Ik weet niet of je gezien hebt hoe Vitalik zich normaal gesproken kleedquote:Op maandag 12 februari 2018 13:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Als je ergens op bezoek ga kleed je je gewoon representatief.
Misschien heb ik daar een iets ander beeld bij.
Boeiend, die witte jurk is daar normale kleding, sjeik of niet, rechts is normale ICT kledingquote:Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
Ja, heb je gelijk in.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:45 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gezien hebt hoe Vitalik zich normaal gesproken kleed
En Ethereum doet het zowel bij corporates als bij de crypto community best prima.
Echt, lekker belangrijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in.
Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.
Een shirt van de Coolkat is voor mij not done.
Hij gaat lobbyen niet een potje knikkeren hoor haha.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt, lekker belangrijk.Hij gaat gewoon even ergens langs, hij hoeft dan niet aan jouw kledings eisen te voldoen.
De personen waar zo'n man mee gaat praten kijken sowieso wel door je heen denk ik zo.
UNIquote:
Wat gaan we eerset krijgen, een BTC rush of is het 2018 ALT jaar, en dan met name wavesmaanden en wavesjaar?quote:
Universa gaat moon, dat gaat het doen.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
Het heeft nog niet eens een blockchain.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
haha ja zo heb ik nog 20 coins die nog steeds niet moon zijn gegaanquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Universa gaat moon, dat gaat het doen.
Dus je noemt je product Universa Blockchain zonder dat er een blockchain is, daar werken ze aan hoop ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het heeft nog niet eens een blockchain.
Universa
ZE KUNNEN WEL 20k TPS OP EEN NOG TE BOUWEN BLOCKCHAIN VERWERKEN!quote:Op maandag 12 februari 2018 13:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
echt he. maarja de RUSSISCHE MINISIITER HEEFT SHIRT AA GETORKKEMNEN JAAJJAJAJA MOOOONNNNNN FAPTEMBER IS UNUVERSAMAANANDNDNDNANAN[ afbeelding ]
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:04 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dus je noemt je product Universa Blockchain zonder dat er een blockchain is, daar werken ze aan hoop ik.
Ach, zo begint elke coin, met lekker veel FUDquote:Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
Mannen dragen geen blouses... Maar overhemden!quote:Op maandag 12 februari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in.
Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.
Een shirt van de Coolcat is voor mij not done.
Gelukkig ben jij al miljonair omdat je wel in de andere coins vertrouwdequote:Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
Haha, ag laat ook maar gaanquote:Op maandag 12 februari 2018 14:09 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Mannen dragen geen blouses... Maar overhemden!
En dan zit jij op iemand zijn kleding te zeuren?
Iedereen in dit topic is toch miljonair?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:09 schreef cunial het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij al miljonair omdat je wel in de andere coins vertrouwde
Een blouse is voor vrouwen een man draagt een overhemd. Zijn gewoon feiten hoor.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Haha, ag laat ook maar gaan.
Belgie moet je inderdaad overhemden zeggen. Bij mij in de buurt (veluwe) is het vaak een blousje. Who cares.
Tuurlijk, miljoenen satoshi's heb ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic is toch miljonair?
Heb je nog wat vochtige dukaten over haar dijen laten kletteren?quote:Op maandag 12 februari 2018 14:07 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Daar dacht je moeder vannacht heel anders over
kwam alleen maar universa troep uitquote:Op maandag 12 februari 2018 14:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb je nog wat vochtige dukaten over haar dijen laten kletteren?
Maar even, je zegt steeds dat Universa een ERC20 token is maar dat is niet juist. De tokens waar jij het over hebt zijn placeholders op de Ethereum chain om alvast het handelen mogelijk te maken voor de mensen die dat willen.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb je nog wat vochtige dukaten over haar dijen laten kletteren?
Het is wel juist, het is nu een placeholder token... ERC20, maar universa zelf niet neequote:Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar even, je zegt steeds dat Universa een ERC20 token is maar dat is niet juist.
Ja dat snap ik ook, maar dan is universa momenteel toch een ERC20 token of niet? Zolang ze nog geen eigen blockchain hebben lijkt me dat de enige juiste constatering.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar even, je zegt steeds dat Universa een ERC20 token is maar dat is niet juist. De tokens waar jij het over hebt zijn placeholders op de Ethereum chain om alvast het handelen mogelijk te maken voor de mensen die dat willen.
Daarom ook de naam, UTN-P waar de P voor placeholder staat.
Nou is dat ook weer duidelijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:22 schreef BakkenKappen het volgende:
Het is een hemd, geen overhemd of blouse. Gewoon een hemd.
Nou hup, nu weer naar die maan.
Er is dus wel al een blockchain, alleen nog in de testnetfase. https://access.universa.io/contracts hier kun je er al een beetje mee pielen.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel vriend, maar dan is universa momenteel toch een ERC20 token of niet? Zolang ze nog geen eigen blockchain hebben lijkt me dat de enige juiste constatering.
Een testnet zeg mij helemaal niks. Dat heb ik de laatste aren regelmatig voorbij zien komen; projecten die met een testnet komen en op basis daarvan claims maken. Als na lange tijd dan er een mainnet komt blijkt er weinig meer van over in een live-omgeving.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is dus wel al een blockchain, alleen nog in de testnetfase. https://access.universa.io/contracts hier kun je er al een beetje mee pielen.
Sure, maar je doet het voorkomen alsof het een project is dat gebaseerd is op een ERC20 token. Dat wilde ik even rechtzetten. Overigens moet het mainnet nog in Q1 uitgerold worden, zou mooi zijn.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Een testnet zeg mij helemaal niks. Dat heb ik de laatste aren regelmatig voorbij zien komen; projecten die met een testnet komen en op basis daarvan claims maken. Als na lange tijd dan er een mainnet komt blijkt er weinig meer van over in een live-omgeving.
Maar ze mogen me verrassen.
Men heeft dus een ICO gedaan met ERC20 tokens die je later kan inwisselen als hun eigen blockchain en coin klaar is neem ik aanquote:Op maandag 12 februari 2018 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sure, maar je doet het voorkomen alsof het een project is dat gebaseerd is op een ERC20 token. Dat wilde ik even rechtzetten. Overigens moet het mainnet nog in Q1 uitgerold worden, zou mooi zijn.
Je kon na de ICO kiezen wat je wilde. Wachten op je tokens op het mainnet (UTN) of ze krijgen in de vorm van UTN-P op de Ethereum chain. Die laatste kun je straks inderdaad 1 op 1 inruilen voor 'echte' tokens.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Men heeft dus een ICO gedaan met ERC20 tokens die je later kan inwisselen als hun eigen blockchain en coin klaar is neem ik aan
Heel slim ja, beter alles in eigen beheer houden. Ik vraag me alleen af of deze coin niet nu al redelijk prijzig is als je kijkt naar het totaal van 4,9 miljard tokensquote:Op maandag 12 februari 2018 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kon na de ICO kiezen wat je wilde. Wachten op je tokens op het mainnet (UTN) of ze krijgen in de vorm van UTN-P op de Ethereum chain. Die laatste kun je straks inderdaad 1 op 1 inruilen voor 'echte' tokens.
Ik vond het een mooie uitkomst, want in mijn eigen wallet staan die ERC20 tokens toch veiliger dan op zo'n accountje op een website van een ICO. Dat account is natuurlijk alleen maar een email en een wachtwoordje.
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:32 schreef metallicelmo het volgende:
Toch weer $160 gratis gekregen, maandag Bitcore aidrop day!
Download gewoon de BitCore wallet, maak een adres aan, koop een paar coins. Registreer je adres via de airdrop pagina en vervolgens krijg je elke maandag 6% over je totaal aantal coins in je wallet gestort, no questions asked.quote:
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Download gewoon de BitCore wallet, maak een adres aan, koop een paar coins. Registreer je adres via de airdrop pagina en vervolgens krijg je elke maandag 6% over je totaal aantal coins in je wallet gestort, no questions asked.
elke maand komt er 1% bij, dus in maart 7% per week, april 8% per week etc. Telt lekker op
Dat dacht ik ook, maar je hoeft alleen maar 1 coin minimaal te kopen en het staat in je eigen QT-quote:Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
Wat is het risico? In het ergste geval ben je alles kwijt wat in je wallet is!quote:Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
Oh, dacht dat het in een speciale bitcore wallet moest.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar je hoeft alleen maar 1 coin minimaal te kopen en het staat in je eigen QT-
wallet op je pc. Geen Bitconnect achtige zaken voor zover ik kan zien
Nee, BitCore is een eigen blockchain (een fork ala Bitcoin Cash, maar dan eerder gemaakt in april 2017). Eigen wallet software en ze willen de coin bekendheid en nut geven door alle coins te airdroppen, verspreid over de wallets die zich aanmelden bij de airdrop. Gaat net zolang door tot de coins uit de airdrop wallet vergeven zijn volgens mijquote:Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat is het risico? In het ergste geval ben je alles kwijt wat in je wallet is!
[..]
Oh, dacht dat het in een speciale bitcore wallet moest.
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:54 schreef noobcrypto het volgende:
niks is gratis op deze wereld is mij altijd aangeleerd..
Ik moest lachen, thanksquote:Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...quote:Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
Ik niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Volgens mij is Klaas nu te druk bezig met zijn zorgen over de financiële markt nu.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Ripple, altijd goed.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef noobcrypto het volgende:
https://ripple.com/ripple(...)oss-border-payments/
Ja een tipje tussendoor kan toch welquote:Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef ITrade het volgende:
[..]
Volgens mij is Klaas nu te druk bezig met zijn zorgen over de financiële markt nu.
quote:Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef Typisch het volgende:
Ik heb vannacht als Robin Hood munten weggegeven met daarop een private key met elk een paar satoshi erop.
twitter:CoreFeeHelper twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:58:48Next block fee: 6.5 sat/byteHour fee: 5.0 sat/byteDay fee: 4.2 sat/byteHalf-week fee: 4.2 sat/byteWeek fee: 3.5 sat/byte.... reageer retweet
Hoe lang duren ze nu?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef Typisch het volgende:
Bitcoin transacties zijn weer bijna voor nop.twitter:CoreFeeHelper twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:58:48Next block fee: 6.5 sat/byteHour fee: 5.0 sat/byteDay fee: 4.2 sat/byteHalf-week fee: 4.2 sat/byteWeek fee: 3.5 sat/byte.... reageer retweet
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef noobcrypto het volgende:
https://ripple.com/ripple(...)oss-border-payments/
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Blijven herhalen, dan valt het kwartje zelf wel eens.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
Beweer ik ergens anders dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
Wie de schoen past...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Beweer ik ergens anders dan?
Die vooroordelen altijd ook meteen...
Geef mij een argument waarom de 'tangle' bij Universa wel goed zou werken.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Heb je t miljoen al?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Slachtofferrol?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
Jaquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Waaromquote:Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Slachtofferrol?
Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.
Wie de schoen past...
Ik noemde jou naam niet eens...
Niveau hoor.
oke is goedquote:Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Slachtofferrol?
Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.
Wie de schoen past...
Ik noemde jou naam niet eens...
Niveau hoor.
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven....quote:Op maandag 12 februari 2018 13:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Los daarvan is Universa natuurlijk gewoon een shitcoin.
het zou wat zijn als hij naast zijn genialiteit ook nog goede genen had gekregen op het gebied van uiterlijk..quote:Op maandag 12 februari 2018 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven....".
Ja. Je had hier paar weken terug ook al mensen die hele tijd zeiden ja het is niks blabla maar ondertussen snel UTN kopenquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan.
Zelfs in het Engelsquote:Op maandag 12 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.
jou naamquote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |