EOSquote:Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
AEquote:Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Maar ik ben ook wel op zoek naar toekomstige paretjes ja...neo nex staat iig op het lijstje. Maar ben vooral benieuwd of er nog wat leuke utility platforms/ tokens aan zitten te komen
BTCquote:Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Het kan veel beter en iets sneller....quote:
Ik moest echt hard lachen om het pringles verhaal....quote:Op maandag 12 februari 2018 13:18 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Gozer, ga anders een pringlesbus .....
AE.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:07 schreef Dicing het volgende:
Ben ik t niet mee eens, want hetzelfde kan je zeggen voor btc en 100 andere coins, die 70% gedaald zijn op t dieptepuntquote:Op maandag 12 februari 2018 12:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar een hele hoop shitcoins geweest, die eerst zwaar werden gepumpt, of waar bijna niets meer van is gehoord of slecht in het nieuws, bijvoorbeeld Einsteinium, Cardano, IOTA, (bitconnect)
Man als Universa zoiets zou tweeten dan zou vigen98 zichzelf naar de maan ejaculerenquote:Op maandag 12 februari 2018 10:55 schreef Kyran het volgende:
Even VeChain shilltwitter:sunshinelu24 twitterde op maandag 12-02-2018 om 09:37:49On my way to Brussels for a meeting with the Deputy Prime Minister and Minister of Digital Agenda of Belgium Alexander De Croo to discuss how VeChain can help with Belgium’s digital economy initiatives. #Belgium #VeChain Thor reageer retweet
echt he. maarja de RUSSISCHE MINISIITER HEEFT SHIRT AA GETORKKEMNEN JAAJJAJAJA MOOOONNNNNN FAPTEMBER IS UNUVERSAMAANANDNDNDNANANquote:Op maandag 12 februari 2018 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Man als Universa zoiets zou tweeten dan zou vigen98 zichzelf naar de maan ejaculeren
jouw post is net zo shit als die coinsquote:Op maandag 12 februari 2018 12:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Positie op CMC zegt niks gezien het grote aantal shitcoins en scams.
Bcash, Ripple, IOTA, Cardano, Verge, BTG enzovoorts.
Zit een beetje op hun Twitter te kijken en het is meer een algemeen nieuws feed dan een Universa feed. Gaat over alles, behalve Universa.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:32 schreef ArnoldG0342 het volgende:
echt die pipo van universa loopt er echt zo onproffesioneel bij. Niet te filmen.
En ja ik heb universa.
HOE DURF JE KRITIEK OP UNIVERSA TE HEBBEN!!quote:Op maandag 12 februari 2018 13:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zit een beetje op hun Twitter te kijken en het is meer een algemeen nieuws feed dan een Universa feed. Gaat over alles, behalve Universa.
Hoop dat het een succes wordt voor diegenen die het hebben en dat meen ik series, maar ik zie het niet.
Edit: Voordat iemand in de verdediging schiet. Ik heb Universa whitepaper gelezen, site doorgespit en hun team bekeken. Ik zie vooral veel mooie getallen en nog veel meer mooie beloften. Als ze die kunnen waarmaken zou het wat kunnen worden, maar ik geloof er niet zo in. Niks unieks, behalve wat mooiere getallen t.o.v. bestaande producten.
Lekker coltruitje man, niks mis mee.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:32 schreef ArnoldG0342 het volgende:
echt die pipo van universa loopt er echt zo onproffesioneel bij. Niet te filmen.
En ja ik heb universa.
quote:Op maandag 12 februari 2018 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker coltruitje man, niks mis mee.
Waarom niet?quote:Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
Ja die linker hequote:Op maandag 12 februari 2018 13:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
Als je ergens op bezoek ga kleed je je gewoon representatief.quote:
Jouw hoofd ook.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:31 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
jouw post is net zo shit als die coins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |