Ik weet niet of je gezien hebt hoe Vitalik zich normaal gesproken kleedquote:Op maandag 12 februari 2018 13:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Als je ergens op bezoek ga kleed je je gewoon representatief.
Misschien heb ik daar een iets ander beeld bij.
Boeiend, die witte jurk is daar normale kleding, sjeik of niet, rechts is normale ICT kledingquote:Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
Ja, heb je gelijk in.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:45 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gezien hebt hoe Vitalik zich normaal gesproken kleed
En Ethereum doet het zowel bij corporates als bij de crypto community best prima.
Echt, lekker belangrijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in.
Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.
Een shirt van de Coolkat is voor mij not done.
Hij gaat lobbyen niet een potje knikkeren hoor haha.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt, lekker belangrijk.Hij gaat gewoon even ergens langs, hij hoeft dan niet aan jouw kledings eisen te voldoen.
De personen waar zo'n man mee gaat praten kijken sowieso wel door je heen denk ik zo.
UNIquote:
Wat gaan we eerset krijgen, een BTC rush of is het 2018 ALT jaar, en dan met name wavesmaanden en wavesjaar?quote:
Universa gaat moon, dat gaat het doen.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
Het heeft nog niet eens een blockchain.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:01 schreef metallicelmo het volgende:
Wat gaat Universa doen dan? Probeer mij te overtuigen, Universa staat nog niet eens op coinmarketcap?
haha ja zo heb ik nog 20 coins die nog steeds niet moon zijn gegaanquote:Op maandag 12 februari 2018 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Universa gaat moon, dat gaat het doen.
Dus je noemt je product Universa Blockchain zonder dat er een blockchain is, daar werken ze aan hoop ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het heeft nog niet eens een blockchain.
Universa
ZE KUNNEN WEL 20k TPS OP EEN NOG TE BOUWEN BLOCKCHAIN VERWERKEN!quote:Op maandag 12 februari 2018 13:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
echt he. maarja de RUSSISCHE MINISIITER HEEFT SHIRT AA GETORKKEMNEN JAAJJAJAJA MOOOONNNNNN FAPTEMBER IS UNUVERSAMAANANDNDNDNANAN[ afbeelding ]
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:04 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dus je noemt je product Universa Blockchain zonder dat er een blockchain is, daar werken ze aan hoop ik.
Ach, zo begint elke coin, met lekker veel FUDquote:Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
Mannen dragen geen blouses... Maar overhemden!quote:Op maandag 12 februari 2018 13:47 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in.
Nouja misschien moet ik mijn verwachting iets bijstellen.
En net blousje vind, mooie bijpassende broek en schoenen vind ik niet mee dan normaal.
Een shirt van de Coolcat is voor mij not done.
Gelukkig ben jij al miljonair omdat je wel in de andere coins vertrouwdequote:Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is een token op de ethereum blockchain en een Whitepaper. En een website met heel veel onbewezen claims.
Haha, ag laat ook maar gaanquote:Op maandag 12 februari 2018 14:09 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Mannen dragen geen blouses... Maar overhemden!
En dan zit jij op iemand zijn kleding te zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |