Dat dacht ik ook, maar je hoeft alleen maar 1 coin minimaal te kopen en het staat in je eigen QT-quote:Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
Wat is het risico? In het ergste geval ben je alles kwijt wat in je wallet is!quote:Op maandag 12 februari 2018 14:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Hier doe ik dus echt niet aan mee. Is een compleet onhoudbaar model qua opbrengsten.
Oh, dacht dat het in een speciale bitcore wallet moest.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar je hoeft alleen maar 1 coin minimaal te kopen en het staat in je eigen QT-
wallet op je pc. Geen Bitconnect achtige zaken voor zover ik kan zien
Nee, BitCore is een eigen blockchain (een fork ala Bitcoin Cash, maar dan eerder gemaakt in april 2017). Eigen wallet software en ze willen de coin bekendheid en nut geven door alle coins te airdroppen, verspreid over de wallets die zich aanmelden bij de airdrop. Gaat net zolang door tot de coins uit de airdrop wallet vergeven zijn volgens mijquote:Op maandag 12 februari 2018 14:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat is het risico? In het ergste geval ben je alles kwijt wat in je wallet is!
[..]
Oh, dacht dat het in een speciale bitcore wallet moest.
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:54 schreef noobcrypto het volgende:
niks is gratis op deze wereld is mij altijd aangeleerd..
Ik moest lachen, thanksquote:Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...quote:Op maandag 12 februari 2018 14:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonlicht, regenwater, tips van klaasweetalles, etc.
Ik niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Volgens mij is Klaas nu te druk bezig met zijn zorgen over de financiële markt nu.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk nieuwe tips van klaas...
Ripple, altijd goed.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef noobcrypto het volgende:
https://ripple.com/ripple(...)oss-border-payments/
Ja een tipje tussendoor kan toch welquote:Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef ITrade het volgende:
[..]
Volgens mij is Klaas nu te druk bezig met zijn zorgen over de financiële markt nu.
quote:Op maandag 12 februari 2018 15:07 schreef Typisch het volgende:
Ik heb vannacht als Robin Hood munten weggegeven met daarop een private key met elk een paar satoshi erop.
twitter:CoreFeeHelper twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:58:48Next block fee: 6.5 sat/byteHour fee: 5.0 sat/byteDay fee: 4.2 sat/byteHalf-week fee: 4.2 sat/byteWeek fee: 3.5 sat/byte.... reageer retweet
Hoe lang duren ze nu?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:10 schreef Typisch het volgende:
Bitcoin transacties zijn weer bijna voor nop.twitter:CoreFeeHelper twitterde op maandag 12-02-2018 om 14:58:48Next block fee: 6.5 sat/byteHour fee: 5.0 sat/byteDay fee: 4.2 sat/byteHalf-week fee: 4.2 sat/byteWeek fee: 3.5 sat/byte.... reageer retweet
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:06 schreef noobcrypto het volgende:
https://ripple.com/ripple(...)oss-border-payments/
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
Blijven herhalen, dan valt het kwartje zelf wel eens.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
Beweer ik ergens anders dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat krijg je mensen echt niet uitgelegd.
Wie de schoen past...quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Beweer ik ergens anders dan?
Die vooroordelen altijd ook meteen...
Geef mij een argument waarom de 'tangle' bij Universa wel goed zou werken.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Universa FUD’ders willen niks anders dan goedkoop UTN kopen. Tja begrijpelijk.
Heb je t miljoen al?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef vigen98 het volgende:
Slachtofferrol?quote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
Jaquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Waaromquote:Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Slachtofferrol?
Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.
Wie de schoen past...
Ik noemde jou naam niet eens...
Niveau hoor.
oke is goedquote:Op maandag 12 februari 2018 15:20 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Slachtofferrol?
Dat doe jij nu ja. Want ook ik kan nu zeggen.
Wie de schoen past...
Ik noemde jou naam niet eens...
Niveau hoor.
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven....quote:Op maandag 12 februari 2018 13:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Los daarvan is Universa natuurlijk gewoon een shitcoin.
het zou wat zijn als hij naast zijn genialiteit ook nog goede genen had gekregen op het gebied van uiterlijk..quote:Op maandag 12 februari 2018 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd als een foto van dat jong zie denk ik:"Wat zielig om zo jong te sterven....".
Ja. Je had hier paar weken terug ook al mensen die hele tijd zeiden ja het is niks blabla maar ondertussen snel UTN kopenquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn het vermomde FOMO'ers....
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gaat dus niet om de currency, maar weer de techniek van Ripple.
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
Perfecte reden om alle shitcoins aan de kant te gooien en in BTC te gaan.
Zelfs in het Engelsquote:Op maandag 12 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC, altijd een goed idee. Dat rijmt.
jou naamquote:Op maandag 12 februari 2018 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik noem jou naam niet eens, niet gelijk in de slachtofferrol kruipen joh. Win je niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |