Geef mij een argument waarom de 'tangle' bij Universa wel goed zou werken.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Heb je t miljoen al?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Slachtofferrol?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
Jaquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Waaromquote:Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Slachtofferrol?
Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.
Wie de schoen past...
Ik noemde jou naam niet eens...
Niveau hoor.
oke is goedquote:Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Slachtofferrol?
Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.
Wie de schoen past...
Ik noemde jou naam niet eens...
Niveau hoor.
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven....quote:Op maandag 12 februari 2018 13:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Los daarvan is Universa natuurlijk gewoon een shitcoin.
het zou wat zijn als hij naast zijn genialiteit ook nog goede genen had gekregen op het gebied van uiterlijk..quote:Op maandag 12 februari 2018 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven....".
Ja. Je had hier paar weken terug ook al mensen die hele tijd zeiden ja het is niks blabla maar ondertussen snel UTN kopenquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan.
Zelfs in het Engelsquote:Op maandag 12 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.
jou naamquote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |