. Gaat over alles, behalve Universa.

Hoop dat het een succes wordt voor diegenen die het hebben en dat meen ik series, maar ik zie het niet. ^O^

Edit: Voordat iemand in de verdediging schiet. Ik heb Universa whitepaper gelezen, site doorgespit en hun team bekeken. Ik zie vooral veel mooie getallen en nog veel meer mooie beloften. Als ze die kunnen waarmaken zou het wat kunnen worden, maar ik geloof er niet zo in. Niks unieks, behalve wat mooiere getallen t.o.v. bestaande producten.
pi_177128967
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zit een beetje op hun Twitter te kijken en het is meer een algemeen nieuws feed dan een Universa feed. Gaat over alles, behalve Universa.

Hoop dat het een succes wordt voor diegenen die het hebben en dat meen ik series, maar ik zie het niet. ^O^

Edit: Voordat iemand in de verdediging schiet. Ik heb Universa whitepaper gelezen, site doorgespit en hun team bekeken. Ik zie vooral veel mooie getallen en nog veel meer mooie beloften. Als ze die kunnen waarmaken zou het wat kunnen worden, maar ik geloof er niet zo in. Niks unieks, behalve wat mooiere getallen t.o.v. bestaande producten.
HOE DURF JE KRITIEK OP UNIVERSA TE HEBBEN!!

REPORT EN BAN.

:P
pi_177128976
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:32 schreef ArnoldG0342 het volgende:
echt die pipo van universa loopt er echt zo onproffesioneel bij. Niet te filmen.
En ja ik heb universa.
Lekker coltruitje man, niks mis mee.
pi_177128981
Ik weet het ook niet goed met universa. Ik zit er voorlopig in voor de ride omhoog.
pi_177129023
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lekker coltruitje man, niks mis mee.


Dit kan toch niet
pi_177129038
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit kan toch niet
Waarom niet?
pi_177129041
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit kan toch niet
Ja die linker he _O-
Tering zeg, wie draagt er nou een fucking jurk.
pi_177129071
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom niet?
Als je ergens op bezoek ga kleed je je gewoon representatief.
Misschien heb ik daar een iets ander beeld bij.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:43:48 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_177129073
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:31 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

jouw post is net zo shit als die coins
Jouw hoofd ook. :{
pi_177129095
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Als je ergens op bezoek ga kleed je je gewoon representatief.
Misschien heb ik daar een iets ander beeld bij.
Ik weet niet of je gezien hebt hoe Vitalik zich normaal gesproken kleed :P

En Ethereum doet het zowel bij corporates als bij de crypto community best prima.
pi_177129140
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit kan toch niet
Boeiend, die witte jurk is daar normale kleding, sjeik of niet, rechts is normale ICT kleding
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177129144
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:45 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik weet niet of je gezien hebt hoe Vitalik zich normaal gesproken kleed :P

En Ethereum doet het zowel bij corporates als bij de crypto community best prima.
Ja, heb je gelijk in.

Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.

Een shirt van de Coolcat is voor mij not done.
pi_177129157
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ja, heb je gelijk in.

Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.

Een shirt van de Coolkat is voor mij not done.
Echt, lekker belangrijk. :') Hij gaat gewoon even ergens langs, hij hoeft dan niet aan jouw kledings eisen te voldoen.

De personen waar zo'n man mee gaat praten kijken sowieso wel door je heen denk ik zo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 13:48:42 ]
pi_177129173
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Echt, lekker belangrijk. :') Hij gaat gewoon even ergens langs, hij hoeft dan niet aan jouw kledings eisen te voldoen.

De personen waar zo'n man mee gaat praten kijken sowieso wel door je heen denk ik zo.

Hij gaat lobbyen niet een potje knikkeren hoor haha.
Maar discussie gesloten. We zijn het gewoon niet met elkaar eens. Dat kan.
pi_177129233


_O- *O*

Los daarvan is Universa natuurlijk gewoon een shitcoin.
pi_177129265
UNIVERSAAAAJAAAAA
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177129285
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAJAAAAA
Keel, wat ben oe gek! ^O^ _O_
pi_177129289
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAJAAAAA
UNI

..

..

VERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177129360
:O
pi_177129384
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:56 schreef blackmore het volgende:
:O
Wat gaan we eerset krijgen, een BTC rush of is het 2018 ALT jaar, en dan met name wavesmaanden en wavesjaar?
Lambo of Rekt
pi_177129426
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSAAAAJAAAAA
Eind van het jaar een lambo voor de deur
pi_177129473
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
pi_177129487
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
Universa gaat moon, dat gaat het doen.
Lambo of Rekt
  maandag 12 februari 2018 @ 14:03:23 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_177129505
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
Het heeft nog niet eens een blockchain.

Universa :')
pi_177129511
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Universa gaat moon, dat gaat het doen.
haha ja zo heb ik nog 20 coins die nog steeds niet moon zijn gegaan
pi_177129532
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het heeft nog niet eens een blockchain.

Universa :')
Dus je noemt je product Universa Blockchain zonder dat er een blockchain is, daar werken ze aan hoop ik.
pi_177129542
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

echt he. maarja de RUSSISCHE MINISIITER HEEFT SHIRT AA GETORKKEMNEN JAAJJAJAJA MOOOONNNNNN FAPTEMBER IS UNUVERSAMAANANDNDNDNANAN
:')[ afbeelding ]
ZE KUNNEN WEL 20k TPS OP EEN NOG TE BOUWEN BLOCKCHAIN VERWERKEN!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 12 februari 2018 @ 14:05:14 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_177129548
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:04 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dus je noemt je product Universa Blockchain zonder dat er een blockchain is, daar werken ze aan hoop ik.
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
pi_177129587
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
Ach, zo begint elke coin, met lekker veel FUD :) No risk no reward.

Allemaal lullen over Universa dat het een shitcoin is, ongefundeerd. Maar allemaal wel klagen dat "ze altijd telaat zijn als een coin moon gaat", tja.... snappie de ironie
Lambo of Rekt
pi_177129593
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Jouw hoofd ook. :{
Daar dacht je moeder vannacht heel anders over :')
pi_177129622
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ja, heb je gelijk in.

Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.

Een shirt van de Coolcat is voor mij not done.
Mannen dragen geen blouses... Maar overhemden!

En dan zit jij op iemand zijn kleding te zeuren? :')
pi_177129634
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
Gelukkig ben jij al miljonair omdat je wel in de andere coins vertrouwde :')
pi_177129646
jongens beetje aardig voor elkaar
pi_177129653
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:09 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Mannen dragen geen blouses... Maar overhemden!

En dan zit jij op iemand zijn kleding te zeuren? :')
Haha, ag laat ook maar gaan :')
Belgie moet je inderdaad overhemden zeggen. Bij mij in de buurt (veluwe) is het vaak een blousje. Who cares.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:12:53 #126
131603 Afwazig
Serious business
pi_177129713
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:09 schreef cunial het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij al miljonair omdat je wel in de andere coins vertrouwde :')
Iedereen in dit topic is toch miljonair?
pi_177129723
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Haha, ag laat ook maar gaan.
Belgie moet je inderdaad overhemden zeggen. Bij mij in de buurt (veluwe) is het vaak een blousje. Who cares.
Een blouse is voor vrouwen een man draagt een overhemd. Zijn gewoon feiten hoor.

Dus voordat je beetje begint te zeuren over iemand zijn kleding, zorg dat je het zelf wel goed weet.
Staat anders zo lullig ;)
pi_177129730
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Iedereen in dit topic is toch miljonair?
Tuurlijk, miljoenen satoshi's heb ik.
pi_177129739
Vanwaar het grimmige sfeertje jongens? Doe es lief joh.
  maandag 12 februari 2018 @ 14:14:10 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_177129751
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:07 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Daar dacht je moeder vannacht heel anders over :')
Heb je nog wat vochtige dukaten over haar dijen laten kletteren?
pi_177129784
Iedereen hier was best rijk tot een maand geleden. En nu is het wachten op het volgende moment en dan beter nadenken haha
pi_177129806
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Heb je nog wat vochtige dukaten over haar dijen laten kletteren?
kwam alleen maar universa troep uit :(

Zelfs zij had daar geen belang voor..

Ze is niet dom dat moet ik toegeven
pi_177129823
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Heb je nog wat vochtige dukaten over haar dijen laten kletteren?
Maar even, je zegt steeds dat Universa een ERC20 token is maar dat is niet juist. De tokens waar jij het over hebt zijn placeholders op de Ethereum chain om alvast het handelen mogelijk te maken voor de mensen die dat willen.

Daarom ook de naam, UTN-P waar de P voor placeholder staat.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 14:17:11 ]
pi_177129839
Op dit moment wel toch?
pi_177129840
quote:
99s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar even, je zegt steeds dat Universa een ERC20 token is maar dat is niet juist.
Het is wel juist, het is nu een placeholder token... ERC20, maar universa zelf niet nee
Lambo of Rekt
pi_177129866
Ik heb nog een ander project dat dit jaar gelanceerd wordt waarvoor ik een ERC20 token heb die nog omgewisseld moet worden, maar die hebben wel een werkend platform in beta fast op www.nimiq.com
Misschien krijg ik daarmee m'n lambo terug
  maandag 12 februari 2018 @ 14:20:29 #137
131603 Afwazig
Serious business
pi_177129941
quote:
99s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar even, je zegt steeds dat Universa een ERC20 token is maar dat is niet juist. De tokens waar jij het over hebt zijn placeholders op de Ethereum chain om alvast het handelen mogelijk te maken voor de mensen die dat willen.

Daarom ook de naam, UTN-P waar de P voor placeholder staat.

Ja dat snap ik ook, maar dan is universa momenteel toch een ERC20 token of niet? Zolang ze nog geen eigen blockchain hebben lijkt me dat de enige juiste constatering.
pi_177130011
Het is een hemd, geen overhemd of blouse. Gewoon een hemd.

Nou hup, nu weer naar die maan.
pi_177130033
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:22 schreef BakkenKappen het volgende:
Het is een hemd, geen overhemd of blouse. Gewoon een hemd.

Nou hup, nu weer naar die maan.
Nou is dat ook weer duidelijk.
*;
pi_177130034
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel vriend, maar dan is universa momenteel toch een ERC20 token of niet? Zolang ze nog geen eigen blockchain hebben lijkt me dat de enige juiste constatering.
Er is dus wel al een blockchain, alleen nog in de testnetfase. https://access.universa.io/contracts hier kun je er al een beetje mee pielen. :)
pi_177130068
ik heb nog 170 dollar aan bitcoin staan op Crypto Bridge, moet ik Universa erbij nemen?
  maandag 12 februari 2018 @ 14:26:40 #142
131603 Afwazig
Serious business
pi_177130103
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is dus wel al een blockchain, alleen nog in de testnetfase. https://access.universa.io/contracts hier kun je er al een beetje mee pielen. :)
Een testnet zeg mij helemaal niks. Dat heb ik de laatste aren regelmatig voorbij zien komen; projecten die met een testnet komen en op basis daarvan claims maken. Als na lange tijd dan er een mainnet komt blijkt er weinig meer van over in een live-omgeving.

Maar ze mogen me verrassen.
pi_177130153
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Een testnet zeg mij helemaal niks. Dat heb ik de laatste aren regelmatig voorbij zien komen; projecten die met een testnet komen en op basis daarvan claims maken. Als na lange tijd dan er een mainnet komt blijkt er weinig meer van over in een live-omgeving.

Maar ze mogen me verrassen.
Sure, maar je doet het voorkomen alsof het een project is dat gebaseerd is op een ERC20 token. Dat wilde ik even rechtzetten. Overigens moet het mainnet nog in Q1 uitgerold worden, zou mooi zijn.
pi_177130229
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sure, maar je doet het voorkomen alsof het een project is dat gebaseerd is op een ERC20 token. Dat wilde ik even rechtzetten. Overigens moet het mainnet nog in Q1 uitgerold worden, zou mooi zijn.
Men heeft dus een ICO gedaan met ERC20 tokens die je later kan inwisselen als hun eigen blockchain en coin klaar is neem ik aan
pi_177130257
Toch weer $160 gratis gekregen, maandag Bitcore aidrop day!
pi_177130274
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:30 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Men heeft dus een ICO gedaan met ERC20 tokens die je later kan inwisselen als hun eigen blockchain en coin klaar is neem ik aan
Je kon na de ICO kiezen wat je wilde. Wachten op je tokens op het mainnet (UTN) of ze krijgen in de vorm van UTN-P op de Ethereum chain. Die laatste kun je straks inderdaad 1 op 1 inruilen voor 'echte' tokens.

Ik vond het een mooie uitkomst, want in mijn eigen wallet staan die ERC20 tokens toch veiliger dan op zo'n accountje op een website van een ICO. Dat account is natuurlijk alleen maar een email en een wachtwoordje.
pi_177130395
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kon na de ICO kiezen wat je wilde. Wachten op je tokens op het mainnet (UTN) of ze krijgen in de vorm van UTN-P op de Ethereum chain. Die laatste kun je straks inderdaad 1 op 1 inruilen voor 'echte' tokens.

Ik vond het een mooie uitkomst, want in mijn eigen wallet staan die ERC20 tokens toch veiliger dan op zo'n accountje op een website van een ICO. Dat account is natuurlijk alleen maar een email en een wachtwoordje.
Heel slim ja, beter alles in eigen beheer houden. Ik vraag me alleen af of deze coin niet nu al redelijk prijzig is als je kijkt naar het totaal van 4,9 miljard tokens
pi_177130484
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:32 schreef metallicelmo het volgende:
Toch weer $160 gratis gekregen, maandag Bitcore aidrop day!
_O- _O- _O-
pi_177130565
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:38 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Download gewoon de BitCore wallet, maak een adres aan, koop een paar coins. Registreer je adres via de airdrop pagina en vervolgens krijg je elke maandag 6% over je totaal aantal coins in je wallet gestort, no questions asked.
elke maand komt er 1% bij, dus in maart 7% per week, april 8% per week etc. Telt lekker op
pi_177130623
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:41 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Download gewoon de BitCore wallet, maak een adres aan, koop een paar coins. Registreer je adres via de airdrop pagina en vervolgens krijg je elke maandag 6% over je totaal aantal coins in je wallet gestort, no questions asked.
elke maand komt er 1% bij, dus in maart 7% per week, april 8% per week etc. Telt lekker op
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
pi_177130755
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
Dat dacht ik ook, maar je hoeft alleen maar 1 coin minimaal te kopen en het staat in je eigen QT-
wallet op je pc. Geen Bitconnect achtige zaken voor zover ik kan zien
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2018 @ 14:45:14 #152
230491 Zith
pls tip
pi_177130758
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
Wat is het risico? In het ergste geval ben je alles kwijt wat in je wallet is!

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar je hoeft alleen maar 1 coin minimaal te kopen en het staat in je eigen QT-
wallet op je pc. Geen Bitconnect achtige zaken voor zover ik kan zien
Oh, dacht dat het in een speciale bitcore wallet moest.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177131067
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat is het risico? In het ergste geval ben je alles kwijt wat in je wallet is!

[..]

Oh, dacht dat het in een speciale bitcore wallet moest.
Nee, BitCore is een eigen blockchain (een fork ala Bitcoin Cash, maar dan eerder gemaakt in april 2017). Eigen wallet software en ze willen de coin bekendheid en nut geven door alle coins te airdroppen, verspreid over de wallets die zich aanmelden bij de airdrop. Gaat net zolang door tot de coins uit de airdrop wallet vergeven zijn volgens mij
Ziet er ongeveer zo uit
pi_177131166
niks is gratis op deze wereld is mij altijd aangeleerd..
pi_177131322
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:54 schreef noobcrypto het volgende:
niks is gratis op deze wereld is mij altijd aangeleerd..
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
pi_177131340
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
Ik moest lachen, thanks
pi_177131384
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Lambo of Rekt
pi_177131392
quote:
8s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Ik niet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177131401
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik niet.
Niet? ;(
Lambo of Rekt
pi_177131420
Ik wel.
pi_177131572
quote:
8s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Volgens mij is Klaas nu te druk bezig met zijn zorgen over de financiële markt nu.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177131585
Ik heb vannacht als Robin Hood munten weggegeven met daarop een private key met elk een paar satoshi erop.
pi_177131588
quote:
Ripple, altijd goed.
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef ITrade het volgende:

[..]

Volgens mij is Klaas nu te druk bezig met zijn zorgen over de financiële markt nu.
Ja een tipje tussendoor kan toch wel :(
Lambo of Rekt
pi_177131623
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef Typisch het volgende:
Ik heb vannacht als Robin Hood munten weggegeven met daarop een private key met elk een paar satoshi erop.
:P

Ik kwam in de stad een groep bitcoin miners tegen, was best creatief.
pi_177131640
Bitcoin transacties zijn weer bijna voor nop. _O_

CoreFeeHelper twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:58:48 Next block fee: 6.5 sat/byteHour fee: 5.0 sat/byteDay fee: 4.2 sat/byteHalf-week fee: 4.2 sat/byteWeek fee: 3.5 sat/byte.... reageer retweet
pi_177131654
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef Typisch het volgende:
Bitcoin transacties zijn weer bijna voor nop. _O_

CoreFeeHelper twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:58:48 Next block fee: 6.5 sat/byteHour fee: 5.0 sat/byteDay fee: 4.2 sat/byteHalf-week fee: 4.2 sat/byteWeek fee: 3.5 sat/byte.... reageer retweet
Hoe lang duren ze nu?
Lambo of Rekt
pi_177131664
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe lang duren ze nu?
de pool is bijna leeg, dus binnen een paar blocks gok ik zo
pi_177131672
quote:
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177131693
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
pi_177131743
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
Blijven herhalen, dan valt het kwartje zelf wel eens.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177131750
Zoveel van die cursussen en shit die dingen over blockchain aanbieden :')

Ga lekker weg.
pi_177131759
Bitcoin is best wel weer snel geworden, het netwerk zal zichzelf ook wel aanpassen
pi_177131790
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
Beweer ik ergens anders dan?

Die vooroordelen altijd ook meteen...
pi_177131807
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Beweer ik ergens anders dan?

Die vooroordelen altijd ook meteen...
Wie de schoen past...

Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
pi_177131808
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
pi_177131831
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Geef mij een argument waarom de 'tangle' bij Universa wel goed zou werken.
pi_177131837
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Heb je t miljoen al?
Lambo of Rekt
pi_177131842
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je t miljoen al?
:)
pi_177131853
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:)
:D
Lambo of Rekt
pi_177131882
Ponzi scheme 2.0
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177131890
http://wgntv.com/2018/02/(...)d-in-cryptocurrency/

Ted-Jan Bloemen laat hem betalen in crypto.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177131892
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ponzi scheme 2.0
Waar?!
Lambo of Rekt
pi_177131898
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177131941
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie de schoen past...

Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
Slachtofferrol?

Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.

Wie de schoen past...

Ik noemde jou naam niet eens...

Niveau hoor.

:')
pi_177131959
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Ja :D Undercovers.
Lambo of Rekt
pi_177131983
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Slachtofferrol?

Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.

Wie de schoen past...

Ik noemde jou naam niet eens...

Niveau hoor.

:')
Waarom

Schrijf

Je

Zo

?
pi_177132008
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Slachtofferrol?

Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.

Wie de schoen past...

Ik noemde jou naam niet eens...

Niveau hoor.

:')
oke is goed
pi_177132025
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[ afbeelding ]

_O- *O*

Los daarvan is Universa natuurlijk gewoon een shitcoin.
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven.... ;( ".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177132058
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:22 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom

Schrijf

Je

Zo

?
Vind ik leuk staan.
pi_177132087
quote:
15s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven.... ;( ".
het zou wat zijn als hij naast zijn genialiteit ook nog goede genen had gekregen op het gebied van uiterlijk..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 15:26:53 ]
pi_177132098
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ponzi scheme 2.0
Wat?
pi_177132113
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Ja. Je had hier paar weken terug ook al mensen die hele tijd zeiden ja het is niks blabla maar ondertussen snel UTN kopen :D
pi_177132143
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan. ^O^
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177132187
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan. ^O^
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 15:33:12 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177132214
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.
Zelfs in het Engels :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177132222
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zelfs in het Engels :o
damn
even patentje aanvragen
pi_177132281
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

damn
even patentje aanvragen
Intellectueel eigendom wel even op de blockchain registeren he, zoals het heurt.
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 15:36:19 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177132282
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie de schoen past...

Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
jou naam :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 15:36:46 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177132291
quote:
11s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waar?!
U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

JAJAJAAAAAAAAAAAAAAA
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177132297
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

jou naam :')
oei, die is wel pijnlijk
pi_177132303
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

JAJAJAAAAAAAAAAAAAAA
heb jij al wat universaaaaa?!
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 15:37:14 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177132307
quote:
9s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

oei, die is wel pijnlijk
Iets met het beste paard maatje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 15:37:33 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177132316
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

heb jij al wat universaaaaa?!
Natuurlijk niet. Als er één coin geshilled wordt hier...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177132369
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iets met het beste paard maatje.
in de gang?
pi_177132378
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Als er één coin geshilled wordt hier...
nou dan mag jij niet op mijn universafeestje komen :(
  Moderator maandag 12 februari 2018 @ 15:41:02 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177132395
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177132402
kan niet inloggen op binance? Krijg die sms maar niet toegestuurd...
pi_177132418
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:41 schreef noobcrypto het volgende:
kan niet inloggen op binance? Krijg die sms maar niet toegestuurd...
Gehackt, je geld is weg.
Lambo of Rekt
pi_177132422
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:41 schreef noobcrypto het volgende:
kan niet inloggen op binance? Krijg die sms maar niet toegestuurd...
Het is een hekkie.
pi_177132464
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:41 schreef noobcrypto het volgende:
kan niet inloggen op binance? Krijg die sms maar niet toegestuurd...
SMS gebruiken :'). Jemig
pi_177132492
quote:
vannacht nog gehoord
pi_177132497
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Het is een hekkie.
pi_177132500
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:

[..]

Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Ze halen eerst klanten binnen, daarna gaan ze XRP gebruiken.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177132582
wat een gekenker weer dit...
Meer mensen met het probleem te maken gehad op binance?
Iemand een tip/advies?
pi_177132641
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

SMS gebruiken :'). Jemig
Niet veilig? :@
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:50 schreef noobcrypto het volgende:
wat een gekenker weer dit...
Meer mensen met het probleem te maken gehad op binance?
Iemand een tip/advies?
Net even geprobeerd, krijg netjes binnen een paar seconden sms.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177132663
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:50 schreef noobcrypto het volgende:
wat een gekenker weer dit...
Meer mensen met het probleem te maken gehad op binance?
Iemand een tip/advies?
Er zijn wel vaker problemen met het SMS systeem. een maatje van mij had er ook problemen mee. Ik adviseer toch 2FA. Telefoon eerst maar eens keer aan en weer uit zetten.
pi_177132675
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:44 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

SMS gebruiken :'). Jemig
Ik gebruik liever 2 apparaten om in te moeten loggen dan alles op 1 apparaat?

Altijd zo bang dat mocht mijn pc met virussen besmet raken dat ze dan die shit ook meteen hebben? Nu moeten ze en mijn pc gegevens en 06 nummer in beheer hebben. Lijkt mij veilig?
pi_177132693
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Er zijn wel vaker problemen met het SMS systeem. een maatje van mij had er ook problemen mee.
dr is nix mis met SMS....
pi_177132694
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

JAJAJAAAAAAAAAAAAAAA
Niet mogelijk.
pi_177132695
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:54 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik gebruik liever 2 apparaten om in te moeten loggen dan alles op 1 apparaat?
2FA is op je telefoon.

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:55 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dr is nix mis met SMS....
Als binance er een speciale pagina voor maakt, dan lijkt me er toch iets aan de hand.
https://support.binance.c(...)Not-Receive-SMS-code
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 12 februari 2018 @ 15:57:19 #222
206731 Mortaxx
Doomer
pi_177132727
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:

[..]

Ze halen eerst klanten binnen, daarna gaan ze XRP gebruiken.
ga deze discussie niet aan joh

Gewoon cointjes shillen omdat ze een mooie site hebben
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_177132760
Ik ren wel even rondje om het huis, ik zit hier op het platteland met amper 3g bereik :')
pi_177132797
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:14 schreef BakkenKappen het volgende:
Zoveel van die cursussen en shit die dingen over blockchain aanbieden :')

Ga lekker weg.
In het AD staat ook vaak zo'n advertentie van twee mannetjes die net van school zijn die cursussen geven over beleggen (incl. cryptocurrencies). Ziet er niet uit :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177132872
Zo ben weer ingelogd.
Zal ik nog wat fiat steken in Lisk... hmm
pi_177132889
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

In het AD staat ook vaak zo'n advertentie van twee mannetjes die net van school zijn die cursussen geven over beleggen (incl. cryptocurrencies). Ziet er niet uit :')
Die staat ook vaak in het NRC :')
pi_177132930
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:55 schreef SMS303 het volgende:

[..]

dr is nix mis met SMS....
Google authenticator is een betere keuze in dit geval vind ik.

Bij SMS ben je toch weer afhankelijk van de zendende en ontvangende provider, wat zeker bij internationale SMS-jes gezeik op kan leveren.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177132981
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Google authenticator is een betere keuze in dit geval vind ik.

Bij SMS ben je toch weer afhankelijk van de zendende en ontvangende provider, wat zeker bij internationale SMS-jes gezeik op kan leveren.
Maar dan toch ook veiliger? Ze moeten dan 2 dingen van je "hacken" als het ware? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
pi_177133086
Gaan we weer langzaam richting de 10k? Om volgend jaar kerst weer op 20k te zitten?
Love is in the air!
pi_177133156
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:07 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]
Bij SMS ben je toch weer.....
Damn... vergeten een smiley erbij te prakken :)
Behalve die memorabele klap van een molenwiek is er niets mis met me ;)
pi_177133174
Etc! Olé

UNIVERSNO!
pi_177133227
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:17 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Damn... vergeten een smiley erbij te prakken :)
Behalve die memorabele klap van een molenwiek is er niets mis met me ;)
Ohja je naam valt niet echt op, komt denk door die QR code :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_177133246
Dus gaan we de 16de weer pompen of wat?
  maandag 12 februari 2018 @ 16:25:37 #234
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177133276
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:55 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

2FA is op je telefoon.

[..]

Als binance er een speciale pagina voor maakt, dan lijkt me er toch iets aan de hand.
https://support.binance.c(...)Not-Receive-SMS-code
een sms-code invoeren is ook een vorm van 2FA..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 februari 2018 @ 16:31:59 #235
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177133394
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:09 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Maar dan toch ook veiliger? Ze moeten dan 2 dingen van je "hacken" als het ware? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
Met Authenticator toch ook?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_177133531
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Waarom Universa als Vechain.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 16:40:17 ]
pi_177133566
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Waarom Universa als Vechain..
VEN is een dertien in een dozijn erc20 token
pi_177133577
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

VEN is een dertien in een dozijn erc20 token
  maandag 12 februari 2018 @ 16:41:37 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177133583
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

VEN is een dertien in een dozijn erc20 token
Dit denken :')
pi_177133584
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

VEN is een dertien in een dozijn erc20 token
Wait, wat :D
Lambo of Rekt
pi_177133594
alleen maar een whitepaper, een erc20 token en mooie praatjes
pi_177133603
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:42 schreef Typisch het volgende:
alleen maar een whitepaper, een erc20 token en mooie praatjes
_O- :D
  maandag 12 februari 2018 @ 16:42:50 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177133612
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:42 schreef Typisch het volgende:
alleen maar een whitepaper, een erc20 token en mooie praatjes
dan heb je niet zo goed opgelet :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177133627
pi_177133631
Hij loopt de boel nu te trollen dus ik houd me even hierbuiten :D
Lambo of Rekt
pi_177133664
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:23 schreef BakkenKappen het volgende:
Dus gaan we de 16de weer pompen of wat?
wall street weer bonussen?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177133827
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:43 schreef EggsTC het volgende:
Hij loopt de boel nu te trollen dus ik houd me even hierbuiten :D
Nu ik de topictitel zie valt het mij pas op dat jouw naam een alliteratie is van xtc. Erg geestig gevonden :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_177133860
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nu ik de topictitel zie valt het mij pas op dat jouw naam een alliteratie is van xtc. Erg geestig gevonden :)
Scherp.
Lambo of Rekt
  maandag 12 februari 2018 @ 17:05:56 #249
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177134021
wat een saaie shit zeg. het is niet eens spannend meer om smorgens blockfolio te openen.
pi_177134194
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:05 schreef SugeLucky het volgende:
wat een saaie shit zeg. het is niet eens spannend meer om smorgens blockfolio te openen.
Hier riep het halve topic om tijdens de crash naar 6K :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177134237
Gaan we vanavond weer richting de 9000? Ben benieuwd wat Azië gaat doen als ze wakker worden. :o
pi_177134248
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

AE.
Ja maar jongen, die is al te duur joh! Net als EOS. Ik zoek kwaliteit voor weinig! Zeg maar Lisk/NEO

Geen stratis en waves.... het wordt nooit meer wavesmaand :(

Nahhh AE duik ik nog wel effe in!
pi_177134280
Sollicitatiegesprek ging trouwens erg goed vanmiddag. Kan ik straks met mijn Lambo naar werk. :)
pi_177134304
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hier riep het halve topic om tijdens de crash naar 6K :D
Er hebben een paar hier een liter azijn gedronken. Voor hen is het nooit goed.
  maandag 12 februari 2018 @ 17:44:59 #255
286575 Roces18
Chef de party
pi_177134572
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:25 schreef BadVlad het volgende:
Gaan we vanavond weer richting de 9000? Ben benieuwd wat Azië gaat doen als ze wakker worden. :o
ik doe weer actief mee als die weer de 20 aan tikt :X
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_177134709
quote:
Dwaalboy ben je verdwaald op het internet?
De Telegraaf :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 12 februari 2018 @ 18:04:32 #258
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177134903
YES SNEL INKOPEN NU
pi_177134946
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:04 schreef RickoKun het volgende:
YES SNEL INKOPEN NU
wat wordt er nu weer na een pump gedumpt?
  maandag 12 februari 2018 @ 18:07:24 #260
131603 Afwazig
Serious business
pi_177134962
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:26 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ja maar jongen, die is al te duur joh! Net als EOS. Ik zoek kwaliteit voor weinig! Zeg maar Lisk/NEO

Geen stratis en waves.... het wordt nooit meer wavesmaand :(

Nahhh AE duik ik nog wel effe in!
MSP
pi_177135016
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:25 schreef BadVlad het volgende:
Gaan we vanavond weer richting de 9000? Ben benieuwd wat Azië gaat doen als ze wakker worden. :o
Die gaan natuurlijk weer massaal op de verkoopknop drukken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2018 @ 18:15:59 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177135153
quote:
6s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:42 schreef Typisch het volgende:
alleen maar een whitepaper, een erc20 token en mooie praatjes
Ze hebben niet eens een whitepaper, veel erger, sell sell sell.
pi_177135192
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 12 februari 2018 @ 18:18:23 #264
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177135211
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef ITrade het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_177135309
quote:
Ik dacht btc anti-bank was?
pi_177135370
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik dacht btc anti-bank was?
niet als de prijs daalt.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Eindredactie Games maandag 12 februari 2018 @ 18:32:29 #267
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177135447
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik dacht btc anti-bank was?
iedereen mag er in handelen, maar banken kunnen niet de koers bepalen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_177135547
quote:
4s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:32 schreef Oscar. het volgende:

[..]

iedereen mag er in handelen, maar banken kunnen niet de koers bepalen
Kkbanken niet toch? Die moeten allemaal naar de tering.

*cryptoanarchist mode uit
pi_177135643
quote:
4s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:32 schreef Oscar. het volgende:

[..]

iedereen mag er in handelen, maar banken kunnen niet de koers bepalen
niet?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2018 @ 18:53:35 #270
230491 Zith
pls tip
pi_177135766
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 18:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik dacht btc anti-bank was?
Banken hebben evenveel rechten met hun bitcorn als ik, ze zijn dus niet speciale users, ze kunnen niet bijprinten, en ze kunnen niet beslissen wat ik met mijn bitcorns doe.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177136245
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:25 schreef BadVlad het volgende:
Gaan we vanavond weer richting de 9000? Ben benieuwd wat Azië gaat doen als ze wakker worden. :o
Heerlijk. Nog een keer x2 en we zitten alweer richting de 20k :)
Love is in the air!
pi_177136622
Belg ontdekt 2.000 miljard euro op zijn rekening

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180211_03350622

Laten we maar hopen dat zulke banken ver van Bitcoin vandaan blijven.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177136687
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:29 schreef ITrade het volgende:
Belg ontdekt 2.000 miljard euro op zijn rekening

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180211_03350622

Laten we maar hopen dat zulke banken ver van Bitcoin vandaan blijven.
pi_177136822
Nog mensen ingestapt in ETC?
Eergister aardig ingekocht en gaat al beetje moon zo... Tot half maart gaat die knallen. Dus get in
pi_177137010
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:36 schreef Dwaalboy het volgende:
Nog mensen ingestapt in ETC?
Eergister aardig ingekocht en gaat al beetje moon zo... Tot half maart gaat die knallen. Dus get in
Zet een willekeurige coin ipv ETC en je bent klaar.
pi_177137165
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:43 schreef mikieu het volgende:

[..]

Zet een willekeurige coin ipv ETC en je bent klaar.
Hoe bedoel je?
pi_177137244
chinese new year aka moon
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177137271
When moon boyz? Verwacht komende nacht en morgen fikse piek omhoog. Door de resistance van 9k en 10.6 is de next stop
pi_177137285
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:29 schreef ITrade het volgende:
Belg ontdekt 2.000 miljard euro op zijn rekening

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180211_03350622

Laten we maar hopen dat zulke banken ver van Bitcoin vandaan blijven.
Hoezo? Ik wil best extra gratis bitcoins ontvangen hoor.
pi_177137289
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:49 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Alles gaat moonen tm half maart grgr
pi_177137297
Aziaten strooien! Mark my words
pi_177137299
Super! Vochtige dukaten
pi_177137323
Het is steeds een stap naar voren, twee achteruit.
pi_177137394
Iemand stats over hoe laat eerste Iphone wekkers afgaan in Azie?
  maandag 12 februari 2018 @ 20:19:33 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_177137718
Moon pas na het weekend hoor, dan is Chinees Nieuwjaar pas klaar
pi_177137777
quote:
_O-

Weer geen enkele melding van XRP

Prima marketing afdeling hebben ze wel
:')14.gif
pi_177137809
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O-

Weer geen enkele melding van XRP

Prima marketing afdeling hebben ze wel
:')[ afbeelding ]
'Banks and payment providers can use the digital asset XRP to further reduce their costs and access new markets.'
pi_177137826
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

'Banks and payment providers can use the digital asset XRP to further reduce their costs and access new markets.'
“Can”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177137842
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:59 schreef Manzonderschouders het volgende:
Iemand stats over hoe laat eerste Iphone wekkers afgaan in Azie?
Boeiend die Chinezen romen gewoon weer lachend de winst af.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177137858
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 16:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

In het AD staat ook vaak zo'n advertentie van twee mannetjes die net van school zijn die cursussen geven over beleggen (incl. cryptocurrencies). Ziet er niet uit :')
Die "experts" ook bij dat Opgelicht item over Bitconnect. Die kwamen echt letterlijk net van de middelbare school af ofzo. Wat een knulletjes

:')14.gif
pi_177137882
quote:
Telegraaf :')

Typfout in de eerste alinea
:')14.gif
pi_177137891
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

'Banks and payment providers can use the digital asset XRP to further reduce their costs and access new markets.'
"can"
:')14.gif
pi_177137908
kutduimpje
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177138096
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:30 schreef crpytoshill het volgende:
kutduimpje
_O-

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Telegraaf :')
dat verhaal van eergisteren over Russische kerngeleerden die de computer van een kern lanceerlocatie hadden gebruikt om te minen vond ik grappiger....

:X³
pi_177138178
UNI-VERSAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177138278
universa wordt naast waves de huisgrap van fok

wAVEZ NEXT GEN RELASE OMG 1k TPS ++

en geen hond die het gebruikt _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 20:48:54 ]
pi_177138388
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
universa wordt naast waves de huisgrap van fok

wAVEZ NEXT GEN RELASE OMG 1k TPS ++

en geen hond die het gebruikt _O-
Wat heb je aan 10k TPS als je niet eens 100 TPS haalt qua transacties :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177138414
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat heb je aan 10k TPS als je niet eens 100 TPS haalt qua transacties :D
quote:
Technology and operational risks
At present, enterprises use the traditional IT systems. Moving their supporting operations, internal control processes and control points to the blockchain poses a great challenge. Many businesses worry: with the blockchain technology, the corresponding operation and some processes can not keep up.

VeChain is in the development of blockchain applications, in addition to providing the underlying technology, but also assess the package solution, from the application layer, API, smart contracts and the underlying, to give customers a complete solution. Customers get the program immediately after use. Our blockchain solutions will tend to be more in line with our customers’ current IT systems with the ability to scale with emerging tech and software standards.
https://medium.com/@vecha(...)english-3170b944d624

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2018 20:55:54 ]
pi_177138443
Op naar de 10k 10k 10k

En dan dan richting de 15k 15k 15k

en dan richting 20!
Love is in the air!
pi_177138453
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177138465
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

"can"
:')[ afbeelding ]
Is toch een melding van XRP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')